ChristianMatch
 


Forum

Ik wil gewoon even wat kwijt:)...
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 6 mei 2013, 01:10
 
HEIDE936 schreef:
In het land waar mijn vader vandaan kwam Papua Nieuw Guinea

Kreeg een stam,het nieuwe testament in hun eigen taal..

God gaat door met ZIJN werk.

Ik heb daar weleens foto's van gezien, ja ook een van jou weleens, maar ook andere foto's.

Ik dacht echt, heel serieus, dat dat 2 of 3 generaties terug was...

Maar één generatie, jou vader?
Wat leuk!
En mooi...


Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 6 mei 2013, 01:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE936





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: maandag 6 mei 2013, 09:42
 
Ja,mijn vader kwam van Biak eiland
Kwam hier met de boot Slamat..en de reis duurde 2 maanden varen..

Mooie foto...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 6 mei 2013, 22:34
 
Ja, dat lijkt mij nou heerlijk, zo wandelen in die mooie natuur, ja, ik ken het wel van Zwitserland... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE936





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 19:45
 
Zoveeel nieuwe gezichten...hebben de meeste een winterslaap gehouden?

En dan al die fotos..de ene closer,dan de andere...
voel je vrij..en spring op een datingsite zeiden ze tegen me..pffff

Zweetdruppels..dromen...fiets tochten in mn hoofd..waar m'n tomtom jaloers op wordt..

Nee,,tis zeer relax dit:)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 22:49
 
Haha...

Ik zat zo es even na te denken vanmiddag. en toen dacht ik ja, waarom zenuwachtig?

Ik weet nog, toen ik paar jaar geleden met iemand afsprak toen zei ik dat ik zenuwachtig was, hij zei waarom??? Smiley die vol vragen zit

Ja, idd daar heb ik van geleerd. Waarom? Smiley die vol vragen zit

Ja, en toen moest ik even denken aan die vergelijking van die vrouwen die genoeg en extra olie hadden, de wijze vrouwen, en de vrouwen die nét genoeg olie hadden.

Kijk, als je een afspraak hebt, waarom zenuwachtig....je moet denk ik, niet al je paarden wedden op die afspraak.

Kijk, als je je leven op veel levels op orde hebt(genoeg olie en extra olie), ja, waarom zenuwachtig...

Klikt het ja meegenomen, leuk, misschien kan je vrienden worden.

Klikt het niet, ja, niets overboord, want je je hebt een leven(extra olie), naast een eventuele nieuwe vriendschap.

En ja daten na je 40ste is natuurlijk heel anders dan daten als je 20 bent.

Ik bedoel, als je boven de 40 bent, ja, je hebt al een heel leven, of zelfs meerdere levens geleefd.
Je hebt niet per se ouders, die iets wel of niet goedkeuren op deze leeftijd, Ja, mensen kunnen kinderen hebben, ja, misschien wil je alleen met je kinderen en eventueel ook je ex.

Ja, ik heb ook me leven, me kennissen, me vrienden, sommigen zie ik vaak, sommigen niet zo vaak.
Ja, en dan kan je kiezen, om een gedeelte van je leven te delen.

Maar meteen je hele leven delen Smiley die vol vragen zit

Dat lijkt mij niet verstandig.

Je kan dingen overleggen.

Afspraken maken.

Ja, en ik denk vertrouwen is belangrijk.

En ja, op deze leeftijd, denk ik, is het niet verstandig om meteen alles samen te doen.
Met vriendschap, ja, het is opbouwen, stapje voor stapje....

Ja, en het moet toevoegen. Een keer hoorde ik, ja, als je met iemand iets aangaat, moet je er alletwee iets aan hebben.

Ja, waarom zenuwachtig als je zelfvertrouwen hebt, en je kan kijken, kennis maken en dan zien....in alle rust, is mijn overtuiging.
Want, je kan er alleen maar beter van worden.

En juist de Rust is zó belangrijk, de Rust die alle verstand te boven gaat.


