ChristianMatch
 


Forum

Berichten van SARAH960
ChristianMatch forum index » Berichten van SARAH960
Auteur Bericht
SARAH960 (61)





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 22:56
BerichtOnderwerp: CM setjes (de schone lei)
 
ROOSJE226 schreef:
Dank jullie wel voor de felicitaties.
Leuk en ook leuk dat er nog meer setjes zijn op CM. Dat is toch hoofdzakelijk de reden dat je naar CM gaat. In het begin is het best wel vreemd, durf je het eigenlijk niet zo. Voel je het ook een beetje alsof je in een soort etalage staat. Maar na de nodige schroom overwonnen te hebben ben ik dan toch vanaf eind oktober 2009 op CM.
Heb ook vaak leuke reacties gehad en niet alleen maar van mannen. Leuk ook dat je elkaar kan bemoedigen en mensen op CM vind die feitelijk in het zelfde schuitje zitten.

Ik was bijna vijf jaar alleen met mijn kinderen en was tot nog toe mama, zus, vriendin en collega of buurvrouw. Een man die van je hield en jou zag staan ( als vrouw) kende ik al heel lang niet meer en miste het soms best wel. Ons huis stond een jaar te koop en toen half augustus de overdracht was, voelde ik dat ook de laatste lijntjes met m'n ex-genoot doorgesneden waren en voelde het leeghalen van ons huis als een echte bevrijding.

In mei 2009 ben ik gevallen en heb m'n schouder gebroken en pas half november ben ik hieraan geopereerd, ben door deze nare en vooral pijnlijke situatie stilgezet ( door God??) kon mijzelf niet wassen en mijn haar niet föhnen ect. zat (weer) in een brase. Heb geleerd in die periode ALLES los te laten en mij ALLEEN op Jezus te richten écht een stuk woestijn. Had zeeen van tijd en moest het reilen en zeilen in huis aan anderen overlaten. Maar het is Geestelijk een zeer rijke periode geworden.
De Heilige Geest was soms tastbaar aanwezig. Kon ik uiteindelijk alles in vertrouwen in Gods handen leggen. Ook nu nog voor de toekomst van mijn werk, niemand weet of ik nog helemaal herstel en mijn oude functie nog kan uitvoeren. Maar mijn leven is hoe dan ook met Christus verborgen in God.

Eerlijk waar, als ik omzie naar mijn zeer bewogen leven, is God er altijd geweest met Zijn Troost en Liefde en Zijn Kracht. De Heer is mijn Herder mij ontbreekt niets, is zo'n Psalm waar ik van kan zeggen het heeft mij heel veel ontbroken maar Gods liefde voor mij heeft die gaten wél opgevuld. Het is n.l. maar net waar je naar kijkt en waar je je accenten legt. Eigenlijk gaat het alleen om de relatie met Jezus en God door middel van Heilige Geest. Mag je zijn Rust en Vrede ervaren, juist ook als het stormt.

Half december kreeg ik contact met clowntje. Gewoon normaal zoals dat begint. Toch kreeg ons contact al snel een verdieping en werden de mailtjes serieuzer en ging het ook ergens over, gevolgd zo rond oud en nieuw door lange telefoon gesprekken, en zonder elkaar ooit te hebben gezien in zeg maar 3D, gingen wij steeds meer voor elkaar voelen.

Toen wij elkaar voor het eerst in het "echt"ontmoetten kenden wij elkaar al aardig( tot op zekere hoogte natuurlijk) Of dit ideaal is weet ik niet maar wij vonden het wél prettig.

Hoe het verder gaat weten we nog niet, het voelt goed das zeker en wij willen God er wel bij betrekken, dus wel serieus.
De afstand is enorm groot 250 km. Maar wij denken allebei, dat als dit het écht is gaan we er ook voor en dan kiezen wij voor elkaar. Helemaal.
Ik ben heel blij en heel benieuwd hoe het verder gaat, maar heb ALLE vertrouwen erin.
Wij weten nog niet precies of wij op CM blijven, wachten even af, maar ik vind het wél gezellig en vind veel mensen op CM schatten.

Nou dit was mijn reactie/ toevoeging en ik hoop hiermee ook een zegen en bemoediging te kunnen zijn voor anderen.
Leg je leven in de Handen van de Heer en verwacht het van Hem, want Hij weet alles en kent je verlangen.

Lieve groeten Rosita oftewel Roosje


Wat ik jullie ALLEMAAL nog wil meegeven is een lied. Opwekking 501
Een lijflied met prachtige woorden die voor mij zijn gaan leven, en mij troostten.

[i][i]

Van harte gefeliciteerd Rosita en Clowntje!
En wat een mooi getuigenis van je Rosita, ik wens jullie allebei Gods zegen!

Groetjes
Sarah
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van SARAH960
Pagina 1 van 1