Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 20:23
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | da's dan duidelijk . zelf heb ik wel een idee waarom. maar ik heb dan ook voorkennis/inside-information  |
gefeliciteerd!!! en dat het een verrijking van je leven moge zijn!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 20:16
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | Pieter, alles te weten maakt niet gelukkig |
er zijn dingen die ik niet WIL weten, ter bescherming van mn gemoedsrust... en geloof me, de reden waarom Sus een knuff aan Hannah geeft, valt voor 100% in die categorie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 12:42
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ALOUS961 schreef: | mijn slechtste moment van vandaag :
Dat mijn gezellige bezoek eerder wegging dan was gezegd......toch weer de rest van mn vrije dagen alleen....
Voelde me even erg zielig......mag dat?? even wel hè, ja toch? |
in het asiel zitten zat hondjes en katjes die jou graag liefde en aandacht willen geven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 12:35
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ik geef een heeeeeeeele dikke knuffel aan Hannah... Ze weet zelf wel waarom... !!
(Enne... sorry Pieter... ga je het antwoord niet verklappen hier op 't forum.... ) |
jammer hoor.... nu verliest 2011 opeens een stuk pracht en word het grijs...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 00:57
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
het eerste bericht op cm forum 2011
is dat off topic of niet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 december 2010, 19:53
Onderwerp: Een fout in de vrouw
|
|
|
INEZ910 schreef: | Vind je het niet mooi dan? Je ziet dit Annette toch regelmatig zijn/doen  |
ik vind het veel mooier dat jij weer terug bent hier!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 december 2010, 09:47
Onderwerp: Staatsloterij
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dan ga ik wel weer voor de poedelprijs. Beter iets dan niets.
visser, de bescheiden ziw.  |
ik had niet verwacht dat jij Annette dr hoofdprijs had willen winnen...
(had ik eerder moeten weten, ik had graag een eunuch in mn harem gehad )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 december 2010, 09:43
Onderwerp: Gebruiksaanwijzing
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | wie is hier nu arrogant??? |
ik, maar ik voel me er goed bij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 december 2010, 22:48
|
|
|
SOFIE807 schreef: | http://www.youtube.com/watch?v=a-WaRsAldWw |
ik kan de link niet openen Sofie. wel hoop ik dat je begrijpt dat ook ik weduwen als een categorie apart ziet!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 december 2010, 22:45
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | ik voel hoofdpijn opkomen..................
(zou zo maar eens 17 maanden kunnen gaan duren ) |
zoveel mazzel heb ik niet.... daar geloof ik niks van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 december 2010, 22:42
|
|
|
afgezaagd verhaal chatje...
er is maar 1 ding leuk aan dit topic... dat zijn al die vrouwen die hier arrogant op wilden reageren en daarmee proberen te bewijzen dat ze, als vrouw zijnde, zich ver boven de man verheven voelen. die lol van die gedachte moet je ze dan ook maar gunnen.. iedere vrouw heeft recht op haar grote droom. OOK de vrouwen van cm die zich beter en superieur voelen aan de man...
jij en ik weten dat ze in een droomwereld leven want in het echte leven hebben ze of nog nooit een man kunnen krijgen, of zijn ze afgedankt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 december 2010, 08:32
Onderwerp: Christen zijn, en gaan scheiden???
|
|
|
QUELINE346 schreef: | Hoi Pieter
Eigenlijk zou jij PieNter moeten heten, want , zoals ik op andere forumvragen steeds jouw reacties lees, ben jij nogal scherp, en nuchter, en humoristisch ( al vinden sommige mensen jou nogal sarcastisch: ik vond het juist wel grappig )
|
IK WIST HET !!! IK WIST HET !!! 
ik wist dat er ergens op cee-em een fan moest zitten, al is het er maar 1 hier doe je het allemaal voor he, voor zo'n reactie 
misschien toch een fanclub voor de grote ikke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 december 2010, 08:27
Onderwerp: oud en nieuw
|
|
|
MAR907 schreef: | Het antwoord op jou vraag: Daarmee kan ik de woorden en de kracht in het gebed voor haar bepalen.... |
overdaad schaadt??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 december 2010, 08:25
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
INKA401 schreef: | ik hou van stijl ... dat kun je weten  |
vieze vaat laten staan is OOK een stijl he... 
