ChristianMatch
 


Forum

Berichten van URZ389
ChristianMatch forum index » Berichten van URZ389
Auteur Bericht
URZ389 (59)





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: maandag 13 mei 2024, 22:46
BerichtOnderwerp: Wie is nog actief op deze site?
 
URZ389 schreef:
Actueel........ ??

10 april gepost.....
Nu een maand verder en geen enkele reactie, niet gelezen, niet beantwoord.
Ik ben weg hier.
Nog steeds dezelfde profielen.
Eén reactie van een fake profiel. Deze dame kende ik omdat zij enkele jaren geleden ook al eens een reactie plaatste. Tranentrekkend verhaal over een overleden man. Sloeg nergens op.

Maar waarom schrijf ik dit. Niemand leest dit...... ;)



Urz.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
URZ389 (59)





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: maandag 13 mei 2024, 22:42
BerichtOnderwerp: Wie is nog actief op deze site?
 
URZ389 schreef:
Actueel........ ??

Sinds enige dagen ben ik nieuw op deze site.
Maar waar ben ik terecht gekomen? De zoekfunctie werkt, maar dan ontmoet ik mensen met profielen die een jaar geleden voor de laatste maal hebben ingelogd. Die zullen niet echt actief meer zijn, vermoed ik....
Ik kijk op het forum; de laatste berichten dateren van eind 2023. Ook niet echt actief, dus.
De zoekfunctie die ik eerder noemde niet te krap instellen, geen voorwaarden of keuzes instellen. Resultaat slechts 19 profielen.
Hoeveel leden heeft deze site? Of is dit een kwestie van weken en gaat de boel offline?
Ik ben positief van aard, dus wie helpt mij uit deze veronderstelling en draait mijn ervaringen tot nu toe in iets positiefs....?

Urz.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
URZ389 (59)





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: woensdag 10 april 2024, 19:53
BerichtOnderwerp: Wie is nog actief op deze site?
 
Actueel........ ??

Sinds enige dagen ben ik nieuw op deze site.
Maar waar ben ik terecht gekomen? De zoekfunctie werkt, maar dan ontmoet ik mensen met profielen die een jaar geleden voor de laatste maal hebben ingelogd. Die zullen niet echt actief meer zijn, vermoed ik....
Ik kijk op het forum; de laatste berichten dateren van eind 2023. Ook niet echt actief, dus.
De zoekfunctie die ik eerder noemde niet te krap instellen, geen voorwaarden of keuzes instellen. Resultaat slechts 19 profielen.
Hoeveel leden heeft deze site? Of is dit een kwestie van weken en gaat de boel offline?
Ik ben positief van aard, dus wie helpt mij uit deze veronderstelling en draait mijn ervaringen tot nu toe in iets positiefs....?

Urz.


Laatst aangepast door
URZ389
op woensdag 10 april 2024, 19:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van URZ389
Pagina 1 van 1