ChristianMatch
 


Forum

Sauna!
Ga naar pagina 1 2 3 4 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
FRYSIAN133





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 17:43
 
Zijn der ook mensen die leuk vinden op gezellig uitje te doen om een sauna bezoekje?
Lachende smiley Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 18:07
 
FRYSIAN133 schreef:
Zijn der ook mensen die leuk vinden op gezellig uitje te doen om een sauna bezoekje?
Lachende smiley Verlegen lachende smiley

Je kan een lijstje maken, Frys.
Ik denk dat Visser al mee wilt... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 18:19
 
FRYSIAN133 schreef:
Zijn der ook mensen die leuk vinden op gezellig uitje te doen om een sauna bezoekje?
Lachende smiley Verlegen lachende smiley


Volgens mij was hier al een topic over: Wie gaat er wel eens naar de wellness? Frank heeft toen een lijstje gemaakt weet ik nog wel. Lachende smiley

'k zou de link graag hier plaatsen maar ik heb geen idee hoe dat moet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 20:27
 
http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=1777
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 20:30
 
VISSER278 schreef:
Volgens mij was hier al een topic over: Wie gaat er wel eens naar de wellness? Frank heeft toen een lijstje gemaakt weet ik nog wel. Lachende smiley

'k zou de link graag hier plaatsen maar ik heb geen idee hoe dat moet.

Het topic opzoeken en de link die dan in de adresbalk staat kopiëren, die link selecteren en op url klikken, rechts bovenaan.

http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=1777

Thomas.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 20:33
 
THOMAS968 schreef:
Het topic opzoeken en de link die dan in de adresbalk staat kopiëren, die link selecteren en op url klikken, rechts bovenaan.

http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=1777

Thomas.

Ik was je voor Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 20:43
 
THOMAS968 schreef:
Het topic opzoeken en de link die dan in de adresbalk staat kopiëren, die link selecteren en op url klikken, rechts bovenaan.

http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=1777

Thomas.



Dankjewel Thomas. Maar het was al gebeurd voor me.

Visser, die het rustig aan moet doen he.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 20:48
 
Waarom wil je iemand zo graag in zn blootje zien? We kunnen het combineren met Harry Potter, zondigen we tenminste op één dag, is gemakkelijker om vergeving te vragen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 20:50
 
CHATULIEM619 schreef:
Waarom wil je iemand zo graag in zn blootje zien? We kunnen het combineren met Harry Potter, zondigen we tenminste op één dag, is gemakkelijker om vergeving te vragen...

Dit slaat nergens op.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ADELAAR559





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 21:05
 
FRYSIAN133 schreef:
Zijn der ook mensen die leuk vinden op gezellig uitje te doen om een sauna bezoekje?
Lachende smiley Verlegen lachende smiley



SAUNA???? heerlijk !!!!

Als het in de buurt is, wil ik ook wel mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 21:05
 
MARIO216 schreef:
Dit slaat nergens op.
O, nee? Net zo goed als het niet gepast is om een uitnodiging voor een sauna neer te zetten hier op de site, is het ook niet gepast om mensen uit te nodigen om mee te gaan naar Harry Potter.

Ten eerste vind ik dat er principiële bezwaren zijn. Na de zondeval kwam de schaamte en God bevestigde dat door het maken van kleding. Ik geloof dat we in een schepping leven, waarbij het normaal is kleren te dragen. Zie het als een teken van onze zonde, of lees er verder niks in..

Ten tweede nodig je iemand uit voor de sauna die je vertrouwt, en er zijn een heleboel mensen niet te vertrouwen hier. We hebben te maken met alleenstaande volwassenen, die verlangen ( en soms zelfs wanhopig) naar lichamelijke liefde. Je loopt de kans dat juist die mensen zich het eerste aanmelden...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ADELAAR559





Berichten: 61

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 21:24
 
CHATULIEM619 schreef:
O, nee? Net zo goed als het niet gepast is om een uitnodiging voor een sauna neer te zetten hier op de site, is het ook niet gepast om mensen uit te nodigen om mee te gaan naar Harry Potter.

