Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 23:11
Onderwerp: Over Vissen en vrouwen;)
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dat is ook de bedoeling , een CM- damesteam ..... met Heide als bondscoach.  |
Volgens mij is heide bezig ergens een heel grote vis te vangen zwaar geheim volgens mij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 22:49
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
DIANA556 schreef: | Het is een heel ander verhaal, maar voor mij niet minder waardevol. Toen mijn man ernstig ziek was en op de IC lag, haalde en bracht mijn schoonvader in de eerste maand mijn kinderen van en naar school. Het bezoekuur viel in de ochtend en de avond. Op een gegeven moment gaf hij aan, dat niet meer te gaan doen. Ik zat er best mee en wist van onze kerk, dat er mensen voorhanden zouden zijn, om dit "probleem" voor mij op te lossen, maar ik vond het een "luxeprobleem". Ik belde dus de school op van mijn kinderen, dat ik ze zelf weer naar school zou gaan brengen, maar dat ik ze dan wel wat later zou brengen, zodat ik niet iedere ochtend "bestormd" zou worden door ouders met vragen hoe het met mijn man ging. Toen ik mijn dochter in de klas bracht, bleek dat haar juffrouw hier al vanaf wist en uit het niets gaf ze aan, dat zij en haar collega (met wie ze een parttime-baan deelde) dit voor mij wilden gaan doen. Mijn man heeft daarna nog 2 maanden op de IC gelegen, voor hij overleed en al die tijd haalden en brachten deze lieve juffrouws mijn kinderen. Dit scheelde mij veel energie, die ik kon gebruiken om iedere dag naar de bezoekuren te kunnen gaan. Zelfs tot een half jaar na mijn man zijn overlijden, zijn ze hiermee doorgegaan. Ik zag hier echt de hand van God in, alhoewel ik er nog geeneens voor gebeden had. |
Een ander verhaal maar zeker heel waardevol om te lezen, god die met ons meegaat met onze moeilijkheden in moeilijke tijden. jij ook bedankt voor je mooie verhaal.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 22:46
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | nou vooruit speciaal voor jou Petra; Met één van de kinderen had ik eens gebeden voor een hoekbank omdat ik die graag wilde hebben. Van een lieve vriendin kreeg ik een hoekbank en via een ander ook nog een stoel die er precies bij paste. Er was alleen één probleem ze waren groen en mijn kamer (die overigens ook heel dringend een opknapbeurt nodig had) was geel en licht blauw. Dus ik bad: ‘Heer dank u voor de hoekbank en de stoel dat is mooi dat ik die krijg, maar er is één probleem ze zijn groen en mijn kamer is helemaal in het geel met blauw geschilderd dat staat echt niet.’ Voor ik het wist had ik geld voor verf, e.d. gekregen om de kamer te verven en melden er zich mensen om mij te helpen hierbij. Ik had een mooie kersen houten kist en zag steeds bij de Hema drie kersenhouten lijstjes á 10 euro per stuk, dat zou prachtig staan aan mijn muur. Die 30 euro had ik echt niet, maar die week kreeg ik van iemand een enveloppe met 30 euro met de mededeling hier koop maar iets leuks voor je nieuwe kamer. Dit hele gebeuren was als balsem op onze ziel.
In die tijd zat ik in de bijstand en redde ik het allemaal net financieel. Voor mezelf bleef er niets extra’s over maar ik dacht dat geeft niet zolang ik de kinderen maar het nodige kan geven. God dacht daar duidelijk anders over. Iemand in onze gemeente, die eigenlijk in dezelfde financiële situatie verkeerde, heeft het maanden lang gepresteerd elke week 5 euro in mijn jas, bijbel of tas te stoppen. Dit was als het ware mijn zakgeld. 5 euro zakgeld per week gekregen van God! Wie kan me dat na zeggen
Als alleenstaande ouder moet je werken in Nederland, aan God gevraagd of Hij wilde zorgen dat de mensen van het CWI mij gunstig gezind zouden zijn. En ja als enige hoefde ik alleen maar op parttime banen en hier in de buurt te solliciteren. Het was zelfs zo dat mijn huidige werkgever via, via had gehoord dat ik werk zocht en mij verzocht om te komen solliciteren. En deze baan begon met 2 ochtenden en is heel rustig uitgebouwd naar wat ik nu doe, op zo’n manier dat het voor mij en mijn gezin goed is
Eén van de jongste kinderen was heel vaak ernstig ziek geweest en nog veel te jong om alleen thuis te zijn tijdens ziekte. Heer bad ik hoe moet dat straks in de winter? Maar God is zo goed en zorgzaam zelf had ik al half een noodoplossing bedacht maar het kind is gewoon in die winter helemaal niet ziek geweest. En daarna ook nooit meer zó ziek. In het eerste jaar had ik had gebeden i.v.m. de vakantie ;Heer het geeft niets als we thuis moeten blijven, maar als we toch kunnen gaan maakt u het maar duidelijk. Er kwam een envelop in de bus met daarop duidelijk geschreven; vakantie, met genoeg geld voor een weekje vakantie.
