ChristianMatch
 


Forum

bzv gezelligheid
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
FREEDOM687





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: zondag 11 januari 2015, 21:49
 
bzv ofwel boer zoekt vrouw,

Kijk jij misschien ook bzv?
Wat valt je op?
Wat vind je leuk?

Hier gelegenheid om daar iets over te schrijven, en voor de oud-CM leden onder ons.. dit was ooit een topic hier op C.M.

Ik heb overigens ook gehoord dat niet iedereen er over te spreken is en dat dit niet bij de KRO uitgezonden zou moeten worden.
Daar mag je uiteraard ook over schrijven, maar de bedoeling van mijn topic is om ervaringen van kijkers uit te wisselen.

Ik zal als eerste de spits afbijten.

In de 2e aflevering van de nieuwe serie werd vanavond op TV tijdens het speeddaten gezegd door 1 van de vrouwen toen de bel ging als teken dat de 5 minuten om waren "Een stille hint"
haha dat is niet stil he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: maandag 12 januari 2015, 19:26
 
Topic verplaatst
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 12 januari 2015, 20:37
 
FREEDOM687 schreef:
bzv ofwel boer zoekt vrouw,

Kijk jij misschien ook bzv?
Wat valt je op?
Wat vind je leuk?

Hier gelegenheid om daar iets over te schrijven, en voor de oud-CM leden onder ons.. dit was ooit een topic hier op C.M.

Ik heb overigens ook gehoord dat niet iedereen er over te spreken is en dat dit niet bij de KRO uitgezonden zou moeten worden.
Daar mag je uiteraard ook over schrijven, maar de bedoeling van mijn topic is om ervaringen van kijkers uit te wisselen.

Ik zal als eerste de spits afbijten.

In de 2e aflevering van de nieuwe serie werd vanavond op TV tijdens het speeddaten gezegd door 1 van de vrouwen toen de bel ging als teken dat de 5 minuten om waren "Een stille hint"
haha dat is niet stil he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

Ik heb het weleens gezien 'Boer zoekt vrouw', en niet echt altijd gevolgd.

Het is een heerlijk en gezellig programma. Een waar je echt kan van genieten vind ik, Yvonne Jaspers is ook erg leuk.

'Ik kom bij je slapen van de EO' is ook erg leuk. Iemand met een dilemma krijgt drie sleutels en gaat bij drie mensen couchsurfen om door gesprekken met specifieke daarvoor uitgekozen mensen te praten en ervaringen uit te wisselen en te delen, en komt dan aan het einden tot een besluit.
Dan is er altijd een stukje video hoe het veel later met die mensen gaat



Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: maandag 12 januari 2015, 22:24
 
SHANITA130 schreef:
Ik heb het weleens gezien 'Boer zoekt vrouw', en niet echt altijd gevolgd.

Het is een heerlijk en gezellig programma. Een waar je echt kan van genieten vind ik, Yvonne Jaspers is ook erg leuk.

'Ik kom bij je slapen van de EO' is ook erg leuk. Iemand met een dilemma krijgt drie sleutels en gaat bij drie mensen couchsurfen om door gesprekken met specifieke daarvoor uitgekozen mensen te praten en ervaringen uit te wisselen en te delen, en komt dan aan het einden tot een besluit.
Dan is er altijd een stukje video hoe het veel later met die mensen gaat



Lachende smiley

Hoi Shanita,

Ieder z'n ding he Knipoog smiley
Yvon Jaspers vind ik erg geschikt voor dit programma.

Ik vind het ook leerzaam om naar bzv te kijken omdat je er vind ik veel van kunt leren betreft relaties.
De grappige momenten tussendoor kan ik erg om lachen, maar ik interesseer mij vooral om bijv. de non verbale communicatie en de verschillen tussen man en vrouw.

Vind jij het misschien ook leerzaam om mensenkennis op te doen Shanita?