Ten eerste vind ik dat er principiële bezwaren zijn. Na de zondeval kwam de schaamte en God bevestigde dat door het maken van kleding. Ik geloof dat we in een schepping leven, waarbij het normaal is kleren te dragen. Zie het als een teken van onze zonde, of lees er verder niks in..

Ten tweede nodig je iemand uit voor de sauna die je vertrouwt, en er zijn een heleboel mensen niet te vertrouwen hier. We hebben te maken met alleenstaande volwassenen, die verlangen ( en soms zelfs wanhopig) naar lichamelijke liefde. Je loopt de kans dat juist die mensen zich het eerste aanmelden...


Chatuliem,

Ik begrijp dat jij principieel tegen bent op een sauna bezoek en dat zullen de meesten hier respecteren. Echter heb jij te respecteren dat niet iedereen er hetzelfde over denkt.
Ik vind een saunabezoek gewoon erg lekker voor lichaam en ziel. Voor mij is het niet iets sensueels of sexueels, maar is het gewoon een 'sportief' uitje. En ik ben vast niet de enige die die mening heeft. Natuurlijk zijn er ook rotte eieren te vinden, die vind je overal, maar om nou iedereen over 1 kam te scheren vind ik ook niet eerlijk.

Dus Chatuliem.... jij denkt er nou eenmaal anders over, maar mogen we niet allemaal onze mening hebben?
Jij vind het niet gepast, tja, dan is het heel makkelijk. Dan ga je niet mee, dat is aan jezelf. Jij maakt de keuze om er niet aan mee te doen, maar mogen anderen kiezen om er juist wél aan mee te doen?

Kwestie van elkaars mening respecteren denk ik. Door te zeggen dat je het niet gepast vindt, spreek je in mijn ogen enkel je mening uit. Dat mag, maar laat een ander dan zijn/haar mening ook uitspreken


Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 21:27
 
ADELAAR559 schreef:
Chatuliem,

Ik begrijp dat jij principieel tegen bent op een sauna bezoek en dat zullen de meesten hier respecteren. Echter heb jij te respecteren dat niet iedereen er hetzelfde over denkt.
Ik vind een saunabezoek gewoon erg lekker voor lichaam en ziel. Voor mij is het niet iets sensueels of sexueels, maar is het gewoon een 'sportief' uitje. En ik ben vast niet de enige die die mening heeft. Natuurlijk zijn er ook rotte eieren te vinden, die vind je overal, maar om nou iedereen over 1 kam te scheren vind ik ook niet eerlijk.

Dus Chatuliem.... jij denkt er nou eenmaal anders over, maar mogen we niet allemaal onze mening hebben?
Jij vind het niet gepast, tja, dan is het heel makkelijk. Dan ga je niet mee, dat is aan jezelf. Jij maakt de keuze om er niet aan mee te doen, maar mogen anderen kiezen om er juist wél aan mee te doen?

Kwestie van elkaars mening respecteren denk ik. Door te zeggen dat je het niet gepast vindt, spreek je in mijn ogen enkel je mening uit. Dat mag, maar laat een ander dan zijn/haar mening ook uitspreken


Knipoog smiley Knipoog smiley
Je leest dus typisch niet door. Als je iemand meevraagt naar de sauna, moet je weten dat ie te vertrouwen is. En de kans dat er mensen komen, die niet te vertrouwen zijn, is op deze site nu eenmaal veel hoger dan in het dagelijkse leven...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 21:28
 
niet om het een of ander, maar ik zie een saunabezoek niet als zonde of zondig gedrag.

uit ervaring kan ik zeggen: bloot slaat dood. bovendien is het er veel te warm/benauwd om ook maar aan iets in die richting te dènken. 't is ontspanning, beetje (boel) zweten kan geen kwaad. en ja: je kan er in je nakende niksie zitten. so what? (vgl. Gen 2:24-25)


Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op vrijdag 8 juli 2011, 21:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 21:55
 
[quote=CHATULIEM619]O, nee? Net zo goed als het niet gepast is om een uitnodiging voor een sauna neer te zetten hier op de site, is het ook niet gepast om mensen uit te nodigen om mee te gaan naar Harry Potter.

