ChristianMatch
 


Forum

Berichten van HARMEN744
ChristianMatch forum index » Berichten van HARMEN744
Auteur Bericht
HARMEN744 (43)





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: maandag 11 januari 2010, 14:51
BerichtOnderwerp: CM setjes (de schone lei)
 
Ik ben sinds november een setje met NIENKE172 (abonnement al verlopen).

Toen ik haar op CM leerde kennen dacht ik dat ze het rustige en stille type was, en toen dacht ik van mezelf nog dat ik ook op rustig en stil viel.

Bij onze eerste date bleek ze een mondige en eigenzinnige vrouw te zijn die heel veel kan praten, en toen kwam ik erachter dat ze eigenlijk nog véééééél leuker was dan wanneer ze aan mijn verwachtingen had voldaan. Lachende smiley

30 oktober hadden we onze eerste date. Vanaf onze tweede date, op 7 november hadden we officieus iets met elkaar (waren we verliefd) en sinds 27 november hebben we officieel verkering.

Zo halverwege november liet ik een paar keer de woorden 'verkering' en 'mijn vriendin' vallen, waarop zij resoluut zei:
"We hebben nog helemaal geen verkering en ik ben je vriendin nog niet, want je hebt me nog niet gevraagd!"
"Maar we zijn ieder moment dat we vrij zijn bij elkaar, we doen niets anders dan knuffelen en zoenen! Dan hebben we toch verkering?!"
"Nee, pas als je het officieel vraagt!"
"Okee dan: Lieve Nienke wil je verkering met me, wil je mijn vriendin zijn?"
"Nee, want nu is het dus helemaal niet spontaan dat je me vraagt. Voorlopig noem ik je nog wel mijn 'scharrel'." Lachende smiley
Ik heb een paar dagen gewacht en toen ze het niet verwachtte officieel verkering gevraagd, heel romantisch met een roos.
Met een grote lach op haar gezicht zei ze 'ja'.
.
De rest wordt hopelijk een geschiedenis van 'ze leefden nog lang en gelukkig samen'. Ik bid ervoor dat we altijd zoveel van elkaar mogen blijven houden als dat we nu doen. Als iemand deze gedachte voor ons ook wil meenemen in zijn of haar gebed, dan waardeer ik dat zeer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van HARMEN744
Pagina 1 van 1