Laatst aangepast door
FREEDOM687
op maandag 12 januari 2015, 22:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 januari 2015, 06:59
 
FREEDOM687 schreef:
Hoi Shanita,

Ieder z'n ding he Knipoog smiley
Ik zei dat ik het een erg leuk programma vind, bzv....
Quote:
Yvon Jaspers vind ik erg geschikt voor dit programma.
Dat zeg ik ook Lachende smiley
Quote:
Ik vind het ook leerzaam om naar bzv te kijken omdat je er vind ik veel van kunt leren betreft relaties.
De grappige momenten tussendoor kan ik erg om lachen, maar ik interesseer mij vooral om bijv. de non verbale communicatie en de verschillen tussen man en vrouw.
Ik vind het buiten grappig gewoon heel erg gezellig om naar te kijken, ook al volg ik het niet, maar kijk toch wel met enige regelmaat.
Maar ja, dan misschien net iets te weinig om mensenkennis op te doen, waar jij over spreekt;)
Quote:
Vind jij het misschien ook leerzaam om de mensenkennis op te doen Shanita?
Leerzaam om mensenkennis op te doen? ik snap de vraagstelling niet zo Knipoog smiley

Ik vind dat er best veel leuke en goede programma's zijn, en ja de een vind een programma nu eenmaal leuker dan de ander. Ik vind bijvoorbeeld: http://www.eo.nl/beam/programma/ik-kom-bij-je-slapen/ heel erg leuk maar ook heel erg bemoedigend!!! Als je spreekt over 'leerzaam', dan vind ik dat programma daar wel een voorbeeld van.
En mensenkennis, ja dat doe je denk ik elke dag op.
Maar mensenkennis is niet bij elke gelegenheid denken wat en hoe men wil en verwacht dat je reageert en dan vervolgens ook zo doen, want dan zou je een robot, met mensenkennis, dat wel, zijn.

Ik denk dat als je goede en leuke programma's kijkt dat dan vanzelf ook je mensenkennis en je zelfkennis groeit, want je kan dingen in anderen in jezelf herkennen, dat kan ook erg leuk en bemoedigend zijn.

Mensenkennis doe je ook op, door je overdag onder de mensen te begeven, zo kom ik bij plaatsten speciaal voor mensen die even geen werk hebben door de werkeloosheid. En dan heb je als gemeenschappelijke factor dat je geen regulier werk hebt. dus dan loop je niet steeds op tegen de vraag die meestal, bijna altijd als eerste wordt gesteld in sociale situaties, namelijk wat je 'doet' in het dagelijkse leven...

En dan gaan de gesprekken overal over, over wat er in de krant staat vandaag, over studies, hobby's, over mooie dingen ook over moeilijke dingen. en ja, dan ben ik wel dankbaar dat deze plekken bestaan. En zo gaat mijn mensen kennis en zelfkennis ook vooruit, dat is natuurlijk ook logisch denk ik, als je elke dag jezelf onder de mensen begeeft. je leert de mensen kennen, maakt vriendschappen, krijgt kennissen, ja, en door de feedback en spiegeling leer je over jezelf, en ook over anderen. En het is gezellig.

En mensen kennis? Ja, ik denk dat je jezelf goed moet leren kennen.
En ja, sommigen denken misschien dat ze mij kennen maar ja dat is praktisch onmogelijk op basis van nu en dan eens een stukje schrijven.
Dus men kan ook denken dat hij mensen kennis heeft en er helemaal naast zitten, want het 'geschreven woord', daar communiceer je voor 7% mee, de gezichtsuitdrukking met lichaamstaal omvat 57% van de communicatie, en de toon van de stem daar communiceer je voor 36% mee.

En, ik zit zeker niet elke avond voor de tv te hangen, nu en dan eens dus ja, ik kijk veel terug bij programma gemist en op de pc. Het fijne daarvan is, dat je een heel seizoen van een leuk programma achter mekaar kan terugkijken. Knipoog smiley
Ik vind het zeker ook erg belangrijk om 's avonds lekker de deur uit te gaan regelmatig. Dat elke dag achter de tv bankhangen word ik wel depri van hoor, op den duur...een keertje is leuk, maar niet dagen achterelkaar....

Tot zover Lachende smiley

S. Mensenkennis, voor zover mogelijk, begint bij het kennen van jezelf....


Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 13 januari 2015, 16:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 januari 2015, 19:57
 
SHANITA130 schreef:
Ik zei dat ik het een erg leuk programma vind, bzv....

