ChristianMatch
 


Forum

klaagmuur
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 20:05
 
NATASCHA642 schreef:
ehh ik wil wel bellen maar krijg maar eens een nr .

en wat woningstichting betreft ik ga nu grof geschut in zetten een officiele aanklacht willen ze graag dan krijgen ze deze Knipoog smiley

alle tips werken niet tegen stank en overlast ...

bedankt ik vecht en kom boven Knipoog smiley

Raar..

Ja, ik weet wel, dat woningbouwverenigingen juist in grote steden er soms wel een potje van maken.

Geeneens een nr. Smiley die vol vragen zit

Ja, dan geef ik je weinig hoop, je kan wel het nummer googelen, maar als dat niet eens op papieren enz. van hun staat...

Of je geeft je op voor de 'Rijdende Rechter', kom je misschien nog op tv ook Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 22:06
 
SHANITA130 schreef:
Raar..

Ja, ik weet wel, dat woningbouwverenigingen juist in grote steden er soms wel een potje van maken.

Geeneens een nr. Smiley die vol vragen zit

Ja, dan geef ik je weinig hoop, je kan wel het nummer googelen, maar als dat niet eens op papieren enz. van hun staat...

Of je geeft je op voor de 'Rijdende Rechter', kom je misschien nog op tv ook Knipoog smiley

oww het nr van de woningstichting heb ik wel maar ik dacht van een man op cm want daar had ik het over haha

ik mail niet met woningstichting.

ja als die aanklacht niet lukt doe ik dat of bonje bij de buren Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 08:34
 
Ja, dat zou wel geinig zijn Lachende smiley

Afijn dit is een Klaagmuur(nou snap ik wel waarom die Klaagmuren er zijn gekomen)

Eigenlijk zou je eerst moeten danken voor wat er wel goed gaat.

1) Mijn pc doet het(dat doet ie elke dag, maar is toch wel elke keer fijn)

2) Het is hier net een camping, je loopt je van het ene huis Vriend, 's ochtends naar het andere huis in 1 minuut.
Ja, als je in het drukke gedeelte van Amsterdam hebt gewoond dan begrijp je wel waarom ik het hier landelijk vind, alhoewel die drukte ook wél wat heeft.
3)Gode zij dank heb ik mijn rustgevende medicijnen, want ik blijf maar door denken, daar komt geen einde aan, en zeker als je dan zo slaperig bent.

Nou is de klacht: ben zooo slaperig.
Ik snap nu ook wel de uitdrukking "luciferstokjes tussen je ogen", want die krijg ik bijna niet open, ja, heel klein beetje, kan er nét doorkijken.

4) Dank ik ook voor een kopje koffie, nee niet sterk, gewoon.

Ben zelfs te slaperig om honger oid te hebben.

Mag niet douchen want ga zo mij Holter terugbrengen. En die is elektronisch.

5)Wat wel weer fijn is, ik heb zo een mooie fietstocht in het vooruitzicht naar het ziekenhuis en daarna de stad in Kwijlende smiley (ja, de plek die ze hier 'een stad' noémen' bedoel ik... Knipoog smiley

6) En ik dank voor CM, waar je nu en dan eens iets op kan schrijven.

Trouwens, ik zou, zo stond in het kaartje, een dagboekje meekrijgen, ja, geven ze me een a viertje mee, ja, hehe...

Dus zo even schrijven wat ik gisteren allemaal deed.

En dat is ook wel leuk. Want ja ik doe leuke dingen.

Nou, Fijne Dag! Knipoog smiley Lachende smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 25 juli 2013, 08:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 juli 2013, 11:16
 
Haarspeld kwijt, me grote, ws in het ziekenhuis laten liggen Boze smiley

Dat is nou al de zoveelste keer...en die zijn juist zo handig als je geen zin hebt om drie kwartier je haar te gaan zitten föhnen, dan kam je het ff en doe je de speld erin. Ja, omdat ie groter is, ben je snel klaar, kammen, speld erin, pleitte.

