ChristianMatch
 


Forum

Berichten van BERT168
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van BERT168
Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 19:28
BerichtOnderwerp: Storingen
 
YELNIN491 schreef:
Nou had het nog wel gelezen hoor wat je had geschreven Woedende smiley
Maar Thnxxx he, ik ben weer op de hoogte Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

mm..tja,nou ja je mag ook gerust een keer langs komen voor een haar-verfbeurtje hoor,bv rood of kastanjebruin bv..?
dan wordt je samen met de speciale koffie
helemaal superslim!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 19:23
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
YELNIN491 schreef:
Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Gefrustreerde smiley Verraste, verbaasde smiley

lijkt wel een soort geheimtaal hier...

beetje ietskepietske stiekem .... Geschokte, onthutste smiley Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 19:20
BerichtOnderwerp: christenmatch is maar heel kleine kans voor vaste relatie
 
YELNIN491 schreef:
kun je dan nog spreken van relaties Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

dan lijkt het meer op daten,maar dan dates van een paar weken.. Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 18:59
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
ERIKA129 schreef:
Euh Yelnin???
Wie wordt het nu Gerrit of Bertje Clown smiley Knipoog smiley

wat nu....welke bertje? Geschokte, onthutste smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 18:54
BerichtOnderwerp: Storingen
 
ERIKA129 schreef:
Nee daarom is het bij Bert ook een hopeloze zaak Clown smiley

dus als je kaal bent is het juist een hoopvolle zaak! hehe Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zondag 20 november 2011, 18:52
BerichtOnderwerp: Storingen
 
MARISKA601 schreef:
waar geen haar zit zitten geen hersens vertelde mijn vader altijd.

oh ik ken em juist anders...waar haar zit ,kan geen verstand zitten.het één of het anders dus...lijkt me ook best wel aannemelijk.. Lachende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

misschien is het in het noorden des lands net even anders? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 23:49
BerichtOnderwerp: Storingen
 
YELNIN491 schreef:
owww, dat mag dan toch weer niet, we krijgen begrijphormonenkoffie, maar mogen er niet al te slim van worden, snik snif Huilende smiley, smiley in tranen

nee het is voor sommige mensen beter ze niet wijzer te maken dan dat ze al zijn,
kan nadelig uitpakken misschien... Geschokte, onthutste smiley

heb em maar even wat aangepast,yelnin wordt wat stilletjes geloof ik?

Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley


Laatst aangepast door
BERT168
op zondag 20 november 2011, 18:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 23:38
BerichtOnderwerp: Storingen
 
YELNIN491 schreef:
gaan we de slingers delen Lachende smiley en ook die speciale koffie met hormonen,
ook al lijkt dat laatste me niets.
Kun je allergisch zijn voor begrijphormonen Knipoog smiley

nee die speciale koffie kan je beter niet gaan delen,dan worden ze
veel te slim. Geschokte, onthutste smiley
er moeten natuurlijk nog wel wat raadsels overblijven,anders wordt het saai
denk ik.... Verlegen lachende smiley


Laatst aangepast door
BERT168
op zaterdag 19 november 2011, 23:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 16:53
BerichtOnderwerp: Storingen
 
YELNIN491 schreef:
Het is moeilijk uit te leggen op het forum, maar wel als ik computerles van je krijg, komt dat door de speciale koffie Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

dat komt idd door de speciale koffie,daar zit een 'begrijphormoon' in,
dan neem je de lesstof beter in je op....handig he.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 14:52
BerichtOnderwerp: doop en uitverkiezing.
 