Hoi Shanita, ik kreeg aanvankelijk het idee dat je "Ik kom bij je slapen" keek, de woorden die je schreef, namelijk "wel eens" en "niet echt altijd" uit je 1ste forumreactie hierover heb ik blijkbaar verkeerd geinterpreteerd, dat wordt mij duidelijk bij je 2e forumreactie hierover.

SHANITA130 schreef:
Dat zeg ik ook Lachende smiley

Haha, misschien bedoelen we idd. hetzelfde. Ik ben zelf soms nogal precies met woorden en ik kan soms hele andere dingen halen uit een zin die misschien hetzelfde of juist anders bedoeld is Knipoog smiley

SHANITA130 schreef:
Ik vind het buiten grappig gewoon heel erg gezellig om naar te kijken, ook al volg ik het niet, maar kijk toch wel met enige regelmaat.
Maar ja, dan misschien net iets te weinig om mensenkennis op te doen, waar jij over spreekt;)

Het heeft ook een gezelligheidsfactor idd., maar voor mij geeft dat ontmoeten van mensen (relaties) toch net dat beetje extra waardoor ik het boeiend vind en het tegenovergestelde kan ook dat je denkt waar gaat dit over, maar zelfs dan vind ik t leerzaam en zeker als je daarover weer communiceert naar mensen.

SHANITA130 schreef:
Leerzaam om mensenkennis op te doen? ik snap de vraagstelling niet zo Knipoog smiley

Ik vind dat er best veel leuke en goede programma's zijn, en ja de een vind een programma nu eenmaal leuker dan de ander. Ik vind bijvoorbeeld: http://www.eo.nl/beam/programma/ik-kom-bij-je-slapen/ heel erg leuk maar ook heel erg bemoedigend!!! Als je spreekt over 'leerzaam', dan vind ik dat programma daar wel een voorbeeld van.
En mensenkennis, ja dat doe je denk ik elke dag op.
Maar mensenkennis is niet bij elke gelegenheid denken wat en hoe men wil en verwacht dat je reageert en dan vervolgens ook zo doen, want dan zou je een robot, met mensenkennis, dat wel, zijn.

Ik denk dat als je goede en leuke programma's kijkt dat dan vanzelf ook je mensenkennis en je zelfkennis groeit, want je kan dingen in anderen in jezelf herkennen, dat kan ook erg leuk en bemoedigend zijn.

Mensenkennis doe je ook op, door je overdag onder de mensen te begeven, zo kom ik bij plaatsten speciaal voor mensen die even geen werk hebben door de werkeloosheid. En dan heb je als gemeenschappelijke factor dat je geen regulier werk hebt. dus dan loop je niet steeds op tegen de vraag die meestal, bijna altijd als eerste wordt gesteld in sociale situaties, namelijk wat je 'doet' in het dagelijkse leven...

En dan gaan de gesprekken overal over, over wat er in de krant staat vandaag, over studies, hobby's, over mooie dingen ook over moeilijke dingen. en ja, dan ben ik wel dankbaar dat deze plekken bestaan. En zo gaat mijn mensen kennis en zelfkennis ook vooruit, dat is natuurlijk ook logisch denk ik, als je elke dag jezelf onder de mensen begeeft. je leert de mensen kennen, maakt vriendschappen, krijgt kennissen, ja, en door de feedback en spiegeling leer je over jezelf, en ook over anderen. En het is gezellig.

En mensen kennis? Ja, ik denk dat je jezelf goed moet leren kennen.
En ja, sommigen denken misschien dat ze mij kennen maar ja dat is praktisch onmogelijk op basis van nu en dan eens een stukje schrijven.
Dus men kan ook denken dat hij mensen kennis heeft en er helemaal naast zitten, want het 'geschreven woord', daar communiceer je voor 7% mee, de gezichtsuitdrukking met lichaamstaal omvat 57% van de communicatie, en de toon van de stem daar communiceer je voor 36% mee.

En, ik zit zeker niet elke avond voor de tv te hangen, nu en dan eens dus ja, ik kijk veel terug bij programma gemist en op de pc. Het fijne daarvan is, dat je een heel seizoen van een leuk programma achter mekaar kan terugkijken. Knipoog smiley
Ik vind het zeker ook erg belangrijk om 's avonds lekker de deur uit te gaan regelmatig. Dat elke dag achter de tv bankhangen word ik wel depri van hoor, op den duur...een keertje is leuk, maar niet dagen achterelkaar....