Ten eerste vind ik dat er principiële bezwaren zijn. Na de zondeval kwam de schaamte en God bevestigde dat door het maken van kleding. Ik geloof dat we in een schepping leven, waarbij het normaal is kleren te dragen. Zie het als een teken van onze zonde, of lees er verder niks in..

Ten tweede nodig je iemand uit voor de sauna die je vertrouwt, en er zijn een heleboel mensen niet te vertrouwen hier. We hebben te maken met alleenstaande volwassenen, die verlangen ( en soms zelfs wanhopig) naar lichamelijke liefde. Je loopt de kans dat juist die mensen zich het eerste aanmelden...[/quote]

Is dat een projectie Chat? Als dat zo is ga je toch gewoon niet mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 21:57
 
Volgens mij is Chatuliem nog nooit in de sauna geweest. Als dat wel zo was geweest had hij er zeker een andere mening over gehad.
Het zegt wat over Chatuliem hoe hij er over denkt........en niet hoe de sauna echt is.......gewoon heerlijk voor je lijf en geest op een ontspannen manier......
En dat bloot? Iedereen loopt daar bloot en het wordt als normaal beschouwd.....Mensen die nooit naar de sauna gaan hebben er blijkbaar beelden en fantasieén over geloof ik.........maar niet erg realistisch.......


Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op vrijdag 8 juli 2011, 21:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 21:57
 
WILLEMIJN232 schreef:
Volgens mij is Chatuliem nog nooit in de sauna geweest. Als dat wel zo was geweest had hij er zeker een andere mening over gehad.
Het zegt wat over Chatuliem hoe hij er over denkt........en niet hoe de sauna echt is.......gewoon heerlijk voor je lijf en geest op een ontspannen manier......


voila...i rest my case Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNEKE421





Berichten: 30

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 22:04
 
en er zijn ook nog sauna's die badpak dagen hebben. Lachende smiley
Hanneke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARGREET471





Berichten: 33

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 22:33
 
HANNEKE421 schreef:
en er zijn ook nog sauna's die badpak dagen hebben. Lachende smiley
Hanneke

en er zijn er ook die niet gemengd zijn, maar die zijn meest voor de dames. dat zijn de enigen waar je mij kunt vinden, want ik ben het eigenlijk met chatuliem eens

ons westerse nederlandse referentiekader is niet altijd even goed te spiegelen aan de Bijbel, onze Leidraad, en soms zijn we met zijn allen geneigd heel werelds te denken, ruimdenkend noemen we dat.

een persoonlijke relatie met God, echter, houdt in dat iedereen zelf in deze relatie moet bepalen wat ie doet, maar soms denk ik wel ns...

t pad is smaller dan we denken, mensen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 22:57
 
CHATULIEM619 schreef:
O, nee? Net zo goed als het niet gepast is om een uitnodiging voor een sauna neer te zetten hier op de site, is het ook niet gepast om mensen uit te nodigen om mee te gaan naar Harry Potter.

Ten eerste vind ik dat er principiële bezwaren zijn. Na de zondeval kwam de schaamte en God bevestigde dat door het maken van kleding. Ik geloof dat we in een schepping leven, waarbij het normaal is kleren te dragen. Zie het als een teken van onze zonde, of lees er verder niks in..