GERRIT084 schreef:

ik zie een "ja"..
in dat geval geef ik mn complimenten Gerrit wat je bent de 1e die daar duidelijk in is.
die vraag heb in het verleden ik al veel vaker gesteld.


okay,als we dan dus kennlijk die vrijheid gekregen hebben,dan kunnen we de bijbel ook wel op wat meer punten aanpassen toch?

in de bijbel vinden ook een aantal mensen die de vrijheid namen om anders te doen dan wat God eingelijk had gezegt tegen hun.
neem bv Mozes die op de rots sloeg,terwijl God zei, dat hij tot de rots moest spreken,om er water uit te krijgen.
het gevolg was dat Mozes niet meer het beloofd land in mocht.
voor zo'n klein foutje kreeg mozes wel een behoorlijke straf toch?

de bijbel mogen we zien als het woord van God,en als absolute waarheid.
lucas 1:37 Want geen woord, dat van God komt, zal krachteloos wezen.

als we de bijbel dus naar eigen goeddunken mogen aanpassen,kan ik die bijbel niet meer zien als absolute waarheid,want dan kunnen we alles wel in twijfel trekken toch?
als we we de bijbel gaan aanpassen naar eigen inzicht,dan maken we daarmee de bijbel als zijnde het woord van God wel krachteloos.

de bijbel is er duidelijk in,in bv gal 1:6 tm 9 waar paulus zegt:

Er is maar één evangelie.(titel)
6 Het verbaast mij, dat gij u zo schielijk van degene, die u door de genade van Christus geroepen heeft, laat afbrengen tot een ander evangelie, 7 en dat is geen evangelie. Er zijn echter sommigen, die u in verwarring brengen en het evangelie van Christus willen verdraaien. 8 Maar ook al zouden wij, of een engel uit de hemel, [u] een evangelie verkondigen, afwijkend van hetgeen wij u verkondigd hebben, die zij vervloekt! 9 Gelijk wij vroeger reeds gezegd hebben, zeg ik thans nog eens: indien iemand u een evangelie predikt, afwijkend van hetgeen gij ontvangen hebt, die zij vervloekt!

niet dat ik nu vind dat mensen die er anders over denken vervloekt zijn,het gaat me om de ernst ervan die paulus probeert duidelijk te maken.


Laatst aangepast door
BERT168
op zaterdag 19 november 2011, 14:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 13:52
BerichtOnderwerp: doop en uitverkiezing.
 
GERRIT084 schreef:
Nee hoor dat dachten ze vast niet, dat God een steek had laten vallen.
Trouwens ook de hoeveelheid water is niet alles bepalend, zendelingen bij voorbeeld, in lang vervlogen tijden. Konden mensen in landen, waar groten droogte heerste (nog steeds) dopen zonder water. Of met beperkt water, (uit een flesje) en dan gaat onderdompelen ook wat moeilijker.
Gelukkig is het niet het water dat bepalend is, maar de zegen die je vraagt. En de belofte die je doet.


ooh ...dus voor die paar mensen die te weinig water tot hun beschikking hadden heeft de trad.kerk de hele doop methode maar voor het gemak aangepast?
ik heb het niet over die paar mensen die geen water tot hun beschikking hadden,maar heb het over het overgrote deel dat wel water genoeg heeft.
het is natuurlijk niet zo dat als die zendelingen zelf een doopmethode bedacht hadden,dat God voor de hele mensheid een andere methode accepteert,de bijbel verandert daardoor niet.

misschien kwamen die zendelingen die jij noemt zelf wel uit de trad. kerk?
dus misschien pasten die zendelingen altijd al de doop door besprenkeling toe,ongeacht of er water genoeg was of niet?
dan hebben ze idd genoeg aan een flesje water.


kom niet met uitzonderlijke situaties aanzetten,het gaat erom wat de bijbel ervan zegt,en of je op de methode vertrouwd die God heeft gegeven in de bijbel.
geef gewoon eens antwoord op de vraag of we de vrijheid hebben gekregen van God om een eigen doopmethode te bedenken,dat kan toch gewoon beantwoordt worden met een JA of een NEE ??

'to the point' graag en niet steeds met uitzonderingen aan komen zetten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 01:49
BerichtOnderwerp: doop en uitverkiezing.
 