Tot zover Lachende smiley

S. Mensenkennis, voor zover mogelijk, begint bij het kennen van jezelf....


Shanita, als ik zie hoe mensen op elkaar reageren ga ik dat uiteraard niet net zo doen. Dat lijkt me ook niet de bedoeling want je bent uniek als mens en het is m.i. de bedoeling dat je zelf je leven leeft i.p.v. een ander na te doen.
Ik neem het mee in mijn herinnering zeg maar, zoiets wat cabaretiers doen, ze horen iets en maken hun eigen verhaal. De inspiratie doen ze soms op bij anderen maar zullen het niet kopiëren, het is enkel een inspiratie (voor hun eigen stuk).


Laatst aangepast door
FREEDOM687
op dinsdag 13 januari 2015, 19:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 19 januari 2015, 19:39
 
Ik wens iedereen een fijne avond!

Lachende smiley Knipoog smiley

En Freedom, bedankt voor je duidelijke reactie! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LELIE724





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 januari 2015, 10:48
 
FREEDOM687 schreef:
bzv ofwel boer zoekt vrouw,

Kijk jij misschien ook bzv?
Wat valt je op?
Wat vind je leuk?

Hier gelegenheid om daar iets over te schrijven, en voor de oud-CM leden onder ons.. dit was ooit een topic hier op C.M.
o]

In de laatste uitzendingen valt me wel het gedrag van boer Geert erg op erg opdringerig en knuffelig (zwak uitgrdrukt Knipoog smiley ) naar de vrouwen en ze lijken er ook nog geen moeite mee te hebben, ook. Dan denk ik wel, het lijkt wel in scene gezet, het ligt er zo dik bovenop. Mensen ergeren zich er ook aan, maar de meesten willen eigenlijk geen aflevering missen, om te zien wat hij nu weer uit gaat halen. Het lijkt wel, of hij erin gezet is, om kijkcijfers te trekken.
Hoe denken jullie daarover?


Laatst aangepast door
LELIE724
op dinsdag 27 januari 2015, 11:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: zondag 1 februari 2015, 23:41
 
SHANITA130 schreef:
Ik wens iedereen een fijne avond!

Lachende smiley Knipoog smiley

En Freedom, bedankt voor je duidelijke reactie! Knipoog smiley

yw Shanita Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: zondag 1 februari 2015, 23:44
 
LELIE724 schreef:
In de laatste uitzendingen valt me wel het gedrag van boer Geert erg op erg opdringerig en knuffelig (zwak uitgrdrukt Knipoog smiley ) naar de vrouwen en ze lijken er ook nog geen moeite mee te hebben, ook. Dan denk ik wel, het lijkt wel in scene gezet, het ligt er zo dik bovenop. Mensen ergeren zich er ook aan, maar de meesten willen eigenlijk geen aflevering missen, om te zien wat hij nu weer uit gaat halen. Het lijkt wel, of hij erin gezet is, om kijkcijfers te trekken.
Hoe denken jullie daarover?

Klopt Lelie,

Aanvankelijk dacht ik Geert wel een gezellige man te vinden (voor zijn leeftijd Knipoog smiley ), maar denk er nu toch heel anders over, wat een versierder.
Toch vind ik dat er wel een kanttekening bij hoort want, laat ik eerlijk zijn, de vrouw (x 3 Knipoog smiley ) kan ook zelf een grens aangeven wat ze toelaatbaar vindt en heeft daar zelf een stem in (wat de doorslag geeft).

Dank voor je reactie en excuses dat ik nu pas reageer.
(Beter laat dan nooit? Knipoog smiley )


Laatst aangepast door
FREEDOM687
op zondag 1 februari 2015, 23:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FFT360





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: zondag 1 februari 2015, 23:53
 
FREEDOM687 schreef:
Klopt Lelie,

Aanvankelijk dacht ik Geert wel een gezellige man te vinden (voor zijn leeftijd Knipoog smiley ), maar denk er nu toch heel anders over, wat een versierder.
Toch vind ik dat er wel een kanttekening bij hoort want, laat ik eerlijk zijn, de vrouw (x 3 Knipoog smiley ) kan ook zelf een grens aangeven wat ze toelaatbaar vindt en heeft daar zelf een stem in (wat de doorslag geeft).