eerlijk gezegd Inky... het is dat mevr. A jou n bietje onder de duim houd, anders zou ik zomaar geloven dat die vieze vaat er idd nog staat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 22:21
|
|
|
JAN786 schreef: | Dus toch aardse voldoending?  |
tja hoor es.... of het nou een euro, twee euro of een miljoen euro is... het blijft slijk der aarde... je laatste hemd heeft geen zakken, dus waarom zou je de bmw dealer niet helpen met zn broodwinning? anders komtie straks ook in de bijstand. t zou erg onchristelijk zijn daar aan mee te werken toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 22:16
Onderwerp: Is de Bijbel onduidelijk?
|
|
|
HERMANDV978 schreef: | ik heb ook al een en ander gelezen over dit onderwerp en er zijn idd redelijk wat punten die op waarheid zouden kunnen berusten... maar wat doet het af aan het geloof en hoe je het beleefd ............ niets |
mee eens!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 22:05
Onderwerp: oud en nieuw
|
|
|
MAR907 schreef: | Ik zeg: hou jij je hart maar dicht!!!! inplaats van, dat ik zeg dat jij een dichte hart heb. Lees even goed en probeer een ander te begrijpen dat is wat ik tegen je wil zeggen. Goed lezen............................................en te begrijpen......... Ik had de vraag niet tegen jou gesteld, maar jij reageerd, waarom???? Het antwoord van Herman was voor mij voldoende..... |
als je nou echt niet wil dat n ander zich met jouw vragen bemoeit, moet je lekker mailen en niet posten op een forum.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 21:29
|
|
|
JAN786 schreef: | Als je tevreden bent met je huidge bestaan waarom zou je dan meer willen?
Geef mij dan een goede reden om het wel te doen... |
1 goede reden???
Bij de BMW dealer staat een showroom vol goede reden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 21:19
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MISSIS089 schreef: | Mijn mooiste moment vandaag was toen ik alle kerstspullen opgeruimd had. Wat geeft dat weer een rust. Zeker omdat mijn woonkamer niet al te groot is. Begrijp mij niet verkeerd: de kerstversiering (boom e.d.) is heel gezellig allemaal om te zien en hoort erbij. Maar het is ook heerlijk weer de rust terug te krijgen in mijn woonkamer.  |
FOEI, dat hoort in huis te blijven tot driekoningen!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 18:48
|
|
|
Griekse staatsobligaties Carien....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 11:05
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ja, ik ben ontdeugend, maar deze week ga ik voor het eerst eens een staatslot kopen. Wat zou ik gaan doen als ik een grote prijs win? En wat zouden jullie doen met een prijs van 1 miljoen??? |
wat is daar ondeugend aan??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 december 2010, 22:59
Onderwerp: Is de Bijbel onduidelijk?
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | De zgn bewijzen zijn allang weerlegd hoor, het is volledige fictie... |
ik heb meerdere werken over dat onderwerp gelezen chat, en ik vond dat sommige punten heel reeel waren en zeker een grond van waarheid zouden kunnen hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 december 2010, 19:00
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Een kaart van SK Hoe die aan mijn adres komt is me een raadsel  |
Henk had tegen mij gezegd dat ik dat door mocht geven 
( en SK vroeg of ik jou wilde zeggen : 5 januari 10.30 koffie en hij blijft graag meelunchen)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 december 2010, 22:57
Onderwerp: Chatbox
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Is dat dan slinks bedoeld of willen mensen sommige dingen nog niet kwijt?Er is bijvoorbeeld geen mogelijkheid om aan te geven dat je samengewoond hebt,vind ik vreemd,moet je liegen in je profiel he,of het in je eigen tekst zetten(en dat zie ik zelden) |
verder lezen in t profiel... als er staat vrijgezel, nooit gehuwd geweest is er geen maagd-garantie... (zeker niet met 3 kinderen )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 december 2010, 20:53
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | is eigenlijk gisteren ..... de jongens van mijn broer zongen de hele middag en deel van de avond "en ik had het hok toch goed dichtgedaan .... "  |
idd jammer dat kinderen (EN volwassenen!!!) met kerst dat soort wereldse liedjes zingen ipv leuke liedjes met een christelijke lading. op dit soort wijze pikt dn duvel zelfs kerst in.