Ja, weer 3.99, ja zoveel kosten die dingen Boze smiley , en das nu al de zoveelste keer Boze smiley

Ik kijk wel ff bij action vandaag, of volgende week, ja die kunnen weleens dingen hebben die goedkoper en hetzelfde zijn, ja pas goed op, geldt niet voor alles hoor.

Fijne Dag!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 juli 2013, 11:24
 
SHANITA130 schreef:
Haarspeld kwijt, me grote, ws in het ziekenhuis laten liggen Boze smiley

Dat is nou al de zoveelste keer...en die zijn juist zo handig als je geen zin hebt om drie kwartier je haar te gaan zitten föhnen, dan kam je het ff en doe je de speld erin. Ja, omdat ie groter is, ben je snel klaar, kammen, speld erin, pleitte.

Ja, weer 3.99, ja zoveel kosten die dingen Boze smiley , en das nu al de zoveelste keer Boze smiley

Ik kijk wel ff bij action vandaag, of volgende week, ja die kunnen weleens dingen hebben die goedkoper en hetzelfde zijn, ja pas goed op, geldt niet voor alles hoor.

Fijne Dag!

Oh, haarspeld kwijt, je bent ook zo`n rommelkont ha ha. En de action is inderdaad goedkoop.
Ik kocht er laatst 2 dvd`s, die waren 3 euro per stuk. Ze staan bij bol.com nog voor 10 euro. Maar je moet er dan wel snel bij zijn.

Jij ook fijne dag Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 juli 2013, 17:13
 
Ja, ben er alweer overheen; ja ik verwerk dat soort dingen veel sneller nu.

Ja, niet druk maken he ;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOKE969





Berichten: 44

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 juli 2013, 20:06
 
mijn konijntje heeft op de bank geplast.. blehhhh (en toch kan ik er wel om lachen)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: donderdag 15 augustus 2013, 16:24
 
Klaaag klaaag moet nog ruim een week geduld hebben ...... zucht

Dan weet ik of ik ander huis heb ......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 15 augustus 2013, 18:58
 
NATASCHA642 schreef:
Klaaag klaaag moet nog ruim een week geduld hebben ...... zucht

Dan weet ik of ik ander huis heb ......

Oooh, wat kan een week dán lang duuuuuren...!

Sterkte ;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
KLUS667





Berichten: 442

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 augustus 2013, 22:06
 
NATASCHA642 schreef:
Klaaag klaaag moet nog ruim een week geduld hebben ...... zucht

Dan weet ik of ik ander huis heb ......

Wat een blij vooruitzicht dat je over een week al mag weten of je een ander huis krijgt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 augustus 2013, 16:28
 
JANE410 schreef:
Oh, haarspeld kwijt, je bent ook zo`n rommelkont ha ha. En de action is inderdaad goedkoop.
Ik kocht er laatst 2 dvd`s, die waren 3 euro per stuk. Ze staan bij bol.com nog voor 10 euro. Maar je moet er dan wel snel bij zijn.

Jij ook fijne dag Knipoog smiley

Haha, ja heb jij mazzel!

Je moet er idd. snel bijzijn.

Ik koop daar ook regelmatig iets, een boek, of en dvd...
En ja dan is er idd bijvoorbeeld nog maar ééntje van...en als je/ik daar niet oplet, en denk o, ik kijk er later nog even naar...uitverkocht :(

Ja, jammer is dat dan...Maar ja...wel handig hoor sowieso, sites als marktplaats, bol.com, boekwinkeltjes.nl ed.

Je kan idd. dingen kopen die in reguliere winkels niet meer te krijgen zijn, zoals veel boeken en dvd's. Knipoog smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 17 augustus 2013, 17:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zondag 18 augustus 2013, 21:34
 
KLUS667 schreef:
Wat een blij vooruitzicht dat je over een week al mag weten of je een ander huis krijgt Knipoog smiley

heej zo kan je het ook bekijken Verlegen lachende smiley je heb gelijk maar soms bekijk je het ff anders op dat moment

dank je Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NATASCHA642





Berichten: 584

BerichtGeplaatst: zondag 18 augustus 2013, 21:35
 
SHANITA130 schreef:
Oooh, wat kan een week dán lang duuuuuren...!