CHATULIEM619 schreef:
Wie heeft je dat wijsgemaakt? Waar staat dat in de Bijbel dat het 'slechts" een teken is, en dat je je daar niet zo druk over hoeft te maken? Mensen hebben hun leven gegeven voor dit geloof en voor dit 'teken"


hier blijkt dus ook duidelijk weer dat de leer van de kerk voorrang krijgt op wat de bijbel er van zegt.

in efeziers staat: één Here, één geloof, één doop,
het klopt natuurlijk dat we allemaal als gelovigen één Heer,en één geloof hebben,alleen de doop verschilt met onze doop.
zo duidelijk als wat ,God zegt dat er maar één doop is,hij reikt die manier van dopen ons ook aan in de bijbel.

wel vreemd dat heel veel mensen de onbijbelse kinderdoop dan kennlijk als de ware doop zien,en in ieder geval een methode is die slechts door mensen is bedacht.
NERGENS in de bijbel heeft God ons de vrijheid gegeven om zelf een doopmethode te bedenken.
maar dit is toch gebeurt ergens in de middeleeuwen,kennlijk dachten ze dat God perongeluk een steekje heeft laten vallen toen hij ons de doop van onderdompeling heeft aangereikt?


Laatst aangepast door
BERT168
op zaterdag 19 november 2011, 01:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 november 2011, 00:45
BerichtOnderwerp: Storingen
 
YELNIN491 schreef:
jaja, ik wil nu snappen wat Bert schreef
dussssssssss........................................

mm..tja das wel lastig uitleggen hier op het forem,yelnin.... Geschokte, onthutste smiley
kom maar een keer een avond bij mij op computerles,dan leg ik het graag uit,en dan kan je ook nog een kopje koffie krijgen als je wilt.... Coole smiley met zonnebril


Laatst aangepast door
BERT168
op zaterdag 19 november 2011, 15:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: woensdag 16 november 2011, 20:26
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
MARYAN401 schreef:
En dan nu even serieus, morgen loopt mijn abonnement af. Na een periode van 6 weken, was goed er nog even te zijn, ga ik CM weer verlaten. 'k Wil jullie bedanken voor de gezelligheid, ook voor de leerzame discussies op het forum. Een paar mensen (weten ze wel) wil ik in het bijzonder bedanken Kussende smiley, maar die zijn ook nog niet helemaal van me af Knipoog smiley Lachende smiley (Of ik niet van hun? Knipoog smiley )

'k Wens iedereen alle goeds toe!

Groetjes,
Maryan

tot kieks maryan,doe rustig aan en tot de volgende keer!(zonder rollers)

B.


Laatst aangepast door
BERT168
op woensdag 16 november 2011, 20:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 november 2011, 21:18
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
MARYAN401 schreef:
Wat raad jij me aan? Knipoog smiley Wat levert de meeste mailtjes op, denk je? Lachende smiley

Oeps, ben een beetje melig. Twijfelende smiley


ik denk dat je het beste je haar even een rood kleurtje kan geven,en in plaats van een permanentje kan je natuurlijk ook gewoon van die rollers indoen.. Lachende smiley

nog even je wimpers een leuk kleurtje geven,je nageltjes mooi rood...
dan zijn de mannen net als bijen die op zoek zijn naar een leuk aantrekkelijk bloemetje! Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: maandag 14 november 2011, 22:43
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
MARYAN401 schreef:
Haha....wat een ideeën hebben jullie zeg, daar zou ik nou nooit opkomen. Lachende smiley Clown smiley Al heeft 'undercover zijn' ook wel iets leuks en gezelligs. Ik neem je idee mee, Bert! 't Is ook nog prettig om met een schone lei te kunnen beginnen. Dus.. vanaf vrijdag moet je de nieuwe leden (met leuke rooie krulletjes en bril) in de gaten houden. Knipoog smiley Lachende smiley

dat ga ik zeker doen maryan,wat ga je doen denk je...een rooie pruik over je haar heen,of je eigen haar rood verven een een permanentje nemen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: maandag 14 november 2011, 19:17
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
MARYAN401 schreef:
Breng me nou niet op een idee, heb nog wel het een en ander te spuien. Knipoog smiley Maar bedankt Mariska, ik heb dus een dag langer voor mijn afscheidsspeech. Lachende smiley 'k Wil niet weer met noorderzon vertrekken.

