ChristianMatch
 


Forum

ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 16 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 15:32
 
we willen dus op zaterdag 4 augustusvoor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810 met pleegdochter
qsjes546, 44 jaar, regio 035
mieke962, 41 jaar, regio 0181

harald940, 37 jaar, regio 038
......
......
......

bij regen wordt een feest-tent meegenomen door;
.....
.....
.....

BBQ wordt meegenomen door;
.....
.....
.....

houtskool wordt meegenomen door;
- harald940
.....
.....
.....


Laatst aangepast door
HANNAH810
op woensdag 27 juni 2012, 18:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 15:39
 
HANNAH810 schreef:
we willen dus op zaterdag 4 augustusvoor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 met pleegdochter
......
......
......

bij regen wordt een feest-tent meegenomen door;
.....
.....
.....

BBQ wordt meegenomen door;
.....
.....
.....

houtskool wordt meegenomen door;
.....
.....
.....



Boze smiley als die stomme A59 nog is afgesloten geraak ik er niet...kunnen we eens een keertje in Breda gaan pn-en?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 15:46
 
regel maar effies een topic, frank!!

het is tenslotte zomervakantie!

ik heb wel overwogen eens naar "het kwekkeltje" in rosmalen te gaan met elkaar;
https://sites.google.com/site/hetkwekkeltjee/foto-s-1
een gratis toegankelijke, leuke speeltuin; maar de ligging is niet centraal in nederland. dus ik denk dat de groep dan veel minder groot zou zijn.

mochten er mensen zijn die interesse hebben, dan hoor ik dat graag in mijn mailbox.
hier dus liever niet; anders wordt het een beetje te verwarrend voor het regelen van de picknick.


Laatst aangepast door
HANNAH810
op zondag 24 juni 2012, 15:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HARALD940





Berichten: 428

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 17:36
 
I'm in, en de houtskool ligt al in de auto Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
QSJE546





Berichten: 117

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 20:07
 
Ik kom eraaaaaaan Lachende smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 20:13
 
QSJE546 schreef:
Ik kom eraaaaaaan Lachende smiley Knipoog smiley

Moet jij ook langs de A59? Als die niet meer afgesloten is kom ik ook...als het niet regent natuurlijk want we zitten dan midden in de zomer...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 21:37
 
FRANKT627 schreef:
Moet jij ook langs de A59? Als die niet meer afgesloten is kom ik ook...als het niet regent natuurlijk want we zitten dan midden in de zomer...


Bij Tokkie ......rechtsaf . Dan de eerste of de tweede linksaf , kom je vanzelf in de buurt van Breda.

Je kan het maar vast weten. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:12
 
VISSER278 schreef:
Bij Tokkie ......rechtsaf . Dan de eerste of de tweede linksaf , kom je vanzelf in de buurt van Breda.

Je kan het maar vast weten. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Gefrustreerde smiley ...ik moet eerst bij Tokkie geraken en vorige week zaterdag was de A59 afgesloten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:21
 
FRANKT627 schreef:
Gefrustreerde smiley ...ik moet eerst bij Tokkie geraken en vorige week zaterdag was de A59 afgesloten.




Kan je niet beter met Visser meerijden? Dan haal je onderweg Mario nog even op en je bent er zo!.....Of ben ik nu wat te bemoeierig? Of praktisch denkend? Clown smiley
Heb jij geen getob met wegen......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:23
 
WILLEMIJN232 schreef:
Kan je niet beter met Visser meerijden? Dan haal je onderweg Mario nog even op en je bent er zo!.....Of ben ik nu wat te bemoeierig? Of praktisch denkend? Clown smiley
Heb jij geen getob met wegen......

Dan ga ik nog liever te voet naar Lourdes...dan breng ik wel een zak mirakels mee want dat heb je hier nodig Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:25
 
FRANKT627 schreef:
Dan ga ik nog liever te voet naar Lourdes...dan breng ik wel een zak mirakels mee want dat heb je hier nodig Boze smiley


Kan je toch gezellig uit het raampje kijken en het gesprek gaande houden met de heren? Heb ik eens een goede tip...... Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:27
 
WILLEMIJN232 schreef:
Kan je toch gezellig uit het raampje kijken en het gesprek gaande houden met de heren? Heb ik eens een goede tip...... Boze smiley

je hebt wel een goede tip indien het goed gezelschap moest zijn...ik ga niet met die Visser meerijden...hij denkt dat hij Eddy Shumacher is... Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:37
 
FRANKT627 schreef:
je hebt wel een goede tip indien het goed gezelschap moest zijn...ik ga niet met die Visser meerijden...hij denkt dat hij Eddy Shumacher is... Boze smiley


Frank , snap het nou eens joh......... Wie noemt W-tje hier nu allemaal......Frank, Mario , Visser........ al haar lievelingetjes.
W-tje heeft gewoon zin om ook eens naar Ede te gaan man. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:40
 