Fillipenzen 4
4 Verblijdt u in de Here te allen tijde! Wederom zal ik zeggen: Verblijdt u! 5 Uw vriendelijkheid zij alle mensen bekend. De Here is nabij. 6 Weest in geen ding bezorgd, maar laten bij alles uw wensen door gebed en smeking met dankzegging bekend worden bij God. 7 En de vrede Gods, die alle verstand te boven gaat, zal uw harten en uw gedachten behoeden in Christus Jezus.


En daarom hoeven wij niet zenuwachtig oid te zijn.

8 Voorts, broeders, al wat waar, al wat waardig, al wat rechtvaardig is, al wat rein, al wat beminnelijk, al wat welluidend is, al wat deugd heet en lof verdient, bedenkt dat; 9 wat u geleerd en overgeleverd is, wat gij van mij gehoord en gezien hebt, breng dat in toepassing en de God des vredes zal met u zijn.

Snappie?


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 7 mei 2013, 22:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 mei 2013, 23:52
 
mooi geschreven shanita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE936





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: woensdag 8 mei 2013, 00:12
 
Ja Shanita,bedankt weer voor openheid ook hier.

En dan zal je misschien denken
Oh,heide maakt weer een geintje

Maar als ik met een heeel lang antwoordt zou komen
Dan krijg ik half int bericht ruzie met mij zelf.
En moet het dan aant einde van t bericht weer zien goed te maken..

Hopelijk begrijp je wat ik er uit eindelijk mee bedoelt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 8 mei 2013, 07:51
 
HEIDE936 schreef:
Ja Shanita,bedankt weer voor openheid ook hier.

En dan zal je misschien denken
Oh,heide maakt weer een geintje

Maar als ik met een heeel lang antwoordt zou komen
Dan krijg ik half int bericht ruzie met mij zelf.
En moet het dan aant einde van t bericht weer zien goed te maken..

Hopelijk begrijp je wat ik er uit eindelijk mee bedoelt.

Hahha, kinkt zo grappig; dan krijg je half int bericht ruzie met jezelf....ja...

En dan moet je het weer goed zien te maken.

Ik denk gedeeltelijk wel aan te voelen wat je bedoelt.

Onder woorden brengen is moeilijker tis een gevoel Knipoog smiley

Iets van meerdere meningen, dat je tegenstijdigheden kan krijgen oid?

Nou ja, ik ben natuurlijk wel benieuwd Coole smiley met zonnebril

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 06:51
 
m'n ei Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 08:34
 
ANNA415 schreef:
m'n ei Clown smiley

ei Smiley die vol vragen zit Was je darom tijdje niet op forum, was je bezig een ei te leggen Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNIE702





Berichten: 1095

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 08:36
 
SHANITA130 schreef:
Haha...

Ik zat zo es even na te denken vanmiddag. en toen dacht ik ja, waarom zenuwachtig?

Ik weet nog, toen ik paar jaar geleden met iemand afsprak toen zei ik dat ik zenuwachtig was, hij zei waarom??? Smiley die vol vragen zit

Ja, idd daar heb ik van geleerd. Waarom? Smiley die vol vragen zit

Ja, en toen moest ik even denken aan die vergelijking van die vrouwen die genoeg en extra olie hadden, de wijze vrouwen, en de vrouwen die nét genoeg olie hadden.

Kijk, als je een afspraak hebt, waarom zenuwachtig....je moet denk ik, niet al je paarden wedden op die afspraak.

Kijk, als je je leven op veel levels op orde hebt(genoeg olie en extra olie), ja, waarom zenuwachtig...

Klikt het ja meegenomen, leuk, misschien kan je vrienden worden.

Klikt het niet, ja, niets overboord, want je je hebt een leven(extra olie), naast een eventuele nieuwe vriendschap.

En ja daten na je 40ste is natuurlijk heel anders dan daten als je 20 bent.

