Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 20:28
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | En ondertussen stiekem in de achtbaan natuurlijk........ |
Brrrr , nee , asjeblief zeg.
Heeeel misschien vanavond nog naar die ene attractie , je weet wel ................de satékraam.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 20:16
|
|
|
JOL252 schreef: | In de gezelligste stad van Zuid Holland rond gebanjerd tijdens het Lakenfeest... |
Hier is het wielrennen op het dorp plus kermis. Jaja, wel 5 attracties plus natuurlijk de olibollenkraam.
Visser vindt er niks aan .
'k ga maar naar bed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 20:10
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | echt een punaise ? of is dat dat (bij mij) rode dingetje wat er hoort te zitten? |
Rode dingetje????????? Er is hier maar één gekleurd dingetje op mn toetsenbord en dat is een groen klein lampje dat brandt ten teken dat de pc aan staat.
volgens mij zit de punaise onder de spatiebalk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 20:06
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Het moet kunnen....maar veel werk... Alle dopjes er even af van de toetsen...
Het jij weer een nuttige zaterdagavond... |
Ja , de koekoek, daar begin ik niet aan. Gewoon even het toetsenbord schudden en dan zorgen dat ie onder een toets zit die ik nooit gebruik.
Ben nu aan het uitbuiken van 6 slibtongetjes, dat is pas nuttig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 18:09
|
|
|
HEIDE115 schreef: | ik heb even meer een pc probleem..als ik een berichtje achter laat,dan blijf ik gewoon online..maar dan is wel mijn foto weg,en lijkt het op offline? Ja niet voor me zelf vraag ik dit hoor..maar ik ken iemand die er last van had... |
Ook zoiets ................er zit een punaise tussen de toetsen van m'n toetsenbord. Hoe krijg ik dat stomme ding eruit? Al op zn kop gehouden , er mee lopen shaken , maar hij blijft waar ie zit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 18:06
Onderwerp: ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Neem aan dat visser dan de chauffeur is want ook Mario geraakt niet overal nogal even makkelijk he Mario  |
sja, afijn , mwah, oke, oke,
volgens mij ging het over picknicken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 19:29
Onderwerp: Humor
|
|
|
Neefje van 10 was er weer eens om te eten en visser moest zijn mop weer es aanhoren:
Man van rond de 60 zegt tegen zn vrouw, ik moet nog even de stad in . Morgen moeten we weer gaan jagen en m'n kogeltjes zijn bijna op . Prima zegt z'n vrouw , als je dan toch gaat , neem voor mij dan gelijk even een doosje slaappilletjes mee van de apotheek. Komt goed zegt de man. Zo gezegd zo gedaan , de man haalt bij Brammetje Dump een doosje kogeltjes en bij de apotheek een doosje slaappillen . Op de terugweg naar huis , daar gebeurt het he ...... meneer wordt bijna aangereden door een auto en komt ten val . Gelukkig niks ernstigs alleen de kogeltjes en de slaappillen vliegen wel over straat. Alles bij elkaar geraapt samen met nog een paar behulpzame mensen en toen naar huis. Afijn , de volgende dag gaat de man met een paar vrienden op jacht . Komt hij 's avonds thuis vraagt zijn vrouw hoe het gegaan was die dag. De man vertelt .... vrouwtje , vandaag heb ik nog es wat meegemaakt .......ik schiet een fazant overhoop en wat denk je? Dat beest is niet dood maar ging snurken , snurken , niet normaal . En wakker maken? Dat lukte helemaaaaal niet. Goh zegt die vrouw ... en ik heb wat meegemaakt vandaag joh , dat geloof je nooooooooit . Ik lag vanmiddag even een tukje te doen op de bank en ik laat me daar een scheet joh ...... Wat denk je? De kat morsdood.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 19:06
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Hij weet niet wat ie met ons, vrouwen, aan moet, we zijn té ingewikkeld voor hem, vandaar dat ie ook geregeld ff "kiekeboe" komt spelen op "ons" topic Maar vergeet het maar hoor, Yes...wij, vrouwen, zijn niet te doorgronden  |
Sjonge jonge ........ je kan beter medelijden hebben met Yes. 4 dagen is er hier door de vrouwen geouwehoerd over spinnen en mieren . Moet je dáár een verhaal over zien te bakken?