Sterkte ;)

dank je en ja heel lang maar soms wordt het beloond Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 september 2013, 12:41
 
Ik wou dit eerst zetten bij 'wat ik me afvraag'.

Iemand heeft een soort van probleem en verteld dat aan mij, ja?

Dan kom ik met een goede oplossing, degene luistert niet(nadat ik het drie keer heb verteld, geeft geen sjoege, maar verteld dus wel zijn probleem 3x): ik wordt boos...

Vaak als ik wat vertel, vult degene in voor mij, maakt zinnen af(en dat terwijl ik juist iets heel anders wou zeggen...)

Iemand verteld dingen, stelt je ermee gerust, als je dan denk van oooh gelukkig, oid, dan komt het : 'Maaahaaaar.......'. Gefrustreerde smiley

Wat ik mij afvraag: 'Heer help mij, om daar niet elke keer, ontzettend boos over te worden, ....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 16 september 2013, 09:45
 
SHANITA130 schreef:
Ik wou dit eerst zetten bij 'wat ik me afvraag'.

Iemand heeft een soort van probleem en verteld dat aan mij, ja?

Dan kom ik met een goede oplossing, degene luistert niet(nadat ik het drie keer heb verteld, geeft geen sjoege, maar verteld dus wel zijn probleem 3x): ik wordt boos...

Vaak als ik wat vertel, vult degene in voor mij, maakt zinnen af(en dat terwijl ik juist iets heel anders wou zeggen...)

Iemand verteld dingen, stelt je ermee gerust, als je dan denk van oooh gelukkig, oid, dan komt het : 'Maaahaaaar.......'. Gefrustreerde smiley

Wat ik mij afvraag: 'Heer help mij, om daar niet elke keer, ontzettend boos over te worden, ....

Bovenstaande is min of meer dus al opgelost.

Maar nu: ik ben erg gevoelig voor weer; heeft direct invloed op me stemming.
Nou schijnt hier nog de zon(voor hoelang?, want dat is niet voorspeld....)
En kouuuud!

Dus ja, lekker zoals de laatste tijden me achterdeur opengooien is er ook niet bij Boze smiley

En deze verandering heeft zich voltrokken in ca 2 dagen....

Ik heb daar wel zo ontzettend de pest over in, dat wil je niet weten.

Echt waar, me stemming is onder het nulpunt, en me emoties gaan ook nog es met me aan de haal.

Zo...dat is eruit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: donderdag 19 september 2013, 21:40
 
Vanmorgen telefoon van het werk laten liggen, weer terug...
Zit ik in de auto, #@$@, ontbijt vergeten Gefrustreerde smiley
Op het werk, jasje van werkkleding laten hangen op andere afdeling, weer teruglopen.
Terug van werk, omleiding vanwege vliegtuigbom Nijverdal
Vanavond radio, sleutel studio vergeten
In de studio, standaard van microfoon stort in.... Boze smiley

Pfff ik hoop dat straks m'n bed niet instort ofzo Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 20 november 2013, 07:54
 
KPN...

Verder zeg ik niets, ja, mobiel telefoneren, onbeperkt voor een bepaald bedrag wat je dan fijn 2 maanden doet, dan echt torenhoge rekeningen...... Huilende smiley, smiley in tranen
Huilende smiley, smiley in tranen
Ja, ik ga er as donderdag heen met papieren ed.

