ChristianMatch
 


Forum

Chatbox
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
MANON431





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 10:44
 
hee mensen,
Wilde even iets kwijt..
Ik dacht dat deze site.. een christelijke site ervoor was om mensen bij elkaar te brengen en dan niet eens persé op relatiegebied maar ook als vriendschappen!

Waarom is er dan altijd als ik in de Chatbox kom een sfeer die totaal niet bij dit idee past?
Vind dit erg jammer, want dit geeft totaal geen beeld hoe het wel zou kunnen zijn;)!

Ben nu nog proeflid, maar heb op deze manier geen zin om het te verlengen, omdat ik dat gezeur niet wil, omdat het eigenlijk niet eens nodig heb..

zijn er meer mensen die er zo over denken?

Groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 10:53
 
MANON431 schreef:
hee mensen,
Wilde even iets kwijt..
Ik dacht dat deze site.. een christelijke site ervoor was om mensen bij elkaar te brengen en dan niet eens persé op relatiegebied maar ook als vriendschappen!

Waarom is er dan altijd als ik in de Chatbox kom een sfeer die totaal niet bij dit idee past?
Vind dit erg jammer, want dit geeft totaal geen beeld hoe het wel zou kunnen zijn;)!

Ben nu nog proeflid, maar heb op deze manier geen zin om het te verlengen, omdat ik dat gezeur niet wil, omdat het eigenlijk niet eens nodig heb..

zijn er meer mensen die er zo over denken?

Groetjes



nee, juist niet!!!
ik denk er heel anders over Lachende smiley
door de chatbox heb ik mijn vrouw leren kennen.
eigenlijk heb ik dus mede door de chatroom mn dochter gekregen Clown smiley

ook hebben zowel mn vrouw als ik hier genoeg leuke vriendschappen opgedaan dat we beiden zijn blijven hangen als lid.

als ik jouw stukje lees, vraag ik me af hoelang jij in de chatbox gezeten hebt, of je geprobeerd hebt om gesellig mee te praten en vooral of jij wel open staat tot contact met mensen die niet op ieder moment van de dag dezelfde interesse hebben als jijzelf.

jammer hoor
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 10:59
 
MANON431 schreef:
hee mensen,
Wilde even iets kwijt..
Ik dacht dat deze site.. een christelijke site ervoor was om mensen bij elkaar te brengen en dan niet eens persé op relatiegebied maar ook als vriendschappen!

Waarom is er dan altijd als ik in de Chatbox kom een sfeer die totaal niet bij dit idee past?
Vind dit erg jammer, want dit geeft totaal geen beeld hoe het wel zou kunnen zijn;)!

Ben nu nog proeflid, maar heb op deze manier geen zin om het te verlengen, omdat ik dat gezeur niet wil, omdat het eigenlijk niet eens nodig heb..

zijn er meer mensen die er zo over denken?

Groetjes

Hoi Manon,

Jammer dat je alles ophangt aan de chatbox. Ik ben nu een maand of 4 lid, heb inmiddels een lieve man leren kennen en ben, wegeteld, 1x in de chatbox geweest.

Ik ben vooral actief geweest op het forum en het bekijken van profielen. En op die manier heb ik fijne vriendschappen opgebouwd en ja..ook mijn vriend leren kennen.

Dus zeg niet gelijk dat je hier niet verder wilt, maar kijk eens verder, deze site heeft meer te bieden dan alleen de chat.

Ik wens je veel succes hier!

Groet, José
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MANON431





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 11:34
 
Hee,

Dan hebben jullie het wel getroffen..
Want ben al een aantal keer geweest en elke keer was er zo'n vervelende sfeer:(
Maar mischien verandert het nog wel..
Gewoon blijven proberen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 11:40
 
Heel fijn dat iedereen op het forum zijn kerstfrustraties gaat botvieren op de mensen die regelmatig in de chatbox komen ........bedankt he
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILMA082