Dank voor je reactie en excuses dat ik nu pas reageer.
(Beter laat dan nooit? Knipoog smiley )

Ik kijk niet naar bzv maar wordt die Geert niet in de media als "geile Geert" neergezet???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LELIE724





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: maandag 2 februari 2015, 21:47
 
FREEDOM687 schreef:
Dank voor je reactie en excuses dat ik nu pas reageer.
(Beter laat dan nooit? Knipoog smiley )

Hi Freedom, logisch dat je niet zo snel reageerde, het BZV topic was ook al een beetje inge-Slapende smiley Knipoog smiley .
Maar idd, ik verbaas me er ook wel over, dat die 3 vrouwen het eigenlijk niet zo erg vinden, het (in onze ogen) abnormale gedrag van Geert. Geschokte, onthutste smiley


Laatst aangepast door
LELIE724
op maandag 2 februari 2015, 21:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LELIE724





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: maandag 2 februari 2015, 21:50
 
FFT360 schreef:
Ik kijk niet naar bzv maar wordt die Geert niet in de media als "geile Geert" neergezet???


Idd, dus die term heeft ook de Belgische media bereikt Knipoog smiley


Laatst aangepast door
LELIE724
op maandag 2 februari 2015, 21:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: maandag 2 februari 2015, 22:02
 
FFT360 schreef:
Ik kijk niet naar bzv maar wordt die Geert niet in de media als "geile Geert" neergezet???

Ikzelf merk het niet zo in de media, uitgezonderd twitter waar ik de term wel diverse keren voorbij heb zien komen, dus denk wel dat t klopt FFT Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: maandag 2 februari 2015, 22:09
 
LELIE724 schreef:
Hi Freedom, logisch dat je niet zo snel reageerde, het BZV topic was ook al een beetje inge-Slapende smiley Knipoog smiley .
Maar idd, ik verbaas me er ook wel over, dat die 3 vrouwen het eigenlijk niet zo erg vinden, het (in onze ogen) abnormale gedrag van Geert. Geschokte, onthutste smiley

Ow dat het een beetje Slapende smiley was, haha, maakt mij niet uit hoor Lachende smiley
Maar was ff niet aktief hier.
Nog een week of 2 op C.M. en dan kan ik ook niet meer op BZV topic reageren, ik ga vanwege de kosten ook niet verlengen.
En een vriend, die had (/heb) ik al voor ik hier weer op ging Verliefde smiley

Hoe vinden jullie Bertie trouwens?
Het lijkt mij wel een gezellige vrouw (eh voor vriendschap dan Knipoog smiley )
Toch denk ik dat het initiatief van de ander moet komen, of zouden dat zenuwen zijn?
Ik merk bij BZV dat je beter met elkaar een kaartspel kunt spelen dan voor de TV te hangen, bij dat laatste komt er niet echt een gesprek op gang.. Verraste, verbaasde smiley Smiley met dichtgeplakte mond Verlegen lachende smiley


Laatst aangepast door
FREEDOM687
op dinsdag 3 februari 2015, 00:06
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FFT360





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: maandag 2 februari 2015, 22:17
 
LELIE724 schreef:
Idd, dus die term heeft ook de Belgische media bereikt Knipoog smiley

Ik weet niet of ze in België bzv bekijken. Eigenlijk weet ik niet zoveel van de Belgische media af. En zeker niet wat de roddelpers te bieden heeft. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTINE099





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: maandag 2 februari 2015, 22:48
 
Het lijkt mij ook maar niets om aan zo,n programma mee te doen. Heb je opeens n club mannen of vrouwen om je heen en een camera staat hierboven op. Ik denk dat ik heel erg raar zou gaan doen vandaar dat ik het maar bij CM laat...... is me gek genoeg.
En daar komt bij je ziet wat je krijgt te zien is ook maar de keuze van diegene die het programma aan elkaar plakt he?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FFT360





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: maandag 2 februari 2015, 23:45
 
CHRISTINE099 schreef:
Het lijkt mij ook maar niets om aan zo,n programma mee te doen. Heb je opeens n club mannen of vrouwen om je heen en een camera staat hierboven op. Ik denk dat ik heel erg raar zou gaan doen vandaar dat ik het maar bij CM laat...... is me gek genoeg.
En daar komt bij je ziet wat je krijgt te zien is ook maar de keuze van diegene die het programma aan elkaar plakt he?