Zou er nog bijna een gebedspunt van willen maken.....een uur met klantenservice aan de foon gezeten, legt een meisje iets uit, wat later, toen ik op afschriften keek, helemaal niet kon.... Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Een lichtpuntje: had eerst tijd geleden ook troubles met de KPN, en ja toen ging ik zelfs naar een juridisch loket, daar zei een mevrouw die er verstand van heeft dat het een 'log' bedrijf is, daardoor dingen 'mis' gaan, en wel een eerlijk bedrijf.
Twijfelende smiley

Ik wacht de reacties Duiveltje smiley af!
Iemand hier ook ervaringen met de KPN?

Ps: en nee, 'mijn KPN' aanmaken op internet voor mobiel, ja, toen kreeg ik gewoon daarna een lege pagina Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley na te hebben ingelogd, ja, meerdere keren Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Huilende smiley, smiley in tranen


Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 20 november 2013, 08:00
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 november 2013, 10:28
 
Vandaag mijn diploma uitreiking op zich natuurlijk mooi
Maar niemand van mijn geliefde komt de twee die wel zouden komen hebben zich zojuist afgemeld Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Ben ik natuurlijk de enige die alleen is.............
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 november 2013, 12:28
 
ROELANDE345 schreef:
Vandaag mijn diploma uitreiking op zich natuurlijk mooi
Maar niemand van mijn geliefde komt de twee die wel zouden komen hebben zich zojuist afgemeld Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Ben ik natuurlijk de enige die alleen is.............

Ach en je geliefde kan ook niet, dat is wel balen zeg, maar toch een leuke dag gewenst Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 18 december 2013, 18:47
 
Even zo duidelijk mogelijk formuleren,

Wat een zooitje daar bij de KPN.

Nu drie maanden bezig geweest fouten, door hun gemaakt te herstellen, van kastje naar de muur, ze denken daar echt dat je idioot bent, ja, zelfs medewerkers die zeggen dat ze hier ook maar werken er ook niets aan kunnen doen.

Nu alles opgezegd, TV, vaste telefoon, en internet.

Alleen mobiel telefonie niet, dat moest je een afkoopsom betalen van 1000 euro, stelletje idi@#$%$#!!! dus die gaat er later uit.

Tv keken we toch al amper, en ik zorg zelf voor een andere provider, en bellen; we hebben beiden een mobiel.

Fijne Avond!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 19 december 2013, 10:31
 
Ben ik nu echt de enige hier met echt serieus ge@#$%$# met de KPN Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 19 december 2013, 10:48
 
SHANITA130 schreef:
Ben ik nu echt de enige hier met echt serieus ge@#$%$# met de KPN Smiley die vol vragen zit


Weet ik niet maar KPN heeft geen abonnementen met onbeperkt internet(dat was toch het probleem?),wellicht dat de vergissing niet alleen bij de KPN ligt?Knipoog smiley

En dat reizen............och,er zijn zoveel mensen die iedere uren moeten reizen om op hun werk te komen(ik een uur heen en een uur terug),dan is 2 uur reizen om bij de liefste man van de wereld te komen toch peanuts? Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 19 december 2013, 11:29
 
Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Ik wil een man...het liefst ver weg!!!!





Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: donderdag 19 december 2013, 11:39
 
ZEELAND736 schreef:
Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Ik wil een man...het liefst ver weg!!!!





Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley


Zag laatst een hele leuke vrijgezele buschaufeur in Mechelen(ZL) niks voor je Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
ROELANDE345
op donderdag 19 december 2013, 11:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: donderdag 19 december 2013, 11:41
 
ROELANDE345 schreef:
Zag laatst een hele leuke vrijgezele buschaufeur in Mechelen(ZL) niks voor je Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Kun je dat zien...als ze vrijgezel zijn??? Knipoog smiley

Mechelen???
Das nie Zeeland....Dan is het een Belg!!! (ach een lieve vrijgezelle Belg...het komt wel goed met me!!!)


