ChristianMatch
 


Forum

Mooi Weer Outreach Strand :)
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
BLAUW441





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 juni 2015, 19:49
 
1 week, 500 vrijwilligers, 5000 goede gesprekken, 1000 heliumballonnen, 100 kg vlees, zon, zee, zand en 1 God :)
Maar wat gaan we daarmee doen?


hey! Leuk dat je dit berichtje leest. Met mijn studentenvereniging organiseren we van 4-1 juli op de boulevard van scheveningen een actie waarbij we in gesprek willen gaan met strandgasten over God en geloven.

We willen mensen niet ons geloof opdringen maar met eerlijke en oprechte gesprekken mensen uitdagen om op zoek te gaan naar God. Het gaat er hierbi niet om dat we antwoorden op alle vragen hebben, maar dat we een stukje kunnen laten zien van wie God is.
We verwijzen mensen door naar plaatsen waar ze verder kunnen met hun zoektocht, zoals een alpha cursus in de buurt.

Voor de gesprekken hebben we allemaal leuke manieren zoals heliumgebedsballonnen en rijdende woonkamers.

De week is ook erop gericht dat we als christenen onderling gaan ervaren dat we samen onderdeel zijn van het lichaam van Christus en dat we mét al onze verschillen een eenheid vormen binnen deze wereld. Vanuit alle stromingen en achtergronden komen christenen om mee te werken en samen te werken. we zouden het super mooi vinden als jij ook mee komt doen!
Elke dag hebben we gezamenlijke momenten en we sluiten elke dag met de vrijwilligers af met een bbq! Een mooie gelegenheid om andere christenen te leren kennen, een mooie tijd te hebben én mensen over God te vertellen.

Al veel mensen komen. Jij ook?
ga naar [url]MooiWeer.org[/url] en join:
een gespreksteam
het gebedsteam
de barbecue-ers
Team Lunch
Het build-a-room team
Team Inkopen

of op één van de andere taken die we nog hebben.

We geloven dat het een super mooie week wordt, waarbij God mooie dingen wil doen. Als je in Den Haag een slaapplek zoekt, dat kan worden geregeld!

Kijk op www.MooiWeer.org of mail naar info@mooiweer.org :)


Laatst aangepast door
BLAUW441
op zaterdag 27 juni 2015, 02:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RNOORD800





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: zondag 28 juni 2015, 17:44
 
Wow dit vind ik echt een super mooi initiatief!
Het geloof in daad omzetten en te getuigen van Jezus zijn liefde..
Het eerste wat ik lees op de site is: God houd van jou:)
Dit is precies waar het om draait imo om mensen te bereiken die God nog niet kennen.

Dunno of ik er bij zal zijn maar ik hoop dat jullie een fantastische tijd hebben en dat veel mensen bereikt zullen worden. Gods zegen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERARD072





Berichten: 104

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 juni 2015, 19:55
 
Ziet eruit als een mooie actie en het gaat, gezien het aantal vrijwilligers, een drukke boel worden op de boulevaard.

Misschien ga ik volgende week nog wel het gesprek aan als ik in de buurt ben. Altijd leuk.

In ieder geval veel plezier!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Pagina 1 van 1