Ik bedoel, als je boven de 40 bent, ja, je hebt al een heel leven, of zelfs meerdere levens geleefd.
Je hebt niet per se ouders, die iets wel of niet goedkeuren op deze leeftijd, Ja, mensen kunnen kinderen hebben, ja, misschien wil je alleen met je kinderen en eventueel ook je ex.

Ja, ik heb ook me leven, me kennissen, me vrienden, sommigen zie ik vaak, sommigen niet zo vaak.
Ja, en dan kan je kiezen, om een gedeelte van je leven te delen.

Maar meteen je hele leven delen Smiley die vol vragen zit

Dat lijkt mij niet verstandig.

Je kan dingen overleggen.

Afspraken maken.

Ja, en ik denk vertrouwen is belangrijk.

En ja, op deze leeftijd, denk ik, is het niet verstandig om meteen alles samen te doen.
Met vriendschap, ja, het is opbouwen, stapje voor stapje....

Ja, en het moet toevoegen. Een keer hoorde ik, ja, als je met iemand iets aangaat, moet je er alletwee iets aan hebben.

Ja, waarom zenuwachtig als je zelfvertrouwen hebt, en je kan kijken, kennis maken en dan zien....in alle rust, is mijn overtuiging.
Want, je kan er alleen maar beter van worden.

En juist de Rust is zó belangrijk, de Rust die alle verstand te boven gaat.


Fillipenzen 4
4 Verblijdt u in de Here te allen tijde! Wederom zal ik zeggen: Verblijdt u! 5 Uw vriendelijkheid zij alle mensen bekend. De Here is nabij. 6 Weest in geen ding bezorgd, maar laten bij alles uw wensen door gebed en smeking met dankzegging bekend worden bij God. 7 En de vrede Gods, die alle verstand te boven gaat, zal uw harten en uw gedachten behoeden in Christus Jezus.


En daarom hoeven wij niet zenuwachtig oid te zijn.

8 Voorts, broeders, al wat waar, al wat waardig, al wat rechtvaardig is, al wat rein, al wat beminnelijk, al wat welluidend is, al wat deugd heet en lof verdient, bedenkt dat; 9 wat u geleerd en overgeleverd is, wat gij van mij gehoord en gezien hebt, breng dat in toepassing en de God des vredes zal met u zijn.

Snappie?

Mooi, dank je wel, voor de wijze woorden...........al ben ik 50 voel mij 40 Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 11:49
 
JOANNIE702 schreef:
Mooi, dank je wel, voor de wijze woorden...........al ben ik 50 voel mij 40 Knipoog smiley

warom moet een mens zich altijd jonger voelen? ik voel me gewoon 47, nee geen 37 meer, toen hoef de ik noggeneens niet over conditie na te denken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 12:06
 
SHANITA130 schreef:
Haha...

Ik zat zo es even na te denken vanmiddag. en toen dacht ik ja, waarom zenuwachtig?

Ik weet nog, toen ik paar jaar geleden met iemand afsprak toen zei ik dat ik zenuwachtig was, hij zei waarom??? Smiley die vol vragen zit

Ja, idd daar heb ik van geleerd. Waarom? Smiley die vol vragen zit

Ja, en toen moest ik even denken aan die vergelijking van die vrouwen die genoeg en extra olie hadden, de wijze vrouwen, en de vrouwen die nét genoeg olie hadden.

Kijk, als je een afspraak hebt, waarom zenuwachtig....je moet denk ik, niet al je paarden wedden op die afspraak.

Kijk, als je je leven op veel levels op orde hebt(genoeg olie en extra olie), ja, waarom zenuwachtig...

Klikt het ja meegenomen, leuk, misschien kan je vrienden worden.

Klikt het niet, ja, niets overboord, want je je hebt een leven(extra olie), naast een eventuele nieuwe vriendschap.

En ja daten na je 40ste is natuurlijk heel anders dan daten als je 20 bent.