Zoveel gebedsverhoringen en vaak exact en tot in detail datgene waarvoor gebeden was. Een winterjas, laarzen, kleding, geld en voedselpakketten nog meer geld en voedselpakketten te veel om op te noemen. Een van de kinderen was zijn winterjas kwijt geraakt op school, echt helemaal weg. Ik wist echt geen oplossing ik had gewoon geen geld om een nieuwe te kopen. Heb dus maar simpelweg met mijn kind gebeden voor een nieuwe jas. Hij was nogal specifiek in wat voor een jas hij wilde. De volgende dag toen ik uit mijn werk kwam lag daar een zak met kleding met daarin precies zo’n jas als hij wilde. Zelf wilde ik graag laarzen en ik had ook nogal een eisen pakket daarbij. In plaats van laarzen kreeg ik 50 euro. Ik weet nog dat ik eigenlijk een beetje mopperde zo van dat is niet genoeg. Ik ging naar een winkeltje wat allemaal laarzen in de uitverkoop had. Al de laarzen die ik keek waren nog boven de 100euro. Toen zag ik de laarzen heel voorzichtig keek ik erin:49,95 Ik bad ergens voor en het kwam er leek het, zo dat één van m ’n kinderen over een auto zei; “waarom bid u er niet gewoon voor u krijgt toch alles wat u vraagt van God” Toen kreeg ik een auto aangeboden een oldtimer voor een spotprijsje en heb ik inderdaad gebeden of die auto voor mij was. Die mensen hadden hem mij al toegezegd maar verkochten hem toch aan een ander. Eerst was ik boos, maar later hoorde ik dat die auto naar de sloop moest en dankte ik God. Later kreeg ik als een soort knipoog van God een hele tijd elk weekend een auto aangeboden van een kring M ’n oudste zoon ging in Ierland wonen, weer gebeden; Heer ik wil er zo graag heen in de vakantie Al kan ik er alleen maar naar toe Heer al heb ik dan geen geld meer om iets daar te doen dat is al genoeg. Maar God is een gulle God en voorzag in ruime mate en ik ben er met de jongste drie kinderen heen gevlogen en we hebben een fijne vakantie mogen hebben Nog veel meer dingen zou ik op kunnen schrijven maar het is nu toch niet meer zo als in het begin. Als je echt niets hebt wordt je vanzelf helemaal afhankelijk van God |
heb je ook al net gemaild, maar hier maar nog es dankje, geweldig om te lezen en de herkenning doet me ook goed,soms word ik door mensen om me heen een beetje maf aangekeken als ik zeg dat god voor mij en me kinderen zorgt, alsof ik sprookjes vertel, dus leuk om herkenning te lezen. ik ben er ook zo eentje die soms bid voor de dingen die ik nodig heb, zoals toen ik nergens een huis kon krijgen, en omdat we er toch voor baden, ik en me kinderen, dacht ik wel laat ik dan voor een huis bij het water vragen, me familie lachte me uit, maar ik zit nu hier toch op een prachtig plekje 1 minuut van het water, waar ik volgens mensen geen kans op zou hebben, maar god voorzag ha ha,en vroeg ook om rozen in em tuin en een schommel, die staan er dus... is 1 vb tje maar, nog eentje omdat het zo mooi is dat god voor ons zorgt, ik had een oude lelijke zwarte bank en mijn bidden is meer praten tot jezus en ooit zei ik jezus ik heb zo,n hekel aan me bank, vond me oude veel mooier, die bank heb ik echt moeite mee, eh nu zit ik dus op een bank nog mooier als de oude en dezelfde kleur.iemands opa hoorde over mij en die kocht een neiuwe bank of de oude wat voor mij was? Soms is het allemaal niet te bevatten hoe de dingen op je weg komen dankzij god. En god die je helpt met je kinderen, herkenbaar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 20:15
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
PIETER649 schreef: | mwah... ik ben ook n vluchteling vanuit nederland en ik had hier vanaf dag 1 werk!!!  |
Jij weet ook wel pieter dat je geen echte vluchteling bent geweest. Zou er eentje voor je duer staan en je zijn verhaal horen denk je missschien wel ineens veel anders. maar wat nou als je binnen de tien jaar word ontslagen? Zegt duistsland dan terug naar nederland als je vrouw ook geen werk heeft? of krijg je dan bijstand van de duitste overheid tot je weer werk hebt gevonden? of wat als je iets gebeurt (een ongeluk ofzo)waardoor je nooit meer kan werken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 19:58
