ChristianMatch
 


Forum

jeuk en kriebel vragen profiel
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
CORTAZAR588





Berichten: 277

BerichtGeplaatst: maandag 22 april 2013, 21:04
 
Ik heb , wellicht geheel ten onrechte , als ik de vragen in aanschouw neem op het CM profiel, heel vaak de neiging om hetzij idiote antwoorden te geven of ze over te slaan.
Er is reeds een onderwerp over het profiel cq de vraag : wil je kinderen of iets van die strekking , dus daarin zal ik me niet meer verdiepn.

Een ontzettend jeuk veroorzakende vraag is :
wat is / was de mooiste dag van je leven?

Ik heb daar of geen idee van of ik mis de essentie van deze vraag denk ik.
Wat is de mooiste dag van je leven ?

Volgens mij is die alleen te beantwoorden als er geen dagen meer worden toegevoegd aan je leven. Dus de facto als je niet meer ademhaalt.
Iig niet meer blijft ademhalen.

Omdat ik nog steeds ademhaal , althans ik daar vanuit ga , kan ik dus niet vraag niet naar waarheid / volledig heid beantwoorden.

Ik zou dan ook graag willen dat er een multiple choix optie zou komen.

Een van de antwoorden zou dan mi moeten zijn:
Dat weet ik niet , want ik ben nog niet dood.

een andere optie zou kunnen zijn :
ik hou mij het recht voor om het antwoord dat ik nu geef , te veranderen , mocht ik nog een goede partner vinden en wij blijven samen.

Wat is er verkeerd aan een andere vraagstelling ?

Ipv deze vraag zou men ook kunnen vragen:
wat heeft volgens jou /u de meeste indruk gemaakt in de wereldgeschiedenis.
Deze vraag is niet afhankelijk van een leven , doch veelmeer van de idee die iemand heeft over waarde van gebeurtenissen.
En nodigt ook uit tot het stellen van vragen.

Ik zou dan willen antwoorden:
Toen de eerste mens op de maan landde.

niet omdat Armstrong daar landde maar omdat men nooit had kunnen bedenken in 1900 dat dit mogelijk zou zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: maandag 22 april 2013, 22:20
 
haha helemaal mee eens ik heb ook de neiging rebels te worden bij die vragen. Vaak staat het goed antwoord helemaal niet bij de meerkeuze vragen. Maar dat heeft iedereen. Ik vind die antwoorden ook minder belangrijk. Op een paar na dan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 13 mei 2013, 13:31
 
CORTAZAR588 schreef:
Ik heb , wellicht geheel ten onrechte , als ik de vragen in aanschouw neem op het CM profiel, heel vaak de neiging om hetzij idiote antwoorden te geven of ze over te slaan.
Er is reeds een onderwerp over het profiel cq de vraag : wil je kinderen of iets van die strekking , dus daarin zal ik me niet meer verdiepn.

Een ontzettend jeuk veroorzakende vraag is :
wat is / was de mooiste dag van je leven?

Ik heb daar of geen idee van of ik mis de essentie van deze vraag denk ik.
Wat is de mooiste dag van je leven ?

Volgens mij is die alleen te beantwoorden als er geen dagen meer worden toegevoegd aan je leven. Dus de facto als je niet meer ademhaalt.
Iig niet meer blijft ademhalen.

Omdat ik nog steeds ademhaal , althans ik daar vanuit ga , kan ik dus niet vraag niet naar waarheid / volledig heid beantwoorden.

Ik zou dan ook graag willen dat er een multiple choix optie zou komen.

Een van de antwoorden zou dan mi moeten zijn:
Dat weet ik niet , want ik ben nog niet dood.

een andere optie zou kunnen zijn :
ik hou mij het recht voor om het antwoord dat ik nu geef , te veranderen , mocht ik nog een goede partner vinden en wij blijven samen.

Wat is er verkeerd aan een andere vraagstelling ?

Ipv deze vraag zou men ook kunnen vragen:
wat heeft volgens jou /u de meeste indruk gemaakt in de wereldgeschiedenis.
Deze vraag is niet afhankelijk van een leven , doch veelmeer van de idee die iemand heeft over waarde van gebeurtenissen.
En nodigt ook uit tot het stellen van vragen.

Ik zou dan willen antwoorden:
Toen de eerste mens op de maan landde.

niet omdat Armstrong daar landde maar omdat men nooit had kunnen bedenken in 1900 dat dit mogelijk zou zijn.

Quote:
Ik heb , wellicht geheel ten onrechte , als ik de vragen in aanschouw neem op het CM profiel, heel vaak de neiging om hetzij idiote antwoorden te geven of ze over te slaan.

Ik ook...ga ze weer verwijderen...sneeeeeeel.... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Pagina 1 van 1