ChristianMatch
 


Forum

Speed daten
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
ARNOUT538





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 maart 2015, 22:22
 
Volgens mij is er nog geen topic over het speed daten, dus ik maak hier een nieuw aan.

Ik zou het leuk vinden om mee te doen met het speeddaten. Ik kom alleen uit Enschede, dus qua vervoer is het een beetje lastig, vooral de terugweg vanwege het late tijdstip. (Ik heb nl geen auto). Zijn er mensen die vanuit die richting met de auto gaan waarmee ik misschien mee kan rijden? Of heeft iemand een andere tip? Ik hoor het graag!


Laatst aangepast door
ARNOUT538
op donderdag 2 april 2015, 15:23
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARNOUT538





Berichten: 7

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 april 2015, 17:19
 
ARNOUT538 schreef:
Volgens mij is er nog geen topic over het speed daten, dus ik maak hier een nieuw aan.

Ik zou het leuk vinden om mee te doen met het speeddaten. Ik kom alleen uit Enschede, dus qua vervoer is het een beetje lastig, vooral de terugweg vanwege het late tijdstip. (Ik heb nl geen auto). Zijn er mensen die vanuit die richting met de auto gaan waarmee ik misschien mee kan rijden? Of heeft iemand een andere tip? Ik hoor het graag!


Het zou fijn zijn als er iemand reageert.


Laatst aangepast door
ARNOUT538
op vrijdag 3 april 2015, 17:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178





Berichten: 2167

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 april 2015, 01:27
 
Hoi Arnout,

Begrijpelijk dat je graag een reactie wil.
Misschien werkt hierin alleen niet mee dat voorafgaand aan de avond speeddaten, net als bijv. met blinddaten, niet bekend is wie er heen gaan. Misschien weerhoud dat mensen nu om hier ook op te reageren.
Het is natuurlijk hypothetisch, maar bij eerdere speeddate-vervoerverzoeken werd dit toen ook genoemd als aanleiding voor het niet-reageren op het forum hierover Knipoog smiley

Btw, ik ga niet, dus kan je helaas niet helpen.
Hopelijk gaat iemand, die wel gaat, je bijv. per priveberichtje hiervoor benaderen, zodat je erheen kunt! Succes!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Pagina 1 van 1