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Hebben jullie het nou nog steeds over vissen en vrouwen')
Mijn grootste vis kan ik hier niet aan wijzen. Verder is vissen erg ontspannend. Tip:draai je pet om als je vist, Dan denken de vissen dat je naar huis gaat...
 |
hmmm, je grootste vis nou moet ik me hersens weer laten kraken om te denken, net zoals met die stofzuiger zak. beter zet je er uitleg bij voor mensen zoals ik die nieuwsgierig zijn en denken wat voor vis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 19:54
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik heb je er anders nog nooooooooooooit gezien.  |
volgens mij sta jij eerdaags te vissen , niet met een vrouw maar met meerdere vrouwen. ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 17:30
|
|
|
ach pieter, buitenlanders die we binnen halen, wij helpen ze nu en hun helpen ons later, want als we alleen nederlanders in dit land laten wonen krijgen we in de toekomst een vergrijsde samenleving en moeten we zelfs buitenlanders naar hier toe halen om onze ecenomie vol te kunnen houden. denk ik, en mocht het niet zo zijn, so wat als we elkaar niet meer helpen in de wereld word het echt heel triest op aarde. vind ik dan...en als je vlucht uit een ander land, ja dan heb je niet meteen werk in een ander land.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 17:25
|
|
|
waarom kijken sommigge mensen iedere dag op je profiel en zonder een bericht achter te laten? en dan een vrouw je zou denken na een paar keer hebben ze het wel gezien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 17:19
Onderwerp: ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Harald ........kan je vanavond even naar hier komen met dat ding om 300 kraaien aan flarden te schieten. Heb gisteren een klacht bij de gemeente ingediend maar kreeg een zeer dom antwoord terug. nl. na verloop van tijd gaan ze zelf weer weg. Tsssssssss.  |
ha ha ha oke ik houd me eigen in, deze keer zal ik je niet plagen maar oprecht met je meeleven....misschien komt het doordat je al die witte steentjes zo mooi wit hebt gemaakt met de hogedruk, vinden ze die mooi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 13:26
|
|
|
HARALD940 schreef: | Zal ik nog een excuus weghalen? Neem ik deze in het vervolg ook mee naar de picknick  
Eh, nee, heb ik niet in mijn bezit.......  |
ha ha als ik kom roep ik jou dan als er een op hol geslagen everzwijn aan komt. of een wolf die denkt, ruik ik nu een lekker kipje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 13:23
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ja mooi is dat he. Onze God geeft overvloedig wat we nodig hebben. Ik heb eens alles opgeschreven wat ik in de loop van de jaren gekregen heb. Dat is echt verbazingwekkend |
ha ha schrijf hier es op.als je wil. dan ga ik toch vanavond effe online om te lezen,
our god is greater la la la, weet niet of je dat lied kent. maar dat zing ik vaak.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 13:03
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | haha ja je hebt helemaal gelijk bij mij ging het ongeveer net zo. Met dit verschil dat ik pas echt arm was toen ik nog met mn ex samen was we zaten ver onder de bijstands norm. Dus toen ik na de scheiding even in de bijstand zat voelde dit als rijk! Je vergeet dat heel snel hoe je dat deed financieel als je het weer iets breder hebt, das eigenlijk wel jammer |
