ChristianMatch
 


Forum

Een bijzonder Koninginnedag 2013
Ga naar pagina Vorige 1 2 3
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 maart 2013, 09:49
 
PIETER619 schreef:
balk en splinter, hij die zonder zonde is werpe de eerste steen. oordeel niet op dat gij niet veroordeeld worde.

ja, en het oude is voorbij gegaan en het nieuwe is gekomen Gefrustreerde smiley maar wij zitten nog steeds met het oude Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 maart 2013, 18:59
 
PIETER619 schreef:
balk en splinter, hij die zonder zonde is werpe de eerste steen. oordeel niet op dat gij niet veroordeeld worde.

Als je die tekst nou op ieder forumonderwerp zet, ben je lekker opbouwend bezig, meneer619 Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Je hoeft het niet met mij eens te zijn, heb gerust je eigen mening!
Maar als je ergens op reageert, doe het dan met argumenten, niet met dooddoeners, wees een vent!

Owja, en als je bang bent voor mijn reactie... over 2 dagen ben ik weer weg van CM, kun je daarna zonder risico reageren (zoals jij wel vaker op mij reageerde terwijl ik ff geen lid was) Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 maart 2013, 19:12
 
He ja hoor...reuze gezellig dit allemaal.... Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 maart 2013, 15:37
 
Koningin Beatrix vrijwilligster in Dordrecht Lachende smiley

Hier ;)

Dat vind ik leuk Knipoog smiley


DORDRECHT (ANP) - Koningin Beatrix heeft vrijdagmorgen de handen uit de mouwen gestoken in het kader van de vrijwilligersactie NL Doet. Samen met familieleden verrichtte de koningin in Dordrecht klus-, reparatie en schoonmaakwerkzaamheden bij Duurzaamheidscentrum Weizigt.

In Dordrecht werden picknickbanken, de boerderij en het Aquarama aangepakt. De organisatie was van tevoren niet op de hoogte van de komst van de koninklijke vrijwilligers.

Prins Willem-Alexander en prinses Máxima gingen vrijdag aan de slag in Utrecht. Zij vergezelden een groep dak- en thuislozen van de Dagopvang Catharijnehuis.

NL Doet wordt vrijdag en zaterdag voor de 9e keer gehouden. Er zijn bijna 8400 klussen aangemeld en in bijna alle gemeenten zijn er activiteiten. Het Oranje Fonds verwacht dat 310.000 vrijwilligers aan de slag gaan.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 15 maart 2013, 15:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Pagina 3 van 3