Als er nu een boerin die een man zoekt zou meedoen en die tussen de 48 en 54 jaar zou zijn en die niet rookt. Die lief is en waar ik ook wat voor mag zorgen en die geen andere kandidaten heeft en dan zonder camera's erbij zou ik wel willen meedoen. Knipoog smiley

Boze smiley ...hier op de site heb ik nog zo geen vrouw gevonden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LELIE724





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: donderdag 5 februari 2015, 20:39
 
FREEDOM687 schreef:

Hoe vinden jullie Bertie trouwens?
Het lijkt mij wel een gezellige vrouw (eh voor vriendschap dan Knipoog smiley )
Toch denk ik dat het initiatief van de ander moet komen, of zouden dat zenuwen zijn?
Ik merk bij BZV dat je beter met elkaar een kaartspel kunt spelen dan voor de TV te hangen, bij dat laatste komt er niet echt een gesprek op gang.. Verraste, verbaasde smiley Smiley met dichtgeplakte mond Verlegen lachende smiley

Ja, Boerin Bertie heeft idd geen idee, hoe je met 3 vrouwen tegelijkertijd praat en/of bezig houdt. Haar hondje vulde de stilte aardig op tijdens het eten. Knipoog smiley
Hierdoor kreeg ze ook een dagje uitstel voor het keuzemoment om toch nog even 1 op 1 momentjes te nemen met haar gasten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FFT360





Berichten: 124

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 februari 2015, 09:57
 
LELIE724 schreef:
Ja, Boerin Bertie heeft idd geen idee, hoe je met 3 vrouwen tegelijkertijd praat en/of bezig houdt. Haar hondje vulde de stilte aardig op tijdens het eten. Knipoog smiley
Hierdoor kreeg ze ook een dagje uitstel voor het keuzemoment om toch nog even 1 op 1 momentjes te nemen met haar gasten.

Oké dames, jullie hebben mijn nieuwsgierigheid zodanig geprikkeld dat ik mij genoodzaakt zie om de uitzendingen van bzv te bekijken via 'uitzending gemist' waardoor waarschijnlijk mijn huishoudelijke taakjes vergeten worden en ik me alleen kan voeden met radijsjes ipv te koken Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 februari 2015, 20:55
 
LELIE724 schreef:
Ja, Boerin Bertie heeft idd geen idee, hoe je met 3 vrouwen tegelijkertijd praat en/of bezig houdt. Haar hondje vulde de stilte aardig op tijdens het eten. Knipoog smiley
Hierdoor kreeg ze ook een dagje uitstel voor het keuzemoment om toch nog even 1 op 1 momentjes te nemen met haar gasten.

haha, ja die hond van Bertie was luidruchtiger dan de rest van het gezelschap Lachende smiley Clown smiley
Bertie gaf aan dat de anderen zich benadeeld zouden voelen of iets dergelijks, maar ja m.i. geeft het wel meer duidelijkheid hoe iemand is als je iemand 1 op 1 spreekt en even prive vraagt en als je dat bij alle 3 zo doet behandel je ze ook nog eens gelijkwaardig. Knipoog smiley

Boer Jan vergelijkt zijn dames regelmatig met dieren, wat ik persoonlijk wel eigenaardig vind.
Als je grapjes maakt, maak dan goeie grapjes Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 februari 2015, 21:00
 
FFT360 schreef:
Oké dames, jullie hebben mijn nieuwsgierigheid zodanig geprikkeld dat ik mij genoodzaakt zie om de uitzendingen van bzv te bekijken via 'uitzending gemist' waardoor waarschijnlijk mijn huishoudelijke taakjes vergeten worden en ik me alleen kan voeden met radijsjes ipv te koken Boze smiley

