ChristianMatch
 


Forum

Gebed voor mijn zusje
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
ANITA324





Berichten: 913

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 maart 2010, 13:14
 
Mijn zusje erg ziek begon gister halve wege de avond flauw vallen.
Overgeven en diaree voor de nacht voor haar gewaakt was 1x overgeven bleef verder rustig.
Heeft slappe thee en beschuitje gehad.
Zonet is de huisarts geweest ze had een lage bloedruk en is ORS voorgeschreven.
Want 1 uurtje terug begon ze weer over te geven zwart donker groene gal en beneden schiet het er ook eruit. Zieke smiley
Alleen lopen is te zwak ervoor en begeleid je haar naar de wc en verzorg je haar in wat nodig is.
Laatste keer dat ze erg ernstig ziek was ze 5 jaar moest ook uitkijken dat ze niet begon uit te drogen. Want veel vlees om de botten heeft ze ook niet. Ze doet ook zoveel studeren en werken en thuis hier de huishouding doen word teveel voor haar. Deze dagen is voor haar uitzieken en dat rustig weer mag opknapen.

Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JILL658





Berichten: 410

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 maart 2010, 16:58
 
ANITA324 schreef:
Mijn zusje erg ziek begon gister halve wege de avond flauw vallen.
Overgeven en diaree voor de nacht voor haar gewaakt was 1x overgeven bleef verder rustig.
Heeft slappe thee en beschuitje gehad.
Zonet is de huisarts geweest ze had een lage bloedruk en is ORS voorgeschreven.
Want 1 uurtje terug begon ze weer over te geven zwart donker groene gal en beneden schiet het er ook eruit. Zieke smiley
Alleen lopen is te zwak ervoor en begeleid je haar naar de wc en verzorg je haar in wat nodig is.
Laatste keer dat ze erg ernstig ziek was ze 5 jaar moest ook uitkijken dat ze niet begon uit te drogen. Want veel vlees om de botten heeft ze ook niet. Ze doet ook zoveel studeren en werken en thuis hier de huishouding doen word teveel voor haar. Deze dagen is voor haar uitzieken en dat rustig weer mag opknapen.

Anita

Ik bid haar veel Kracht en genezing van God toe.
Sterkte ook voor jou Anita!

Jill
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVA685





Berichten: 919

BerichtGeplaatst: vrijdag 12 maart 2010, 22:28
 
ANITA324 schreef:
Mijn zusje erg ziek begon gister halve wege de avond flauw vallen.
Overgeven en diaree voor de nacht voor haar gewaakt was 1x overgeven bleef verder rustig.
Heeft slappe thee en beschuitje gehad.
Zonet is de huisarts geweest ze had een lage bloedruk en is ORS voorgeschreven.
Want 1 uurtje terug begon ze weer over te geven zwart donker groene gal en beneden schiet het er ook eruit. Zieke smiley
Alleen lopen is te zwak ervoor en begeleid je haar naar de wc en verzorg je haar in wat nodig is.
Laatste keer dat ze erg ernstig ziek was ze 5 jaar moest ook uitkijken dat ze niet begon uit te drogen. Want veel vlees om de botten heeft ze ook niet. Ze doet ook zoveel studeren en werken en thuis hier de huishouding doen word teveel voor haar. Deze dagen is voor haar uitzieken en dat rustig weer mag opknapen.

Anita



Misschien moet ze inderdaad eens wat meer rust nemen Anita, maar.....dat moet wel kunnen hè, we gaan er ook voor bidden in de gebedsroom en vragen God om kracht en rust voor jou en je zusje en allen er omheen.

Liefs van Eva. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA324





Berichten: 913

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 maart 2010, 11:59
 
Naar vandaag verneem je aan mijn zusje dat ze aardig wat praatjes krijgt, kijkt ondeugend uit de ogen en bemoeit zich weer met de rest in discussie ze word aardig weer de oude Lachende smiley Clown smiley Verliefde smiley
Naar gisteren en vandaag 425 cc vocht binnen gehouden en is half appeltje en beetje rijst genomen is nog wel verder aansterken.
Dat gaat wel goed komen dank jullie wel.
Bovenal dank de Heer, Hij is goed!! Verliefde smiley

Hartelijke groet,

Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Gebed
Pagina 1 van 1