ik kan me goed voorstellen dat dit een slecht moment voor je was Cross en ik hoop dat jij je broer op zn verantwoording hebt gewezen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 december 2010, 10:53
Onderwerp: Chatbox
|
|
|
MANON431 schreef: | hee mensen, Wilde even iets kwijt.. Ik dacht dat deze site.. een christelijke site ervoor was om mensen bij elkaar te brengen en dan niet eens persé op relatiegebied maar ook als vriendschappen!
Waarom is er dan altijd als ik in de Chatbox kom een sfeer die totaal niet bij dit idee past? Vind dit erg jammer, want dit geeft totaal geen beeld hoe het wel zou kunnen zijn;)!
Ben nu nog proeflid, maar heb op deze manier geen zin om het te verlengen, omdat ik dat gezeur niet wil, omdat het eigenlijk niet eens nodig heb..
zijn er meer mensen die er zo over denken?
Groetjes |
nee, juist niet!!! ik denk er heel anders over  door de chatbox heb ik mijn vrouw leren kennen. eigenlijk heb ik dus mede door de chatroom mn dochter gekregen 
ook hebben zowel mn vrouw als ik hier genoeg leuke vriendschappen opgedaan dat we beiden zijn blijven hangen als lid.
als ik jouw stukje lees, vraag ik me af hoelang jij in de chatbox gezeten hebt, of je geprobeerd hebt om gesellig mee te praten en vooral of jij wel open staat tot contact met mensen die niet op ieder moment van de dag dezelfde interesse hebben als jijzelf.
jammer hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 december 2010, 10:57
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ja , op een duitse heftruck  |
zo zie je maar he, je kan nog zo streven een perfecte machine te maken... maar als er een ziw opstapt is t allemaal voor niks
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 december 2010, 09:55
Onderwerp: Christen zijn, en gaan scheiden???
|
|
|
QUELINE346 schreef: | Hoi allemaal, Even serieus: Pieter schreef eerder al , dat Christenen net zoveel zouden scheiden, (en andere dingen) als niet- christenen.....
En dat was nou juist mijn vraag: Zouden Christenen nou juist niet MINDER moeten gaan scheiden, als niet-christenen? Percentage gewijs? GIJ GEHEEL ANDERS? En daarbij bedoel ik NIET de alcoholisten, of degenen die getrouwd zijn met anders-denkenden, of incest-plegende echtgenoten, of wat dan ook.
Ik bedoel dan de gelijkgestemden: degenen die samen voor God gekozen hebben: Bij hen zou het echtscheidingspercentage toch in ieder geval veel lager moeten liggen, dan bij de anders-gelovigen???? of denk ik dan verkeerd?? gr Queline |
Ik heb geen statistieken, dus bewijzen kan ik niets, maar wel durf ik de volgende stelling te deponeren:
Mocht het zo zijn dat onder christenen minder scheidingen voorkomen dan onder niet-christenen, dan is het aantal scheidingen + het aantal zeer slechte huwelijken onder christenen, minimaal zo hoog als het aantal scheidingen onder niet-christenen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 18:51
Onderwerp: Echt zo irritant
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Zo had ik het nog niet bekeken henky...maarreh....als hij mijn wijze raad wil hebben zal hij me toch aan moeten spreken en uitleggen waarvoor hij die wijze raad nodig heeft he? Ben inderdaad erg oud....wijs valt over te discussieren...maar gedachten lezen kan ik niet....  |
maar vliegen op je bezem gaat je perfect af, toch?
|
|
Naar boven |
|
|