Ik bedoel, als je boven de 40 bent, ja, je hebt al een heel leven, of zelfs meerdere levens geleefd.
Je hebt niet per se ouders, die iets wel of niet goedkeuren op deze leeftijd, Ja, mensen kunnen kinderen hebben, ja, misschien wil je alleen met je kinderen en eventueel ook je ex.

Ja, ik heb ook me leven, me kennissen, me vrienden, sommigen zie ik vaak, sommigen niet zo vaak.
Ja, en dan kan je kiezen, om een gedeelte van je leven te delen.

Maar meteen je hele leven delen Smiley die vol vragen zit

Dat lijkt mij niet verstandig.

Je kan dingen overleggen.

Afspraken maken.

Ja, en ik denk vertrouwen is belangrijk.

En ja, op deze leeftijd, denk ik, is het niet verstandig om meteen alles samen te doen.
Met vriendschap, ja, het is opbouwen, stapje voor stapje....

Ja, en het moet toevoegen. Een keer hoorde ik, ja, als je met iemand iets aangaat, moet je er alletwee iets aan hebben.

Ja, waarom zenuwachtig als je zelfvertrouwen hebt, en je kan kijken, kennis maken en dan zien....in alle rust, is mijn overtuiging.
Want, je kan er alleen maar beter van worden.

En juist de Rust is zó belangrijk, de Rust die alle verstand te boven gaat.


Fillipenzen 4
4 Verblijdt u in de Here te allen tijde! Wederom zal ik zeggen: Verblijdt u! 5 Uw vriendelijkheid zij alle mensen bekend. De Here is nabij. 6 Weest in geen ding bezorgd, maar laten bij alles uw wensen door gebed en smeking met dankzegging bekend worden bij God. 7 En de vrede Gods, die alle verstand te boven gaat, zal uw harten en uw gedachten behoeden in Christus Jezus.


En daarom hoeven wij niet zenuwachtig oid te zijn.

8 Voorts, broeders, al wat waar, al wat waardig, al wat rechtvaardig is, al wat rein, al wat beminnelijk, al wat welluidend is, al wat deugd heet en lof verdient, bedenkt dat; 9 wat u geleerd en overgeleverd is, wat gij van mij gehoord en gezien hebt, breng dat in toepassing en de God des vredes zal met u zijn.

Snappie?

Heel mooie reactie Shanita, ben het helemaal met je eens.
Gewoon lekker ontspannen die date aan gaan je hebt niks te verliezen alleen iets te winnen. Al is het alleen maar een ervaring die je weer rijker wordt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 12:40
 
ROELANDE345 schreef:
Heel mooie reactie Shanita, ben het helemaal met je eens.
Gewoon lekker ontspannen die date aan gaan je hebt niks te verliezen alleen iets te winnen. Al is het alleen maar een ervaring die je weer rijker wordt

ben het er helemaal mee eens, maar toch Verraste, verbaasde smiley Coole smiley met zonnebril Verlegen lachende smiley Twijfelende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Zieke smiley Engeltje smiley Smiley die vol vragen zit Kwijlende smiley Clown smiley eh je wil niet weten hoe ik me voel voordat ik met iemand afspreek, en natuurlijk is diegene heel relaxed, nuchter en volwassen, maar voel ik me Gefrustreerde smiley en houd me aan gedachten vast als, oke, relaxed, gewoon in eerste instantie vriendschap, etc. etc.
eh wat ik aanmoet doen???? eerdat ik dat heb besloten en mezelf ind e spiegel heb bekeken ben ik al bijna aan therapie toe
of ben ik nou de enigste die zo is? nee toch Smiley die vol vragen zit

ma ja, en dan zie je iemand en geef je een hand en is het goed, niet mee gerekend dat je verlegen kan worden, met allerlei stomme gevolgen en zo,n man die je maar zit te bekijken met een glimlach.... Huilende smiley, smiley in tranen waarom doe ik zulke dingen eigenlijk nog? of na 5 minuten denkt, fuck, ik moet na de wc. eh samen eten, geen hap door je keel krijgt Zieke smiley

je achteraf vaak voelt van Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 13:20
 
