ChristianMatch
 


Forum

verschillen tussen mannen en vrouwen.
Ga naar pagina Vorige 1 2 3
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
ANTA961





Berichten: 175

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 maart 2014, 08:25
 
ANNETTE050 schreef:
Als je iets past (in het pashokje), en het past dan kijk je vaak even verder naar iets wat erbij past. Als je dat ook hebt gepast en het past dan koop je een setje wat goed past en goed bij elkaar past....zó zit dat!

Dat is wel een pasklaar antwoord!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 maart 2014, 08:59
 
ANNETTE050 schreef:
Als je iets past (in het pashokje), en het past dan kijk je vaak even verder naar iets wat erbij past. Als je dat ook hebt gepast en het past dan koop je een setje wat goed past en goed bij elkaar past....zó zit dat!
En dan nog de schoenen Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 maart 2014, 10:11
 
THOMAS968 schreef:
Wat is dat nou? Iedereen koopt toch kleding die past? Wat heb je nou aan kleding in een foute maat? Nee hoor, ik koop altijd de goede maat en die past uiteraard, niks aan de hand. XL en XXL bijvoorbeeld of schoenmaat 45. Ik vind het,net als jij, vervelend dat iets veel te klein of te groot is. Ik vind het geen gezicht als vrouwen kleding aan hebben die niet past. Alleen te korte rokjes, dat gaat nog wel Engeltje smiley

Thomas, alles past.

Ik denk dat je het niet goed leest Thomas. Het gaat niet over de maat of het past, maar of het overhemd dat je willekeurig van het stapeltje pakt of dat dan ook staat (wat betreft kleur enzo) bij de rest van de outfit, snappie Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 maart 2014, 22:17
 
ANNA415 schreef:
En dan nog de schoenen Clown smiley


NEEEEEE, NIET met een vrouw naar een schoenwinkel, dat is nog erger dan mee om kleren, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Gefrustreerde smiley

Thomas, koopt gewoon twee paar schoenen, zwart en bruin, in zijn maat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: zondag 16 maart 2014, 19:23
 
THOMAS968 schreef:
NEEEEEE, NIET met een vrouw naar een schoenwinkel, dat is nog erger dan mee om kleren, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Gefrustreerde smiley

Thomas, koopt gewoon twee paar schoenen, zwart en bruin, in zijn maat.

Dit las ik ergens....en toen moest ik even aan deze posting denken..... Knipoog smiley ....weer een mysterie opgelost.... Clown smiley......

Dat vrouwen af en toe ook een mysterie zijn, bewijst het volgende maar weer (mannen let goed op en doe er je voordeel mee!):
Als een vrouw uitgaat en aan de man vraagt welke schoenen ze aan moet doen, moet je als man NOOIT, maar dan ook nooit voor een paar schoenen kiezen!! Dit komt doordat de vrouw zelf al gekozen heeft welke schoen ze aan gaat doen. Ze wil echter graag bevestiging zien. In plaats daarvan moet je als man vragen welke schoenen ze zelf in gedachten had. Als ze dan antwoord geeft moet je haar complimenteren met haar keuze. Dan heb je gegarandeerd een leuke avond.


Of het klopt weet ik niet....wel is het zo dat als ik een paar leuke schoenen zie, ik altijd verder winkel, maar later terug ga naar dát paar schoenen, wat ik eigenlijk al mooi vond..... Coole smiley met zonnebril


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zondag 16 maart 2014, 19:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zondag 16 maart 2014, 19:27
 
Een wijze man zegt: " Ik weet het niet schat, er zitten zoveel bij die je goed staan!"
Natuurlijk niet allemaal he, je kijkt wel uit om dat te zeggen.

Thomas, probeert op goede voet te leven met de meeste vrouwen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zondag 16 maart 2014, 19:49
 
Kijk meisjes, dat gedraai voor de kast vol met kleren is dus nergens voor nodig. Ik heb drie, eigenlijk vier stapels overhemden: de nette voor bij het pak, de wandeloverhemden en de overige overhemden. Moet het pak aan dan is het stapel 1, ga ik wandelen dan is het stapel 2 en in alle andere gevallen stapel 3. De vierde stapel heeft korte mouwen.

Ik heb vier pakken: Een nette voor begrafenissen en zo en twee voor school, waar ik wel eens een pak aan moet hebben. Pak 1 is voor ma en di en pak 2 is voor wo en do. Vrijdags werk ik niet. Het vierde pak is mijn trouwpak en daar pas ik niet meer in.

Natuurlijk begreep ik Jane wel, over of het paste of niet Knipoog smiley maar ok: zowel de wandeloverhemden als de overige overhemden passen bij alle broeken die ik heb. Ik heb alleen zwarte en bruine schoenen en ook dat gaat goed.

Dat gedribbel van ik heb niks om aan te doen, is dus geen noodzaak maar een keuze: Jullie vinden het gewoon leuk.

Als dames winkelen, winkelen ze niet maar ze dromen van wat er gebeurt als ze het aan hebben. En dan wordt combineren en vooruitdenken wel eens vergeten. Want ja, het is meteen gecombineerd met de overige kleding/schoenen/shawltjes etc. en die passen alleen daarbij, oeps.

Wat meer mannenlogica kan dus geen kwaad. Maar ik weet zeker dat wat ik hier zeg niets, maar dan ook niets, zal helpen.

Een volle klerenkast en niets om aan te trekken? Dat kan volgens de mannelijke logica niet als er kleren in zitten die passend zijn. Maar uiteraard ga ik er niet tegen in als een vrouw dat zegt. Ze droomt maar net zo lang tot ze iets fatsoenlijks aantrekt. Wat vind je hiervan? Geweldig schat, het staat je heel goed. Bovenstaande opmerking kan uiteraard ook. En wij hebben uiteraard niet in de gaten dat ze moet shoppen en nieuwe kleren wil, ben je gek.

Of zoiets.

Thomas, snapt er natuurlijk niets van maar ziet graag een vrouwelijk geklede vrouw. Engeltje smiley


Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 17 maart 2014, 23:48
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANE410





Berichten: 554

BerichtGeplaatst: zondag 16 maart 2014, 21:04
 
Ik denk als een vrouw zegt: ik heb niks om aan te trekken dat ze niet blij meer is met al die kleding die in haar kast hangt. Dus ik zou zeggen weg ermee en allemaal nieuw spul kopen Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Pagina 3 van 3