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 12:11
 
Pff, 'k geloof, de reacties te lezen, dat nog niet iedereen is bijgekomen van het kerstweekend.
Als ik heel eerlijk ben heb ik ook wisselende ervaringen met de chatbox.
'k Heb een aantal keren ervaren dat je welkom was in de chatbox en ook gezellig mee kon kletsen!!
'k Heb ook andere ervaringen gehad en die wil ik hier ook heel eerlijk aangeven. Ik merk dat er een aantal mensen zijn die elkaar heel goed kennen en regelmatig op de chatbox zitten en, begrijp me niet verkeerd, dat gun ik ze! Lachende smiley
Wel heb ik me afgevraagd, wanneer mensen als vriendengroepje willen chatten of in een dialect, of het dan voor anderen (en zij zelf) niet plezieriger is als ze in een andere kamer gaan zitten chatten, dan is er ook ruimte voor de "wachtrij".
Dan hebben meer mensen plezier van de chatbox!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 12:15
 
LEANNE226 schreef:
Heel fijn dat iedereen op het forum zijn kerstfrustraties gaat botvieren op de mensen die regelmatig in de chatbox komen ........bedankt he

ik ben niet iedereen lean Knipoog smiley
denk dat die mensen gewoon moeten leren hoe de communicatie in de chat werkt en hoe te reageren,de discussies en plagerijtjes en het halt toezeggen voor degene die iop het randje balanceren of gezeur te negeren
ik vindt de chat een leuk middel waar ik vele vriendschappen opgebvouwd heb.
Coole smiley met zonnebril Lachende smiley met blinkend witte tanden Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 12:16
 
LEANNE226 schreef:
Heel fijn dat iedereen op het forum zijn kerstfrustraties gaat botvieren op de mensen die regelmatig in de chatbox komen ........bedankt he

Ach, Leanne, ik geloof niet dat Manon het zo bedoeld. Ze is nog maar net lid hier en moet het allemaal nog ff uitvinden en ondervinden. En dan zal ze er snel genoeg achterkomen dat hier heel veel lieve mensen lid zijn en dat het allemaal wel mee zal vallen.

Ik heb juist geprobeerd er iets positiefs tegenover te stellen. Ik zeg niets over de chat, omdat ik daar niets over kan zeggen. Ik ben daar tenslotte maar 1x geweest en dat was toen een positieve ervaring.
Ik ben nl geen chatter en heb daar ook geen behoefte aan, dus ga ik daar ook niet naar toe.

CM is teslotte meer dan alleen de chat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 12:25
 
Het past bij je,of niet........er zit een uit-knopje op en hoewel ik elke dag wel even in de chatbox kom gebruik ik het knopje ook regelmatig hoor Knipoog smiley

Het is internet mensen......wees niet te teleurgesteld als die contacten niet verlopen zoals je gehoopt had,pas in het echte leven leer je iemand kennen.

(het olde wief heeft gesproken(sorry wilma,tikje dialectKnipoog smiley)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 14:10
 
MANON431 schreef:
Hee,

Dan hebben jullie het wel getroffen..
Want ben al een aantal keer geweest en elke keer was er zo'n vervelende sfeer:(
Maar mischien verandert het nog wel..
Gewoon blijven proberen!


De laatste tijd is de sfeer ook niet altijd even gezellig hoor Manon, wat dat aangaat heb je gewoon gelijk.

Maar Lachende smiley er zijn gelukkig ook heel veel avonden dat het wel heel gezellig is, waar serieus en "lol" naast elkaar gaan. Waarin je duidelijk merkt dat men wel naar elkaar luistert (hoewel het soms heeeeel snel lezen is...) waar men een stevige discussie niet uit de weg gaat. En zolang het maar niet op de persoon is gericht gaat het meestal wel goed. Knipoog smiley

Ik hoop dat je je lidmaatschap gewoon verlengt en lekker de chatbox "onveilig" komt maken .... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALOUS961





Berichten: 158

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 16:18
 
MANON431 schreef:
Hee,

Dan hebben jullie het wel getroffen..
Want ben al een aantal keer geweest en elke keer was er zo'n vervelende sfeer:(
Maar mischien verandert het nog wel..
Gewoon blijven proberen!

elke 1e en 3e donderdag van de maand . na 21 uur is er in de vertier en jolijtbox een serieuze chat gaande...prima sfeer...
gewoon proberen . (chatbox-re-onderaan kamer aanklikken -vertier aanklikken

En 3 mnd. is een goede tijd om eesn te kijken wat je wel/niet bevalt.
Succes Manon
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERT856





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 17:29
 
MANON431 schreef:
Hee,

Dan hebben jullie het wel getroffen..
Want ben al een aantal keer geweest en elke keer was er zo'n vervelende sfeer:(
Maar mischien verandert het nog wel..
Gewoon blijven proberen!