PETRA373 schreef:
ben het er helemaal mee eens, maar toch Verraste, verbaasde smiley Coole smiley met zonnebril Verlegen lachende smiley Twijfelende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Zieke smiley Engeltje smiley Smiley die vol vragen zit Kwijlende smiley Clown smiley eh je wil niet weten hoe ik me voel voordat ik met iemand afspreek, en natuurlijk is diegene heel relaxed, nuchter en volwassen, maar voel ik me Gefrustreerde smiley en houd me aan gedachten vast als, oke, relaxed, gewoon in eerste instantie vriendschap, etc. etc.
eh wat ik aanmoet doen???? eerdat ik dat heb besloten en mezelf ind e spiegel heb bekeken ben ik al bijna aan therapie toe
of ben ik nou de enigste die zo is? nee toch Smiley die vol vragen zit

ma ja, en dan zie je iemand en geef je een hand en is het goed, niet mee gerekend dat je verlegen kan worden, met allerlei stomme gevolgen en zo,n man die je maar zit te bekijken met een glimlach.... Huilende smiley, smiley in tranen waarom doe ik zulke dingen eigenlijk nog? of na 5 minuten denkt, fuck, ik moet na de wc. eh samen eten, geen hap door je keel krijgt Zieke smiley

je achteraf vaak voelt van Gefrustreerde smiley

Ha Petra,

Ja, je omschrijft hier precies hoe iemand zich idd kán voelen.

En dát wil ik niet.

Ik weet daarom ook helemaal niet, of samen op een terrasje iets drinken wel zo'n goed idee is...

Allemaal mensen, prikkels, druk.....

Niemand die weet dat jij daar met een date zit die je nog nooit in het echt hebt ontmoet...

Iedereen denk, zou ik ook doen, van oh, das een stelletje...

Ja, en dan Smiley die vol vragen zit Ook maar 'als stelletje gaan gedragen'.?

Met. zoals jij zegt een man die zit te glimlachen, relaxed, naar achter leunend.

Je zit te observeren?

De mensen met wie ik nu omga, ja die ken ik erg lang, die noemen me nog steeds meisje, want die hebben mij jarenlang zo gekend en gezien.
Daar ben ik zeg maar, samen oud mee geworden.

Heel erg eng dat daten iig.

Ja, ik schreef wel een bemoedigend stukje natuurlijk, maar ja, de praktijk is weerbarstiger, zoals Willemijn vaak zegt.

Er komen ook steeds meer boeken enzo voor 'hoe te daten enzo', gat in de markt.

Ja, en met wat doe je aan, idd. Normaal pak ik het eerste wat ik zie, denk, nou kan wel, ja, en dan met iemand die je nooit kent, die achteroverleunend op een terrasje jou glimlachend gaat zitten observeren?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 13:20
 
PETRA373 schreef:
ei Smiley die vol vragen zit Was je darom tijdje niet op forum, was je bezig een ei te leggen Smiley die vol vragen zit

Op m'n werk een ei gelegd... Clown smiley

(oepsie slowchat)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 13:43
 
Tast dat werk je hersens ook aan? Smiley die vol vragen zit

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 9 mei 2013, 13:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 14:04
 
Quote:
of na 5 minuten denkt, fuck, ik moet na de wc.

En dan door het raampje van de wc naar buiten vluchten(dat zie je weleens in films ;) lol
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 15:09
 
