ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MARKVD334
ChristianMatch forum index » Berichten van MARKVD334
Auteur Bericht
MARKVD334 (36)





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: woensdag 28 juni 2023, 13:48
BerichtOnderwerp: Geloof verdiepen om te groeien in karakter
 
Broeders en zusters,

Anderhalf jaar geleden ben ik tot geloof gekomen en ik heb gewerkt om mijn opvliegerige gedrag en sexlust te begrenzen want hier heb ik jaren mee geworsteld toen ik de bijbel nog niet kende. Van huis uit heb ik best wat woede meegekregen en dat heeft veel schade gebracht in mijn relaties. Verder heeft God mij door de waterdoop gered van een sex verslaving want ik keek regelmatig beelden over sex, had vrije sex en deed regelmatig aan zelfbevrediging.

Echt een vreselijke tijd als ik terug kijk maar gelukkig is mijn oude ik voorbij en het nieuwe is gekomen. Gelukkig lukt het aardig goed nu om rustiger te blijven bij irritatie en stress alleen moet ik natuurlijk nog altijd dagelijks mijn kruis opnemen en verzand ik voor het slapen nog wel eens in zelfbevrediging maar dit gebeurt maximaal 1 keer per week. Wil daar graag vanaf dus ik heb nog de discipline nodig om iets te doen zodat ik dit kan voorkomen.

Herkent iemand dit?

Mijn plan is om door voeding en vasten te groeien in zelfbeheersing omdat ik daar dagelijks mee aan de slag kan gaan. Ik eet bijvoorbeeld minder suiker zodat ik mijn lichamelijke verlangens beter kan weerstaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MARKVD334
Pagina 1 van 1