ChristianMatch
 


Forum

Minaretten.
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
ALFAROMEO918





Berichten: 134

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 18:53
 
Halve maan dus,ontsierd al vele jaren,Chr Nederland.
Als ik het OT leest,kregen koningen bevel,om alles van vreemde godsdiensten en heiligge palen,af te breken en te verbranden.
Wij horen regelmatig in de Kerkgang,God duld geen andere goden voor zijn Aangezicht.
Ook uw Naaste Liefhebben dus,maar dat betekend niet,ook hun goden te respecteren,wat nu onze politiek zeer ontwricht.
Ook Boedisme,heeft al vele jaren zijn intrede gemaakt in ons land,vele Chr doen ook aan Yoga,voor geestveruiming,en homeopathie.
Allemaal Kerktorens,waar Jezus onkend word,en God als Abbah.
Bij elke Kerktoren met Kruisbeeld,die gesloopt word,Huilt God.
En bij elke Minaret die gebouwd word,Huilt God ook.
Amterdam Huilt zong Rika Jansen,toen de grootste Joodse Gemeentschap ter brandstapel ging.
Er kom een tijd dat resterene Nederlandse Christenen huilen,voor de geloviggen op de brandstapel,onder de vlag van mohamed.

Die geen hoofdletter waard is.

Dan kost het ook maar mijn dood,maar Jezus zal ik niet veraden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 20:46
 
ALFAROMEO918 schreef:
Halve maan dus,ontsierd al vele jaren,Chr Nederland.
Als ik het OT leest,kregen koningen bevel,om alles van vreemde godsdiensten en heiligge palen,af te breken en te verbranden.
Wij horen regelmatig in de Kerkgang,God duld geen andere goden voor zijn Aangezicht.
Ook uw Naaste Liefhebben dus,maar dat betekend niet,ook hun goden te respecteren,wat nu onze politiek zeer ontwricht.
Ook Boedisme,heeft al vele jaren zijn intrede gemaakt in ons land,vele Chr doen ook aan Yoga,voor geestveruiming,en homeopathie.
Allemaal Kerktorens,waar Jezus onkend word,en God als Abbah.
Bij elke Kerktoren met Kruisbeeld,die gesloopt word,Huilt God.
En bij elke Minaret die gebouwd word,Huilt God ook.
Amterdam Huilt zong Rika Jansen,toen de grootste Joodse Gemeentschap ter brandstapel ging.
Er kom een tijd dat resterene Nederlandse Christenen huilen,voor de geloviggen op de brandstapel,onder de vlag van mohamed.

Die geen hoofdletter waard is.

Dan kost het ook maar mijn dood,maar Jezus zal ik niet veraden.

Zij ( de anti-christ) kunnen hooguit je leven pakken, maar jouw ziel krijgen ze nooit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
APPELTJE084





Berichten: 50

BerichtGeplaatst: woensdag 3 maart 2010, 13:43
 
Kom op zeg!!
Dit geloof je toch zelf niet?


Laatst aangepast door
APPELTJE084
op woensdag 3 maart 2010, 13:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Pagina 1 van 1