PETRA373 schreef:
ben het er helemaal mee eens, maar toch Verraste, verbaasde smiley Coole smiley met zonnebril Verlegen lachende smiley Twijfelende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Zieke smiley Engeltje smiley Smiley die vol vragen zit Kwijlende smiley Clown smiley eh je wil niet weten hoe ik me voel voordat ik met iemand afspreek, en natuurlijk is diegene heel relaxed, nuchter en volwassen, maar voel ik me Gefrustreerde smiley en houd me aan gedachten vast als, oke, relaxed, gewoon in eerste instantie vriendschap, etc. etc.
eh wat ik aanmoet doen???? eerdat ik dat heb besloten en mezelf ind e spiegel heb bekeken ben ik al bijna aan therapie toe
of ben ik nou de enigste die zo is? nee toch Smiley die vol vragen zit

ma ja, en dan zie je iemand en geef je een hand en is het goed, niet mee gerekend dat je verlegen kan worden, met allerlei stomme gevolgen en zo,n man die je maar zit te bekijken met een glimlach.... Huilende smiley, smiley in tranen waarom doe ik zulke dingen eigenlijk nog? of na 5 minuten denkt, fuck, ik moet na de wc. eh samen eten, geen hap door je keel krijgt Zieke smiley

je achteraf vaak voelt van Gefrustreerde smiley

Oh, Petra toch! Wat kan je het weer schitterend beeldend vertellen. Zag je helemaal voor me, sorry, had er ontzettende lol om. Ik weet best dat je het ook serieus bedoelde, maar het is een gave om het dan zó neer te zetten. Leerzaam ook. Ik zie het ook wel eens, een stel wat een datingafspraak heeft. Zij duidelijk super nerveus en hij blijkbaar relaxt. Vraag me dan toch af of zo'n man ook echt zo relaxt is. Of komt het als reactie op de vrouw die op dat moment even moeite heeft zichzelf te handhaven. (Van vrouw van 47 naar puber van 17 Knipoog smiley )
Ik denk dat daten met een vreemde altijd wel de nodige spanning met zich brengt. Al is het niet gelijk als een relatie date bedoelt. Ik vond dan ook wat Shanita schreef best mooi.

Zal aan je denken bij m'n eerste afspraakje met een "vreemde" man. Verlegen lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 15:16
 
MAMY994 schreef:
Oh, Petra toch! Wat kan je het weer schitterend beeldend vertellen. Zag je helemaal voor me, sorry, had er ontzettende lol om. Ik weet best dat je het ook serieus bedoelde, maar het is een gave om het dan zó neer te zetten. Leerzaam ook. Ik zie het ook wel eens, een stel wat een datingafspraak heeft. Zij duidelijk super nerveus en hij blijkbaar relaxt. Vraag me dan toch af of zo'n man ook echt zo relaxt is. Of komt het als reactie op de vrouw die op dat moment even moeite heeft zichzelf te handhaven. (Van vrouw van 47 naar puber van 17 Knipoog smiley )
Ik denk dat daten met een vreemde altijd wel de nodige spanning met zich brengt. Al is het niet gelijk als een relatie date bedoelt. Ik vond dan ook wat Shanita schreef best mooi.

Zal aan je denken bij m'n eerste afspraakje met een "vreemde" man. Verlegen lachende smiley Lachende smiley

Ja, he Mamy, Petra verteld dat zo verschrikkelijk goed herkenbaar!

Das ook een gave ...

Ja, en idd soms als je echt oplet zie je wel welke stelletje elkaar lang kennen en welke elkaar pas kennen...
Ja, dan moet je idd wel opletten en ja, als ik er niet op let, ja dan zie ik het niet, en denk je gewoon, o, een stelletje...


Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 9 mei 2013, 15:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 16:08
 
Hai Petra,

Weet je wat ik dan vaak deed? Nou gewoon eenvoudig jurkje eventueel riempie erom, dan laarzen.

Daar voel ik me wel op me gemak in.

Alleen, en ja, daar komt weer een probleem: laarzen hebben hoge hakken, en ja, dat is niet verstandig om een heel stuk mee te lopen.
Maar ja, ik voel me wel meer op me gemak met laarzen met hakken...

Aan de andere kant, voel ik me weer niet op me gemak, als ik niet zo snel kan lopen zeg maar...