Yes, veel , heel veel succes er mee .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 18:46
|
|
|
Foutje vandaag ..........20 pallets Pink-Lady's verpakt. En dat zijn veeeel schalen. 20 x 55x 9 En dan komt er één of andere rolmops er achter dat het niet goed was. Op ieder etiket stond Zuid - Afrika ipv. Chili. Ooooeeeeeeppppppsssssssssssssss.
Visser was niet de verantwoordelijke deze keer
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op vrijdag 29 juni 2012, 18:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 18:41
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik vraag me af wat ik weeral ga doen in het weekend...zal het vervelen worden of niets doen  |
Mocht het gebeuren dat je je gaat vervelen........hier staat een auto op het pad die vandaag een regenbui stof over zich heeft gehad . In plaats van blauw is ie nu witachtig-grijs. Dus......................................???????????????
Maar nu vraagt vissertje zich af of het morgen nog gaat regenen. Anders mag je het maandag ook komen doen , Frank.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 23:19
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Maar hoe zat het ook alweer? Dennis en jij zijn toch vlak achter elkaar jarig net als ik met een kind? |
Wie is er nu eerder jarig, jij of ik , of Dennis of je zoon?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 22:54
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Visser, zijn Dennis en jij niet gauw jarig?????  |
Als dat zo is dan ben jij ook gauw jarig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 18:39
|
|
|
Zo naar de diplomauitreiking van Dennis.
Mazzel , en een fijne avond allemaal.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 21:27
|
|
|
Mieren , spinnen , mieren , spinnen ...................het volgende verhaal van Yes wordt wel eentonig vrees ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 21:17
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ja...ik heb een probleem... Ik niet maar mijn stoeptegels....
Er is vloeibaar frituurvet overheen gegaan.... Helaas heb ik dat al eens eerder gehad....van alles geprobeerd...
Nu dus weer...(jaja...ik weet het...als ik die pot weggezet had...had de kat hem ook niet omvergelopen!!!)
Dacht zojuist...tegels omkeren....(optie)
Maar misschien heeft iemand anders een idee... |
Laag zand er over strooien , de volgende dag kan je het zo wegvegen . Evt. vlekken met warm water èn chloor behandelen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 21:11
Onderwerp: KOFFIEPOT
|
|
|
NICOLETTE565 schreef: | heeft iemand met een senseo-apparaat mischien een koffiepot over? zo'n galze die je onder de fiter plaatst. de mijne. is stuk gevallen.
mail me maar in mijn postvak in. groetjes |
Nee , een koffiepot heb ik niet voor je . Die ene die ik heb is me veel te lief en dierbaar. Maar een senseo - apparaat ...... over 2 weken mag je die van mij hebben , tenminste ...... ik ga er van uit dat ik dan een nieuwe heb gekregen van mijn kids . Het is er wel één met een gebruiksaanwijzing.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 20:59
Onderwerp: KOFFIEPOT
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Misschien dat ik het net helemaal begrijp en doe ik een domme vraag...
Bij een senseo is toch helemaal geen koffiepot???
Duw je toch een koppie of een mokkie onder??? |
Pffffffffffff............kom je uit Zeeland , Zeeland?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 20:46
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Hoe roei ik hop uit?Ik ben het zooooooo zat Gisteravond weer uren staan trekken aan die troep.......ooit kocht ik een vrouwtje,zij slingert haar belletjes vrolijk door de tuin en is zeer bescheiden.......om die belletjes te maken heeft zij echter een mannetje nodig en die stampt als een gek door mn tuin heen Om roundup lacht hij mij luid uit,kruipt ondergronds naar de volgende onmogelijke plek en........
