ChristianMatch
 


Forum

Berichten van ROOS323
ChristianMatch forum index » Berichten van ROOS323
Auteur Bericht
ROOS323 (63)





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: zondag 27 september 2020, 11:39
BerichtOnderwerp: geloven
 
ALEXANDER415 schreef:
Ik zou graag een gebed willen ontvangen dat over mijn toekomstige plannen gaan en wat de Heere wil vertellen en zegen willen ontvangen over herstel

Hoi Alexander, ik ben hier nieuw en weet niet hoe 't nu met je is. Ik hoop goed. Dat wil zeggen, dat je je afhankelijk weet van Jezus, jouw Heer en Redder Die je liefheeft.

Mattheus 5 (Bergrede) spreekt over zalig zijn de armen van geest. Dit zijn de mensen , die niet vol zijn van zichzelf (zij zijn te vol van zichzelf om ook nog gevuld te worden met de liefde en kracht van de H. Geest). De arme van geest weet zich nl afhankelijk van God zelf, en zo kan Hij je vullen met Zijn Geest. Vraag er gewoon om! God wil geven, en God is goed. Heer we hebben U nodig!

Om daar verder in te groeien, in onze relatie met de Heer, is t ook belangrijk telkens Zijn verbond met ons te gedenken: het Avondmaal. Dit is tegelijkertijd dit verbond herdenken, overdenken en Jezus Zijn Leven in jouw leven uitnodigen / toelaten door dit te vieren. Genezing door jouw Geneesheer Jezus. Alles volbracht aan 't kruis.

Focus on Jesus my friend.
Take care en zegen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van ROOS323
Pagina 1 van 1