Ja, dan kiezen, tussen 2 kwaden, het minst kwade Knipoog smiley

Iig, nog meer tips? Lachende smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 9 mei 2013, 16:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 18:50
 
SHANITA130 schreef:
Hai Petra,

Weet je wat ik dan vaak deed? Nou gewoon eenvoudig jurkje eventueel riempie erom, dan laarzen.

Daar voel ik me wel op me gemak in.

Alleen, en ja, daar komt weer een probleem: laarzen hebben hoge hakken, en ja, dat is niet verstandig om een heel stuk mee te lopen.
Maar ja, ik voel me wel meer op me gemak met laarzen met hakken...

Aan de andere kant, voel ik me weer niet op me gemak, als ik niet zo snel kan lopen zeg maar...

Ja, dan kiezen, tussen 2 kwaden, het minst kwade Knipoog smiley

Iig, nog meer tips? Lachende smiley

ik voel me op me gemak met een ouwe broek en slobber trui, ha ha
die ik dan toch maar weer op het laatst aandoe, na tig dingen te hebben gepast.

ha ha, en die mannen lijken relaxed ja, maar wie weet ondertussen?
het begint met wakker worden en denken: oh nee, diaree.... na de apotheek anti diareepil halen
scheren, Aftershave, eh coole relaxe blik oefenen in d e spiegel...
ma ja, tot nu toe blijft dat een vaag geheim, zeggen de mannen er niets over Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 18:52
 
heide vertel:

hoe denken mannen met Daten Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 18:56
 
PETRA373 schreef:
ik voel me op me gemak met een ouwe broek en slobber trui, ha ha
die ik dan toch maar weer op het laatst aandoe, na tig dingen te hebben gepast.

ha ha, en die mannen lijken relaxed ja, maar wie weet ondertussen?
het begint met wakker worden en denken: oh nee, diaree.... na de apotheek anti diareepil halen
scheren, Aftershave, eh coole relaxe blik oefenen in d e spiegel...
ma ja, tot nu toe blijft dat een vaag geheim, zeggen de mannen er niets over Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Nou, daar zeg je wat; dat heb ik óók: een lekkere broek die lekker zit met een lekker wijde trui erboven, ja, ook dat zit lekker. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE936





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 mei 2013, 10:31
 
Dus..die vrouw van dat kleed belde dus weer.

Zegt ze: heeft u dieren in huis gehad?

Ik: Ja olifanten..maar ik deed ze elke dag in bad hoor?!
Ja,via marktplaats een kleed..en dan ook nog de grootste wensen?

Vrouw: Ja,dat komt zo...ik kan niet tegen dieren in huis...

Ik: nou alle respect er voor mevrouw!


Vrouw lachend: Ja,ik ben wel lid van wereld natuur fons hoor?!
en,ook weer een heel verhaal..waarom ze daar dan wel lid was.


Tkleed is dus NOG niet verkocht.



fijne dag!


Laatst aangepast door
HEIDE936
op vrijdag 10 mei 2013, 11:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 mei 2013, 10:50
 
Lachende smiley olifanten ha ha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE936





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: maandag 13 mei 2013, 11:39
 
Om een mooie les te leren..zei de persoon tegen mij;

Geef ik liever de hengel aan jou,
Dan de vis..die je meteen op kan eten.

-------------------------------


(Je zal namelijk weer trek krijgen)


Laatst aangepast door
HEIDE936
op maandag 13 mei 2013, 12:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE936





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 19:14
 
In een bos woonde een vader met zijn jonge kindje.
Eigenlijk was het nog maar een baby.
vaak ging hij op jacht en liet zijn herdershond bij zijn kind,
Omdat de Jacht een gevaarlijk moment was.

Op een dag, moest hij weer op jacht.
En,riep zijn hond op de plek waar hij ook de komende tijd moest liggen.
Zijn hond wist het,en luisterde trouw.

Toen hij de hut verliet,het bos in ging...
Kwam in de hut.. de hond in beweging?!...
Sluipend.. ging hij als getrainde hond op het geluid af,
hij wist hier leven dieren die de hut in kunnen komen.
Hoe en wanneer... bleef ook voor hem een raadsel.