en dan kom je na de afscheidsspeech de volgende dag gewoon dag gewoon weer terug onder een andere naam...gezellig undercover...
met een bril en leuke rooie krulletjes,dan herkennen we je vast niet, haha

Clown smiley Clown smiley Lachende smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 november 2011, 13:28
BerichtOnderwerp: Storingen
 
RENATE619 schreef:
Ik heb ook inderdaad beide. Maar chatten geeft in chrome weer heel veel problemen omdat de verbinding regelmatig wordt verbroken. Het mailen lukt nog niet in IE. Dus ik chat in IE en mail in chrome.
Je wordt er wel creatief van, zeg! Maar goed, het werkt nu wel.

___________________________________________________________
bert168:

wel interessante info wat ik zo al lees in dit topic.
wat het chatten betreft ben ik altijd vrijwel meteen in de lobby,en ik
ik kan me niet herinneren dat ik er ooit ben uitgeknikkerd,het zij door de verbinding of door een browser.

mogelijk ligt dat aan de provider?
ik ben nu bij Ziggo,(kabel)maar hiervoor was ik bij KPN (telefoonlijn)en daar had ik ook zelden problemen met de verbinding.
misschien ligt het aan UPC die veel op andere plaatsen in Nederland de kabelontvangst regelt?
en ik woon nog wel in een uithoek.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
weinig problemen dus hier in de hunnebedden provincie..
dus voor de mensen met verbindingsproblemen...kom hierheen te wonen, want hier is plek zat. Lachende smiley
en dan bedoel ik vooral de vrouwen natuurlijk... Lachende smiley Kussende smiley

als ik een mailtje wil maken in CM met smiley's dan mail ik via IE, want in Chrome zijn geen smily's te zien.
chatten kan in beide browsers,werkt allebei goed.weer net even anders dus als bij renate...

dit scherm voor reageren op het forem heeft wel smile's,(chrome)maar die kan ik weer niet op de plaats van de cursor zetten,alleen naast elkaar,en dan 2 regels onder de mail,en daar naartoe gaat automatisch.
ik reageer dus nu ook via IE... Zieke smiley

in mijn chatscherm verlaten soms ook mensen de chatbox,(dat wordt dan aangegeven)maar vervolgens blijkt dat ze helemaal niet zijn vertrokken!? want ze praten gewoon weer verder.. Verraste, verbaasde smiley (Chrome en IE)


verder bevalt chrome uitstekend,handig dat je tabbladen achter elkaar kunt zetten,en dus meteen kunt aanklikken,wat explorerer niet kan.
ook vind ik het erg handig dat chrome bij het intypen van het webadres
alvast mogelijke site's laat zien als je nog maar een paar letters hebt getypt.

maar goed,voor browers geldt natuurlijk...elk wat wils,en keus genoeg! Lachende smiley


Laatst aangepast door
BERT168
op zaterdag 12 november 2011, 13:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: woensdag 9 november 2011, 22:33
BerichtOnderwerp: doop en uitverkiezing.
 
HARALD940 schreef:
Bert,

Het formulier voor de kinderdoop bevat tekstverwijzingen uit de bijbel, en niet zonder reden.

bert:
zal best,alleen zegt dat formulier niet waar in de bijbel staat dat baby's gedoopt moeten worden door besprenkeling....
en DAT is nou juist door mensen erbij verzonnen.



Daarnaast eens een andere benadering voor je laatste zin, ik vertrouw op God, die ik leer kennen uit de bijbel, en zie/leer in andere mensen.

bert:
ja klopt precies daar zeg je het al,''en zie leer in andere mensen''
juist die mensen hebben naar EIGEN goeddunken de bijbel aangepast.


Laatst aangepast door
BERT168
op woensdag 9 november 2011, 22:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: woensdag 9 november 2011, 20:12
BerichtOnderwerp: doop en uitverkiezing.
 