Tja, je kan niet alles hebben FFT Knipoog smiley

Misschien 3 boerinnen uitnodigen om voor je te koken? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 februari 2015, 21:06
 
CHRISTINE099 schreef:
Het lijkt mij ook maar niets om aan zo,n programma mee te doen. Heb je opeens n club mannen of vrouwen om je heen en een camera staat hierboven op. Ik denk dat ik heel erg raar zou gaan doen vandaar dat ik het maar bij CM laat...... is me gek genoeg.
En daar komt bij je ziet wat je krijgt te zien is ook maar de keuze van diegene die het programma aan elkaar plakt he?

Hee Christine,

haha, ben benieuwd wat je onder 'raar' verstaat.. Knipoog smiley

Maar je hebt een punt. Nadeel van media is idd. dat je maar de helft te zien krijgt.
Ik heb zelf een keer een fotosessie gedaan met een kort verhaaltje (voor in de TV gids), maar helaas had de fotograaf het belangrijkste niet opgeschreven.
Zo gaat het misschien ook bij het filmen van de boeren (geen idee), maar ik hoop toch dat ze daar belangrijke dingen niet weglaten want dat geeft geen realistisch beeld van de werkelijkheid.

Als ze mij nog een keer zouden vragen zou ik weigeren. Of ze moeten echt letterlijk citeren wat ik heb gezegd. Heb mijn lesje wel geleerd.. Smiley met dichtgeplakte mond


Laatst aangepast door
FREEDOM687
op vrijdag 6 februari 2015, 21:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTINE099





Berichten: 13

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 februari 2015, 21:55
 
Hoi Freedom,

Tja wat bedoel ik met raar, ik denk dat de combi daten met 3 mannen die ik niet ken en daar een camera boven op voor een heel aparte combi zou zorgen.
Ik zou mijzelf niet meer zijn mij alleen heel erg bewust van een camera zou zijn.
Daarbij moet je maar afwachten wat ervan al dat beeldmateriaal uiteindelijk gebruikt word en wat er aan elkaar word geplakt........
Dus nee hoor laat mij maar mooi mezelf zijn, en is CM genoeg voor mij en geen t,v programma.
Groeten Christine.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 februari 2015, 20:20
 
FREEDOM687 schreef:
Tja, je kan niet alles hebben FFT Knipoog smiley

Misschien 3 boerinnen uitnodigen om voor je te koken? Clown smiley

Even nog een opmerking voor FFT (en anderen die mijn opmerking hebben gelezen)..

Ik vond het leuk om FFT een beetje te plagen Clown smiley
Toch als ik serieus ben zal ik het anders gaan formuleren, want hoezeer ik vroeger ook dacht dat je niet alles kan hebben (schaduwgedachte), inmiddels weet ik beter en weet ik dat het anders is en je WEL alles kan hebben!

Die wijze les heb ik van Oprah geleerd en de aflevering met Debbie Ford over ""shadow beliefs" (NL: schaduw gedachten), dit even voor de duidelijkheid.

Dus wie weet FFT zit je het eens mee, ik hoop het voor je Lachende smiley


Laatst aangepast door
FREEDOM687
op zaterdag 7 februari 2015, 20:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 februari 2015, 20:24
 
CHRISTINE099 schreef:
Hoi Freedom,

Tja wat bedoel ik met raar, ik denk dat de combi daten met 3 mannen die ik niet ken en daar een camera boven op voor een heel aparte combi zou zorgen.
Ik zou mijzelf niet meer zijn mij alleen heel erg bewust van een camera zou zijn.
Daarbij moet je maar afwachten wat ervan al dat beeldmateriaal uiteindelijk gebruikt word en wat er aan elkaar word geplakt........
Dus nee hoor laat mij maar mooi mezelf zijn, en is CM genoeg voor mij en geen t,v programma.
Groeten Christine.

Hoi Christine,

Ik denk dat als je aan zo'n TV programma mee wilt doen je je niet zou moeten richten op de camera's. Het beste lijkt me om te doen alsof de camera's er niet zijn, en vooral jezelf te blijven.

Maar of een ieder dat kan?