VISSER278 schreef:
Frank , snap het nou eens joh......... Wie noemt W-tje hier nu allemaal......Frank, Mario , Visser........ al haar lievelingetjes.
W-tje heeft gewoon zin om ook eens naar Ede te gaan man. Knipoog smiley

Zo kan je het ook bezien...maar als ik zo lees wat W-tje allemaal heeft meegemaakt zou ik erg bang zijn om haar in mijn wagen mee te nemen. Maar het is jouw wagen, Visser. Als jij dat risico wilt nemen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:44
 
WILLEMIJN232 schreef:
Kan je niet beter met Visser meerijden? Dan haal je onderweg Mario nog even op en je bent er zo!.....Of ben ik nu wat te bemoeierig? Of praktisch denkend? Clown smiley
Heb jij geen getob met wegen......

je bent gewoon goed bezig, willemijn.
vrouwen sturen nu eenmaal goed............. Lachende smiley met blinkend witte tanden
(toch? al is het soms dat ik wat extra kilometers maak!!)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:49
 
HANNAH810 schreef:
je bent gewoon goed bezig, willemijn.
vrouwen sturen nu eenmaal goed............. Lachende smiley met blinkend witte tanden
(toch? al is het soms dat ik wat extra kilometers maak!!)



Maar imperessant( is geen engels woord hoor , w-tje) ...... heeft W-tje zich nog niet opgegeven. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKE962





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 00:39
 
HANNAH810 schreef:
we willen dus op zaterdag 4 augustusvoor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810 met pleegdochter
qsjes546, 44 jaar, regio 035

harald940, 37 jaar, regio 038
......
......
......

bij regen wordt een feest-tent meegenomen door;
.....
.....
.....

BBQ wordt meegenomen door;
.....
.....
.....

houtskool wordt meegenomen door;
- harald940
.....
.....
.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 00:43
 
FRANKT627 schreef:
Dan ga ik nog liever te voet naar Lourdes...dan breng ik wel een zak mirakels mee want dat heb je hier nodig Boze smiley

Lourdes een interessant idee voor een picknick...haha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 20:22
 
VISSER278 schreef:
Frank , snap het nou eens joh......... Wie noemt W-tje hier nu allemaal......Frank, Mario , Visser........ al haar lievelingetjes.
W-tje heeft gewoon zin om ook eens naar Ede te gaan man. Knipoog smiley

We gaan gewoon met zijn drieen carpoolen naar W'tje thuis. Eens wat anders he. Zal ze heus niet erg vinden. Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKE962





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 14:59
 
Ja, vind het heel leuk om erbij te zijn. Ik kom! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 18:01
 
MARIO216 schreef:
We gaan gewoon met zijn drieen carpoolen naar W'tje thuis. Eens wat anders he. Zal ze heus niet erg vinden. Coole smiley met zonnebril

Neem aan dat visser dan de chauffeur is want ook Mario geraakt niet overal nogal even makkelijk he Mario Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 19:11
 
LEONARD480 schreef:
Lourdes een interessant idee voor een picknick...haha

mm ja dan ga ik serieus overwegen om te komen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 18:06
 
ERIKA129 schreef:
Neem aan dat visser dan de chauffeur is want ook Mario geraakt niet overal nogal even makkelijk he Mario Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

sja, afijn , mwah, oke, oke,

volgens mij ging het over picknicken? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LUDOVIS284





Berichten: 30

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 20:37
 
kun je weer over dat zandpad rijden dan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 20:39
 
MARIO216 schreef:
We gaan gewoon met zijn drieen carpoolen naar W'tje thuis. Eens wat anders he. Zal ze heus niet erg vinden. Coole smiley met zonnebril



ik lees dit nu pas....... Verraste, verbaasde smiley Nee hoor, vind ik helemaal niet erg........ Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 21:03
 
LUDOVIS284 schreef:
kun je weer over dat zandpad rijden dan?

Of sommige rijden over het fietspad

Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 21:26
 
LEONARD480 schreef:
Of sommige rijden over het fietspad

Clown smiley



Of sommigen nodigen zichzelf uit bij een ander........
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 22:18
 
Ik ga niet mee maar wel onder voorbehoud... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 22:57
 
FRANKT627 schreef:
Ik ga niet mee maar wel onder voorbehoud... Knipoog smiley

en als ik ook ga, Frank? Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: zondag 1 juli 2012, 06:10
 
JANS221 schreef:
en als ik ook ga, Frank? Engeltje smiley

Bij goed weer blijft Frank thuis, bij slecht weer zal hij zien hoe het weer is ...


Laatst aangepast door
HERMAN968
op zondag 1 juli 2012, 06:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 16 Volgende
Pagina 1 van 16