HANNAH810 schreef:
wat ik zo jammer en vermoeiend vind, chatuliem, is dat je de kinderdoop ziet als wettisch, oude verbonds denken, en dat het als zodanig zelfs het verlossingswerk van de Heere Jezus te kort zou doen.

ik vind dat nogal wat, als je zegt dat wij als kinderdopers Christus werk aan de kant zouden gooien. ik begrijp niet dat je dergelijke beledigende woorden in je mond durft nemen tegenover mede-christenen, en ik had deze beledigingen (aan onder andere mijn persoontje) ook niet van je verwacht.

keer op keer proberen mensen je duidelijk te maken hoe de gedachtengang van kinderdopers is, en toch blijf je daar overheen walsen en het oude-verbonds-denken noemen. wat heeft het dan voor zin, als ik tijd investeer je duidelijk te maken hoe ik denk?

ik vind echt dat je "ons kinder-dopers" te kort doet, wanneer je niet probeert te begrijpen wat er gezegd wordt.

BERT168:

de vraag hier is eingelijk meer...wat is nou eingelijk het doel van zo'n forem, en daarmee ook dit topic?
ik reageer hier af en toe eens een keer,als ik zin heb.
wat ik alleen niet begrijp is dat hier de één ander met alle energie probeert te overtuigen van zijn of haar gelijk.
het is toch al maaanden,zoniet al een paar jaar duidelijk dat er toch niemand van zijn of haar standpunt afwijkt?
gewoon zinloos om je energie erin te steken eingelijk toch?

wat eingelijk het belangrijkste is van deze discussie en vele andere discussies op dit forem is in hoeverre we de bijbel als absolute waarheid willen zien.
het is inmiddels wel duidelijk wat de bijbelse doop is,maar toch houden mensen van de traditionele kerken vast aan de leer en de gebruiken van de kerk,die grotendeels door mensen is bedacht.
God is in de bijbel heel duidelijk hoe hij wil dat we dopen,en ook hoe we dat moeten doen,dus welke methode wil dat we doen.
maar als er mensen zijn die meer waarde hechten aan een methode die in feite door de kerk is bedacht,-dus door MENSEN en NIET door God zelf,dan houdt de discussie in feite op toch?

ik zie dan meteen dat iedereen wil uitleggen waar de kinderdoop dan op gebasseerd is,en wat het betekent etc.
ook dat is gebasseerd op leringen van de kerk en van mensen en is niet wat God zegt.
natuurlijk zijn er mensen die zeggen dat er meer waarheden zijn dan de bijbel en de bijbel het 'grote verhalenboek 'is nou dat dat is dan aan hun,als ze menen dat we de bijbel niet zo serieus hoeven te nemen toch?
dan staat het christelijk geloof op losse schroeven als we de bijbel niet meer serieus willen nemen.

vooral in het oude testament kunnen we lezen op veel plaatsen dat mensen dingen op eigen houtje deden,en vaak niet deden wat God zei,
zoals mozes die tot de rots moest spreken maar er vervolgens op sloeg.
het gevolg was dat mozes het beloofde land niet meer in mocht.
God had dat toch best wel door de vingers kunnen zien?

wat ik bedoel is dat we erop kunnen vertrouwen dat de methode die God
ons aanreikt gewoon goed is,daar hoeven we niet aan te twijfelen,alhoewel er dan nog veel mensen zijn die zeggen...maar hoe moet dat dan,en hoe los je dat op enz.
dat zou dus betekenen dat God wat steken heeft laten vallen toch?
kennlijk waren er ergens in de middeleeuwen dus een aantal mensen die het beter wisten dan God zelf,niet voor niks is er een andere methode bedacht toch?
het komt er in feite op neer dat als iemand morgen een 3e methode gaat bedenken dat geen enkel probleem is toch?
de kinderdoop door besprenkeling is immers ook door mensen bedacht?
als we vrij zouden zijn om andere methoden te bedenken,dan had God dat wel aangegeven in de bijbel.

het is al zo vaak herhaald hier...

vertrouw je op de leer van mensen of toch liever op de leer van Gods woord,de bijbel?