ha ha heb 2 exxen wat deden die, niet officieel scheiden de een de eerste twee jaar en gaf een beetje, te weinig, en de andere schreef zich niet uit, gaf niks, dus waar we soms van leefden soms zaten we te bidden bij ons laatste eten, en god verhoorde heb nooit iemand wat gevraagd, maar het eten kwam me soms echt gewoon toewaaien. of ik stuurde een kind met 1 euro om iets te kopen en onderweg op straat vond die 10 euro en konden we weer meer eten. of we verkochten net op het juiste moment iets op marktplaza. en rond kerst waren er de gratis hapjes in veel winkels, dan gingen me kinderen effe vol eten. en daarbij gaf ik soms wat aan armere mensen en ik kreeg het altijd maal tien weer terug via iets. Dus ik geloof echt dat god de hemel open heeft en voor ons zorgt, waarneer we iets echt nodig hebben en met lege handen na god gaan van help. En het heeft me kinderen goed gevormd, sommiggen geven rustig 5 euro aan een zwerver.of kopen wat eten en drinken voor een zwerver. eentje deed het laatst met haar bijna laatste geld, want ze heeft mijn vb overgenomen. god geeft zelfs meer, we hebben tijdje terug gebeden voor een luxe wintersportvakantie voor een kind, was een wedstrijd waar ze met haar vriendin aan mee deed, dus we zijn gaan bidden, ze wonnen ook nog.
enfin ik ga es verder. ga proberen te ont cmen schrijf te veel hier. ha ha
maar de woorden van matteus 6 vers 25 tot 34 zijn waarheid. en als je die woorden goed leest, geld het niet alleen voor eten en kleding maar ook voor alles wat we nodig hebben, soms is het meoilijk daarop te vertrouwen.....ook ik knok daar wel es mee met me geloof ondanks al me ervaringen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 12:28
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | haha ja dat heb ik ook een tijdje gedaan de stofzuigerzak leegmaken zodat je hem nog een keer kon gebruiken. Moet zeggen dat voelt echt armoedig maar ja dat was ik toen ook |
herkenbaar, heb het ook wel es gedaan, waar kies je voor met je laatste geld, eten kopen of nieuwe stofzuigerzakken Dus heb nu een stofzuiger zonder zakken, probleem opgelost als ik nog es in zo,n situatie kom. Maar armoedig, hmmm ik dacht toen altijd ik ben rijk vergeleken met veel andere mensen in de wereld. ik heb een huis, en tig dingen. en ik ben rijk met kinderen, beter veel kinderen dan veel stofzuigerzakken, want zou er niet eentje willen missen. En ondanks dat me ex nooit niet hielp financieel, heb ik het altijd gered, dan moest ik maar wel es die stofzuigerzak hergebruiken, keer op keer. En daar ben ik trots op. yeahhhhh een vrouw die het redde zonder ex, ondanks dat hij zei, je red het niet en ik betaal geen kinder ali. en dan waardeer je het weer als je stofzuigerzakken heb
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 12:05
|
|
|
geef nou maar eerlijk toe dat je gisteren niks gevangen hebt. ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 12:01
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
VISSER278 schreef: | Haha , dus als ik vanmiddag iemand tegen kom met een dikke lip weet ik gelijk dat jij dat bent.
Visser, die nu tot zaterdag even genoeg heeft van zout water. |
genoeg van zoutwater... tsss ben jij nu een zeeuw of niet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 10:32
|
|
|
ERIKA129 schreef: | OP de vroege morgen dulke doordenkers erneer te zetten vriend Heide Pfffffffff ik slaap nog half hoor  |
ik ben inmiddels wakker maar zit hier te denken snap het niet, ha ha petra die zich weer es effe dom voelt. het gaat over mensen die hun zak leegmaken zodat ze geld uitsparen voor nieuwe stofzuiger zak? ha ha wat een gepof als je zon zak moet leeg zien te maken, zei de vrouw die wel es wat opzuigt en denkt shit effe in de zak zoeken. Maar de oplossing is een stofzuiger zonder zakken, die heb ik nu, als je van pof in je gezicht houd als je zon ding boven de vuilnisbak leeg kiept.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 09:29
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Oke'ik let op m'n geld!
