ChristianMatch
 


Forum

Nieuwjaarsgroet
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MAMY449





Berichten: 36

BerichtGeplaatst: donderdag 31 december 2020, 10:24
 
Ja, we zitten bijna in 2021, dus leek het me leuk om deze oude topic weer van stal te halen.

Alle ChristianMatch leden, oud leden en andere forumlezers een heel goed, voorspoedig en Zegenrijk 2021!

En wees een beetje lief voor elkaar. En voor jezelf!

Gods zegen, MAM-Y
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARENTH030





Berichten: 304

BerichtGeplaatst: donderdag 31 december 2020, 11:54
 
[quote=MAMY449]Ja, we zitten bijna in 2021, dus leek het me leuk om deze oude topic weer van stal te halen.

Goed van je MAMY.

Ik wens jullie allen een gezond, voorspoedig en liefdevol 2021.

Bovenal Gods zegen op je pad!

Gr. Marenth
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LOES133





Berichten: 72

BerichtGeplaatst: donderdag 31 december 2020, 15:43
 
Mooi Mam-y dat je deze topic weer hebt geopend.

Ook ik wens iedereen die dit lezen kan (leden , oud leden maar ook mensen die mee lezen en de redactie) een gezegend 2021.

We hebben het afgelopen jaar gezien dat gezondheid, veiligheid , vrijheid en geluk niet van zelfsprekend zijn. Maar er is ook één ding waar we wel zeker van mogen zijn: Gods liefde !!!
En bij vertrouwen en volledige overgave aan Hem, mogen wij ook zeker zijn dat God "borg" zal staan voor geluk, vrijheid, veiligheid en gezondheid. Niet dat alle narigheid aan ons voorbij zal gaan, maar wel dat Hij ons boven alle ellende uit zal dragen.

Misschien wens ik daarom wel nog meer dat jullie die liefde ook echt kennen en je ook in 2021 je volledig aan die liefde over kunt geven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SCHIPPER929





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 januari 2021, 21:02
 
MAMY449 schreef:
Ja, we zitten bijna in 2021, dus leek het me leuk om deze oude topic weer van stal te halen.

Alle ChristianMatch leden, oud leden en andere forumlezers een heel goed, voorspoedig en Zegenrijk 2021!

En wees een beetje lief voor elkaar. En voor jezelf!

Gods zegen, MAM-Y

Ook van deze kant van het land, nog folle lok en seine tawinske, oftwel veel geluk en zegen toe gewenst
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Pagina 1 van 1