Laatst aangepast door
BERT168
op woensdag 9 november 2011, 20:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 november 2011, 22:53
BerichtOnderwerp: Het weer
 
JOSINA022 schreef:
Warmer hoeft ook niet Verlegen lachende smiley Clown smiley

hebt het even wat aangepast, we zitten hier niet op de canarische eilanden ofzo....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 november 2011, 22:48
BerichtOnderwerp: Het weer
 
YELNIN491 schreef:
nee Mariska wil de regen!!
Erika, José en ik willen de zon Knipoog smiley

mm lijkt me een eerlijke verdeling...

de zon gedeelt door 3 wordt dan ongeveer 5 graden,(15 graden :3=5)

warmer lukt niet. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
BERT168
op dinsdag 8 november 2011, 22:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 november 2011, 22:32
BerichtOnderwerp: Het weer
 
YELNIN491 schreef:
nee de regen willen we niet delen, alleen de zon


ja hehe...wel de lusten en niet de lasten van elkaar?
dat kennie nie he,de regen delen is misschien beter,ander krijgt de één miss wel teveel water en dan moeten ze weer zwemmen....

Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
BERT168
op dinsdag 8 november 2011, 22:33
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 november 2011, 22:06
BerichtOnderwerp: Het weer
 
YELNIN491 schreef:
net of dat wat helpt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

dit heeft natuurlijk niks meer met het weer te maken he....

gaat er behoorlijk offtopic aan toe nu...

oh ja en als jullie de zon willen delen,dan ook eerlijk de regen delen natuurlijk! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zondag 6 november 2011, 22:09
BerichtOnderwerp: De charismatische beweging is gevaarlijk- wees op uw hoede!
 
MARIO216 schreef:
Waarom grijpt Judith niet in ????

misschien eh...werkt judith niet op zondag?

of misschien het hele weekend niet?
Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: maandag 31 oktober 2011, 21:15
BerichtOnderwerp: Sauna!
 
RENATE619 schreef:
Over sauna gesproken.... Ik heb zojuist het verzoek gekregen om naar een wellnesscentrum te gaan voor een eerste date!

Ik heb vriendelijk bedankt. Toch wel een verschil in idee van een eerste date.

Of ligt dat aan mij?

nee hoor ligt niet aan jou renate,maar was natuurlijk wel leuk geprobeerd door die persoon...!

Clown smiley Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen


er zijn vast wel vrouwen die het wel zullen doen denk ik,vooral diegene die vaker naar zo'n wellnesscentrum gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 19:35
BerichtOnderwerp: doop en uitverkiezing.
 
hallo luu van het dooptopic....

is het nog een beetje spannend hier? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: maandag 17 oktober 2011, 17:02
BerichtOnderwerp: wie gaat naar het speeddate in amersfoort 19 november 2011
 
SAVANTI576 schreef:
wie gaat er naar het speeddate in amersfoort 19 november 2011 van christenmatch ?

ikke nie
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zondag 16 oktober 2011, 23:50
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
MARRY942 schreef:
Mijn mooiste moment: vanmorgen zijn mijn zoon en dochter gedoopt (volwassenendoop). Mijn zoon had ik 5 jaar niet gezien....nog een dochter was daar ook bij, ook 5 jaar niet mogen zien...en nu...nu heb ik ze allemaal geknuffeld! Mijn dag kan niet meer stuk....(en mijn pakkie papieren zakdoekjes is leeg) Hem alleen zei de eer!

dat is dubbel goed nieuws marry,wat mooi om te horen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168 (55)





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: zondag 16 oktober 2011, 23:46
BerichtOnderwerp: Herfstwandeling
 
CHATULIEM619 schreef:
Kunnen we dit topic ff schoonhouden van onzin?

oe strenge chatuliempje... Clown smiley ik ben dr dan ook bij ,kan beide datum's wel,maar we deden die wandeling toch ook wel eens op zondag ?

op zondag vind ik ook wel wat...maar uiteraard zal ik me natuurlijk aanpassen aan de rest van de groep,geen punt.


Laatst aangepast door
BERT168
op zondag 16 oktober 2011, 23:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van BERT168
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 Volgende
Pagina 8 van 12