ChristianMatch
 


Forum

Bezwaar tegen manier van reageren
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
FREEDOM687





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 oktober 2014, 20:25
 
Ik wil bezwaar maken tegen sommige manieren van reageren.
Ik merk dat er zo nu en dan mensen reageren op het forum die van alles in hun hoofd hebben (vooral bijbelteksten), dan ergens op reageren of zelf een nieuw topic maken en na een geplaatste reactie je a.h.w. met bijbelteksten om de oren slaan.

Kortom, wat je ook zegt, de ander staat al weer klaar met de volgende bijbeltekst, willen vaak een bijbeltekst er tegenover horen en als je die dan laat weten word je nogmaals bekogeld met wat zij vinden (of beter gezegd wat zij Gods mening vinden).

Ik maak bezwaar tegen dit soort reacties omdat het net een soort wedstrijd lijkt waar in je als je reageert enkel 2 opties hebt, of reageren en het altijd verliezen (er wordt altijd weer een 'betere' optie tegenover gezet) of op een gegeven moment maar ophouden met reageren, aangezien de ander toch elke keer het weer beter denkt te weten.

Zitten we als forumleden nou echt daarop te wachten???
Dat is mijn vraag aan jullie forummers en C.M. redactie.


Laatst aangepast door
FREEDOM687
op dinsdag 28 oktober 2014, 20:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 oktober 2014, 20:35
 
FREEDOM687 schreef:
Ik wil bezwaar maken tegen sommige manieren van reageren.
Ik merk dat er zo nu en dan mensen reageren op het forum die van alles in hun hoofd hebben (vooral bijbelteksten), dan ergens op reageren of zelf een nieuw topic maken en na een geplaatste reactie je a.h.w. met bijbelteksten om de oren slaan.

Kortom, wat je ook zegt, de ander staat al weer klaar met de volgende bijbeltekst, willen vaak een bijbeltekst er tegenover horen en als je die dan laat weten word je nogmaals bekogeld met wat zij vinden (of beter gezegd wat zij Gods mening vinden).

Ik maak bezwaar tegen dit soort reacties omdat het net een soort wedstrijd lijkt waar in je als je reageert enkel 2 opties hebt, of reageren en het altijd verliezen (er wordt altijd weer een 'betere' optie tegenover gezet) of op een gegeven moment maar ophouden met reageren, aangezien de ander toch elke keer het weer beter lijkt te weten.

Zitten we als forumleden nou echt daarop te wachten???
Dat is mijn vraag aan jullie forummers en C.M. redactie.

Dat is inderdaad niet de bedoeling van het forum. We streven naar goede gesprekken en een goede sfeer.

Maar communiceren is een vak apart. Om via dit topic bezwaar te maken, gaat namelijk ook niet werken. Want op den duur heb je het uiteindelijk toch over elkaar binnen zo'n topic en dat willen we nu juist niet. Onderwerpen staan centraal en niet personen.

Je kunt in dat geval beter eerst met de redactie mailen. De redactie kan met betreffende leden contact leggen en eea aankaarten. Daarnaast kun je gebruik maken van de 'niet oké-knop'. Dat ding zit er niet voor niets. Voor de moderator is het dan duidelijk dat een bepaalde reactie niet prettig overkomt. Er wordt dan altijd actie ondernomen.

Dit topic blijft staan, maar wordt gesloten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Pagina 1 van 1