Zelden een mannelijk exemplaar gezien met zoveel uithoudingsvermogen  |
Ja wat dacht je , dat vissertje zich daar òòk nog over ging bekommeren? Echt niet, sjonge jonge , wat een ramen zeg , heb er nog zere polsen van. Maar Leanne , m'n collega's vonden je echt tof....... sja , een brokkenpiloot , doet het altijd goed bij de collega's . Bij de directie iets minder , maar ja , dat zijn altijd van die zuurpruimen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 12:40
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik vraag me af of er straks weer vrouwen zullen zijn die geen gehakt of wat dan ook kunnen maken omwille van dat maandelijkse ongemak...maar goed dat ze een eigen topic hebben nu. Eigenlijk zouden ze zelfs een eigen site moeten hebben...  |
Sjonge , en die zit dan 's avonds om 23.31 uur al aan z'n warme maaltijd te denken.Tijd voor je middagslaapje Frank.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 22:48
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik vraag me af hoe het met Herman en Brigitta is. Vandaag gehuwd maar komt het er nog van, na al die wijn en water, om nog vandaag voor de eerste keer sinds hun kennismaking, seks te hebben.  |
Herman was net online , Frank ....dus ik denk dat het feest voorbij is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:49
|
|
|
HANNAH810 schreef: | je bent gewoon goed bezig, willemijn. vrouwen sturen nu eenmaal goed............. (toch? al is het soms dat ik wat extra kilometers maak!!) |
Maar imperessant( is geen engels woord hoor , w-tje) ...... heeft W-tje zich nog niet opgegeven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:37
|
|
|
FRANKT627 schreef: | je hebt wel een goede tip indien het goed gezelschap moest zijn...ik ga niet met die Visser meerijden...hij denkt dat hij Eddy Shumacher is...  |
Frank , snap het nou eens joh......... Wie noemt W-tje hier nu allemaal......Frank, Mario , Visser........ al haar lievelingetjes. W-tje heeft gewoon zin om ook eens naar Ede te gaan man.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 21:37
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Moet jij ook langs de A59? Als die niet meer afgesloten is kom ik ook...als het niet regent natuurlijk want we zitten dan midden in de zomer... |
Bij Tokkie ......rechtsaf . Dan de eerste of de tweede linksaf , kom je vanzelf in de buurt van Breda.
Je kan het maar vast weten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 21:35
Onderwerp: Cm voor wie?....
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Als je niet in het midden van het land woont of in het noorden heb je niet zoveel aan CM. Tenzij dan om wat op het forum te kribbelen of in de chatroom (als er volk is) te kletsen.
Mensen die in een dun bevolkte CM-regio wonen hebben haast geen kans om iemand te leren kennen. |
Dus ...... conclusie........ Brabant is NIET de mooiste provincie!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 17:46
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb eens, per uitzondering, geen mooi moment...  |
Als ik het dus goed begrijp dan staat het gras dus nog steeds tussen het onkruid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 00:04
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Visser, wassen is nog een kunst op zich die niet door iedere man beheerst wordt..........wit bij wit en zo...... en geloof maar dat je op je kop krijgt als er een rode sok tussen de witte was zit.......dus hoezo relaxt????  |
Visser heeft al jaaaaaaaren ervaring.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 23:34
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik heb nog enkele vragen
wie komt morgen mijn ramen lappen? en wie komt de was doen?
weltrusten........ |
Wil ik wel komen doen ...............als jij mijn werkzaamheden over neemt.
Ramen lappen , wasje doen ..... lekker relax
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 13:45
Onderwerp: Gefeliciteerd!..
|
|
|
Je voelt de vraag al aan komen ....... Heb ik daar om gevraagd?
|
|
Naar boven |
|
|