Ten tweede nodig je iemand uit voor de sauna die je vertrouwt, en er zijn een heleboel mensen niet te vertrouwen hier. We hebben te maken met alleenstaande volwassenen, die verlangen ( en soms zelfs wanhopig) naar lichamelijke liefde. Je loopt de kans dat juist die mensen zich het eerste aanmelden...


En die wanhopigen hebben maar 1 mogelijkheid om in de sauna te komen chat??
Als er via cm geen saunabezoek georganiseerd word, kunnen ze daar niet binnenkomen??
En chat, jij komt toch niet uit een ei of zo? Er zijn meer mogelijkheden om aan je trekken te komen, als wanhopige zijnde.

Ik wou dat ik een tientje kreeg voor iedere keer dat een cm-lid een euh prostitu-dinges heeft bezocht Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 23:11
 
WILLEMIJN232 schreef:
Volgens mij is Chatuliem nog nooit in de sauna geweest. Als dat wel zo was geweest had hij er zeker een andere mening over gehad.
Het zegt wat over Chatuliem hoe hij er over denkt........en niet hoe de sauna echt is.......gewoon heerlijk voor je lijf en geest op een ontspannen manier......
En dat bloot? Iedereen loopt daar bloot en het wordt als normaal beschouwd.....Mensen die nooit naar de sauna gaan hebben er blijkbaar beelden en fantasieén over geloof ik.........maar niet erg realistisch.......
Mag iemand hier nog een mening hebben zeg? En dan maar meteen veronderstellen dat ie maar gefrustreerd is en niet weet hoe het er toe gaat. Je veronderstellingen zijn verkeerd. Ik lees in de Bijbel dat de schaamte voor het lichaam het gevolg was van de zondeval, en zolang we in een gebroken schepping leven zouden we daar gewoon rekening mee moeten houden. Je lichaam is in dat opzicht ook een tempel...
In Groningen was de sauna de plek waar heren de liefde bedreven met manlijke prostituees. Ga me niet vertellen dat dit de enige was...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 23:15
 
CHATULIEM619 schreef:
Mag iemand hier nog een mening hebben zeg? En dan maar meteen veronderstellen dat ie maar gefrustreerd is en niet weet hoe het er toe gaat. Je veronderstellingen zijn verkeerd. Ik lees in de Bijbel dat de schaamte voor het lichaam het gevolg was van de zondeval, en zolang we in een gebroken schepping leven zouden we daar gewoon rekening mee moeten houden. Je lichaam is in dat opzicht ook een tempel...
In Groningen was de sauna de plek waar heren de liefde bedreven met manlijke prostituees. Ga me niet vertellen dat dit de enige was...



Uiteraard mag je een mening hebben hier, maar als regelmatig sauna bezoeker ben ik heel erg verbaasd over je uitleg en visie van de sauna.........
En gelukkig mag ik die mening hier ook presenteren.........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 23:18
 
CHATULIEM619 schreef:
Mag iemand hier nog een mening hebben zeg? En dan maar meteen veronderstellen dat ie maar gefrustreerd is en niet weet hoe het er toe gaat. Je veronderstellingen zijn verkeerd. Ik lees in de Bijbel dat de schaamte voor het lichaam het gevolg was van de zondeval, en zolang we in een gebroken schepping leven zouden we daar gewoon rekening mee moeten houden. Je lichaam is in dat opzicht ook een tempel...
In Groningen was de sauna de plek waar heren de liefde bedreven met manlijke prostituees. Ga me niet vertellen dat dit de enige was...