Opeens begon de baby te huilen in de hoek van de hut.
hij,die wist wat dit kon betekenen....
Sprong in de richting van het bedje waar de baby lag.
veel gevecht bloed..en lawaai....totdat het even stil werd.


Later..

Zijn trouwe baas,kwam thuis van de jacht.
Een hert op zijn schouders ,deed hem een glimp op zijn gezicht vertonen.

Toen hij binnen stapte,schrok hij hevig......
Zag al het bloed,en hoorde zijn kindje huilen.
Hij wachte geen moment,en pakte zijn bijl....

Hij, die dacht dat hij een trouwe hond had?!...
Had zich dus.. vergist?...
Hij stapte zonder aarzeling op zijn hond af..en in 1een slag hakte hij de kop van zijn hond van het lijf.

Toen,...stapte hij in de richting van zijn kind.
Nee....?!
Want, wat hij daar toen aantrof.....een dode wurgslang!..
Onder het bedje van zijn kindje.

En,... zijn kindje ongedeerd?!..

Opeens.....wist hij nu...hoe hij gehandeld had.


En,begroef zijn trouwe herdershond op een ereplaats.
.....Wat moest hij veel leren die dag.



(TIP!,Vertel het niet aan''alle''kinderen,want die gaan soms huilen)


Laatst aangepast door
HEIDE936
op dinsdag 14 mei 2013, 20:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE936





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: woensdag 15 mei 2013, 09:03
 
HEIDE936 schreef:
In een bos woonde een vader met zijn jonge kindje.
Eigenlijk was het nog maar een baby.
vaak ging hij op jacht en liet zijn herdershond bij zijn kind,
Omdat de Jacht een gevaarlijk moment was.

Op een dag, moest hij weer op jacht.
En,riep zijn hond op de plek waar hij ook de komende tijd moest liggen.
Zijn hond wist het,en luisterde trouw.

Toen hij de hut verliet,het bos in ging...
Kwam in de hut.. de hond in beweging?!...
Sluipend.. ging hij als getrainde hond op het geluid af,
hij wist hier leven dieren die de hut in kunnen komen.
Hoe en wanneer... bleef ook voor hem een raadsel.

Opeens begon de baby te huilen in de hoek van de hut.
hij,die wist wat dit kon betekenen....
Sprong in de richting van het bedje waar de baby lag.
veel gevecht bloed..en lawaai....totdat het even stil werd.


Later..

Zijn trouwe baas,kwam thuis van de jacht.
Een hert op zijn schouders ,deed hem een glimp op zijn gezicht vertonen.

Toen hij binnen stapte,schrok hij hevig......
Zag al het bloed,en hoorde zijn kindje huilen.
Hij wachte geen moment,en pakte zijn bijl....

Hij, die dacht dat hij een trouwe hond had?!...
Had zich dus.. vergist?...
Hij stapte zonder aarzeling op zijn hond af..en in 1een slag hakte hij de kop van zijn hond van het lijf.

Toen,...stapte hij in de richting van zijn kind.
Nee....?!
Want, wat hij daar toen aantrof.....een dode wurgslang!..
Onder het bedje van zijn kindje.

En,... zijn kindje ongedeerd?!..

Opeens.....wist hij nu...hoe hij gehandeld had.


En,begroef zijn trouwe herdershond op een ereplaats.
.....Wat moest hij veel leren die dag.



(TIP!,Vertel het niet aan''alle''kinderen,want die gaan soms huilen)

-------------------------------------------------------------------
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 10:38
 
Wie bid er mee vandaag voor exmilitairen van bosnie/kosovo?
Sommigge hebben vandaag voor het eerst een reünie georganiseerd,
gebed gevraagd voor deze helden die zich inhebben gezet voor anderen en al de dingen die ze daar hebben meegemaakt een plek in hun hart moeten geven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende
Pagina 3 van 7