Maar om de stofzuiger zak weer leeg te trekken ,gaat me net iets te ver. En ik ga mijn mes niet aan 1 kant gebruiken,omdat die dan misschien langer meegaat.
fijne dag,
cm vriend heide |
ha ha je bent de dag begonnen met geld van je op tezuigen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 augustus 2012, 21:58
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Je weet niets van mijn achtergrond dus ik zou niet gelijk iets suggereren als ik jou was......en inderdaad ik voel het ook als een sneer....... Er is niets mee om werkend je brood te verdienen, migrant of Nederlander......en als dat niet kan is het een heel ander verhaal... |
als dat niet kan is een ander verhaal, behalve dus voor migranten volgens de pvv. en dat is iets waar ik het niet mee eens kan zijn. en dat we verschillend over dingen denken moet je niet persoonlijk opvatten als een sneer naar jou
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 augustus 2012, 19:53
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik voel me aangesproken
en verrassing: ook ik heb enige tijd een uitkering nodig gehad
Na het herlezen van de bijdrage van Willemijn en van mezelf, begrijp ik niet waarom je deze sneer uitdeeld. Geen van beiden hebben we iets van afkeuring tegenover uitkeringsgerechtigden laten blijken. Beiden hebben we onze bedenkingen tegen immigranten die meteen uit de ruif meevreten en niet productief zijn.
En das heeeeeeeeel wat anders  |
en die mogelijk had was er wel dat je een tijd een uitkering kreeg, en die verdienen migranten ook vind ik he, maar zoals ik net al zei, meningen verschillen, hoe moeten migranten hun bestaan hier opbouwen zonder sociale verzieningen, geef ze die en begeleid ze naar werk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 augustus 2012, 19:36
|
|
|
tja meningen verschillen, maar hopen dat degene die totaal geen begrip voor uitkeringstrekkers hebben maar nooit zelf in zo,n situatie terecht komen want dan zul je jezelf en je mening nog es hard kunnen tegen komen. of moeten vluchten....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 augustus 2012, 16:21
|
|
|
hoeveel mensen er met de komende verkiezingen op de pvv gaan stemmen? zeer zorgwekkend als er weer nederlanders op gaan stemmen de partij van geert Wilders schrijft voor om te stoppen met het verlenen van uitkeringen aan nieuwkomers.Migranten moeten tien jaar in nederland werken voordat ze recht krijgen op sociale voorzieningen.
eh dus je bent gevlucht uit een ander land en als je niet meteen werk vind heb je een probleem, waar leef je dan van? duwwen we zo mensen zelf niet richting crimineliteit. want niet iedereen kan natuurlijk ook meteen werken, sommiggen komen ernstig getraumatiseerd hier aan, zijn niet voor niks gevlucht. wat een stomme woorden weer van pvv.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 augustus 2012, 13:24
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Daar waar de picknick is kan wild niet komen het stuk is afgezet en heeft wildroosters!!! Weer geen excuus om niet te komen  |
weet ik ik ken de heide goed van vroeger toen ik er woonde everzwijnen zitten vaak bij de stukken waar veel varens zitten en je herkent de sporen goed, ze wroeten in de grond en je ziet het aan hun ontlasting, heb er wel es eentje achter me aan gehad toen ik effe ging pissen tussen de varens, daar zat er eentje met jongen. ha ha ha. dan moet je rennen voor je leven. maar tijdens die periode hebben ze ook vaak borden met verboden toegang waar je je beter aan kan houden, maar eh die wildroosters komen sommiggen overheen hoor als ze op zoek gaan naar voedsel, vraag maar es aan boeren die dicht bij de bossen daar wonen, ze vreten graag van een maisveld. petra die veel van natuur houd, maar niet van wolven en ook gewoon dieren eet. duh en spinnen dood en muggen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 augustus 2012, 13:08
|
|
|
PIETER649 schreef: | en wie denk jij dat jij bent dat jij zou mogen beslissen wie en welk van Gods schepsels waar, dan wel waar niet, op Gods aarde mogen rondlopen???? |
Zie me laatst geschreven stuk en ja ik wil ook geen tijgers in het bos liever, maar prima wolven in het bos, alleen moeten we dan ook het recht hebben om een mes mee tenemen voor als zo,n beest ooit aanvalt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 augustus 2012, 13:04
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Hm, vul jij zo hermetische elke deuropening dat geen vrouwtjesmug de kans krijgt mee naar binnen te glippen? De ellende alleen van die hermetisch sluitende horren is dat, wanneer die mug eenmaal binnen is, hij/zij ook de kans niet krijgt zelf weer weg te gaan. Dus alsnog op jacht....... *zucht* (overigens wel met het voordeel dat het bij die enkeling blijft )
En over dat bedreigd worden..... Sommige mensen voelen zich al werkelijk bedreigd door de mogelijke aanwezigheid van dat beest, los van het feit of dat beest op 2 meter afstand tegenover je staat of niet.....