1 voordeel heeft de chat wel, je leert de meeste mensen echt een beetje kennen, in een profiel staan meestal hoe ze echt niet zijn Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 20:02
 
GERT856 schreef:
1 voordeel heeft de chat wel, je leert de meeste mensen echt een beetje kennen, in een profiel staan meestal hoe ze echt niet zijn Engeltje smiley

Huh Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley
Jij gaat ervan uit dat de meeste mensen liegen in hun profiel?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERT856





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 20:20
 
HENK710 schreef:
Huh Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley
Jij gaat ervan uit dat de meeste mensen liegen in hun profiel?

Liegen, nee natuurlijk niet, of meer eigenlijk de waarheid verbloemen mischien Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388





Berichten: 2124

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 20:23
 
Ze moeten gewoon open en eerlijk zijn
anders krijgt ze geen kans Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 20:43
 
GERT856 schreef:
Liegen, nee natuurlijk niet, of meer eigenlijk de waarheid verbloemen mischien Smiley met dichtgeplakte mond

Da's toch gewoon hetzelfde? Vind het nogal een aantijging.
Ik denk niet dat het niet altijd alles direct op je profiel zetten te maken heeft met verbloemen, maar gewoon met het voorzichtig zijn...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERT856





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 21:30
 
HENK710 schreef:
Da's toch gewoon hetzelfde? Vind het nogal een aantijging.
Ik denk niet dat het niet altijd alles direct op je profiel zetten te maken heeft met verbloemen, maar gewoon met het voorzichtig zijn...

a) zeggen, en b) doen is niet verbergen, maar verbloemen Coole smiley met zonnebril niet iedereen, maar er zijn er bij, en die ontmasker je dan zo he, in de chat dan. Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 21:52
 
GERT856 schreef:
a) zeggen, en b) doen is niet verbergen, maar verbloemen Coole smiley met zonnebril niet iedereen, maar er zijn er bij, en die ontmasker je dan zo he, in de chat dan. Smiley met dichtgeplakte mond

Is dat dan slinks bedoeld of willen mensen sommige dingen nog niet kwijt?Er is bijvoorbeeld geen mogelijkheid om aan te geven dat je samengewoond hebt,vind ik vreemd,moet je liegen in je profiel he,of het in je eigen tekst zetten(en dat zie ik zelden)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MANON431





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 22:53
 
Lieve mensen,
Ik bedoelde het inderdaad helemaal niet zo en wilde al helemaal niet mijn kerstfrustraties hier kwijt..
Want ik ben helemaal niet hopeloos;)!

Jammer dat er gelijk zo gereageert word, het was heel niet mijn bedoeling.

Het zal per toeval geweest zijn dat ik op verkeerde tijdstippen daar binnen kwam.

Hopelijk bevalt het me de volgende keer beter..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 22:57
 
LEANNE226 schreef:
Is dat dan slinks bedoeld of willen mensen sommige dingen nog niet kwijt?Er is bijvoorbeeld geen mogelijkheid om aan te geven dat je samengewoond hebt,vind ik vreemd,moet je liegen in je profiel he,of het in je eigen tekst zetten(en dat zie ik zelden)


verder lezen in t profiel... als er staat vrijgezel, nooit gehuwd geweest is er geen maagd-garantie... (zeker niet met 3 kinderen Clown smiley)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERT856





Berichten: 357

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 december 2010, 10:43
 
LEANNE226 schreef:
Is dat dan slinks bedoeld of willen mensen sommige dingen nog niet kwijt?Er is bijvoorbeeld geen mogelijkheid om aan te geven dat je samengewoond hebt,vind ik vreemd,moet je liegen in je profiel he,of het in je eigen tekst zetten(en dat zie ik zelden)

a) zeggen b) doen, spreekt voor zich lijkt mij.
samen wonen en gehuwd zijn geweest, is volgens het O.T het zelfde.
Alleen dan dat samen wonen, zonder boterbriefje is, dus keuzes te over lijkt mij.
Maar das weer een ander topic, sex voor het huwlijk, lees maar. Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Pagina 1 van 1