ChristianMatch
 


Forum

Berichten van BUFALOTOM658
ChristianMatch forum index » Berichten van BUFALOTOM658
Auteur Bericht
BUFALOTOM658 (58)





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 augustus 2019, 13:39
BerichtOnderwerp: oudere man en jongere vrouw kan dat ?
 
MATTIE956 schreef:
wat is er mis met ouder zijn? jongere mensen zijn vaak een stuk oppervlakkiger niet altijd.. waarom willen de meesten zo graag jong blijven?


Met ouder zijn is niks mis hoor. Hebben veel meer levenservaring en kunnen zaken beter relativeren. Ze weten ook wat echt belangrijk is en je kan een goed gesprek met ze hebben.
Jongere mensen zijn inderdaad een stuk oppervlakkiger (uitzonderingen daargelaten). Zitten in een hele andere fase van hun leven. Opbouwen, ontdekken wie ze zijn en wat hun (goddelijke) taak op aarde is. Senioren hebben die fase al achter de rug. Zijn wat meer ontspannen en kunnen meer genieten van hun rust.
(= in het algemeen denk ik)

Waarom de meeste mensen zo graag jong willen blijven ?
Goeie vraag. Als ik voor mezelf spreek dan versta ik onder jong zijn dat ik lekker in mijn vel zit en dat ik heerlijk kan sporten en dat ik geen lichamelijk gebreken heb. Bijvoorbeeld lekker dansen en zwieren dat is toch heel fijn. Daar kan geen geld tegen op.

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BUFALOTOM658 (58)





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 augustus 2019, 13:32
BerichtOnderwerp: oudere man en jongere vrouw kan dat ?
 
NELLA429 schreef:
Tja, aan de ene kant moet je je gevoel laten spreken, maar je hebt ook verstand gekregen Knipoog smiley

Mijn beide nichten hadden een relatie met een man die 20-25 jaar ouder was. Het is niet stuk gelopen op de leeftijd. De ene heeft nu weer een oudere vriend. Sommige vrouwen vallen op ouder en sommige op jonger.

Ik zelf zou geen man moeten die al 70 is. Terwijl het toch maar 10 jaar scheelt. Dan heb ik liever iets jongers. tot 55 ongeveer.

Op een contactsite was er iemand die geen relatie met mij wilde omdat ik 1 jaar ouder was! Twijfelende smiley Beetje bazig type dus....

Een goede vriend heeft een vriendin uit een ver land. Zij schelen ook meer dan 20 jaar.

Als het aan beide kanten klikt en het voelt goed : waarom niet?

Heel veel succes met zoeken Lachende smiley

Bedankt voor je reactie Nella !!
Jij ook succes met vinden van de man die bij je past.
Effe plagen. (gewetensvraagje)
Stel jij komt een geweldige man tegen die 56 jaar oud is met wie het geweldig klikt met de mail, zou je daar dan niet mee daten ?

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BUFALOTOM658 (58)





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 augustus 2019, 13:28
BerichtOnderwerp: Tijd
 
SHYRALI472 schreef:
Tijd

Schiet op!
'k Heb haast!
De tijd...die gaat!
Oh nee, te laat!

Ik red het niet!
Oh HEERE, help!
Ik ben alweer te laat!

Duizend dingen op een dag,
hoe krijg 'k het voor elkaar!?

Plan je leven maar met Hem!
Hij schiep het al, niet waar!

Waarom maak jij je toch zo druk
en waarom al die strijd?
Hij de God van dag en nacht is Meester in de tijd!

Vraag het Hem,
Hij weet het wel,
Hij leert je hoe het moet.
Met Hem komt alles goed!

Shyrali

Heel mooi en heel herkenbaar.


Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BUFALOTOM658 (58)





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 augustus 2019, 13:46
BerichtOnderwerp: oudere man en jongere vrouw kan dat ?
 
TIEN675 schreef:
Hallo, het is wel een interessant onderwerp, wat ik me ook af vraag is welke categorie dames reageert er eigenlijk op jouw foto en profiel, dat zou ook al iets kunnen zeggen. Het lijkt mij dat je met iemand om wil gaan met dezelfde principes en interesses toch? maar ook met iemand die iets aan jou toe kan voegen anders is het ook niet "spannend". Haar vriendinnen zullen jou gewoon accepteren omdat jij haar vriend ben en jullie elkaar gelukkig kunnen maken.
Ben je misschien erg onzeker? Fijne dag groetjes Tien

Hallo 10,
Ja best wel leuk onderwerp. We kunnen het ook omdraaien. Een oudere vrouw die op date gaat met een jonge gast. Hoe zou je dat vinden ?
Is denk ik anders (effe generaliseren ;) ) Vrouwen zijn op jongere leeftijd veel volwassener dan mannen.

De leeftijdscategorie dames die op mijn profiel kijkt varieert van 30 - 70 jaar. De jonge dames kijken denk ik omdat ze dit draadje op het forum hebben gelezen. Ze zijn nieuwsgierig wie de topicstarter is denk ik.

Klopt wat je schrijft. Met iemand omgaan die dezelfde principes en interesses heeft. Veel mensen zeggen "tegenpolen trekken elkaar aan", maar kan ook veel strijd geven. Om echter 2 dezelfde personen bij elkaar te zetten is nou niet echt spannend. Een beetje prikkeling, avontuur en aantrekkingskracht moet er wel zijn. Toch ?

