ChristianMatch
 


Forum

Hoe gaan we om met elkaar
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
MOKKUM015





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 november 2013, 15:14
 
Misschien heb ik een verkeerd idee van hoe we omgaan met elkaar binnen deze site.
Ben een beetje teleurgesteld in mensen, denk je leuk te mailen met iemand en dan op eens zie de dat die persoon geen lid meer is.
Ben ik een roepende in de woestijn als ik denk dat het beleefd is als je aan iemand meld dat je, je lidmaatschap niet gaat verlengen en binnen kort niet meer te vinden ben op deze site?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 november 2013, 15:27
 
MOKKUM015 schreef:
Misschien heb ik een verkeerd idee van hoe we omgaan met elkaar binnen deze site.
Ben een beetje teleurgesteld in mensen, denk je leuk te mailen met iemand en dan op eens zie de dat die persoon geen lid meer is.
Ben ik een roepende in de woestijn als ik denk dat het beleefd is als je aan iemand meld dat je, je lidmaatschap niet gaat verlengen en binnen kort niet meer te vinden ben op deze site?

Heel vervelend voor je Mokkumo, erg onbeleefd van deze persoon. Maar ik denk dat het uitzonderingen zijn die zo handelen.

Dus geef het niet op zou ik zeggen Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
REGINA565





Berichten: 31

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 november 2013, 17:23
 
MOKKUM015 schreef:
Misschien heb ik een verkeerd idee van hoe we omgaan met elkaar binnen deze site.
Ben een beetje teleurgesteld in mensen, denk je leuk te mailen met iemand en dan op eens zie de dat die persoon geen lid meer is.
Ben ik een roepende in de woestijn als ik denk dat het beleefd is als je aan iemand meld dat je, je lidmaatschap niet gaat verlengen en binnen kort niet meer te vinden ben op deze site?

Dit overkomt ons allemaal wel een keer, Mokkum dus trek het je vooral niet te persoonlijk aan! Een man die jou zo vanuit het niets 'laat zitten' is jou niet waard Knipoog smiley Blijkbaar zit er op CM een nog veel leukere man die jij nog mag gaan ontmoeten!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Pagina 1 van 1