Maar van mij mogen die wolven best blijven leven en zijn waar ze zijn, omdat ze nu eenmaal zelfden of nooit een mens iets zullen aandoen.... Alleen ff opletten op je schapen of konijnen.... |
ik vind ze gewoon eng stel dat ze een kind aanvallen, heb vroeger in ede gewoond en ook een tijdje midden in de bossen in otterlo gewoond,, zo moet je op bepaalde tijden niet lopen waar everzwijnen zijn als ze net kleintjes hebben, dan kunnen ze echt heftig reageren, nu zetten we ons in om wolven niet te laten uitsterven, prima in een afgesloten gebied maar overal in de bossen? ooit liep ik tegen avondschemering in de bossen en er liep een hond, maar twijfelde of het soms een wolf was bedreigend om mij en me kinderen heen , was echt eng, hij liep rond in rondjes om ons heen met een blik als of hij ieder moment eentje ging aanvallen.ook ging hij angstaanjagend huilen. was echt bang dat hij een van me kinderen wou grijpen. en dat is precies waar ik bang voor ben als we te veel wolven ooit weer in de bossen krijgen. als je zo,n beest bedreigend tegenover je ziet staan ben je echt effe bang. het blijven jagers. ben in dat stuk bos nooit meer gaan wandelen.En had een ouder meisje bij met haar vriend,een grote jongen, echt iedereen was harstikke bang, stilte en een beest wat bedreigend naar je kijkt, om je heen loopt. ha ha was echt maf, toen we in de auto waren en rustig door het bos reden, liep hij nog mee, ging op een gegeven moment recht voor me auto staan en in het licht van me koplampen, weerkaatsten zijn ogen ook nog licht, werd het nog enger, had bijna gas gegeven dat ik dacht ik rijd hem gewoon dood. maar nee niet gedaan hoor.... dat was d elaatste keer ik tegen de avond in het bos ging, deed het altijd omdat het leuk was dat alle dieren dan te voorschijn kwamen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 23:34
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wel nee , de bomen voor de heren en het struikgewas voor de dames. niks restaurant , die hadden ze vroeger ook niet. |
echt niet daar kunnne wilde zwijnen in zitten in het struikgewas, gaan jullie maar daar. enfin zal je ophouden met plagen, maar het is zo grappig plagen ......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 23:26
|
|
|
VISSER278 schreef: | Volgens mij staan er ook nog wel genoeg bomen.  |
daar zitten de pn ers he, en verder is het heide dus je moet het wel redden he visser om optijd bij het restaurant te zijn als je bedorven kipje van de barbeque heb gegeten beter neem je dat mobile wc ding voor je mee als je gaat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 23:16
|
|
|
VISSER278 schreef: | Je zou ook zo'n dixie ( zo'n mobiele wc) mee kunnen nemen in geval van heeel hoge nood.  |
die heb jij zeker nodig na barbeque vleesjes eten, red je het restaurant niet meer. lol
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 23:14
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Kijk goed samengevat!!! Dus nu nog even opgeven voor de volgende picknick en overtuig u zelves Jij ook steen en niet alleen maar lachen  |
misschien kom ik, beslis ik een week van te voren wel en ik neem mee, nee geen barbeque of tent, maar mobiele wc, alleen voor de dames trouwens de mannen nemen hun eigen maar mee. ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 23:09
|
|
|
VISSER278 schreef: | Je zou ook zo'n dixie ( zo'n mobiele wc) mee kunnen nemen in geval van heeel hoge nood.  |
ha ha zie je me al aankomen, mwhaaa dan loop ik wel 10 km desnoods als het restaurant dicht is
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|