Nee ik ben niet onzeker, maar ik vind het niet verkeerd om na te denken over de eventuele hobbels kunnen zijn. Misschien niet nadenken en ervoor gaan. Er lopen hele leuke dames rond. Maar ja het koppie kun je niet altijd uitschakelen. Vooral als je wat ouder bent en wat verzadigder bent. Misschien daarom toch een vrouw die behoort tot mijn eigen leeftijdscategorie.

Fijn weekend met ik hoop een lekker zonnetje Lachende smiley
BT
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BUFALOTOM658 (58)





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 augustus 2019, 01:36
BerichtOnderwerp: oudere man en jongere vrouw kan dat ?
 
RICHARD176 schreef:
Ben het niet helemaal eens met Tien en de rest.
Als je alleen maar naar je gevoel gaat luisteren is ook niet goed.

Niks mis mee als je je verstand erbij gaat gebruiken en wijsheid toepast.
Als je jezelf dingen gaat af vragen of iets wel of niet oke is dan zou je daar naar kunnen luisteren en iets positiefs mee doen.

als je je wat meer gaat concentreren op vrouwen rond je eigen leeftijd heb je ook geen last meer van die zorgen en gedachten.Lachende smiley

Hallo Richard,

Bedankt voor je reactie !!!
Fijn weekend gewenst Lachende smiley
BT
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BUFALOTOM658 (58)





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 augustus 2019, 00:10
BerichtOnderwerp: oudere man en jongere vrouw kan dat ?
 
BENNY408 schreef:
ik ben het met je eens tien

Hallo Benny, (mannen onder elkaar )

Heb jij wel eens een relatie gehad met een jongere vrouw ?
Zo ja, hoe ging dat dan ? Zaten jullie op een (1) lijn ? Kon je haar op fysiek gebied bijbenen ? Hoe ging dat met kennismaken met haar ouders ? Hadden jullie dezelfde interesses ? Kon je overweg met haar vrienden en vriendinnen ?

Bufalotom


Laatst aangepast door
BUFALOTOM658
op zaterdag 17 augustus 2019, 00:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BUFALOTOM658 (58)





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 augustus 2019, 21:11
BerichtOnderwerp: oudere man en jongere vrouw kan dat ?
 
TIEN675 schreef:
Hallo, ik wil wel reageren op dit onderwerp.
Ik begrijp het probleem niet zo goed, wat is een leeftijd? Je kan ouder zijn en je jonger voelen en gedragen, maar ook andersom kan je jonger zijn en toch al veel levenservaring hebben waardoor je je "ouder" gedraagt.
Ik zou zeggen kijk wat gevoelsmatig bij je past en laat je niet leiden door wat wel of niet "hoort", geluk zit niet in leeftijdsverschil maar in hoe je met elkaar omgaat en aanvult. groetjes Tien

Dank je wel Tien voor je reactie!
Gevoelsmatig ben ik het met je eens. Zou eigenlijk ook niet uit mogen maken.
Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BUFALOTOM658 (58)





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: donderdag 15 augustus 2019, 19:09
BerichtOnderwerp: oudere man en jongere vrouw kan dat ?
 
Hallo lieve mensen,

Zelf ben ik 53 jaar oud en het lijkt wel of er voor mij geen vrouw rondloopt. Best wel vaak een date gehad met vrouwen van mijn leeftijd, maar dan voel ik me nog zo jong. Ik denk wat is dat toch.
Toen heb ik zelfanalyse gedaan en ben erachter gekomen dat ik in mijn doen en laten nogal jeugdig ben. Ik kleed me jeugdig en ben nogal fysiek ingesteld. Ik voel me meer thuis bij jongere dames (28+ )
Een aantal keren heb ik een klik gehad met een leuke vrouw, maar heb er verder niks mee gedaan. Ik ga dan in mijn hoofd zitten en dan gaan er allerlei gedachten door me heen:

- Ik had haar vader kunnen zijn
- Fysiek sta ik zeker haar mannetje, maar ik ben een stuk ouder en heb veel meer levenservaring. De relatie is dan niet gelijkwaardig. Ik moet immers de vrouw ook haar eigen levenspad gunnen
- Waarom nou zo'n jonge vrouw. Is dat om het uiterlijk of niet ? Inner;lijk is belangrijker.
- Je moet geduldig wachten. Op ieder potje past een dekseltje en voor mij is er ook iemand.
- Een vrouw rondom mijn leeftijd kan ook de moeite waard zijn
- etc. etc...

Niet leuk om deze gedachten te hebben. Waarom kan ik niet gewoon genieten als ik een leuke klik heb met een jongere dame. Het gaat toch niet om de leeftijd, maar hoe het van binnen voelt. Is heel fijn, maar telkens hoor ik weer een van deze stemmetjes en ga weer verder met celibatair leven hihi

Misschien herkennen mensen zich in mijn verhaal en willen zij reageren of een opmerking plaatsen. Bij voorbaat heel hartelijk dank.

Nog een fijne tijd hier gewenst,
Buffalo Tom
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van BUFALOTOM658
Pagina 1 van 1