Hee Chat, het is toch niet gezegd dat je er met die intentie en met dat idee heengaat ?
Dat ik zelf liever in bikini erheen zou willen is mijn persoonlijke voorkeur, ik ben er echter nog nooit geweest en daarom kan ik er ook niet echt over meepraten, behalve dan dat ik vermoed dat ik me er zelf ongemakkelijk bij zou voelen, vandaar die bikini... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 23:38
 
Nu zijn we 22 reacties verder en nu heeft Frysian nóg niemand om mee te gaan naar de sauna Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 23:43
 
VISSER278 schreef:
Nu zijn we 22 reacties verder en nu heeft Frysian nóg niemand om mee te gaan naar de sauna Huilende smiley, smiley in tranen
nou wat let je he Knipoog smiley
maar eerst herstellen en dan sauna-en
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERT168





Berichten: 340

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 23:43
 
HANNEKE421 schreef:
en er zijn ook nog sauna's die badpak dagen hebben. Lachende smiley
Hanneke


mm...de badpakken dag lijkt mij wel wat eingelijk...
Coole smiley met zonnebril
ga je dan gezellig mee chat,dan doen wij ook een badpak aan!
dan hoeven we ook niet naakt,goed idee?
Clown smiley


Laatst aangepast door
BERT168
op vrijdag 8 juli 2011, 23:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 00:08
 
SUSANNAH475 schreef:
Hee Chat, het is toch niet gezegd dat je er met die intentie en met dat idee heengaat ?
Dat ik zelf liever in bikini erheen zou willen is mijn persoonlijke voorkeur, ik ben er echter nog nooit geweest en daarom kan ik er ook niet echt over meepraten, behalve dan dat ik vermoed dat ik me er zelf ongemakkelijk bij zou voelen, vandaar die bikini... Engeltje smiley
Ik denk, dat er hier op de site idd mensen met verkeerde intenties daar naar toe gaan. Gezien de verhalen die je in de wandelgangen hoort.
Los van het principiële, vind ik dit geen veilige plaats om mensen uit te nodigen voor een saunabezoek.


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op zaterdag 9 juli 2011, 00:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 00:14
 
FRYSIAN133 schreef:
Zijn der ook mensen die leuk vinden op gezellig uitje te doen om een sauna bezoekje?
Lachende smiley Verlegen lachende smiley

Ik vind de sauna veel te warm maar ik zag op je profiel een heel interessant stukje(het laatste gedeelte),misschien wil je daar wat meer over vertellen in een nieuw topic?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 00:20
 
PIETER649 schreef:
En die wanhopigen hebben maar 1 mogelijkheid om in de sauna te komen chat??
Als er via cm geen saunabezoek georganiseerd word, kunnen ze daar niet binnenkomen??
En chat, jij komt toch niet uit een ei of zo? Er zijn meer mogelijkheden om aan je trekken te komen, als wanhopige zijnde.

Ik wou dat ik een tientje kreeg voor iedere keer dat een cm-lid een euh prostitu-dinges heeft bezocht Verraste, verbaasde smiley
Sorry, insinueer je nu dat ik naar de hoeren ga??? Je vindt me wel wanhopig in elk geval...vreemd hoor. Dus, als ik een uitgesproken mening heb, ben ik meteen gefrustreerd? Ik vind dat man en vrouw een bepaalde intimiteit hebben, die niet voor anderen bestemd is. Je mag me dan gek vinden of preuts, maar ik vind dat dit alleen bestemd is voor elkaar, niet voor een vreemde.


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op zaterdag 9 juli 2011, 00:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THIRZA120





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 09:24
 
CHATULIEM619 schreef:
Sorry, insinueer je nu dat ik naar de hoeren ga??? Je vindt me wel wanhopig in elk geval...vreemd hoor. Dus, als ik een uitgesproken mening heb, ben ik meteen gefrustreerd? Ik vind dat man en vrouw een bepaalde intimiteit hebben, die niet voor anderen bestemd is. Je mag me dan gek vinden of preuts, maar ik vind dat dit alleen bestemd is voor elkaar, niet voor een vreemde.

Chat,
voel jij je aangesproken dan??
Volgens mij heeft Pieter het hier over cm-leden in het algemeen!

en ik denk ook niet dat je die bepaalde intimiteit in een openbare sauna moet verwachten....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina 1 2 3 4 Volgende
Pagina 1 van 4