ChristianMatch
 


Forum

Vraagje
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
LOES133





Berichten: 72

BerichtGeplaatst: woensdag 2 december 2020, 23:34
 
Hallo,

Zoals te zien probeer ik wat leven in de brouwerij te brengen door verschillende nieuwe topics te openen. Maar wat mij daarin opvalt is dat er ( gelukkig) een enkel lid is die reageert/ mee doet.

Ik vraag mij telkens af wat er nu voor leden in de weg staat om de gezelligheid van het forum te zoeken?

In de wereld gaat het steeds vaker over eenzaamheid en zeker in deze rare coronasituatie. Hoe fijn kan het dan zijn om samen het goed te hebben op het forum?


Een andere vraag, waarvan ik mij af vraag of het ook invloed heeft (denk het wel) is waarom de topics na (zo ik begreep 3 maand) gewist worden van het forum? Als je nieuw bent en je zou op dat onderwerp willen reageren dan kan dat al niet meer.


Laatst aangepast door
LOES133
op woensdag 2 december 2020, 23:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: maandag 7 december 2020, 10:19
 
Beste LOES133,

Leuk dat je actief bent op het forum en diverse topics hebt geopend.

In de forumregels kun je het volgende lezen over het automatisch verwijderen van topics na drie maanden:

"Topics zijn beperkt houdbaar. Als er 3 maanden niet meer gereageerd is op een topic, gaat er een slotje op. Je kunt het topic nog wel lezen, maar niet meer reageren. Na 6 maanden verdwijnt het topic uit de lijst. Het is dan niet meer zichtbaar op het forum. Je kunt het topic dan nog wel vinden via een zoekopdracht. Na 1 jaar is het topic volledig verdwenen."

Als je graag alsnog wilt reageren op een topic waar een slotje op zit, kun je ons hierover mailen. Wij kunnen het topic dan weer openzetten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LOES133





Berichten: 72

BerichtGeplaatst: maandag 7 december 2020, 15:55
 
CHRISTIANMATCH schreef:
Beste LOES133,

Leuk dat je actief bent op het forum en diverse topics hebt geopend.

In de forumregels kun je het volgende lezen over het automatisch verwijderen van topics na drie maanden:

"Topics zijn beperkt houdbaar. Als er 3 maanden niet meer gereageerd is op een topic, gaat er een slotje op. Je kunt het topic nog wel lezen, maar niet meer reageren. Na 6 maanden verdwijnt het topic uit de lijst. Het is dan niet meer zichtbaar op het forum. Je kunt het topic dan nog wel vinden via een zoekopdracht. Na 1 jaar is het topic volledig verdwenen."

Als je graag alsnog wilt reageren op een topic waar een slotje op zit, kun je ons hierover mailen. Wij kunnen het topic dan weer openzetten.


Bedankt voor de uitleg hoor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Pagina 1 van 1