Laatst aangepast door
ZEELAND736
op donderdag 19 december 2013, 11:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: donderdag 19 december 2013, 11:43
 
ZEELAND736 schreef:
Kun je dat zien...als ze vrijgezel zijn??? Knipoog smiley

nee kon het niet zien maar hij kon praten Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 19 december 2013, 13:57
 
LEANNE226 schreef:
Weet ik niet maar KPN heeft geen abonnementen met onbeperkt internet(dat was toch het probleem?),wellicht dat de vergissing niet alleen bij de KPN ligt?Knipoog smiley

En dat reizen............och,er zijn zoveel mensen die iedere uren moeten reizen om op hun werk te komen(ik een uur heen en een uur terug),dan is 2 uur reizen om bij de liefste man van de wereld te komen toch peanuts? Lachende smiley

Hai Leanne,

Jij kan zo bij de helpdesk van de kpn werken...het betreft sim only voor 37,50 p/m. zonder internet, alleen bellen, onbeperkt naar vast en mobiel, met me mobiel.
Veel te hogen abonnementskosten al drie maanden en torenhoge rekeningen van alle gesprekken dus niets 'onbeperkt bellen'.
Al drie maanden bellen en gaan, naar xl winkels te Goes en Middelburg, alle helpdesken bellen., en dan gisteren, 'ja dit weet ik niet, ja, dat weet ik niet', dat was een helpdesk.

-gewijzigd want het loopt wel los-

hoop ik


Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 20 december 2013, 13:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 19 december 2013, 21:22
 
TVP!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 23 december 2013, 15:37
 
LEANNE226 schreef:
Weet ik niet maar KPN heeft geen abonnementen met onbeperkt internet(dat was toch het probleem?),wellicht dat de vergissing niet alleen bij de KPN ligt?Knipoog smiley

En dat reizen............och,er zijn zoveel mensen die iedere uren moeten reizen om op hun werk te komen(ik een uur heen en een uur terug),dan is 2 uur reizen om bij de liefste man van de wereld te komen toch peanuts? Lachende smiley

Hai Leanne,

Vergissing, lag aan de KPN, probleem is, als ik vantevoren iemand advies geef, van ga alleen daar en daarvoor en degene komt met alles terug(contracten) behalve waar die voor moest gaan, en ja juist, met datgene(abbo 37,50 p/m onbeperkt bellen met mobiel, sim onlyl(zonder internet, maar what the heck, diegene internet nooit met een mobiel, belt alleen), waar ie voor ging kwam ie niet mee, dat contract....ik ging zelfs mee, maar ja ze pakten de klant zo in....het woordje 'goedkoper' en 'gratis' doet vaak wonderen, ook al is dat helemaal niet zo.

Ik was zelf de stoorzender...vond men(hij en de verkoper, omdat ik alleen wou hebben waar we voor kwamen, en niet allemaal andere dingen behalve dat...)

Had me er nooit mee moeten bemoeien, en nu lost ie het zelf maar op mbv iemand anders. Ben helemaal klaar met onduidelijke klantenservicesen, die zichzelf tegenspreken en met getallen komen waar ik geen brood van kan bakken.


Dus ja, ik voor degene drie maanden lopen bellen, af lopen spreken, en nu mag ie fijn zijn eigen zaakies opknappen.

Duszzzz.

Fijne Dagen ;)!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 januari 2014, 20:19
 
Ha, De Klaagmuur,

Net wat ik nodig heb!

Ten eerste, iemand anders heeft me huis op lopen ruimen, aardig en lief en nu kan ik dingen niet vinden Zieke smiley

Ten tweede, onthoud goed, als je een vriend hebt en je logeert er weleens en je laat spullen, kleding enzo daar, zodat je niet elke keer met een koffer met wielen dat wel, hoeft te sjorren, zorg dan dat je goed onthoudt wát er daar ligt er waar.

Want ik loopt hier te zoeken wat daar ligt en andersom Huilende smiley, smiley in tranen

Niets is irritanter dan dingen kwijt zijn....

Boze smiley Boze smiley Boze smiley Boze smiley Boze smiley Boze smiley Boze smiley Boze smiley Boze smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 21 januari 2014, 20:23
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
Pagina 3 van 5