ChristianMatch
 


Forum

signalen je beter niet met die persoon kan daten
Ga naar pagina Vorige 1 2 3
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
ITSME497





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 oktober 2014, 16:42
 
SHANITA130 schreef:
Je moest eens wéten wat je júist hier meemaakt...

Nog een: De man betaald je etentje, en vindt dat hij daarna wel recht heeft op een num....tje, omdat hij al zóveel geld aan je heeft gespendeerd,

en ja, juist zoiemand studeert dan theologie Zieke smiley

(echt gebeurd...)

Zelf heb ik ook een aantal jaren Theologie gestudeerd. Ik was die man echt niet hoor

Lachende smiley

Het genoemde omschrijft wel heel duidelijk dat ook al studeer je nog zo veel Theologie dat je het wel moet toepassen in je eigen leven en de man waarover je spreekt deed dat dus in het genoemde geval dus absoluut niet.

Wanneer iemand denkt na geld te hebben uitgegeven aan een vrouw voor een etentje of wat dan ook dan wordt ze niet zijn eigendom of zo, anders gaat hij er eigenlijk vanuit dat de vrouw een hoer is, zo van ik heb betaald dus nu ben ik aan de beurt. Wanneer een man zo reageert is er maar 1 heel duidelijk iets bij die man naar boven gekomen en dat is dat hij de vrouw op geen enkele manier respecteert. Voor de vrouw zal het dan duidelijk moeten zijn wat ze moet doen met een man die haar niet respecteert en dat is GELIJK DUMPEN !! (harde woordkeuze maar in dit geval denk ik wel dat het de lading dekt)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Pagina 3 van 3