Ieder heeft weer zijn eigen voorkeur.
Hoewel ik het wel gezellig heb gevonden op C.M. denk ik dat het daten/ ontmoeten/ spreken van mensen in t echte leven mij veel beter ligt dan dat virtuele gedoe Knipoog smiley

Zo heeft ieder weer zijn eigen ding en zijn of haar eigen voorkeur, niks mis mee, we zijn nou eenmaal verschillend.

Groetjes


Laatst aangepast door
FREEDOM687
op zaterdag 7 februari 2015, 20:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 februari 2015, 22:08
 
Eerlijk gezegd vind ik niet dat er veel boeiends gebeurt momenteel bij BZV, misschien komt dat nog nu het keuzemoment is aangebroken..?

Mogelijk ben ik a.s. zondag al weg bij C.M. (of nog net niet Knipoog smiley ) dus kan ik vanaf die tijd ook niet meer reageren, voor t geval het wel erg stil is hier, dan weten jullie alvast waarom Knipoog smiley

Ik wens jullie forummers veel forum plezier Lachende smiley


Laatst aangepast door
FREEDOM687
op vrijdag 13 februari 2015, 22:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FREEDOM687





Berichten: 149

BerichtGeplaatst: zondag 15 februari 2015, 22:06
 
Hoi forummers,

Aangezien ik vandaag nog kan reageren nog ff een laatste update van mij over bzv.

Twitter (#bzv) is hetgeen wat bzv dit seizoen leuk maakt, de TV serie daarentegen vind ik de saaiste die ik tot nu toe heb gezien. En blijkbaar ben ik niet de enige zo te lezen op twitter.
Sommigen vragen zich af of ze niet per ongeluk naar “ik vertrek” zitten te kijken Clown smiley

Hierbij mijn bevindingen:

Geert stuurt Mary naar huis, de vrouw met wie hij al snel achter de kast begon te zoenen.
Zijn motivatie achter het wegsturen dat hij de aandacht die ze nodig had niet kon geven, huh? Op TV zag ik toch iets anders, al moet ik ook bekennen dat ik wel gedacht had dat hij Mary weg zou sturen.
Hoe dan ook, de afscheidskus is typisch iets voor Geert, namelijk vol op de mond.. Smiley die vol vragen zit
Zeg Geert, je stuurde haar toch weg?
Wat de overgebleven 2 vrouwen betreft: Ze mogen het hele jaar wel blijven" zegt Geert, eh lijkt bijna op polygamie Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Bij Bertie blijft het maar regenen, zelfs geen weer om over te praten Knipoog smiley
Eentje zegt nog dat ze als gezamenlijke hobby paarden hebben maar vervolgens blijft het (weer) stil.
Denk toch dat Bertie last heeft van katten uit de boom kijken Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Komop meid, ik heb het ook moeten leren, laat jezelf zien dan heb je in elk geval je best gedaan, maar misschien is de klik er bij beide dames gewoon niet en loopt het daarom te geforceerd?

En dan hebben we nog boer Theo, nog met 1 dame over.
Op twitter wordt geschreven dat het hem wordt gegund omdat hij zo lief is. “Lief” maar weinig inspirerend misschien? Theo, misschien moet je toch eens je andere kwaliteiten benadrukken, waardoor je meer ziet dan lief Knipoog smiley

Bij boer Tom ga ik me afvragen wat er nog meer is dan dat uiterlijk. Het is fijn om tegen een leuk koppie aan te kijken, maar als dat alles is?
Verder is verlegenheid toch iets heel anders dan jezelf niet kwetsbaar opstellen, Tom Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Boer Jan laat de dames op de weegschaal staan, met lammetje, ben je gelijk 18 kilo zwaarder, oeps.. Clown smiley
Maar een goede luisteraar is hij wel, hij stift gelijk zijn lammetje op de rug i.p.v. op de kop Knipoog smiley
En boer Jan, er staat bij mij ook eten op tafel, alleen moet ik het wel zelf eerst koken Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Dit was het weer voor vanavond, volgende week mogen jullie erover schrijven, hopelijk is er dan meer te beleven Lachende smiley


Laatst aangepast door
FREEDOM687
op zondag 15 februari 2015, 22:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Pagina 1 van 1