ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MARIJAN072
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 74 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MARIJAN072
Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 16:19
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
THOMAS968 schreef:
Wie viel niet steil achterover toen hij dit stuk voor het eerst hoorde he. He kan wat mij betreft wat gevoeliger. Er is wel sprake van een leuk inspelen op eerdere discussies bij de topics op CM. Het is een countertenor dus een hoge mannenstem en de van de violist die vooraan zit, is het bekend dat hij een vorm van autisme heeft. Zijn spel lijdt er bepaald niet onder......

Thomas, bij muziek is soberheid eerder een kwaliteit dan een tekort

'k Heb wel eens gehoord, dat Mozart ook autisme had. Ik denk dat autisme, ook wel een gave kan zijn. Andere voorbeelden zijn Einstein, Newton en Bill Gates.

Om even on-topic te blijven...

Mozart - Eine kleine Nachtmusik
http://www.youtube.com/watch?v=HhPPQaXx7K8&feature=relmfu


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zaterdag 5 maart 2011, 16:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 16:17
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
WILLEMIJN232 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=dHbOOe8n2gY



Een prachtig stuk uit de Mattheus Passion...
As woensdag beginnen de veertig dagen naar Pasen......ik heb me aangesloten bij een groep van de kerk die 40 dagen op weg gaat......
Mensen die in deze periode bewuster willen leven en hoe je in het invult bepaal jezelf......Wel is het de bedoeling dat je iets gaat loslaten wat je gaat missen......Iedere week is er dan een kort avondgebed, we delen dan onze gedachten en staan stil bij de betekenis van de veertig dagen en wat het met je doet....
Ik kijk er naar uit en zie er tegen op.....Ben er ook nog niet uit wat ik veertig dagen aan me voorbij laat gaan....Ben ook benieuwd of ik de compliance heb om me er aan te houden.......ben wel een genieter.....

Wat mooi, Willemijn. 'k Wens je een goede 40-dagen tijd toe.

En ook een prachtig stuk uit de Mattheus Passion, waar ik al diverse keren geweest ben. 't Is een hele zit, maar dan heb je ook wat. Iedere keer weer, 'raakt' het me.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 15:30
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
LEONARD480 schreef:
Het is wel erg stil op het forum Visser, vind je niet???? Knipoog smiley
We kunnen gewoon niet zonder elkaar ...ha ha... Lachende smiley[/quote]

Zijn jullie, Visser en Leonard, zo gehecht aan elkaar Smiley die vol vragen zit Lachende smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 15:29
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
CHATULIEM619 schreef:
Vannacht om half twee ging de telefoon, een gezin in crisis. Ben er naar toe gegaan en heb er tot half vijf gezeten...pff

Dat klinkt heftig, Chat. Sterkte!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 13:00
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
WILLEMIJN232 schreef:
Relaxed...... Coole smiley met zonnebril
Het is wel erg stil op het forum Visser, vind je niet???? Knipoog smiley[/quote]

Bijna niemand schrijft meer wat hè. Verraste, verbaasde smiley Maarre.....volgens mij is hij weer terug hoor, is niet grijs meer. Lachende smiley

Leonard, hou je niet in hoor! We, Visser misschien nog wel het meest Knipoog smiley , missen je. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 00:24
BerichtOnderwerp: Topics omhoog halen
 
VISSER278 schreef:
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Boze smiley

Je hebt even een dagje rust, Visser. Knipoog smiley Maar hij komt vast weer terug. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 00:23
BerichtOnderwerp: Autisme
 
LISA610 schreef:
Is het heel raar als ik denk dat de betreffende juf haar eigen problemen op de kinderen projecteert. In een normale schoolklas zitten doorgaans enkele kinderen met gedragsproblemen, dus als die juf op ieder kind een etiketje probeert te plakken en het liefste heeft dat ze allemaal een pilletje krijgen waardoor ze rustiger worden ben ik geneigd te denken dat juf zelf problemen heeft met het in de hand houden van de klas. Vraag is dan of dit aan de kinderen ligt. Natuurlijk de klassen zijn tegenwoordig groot en dat valt niet altijd mee voor sommige juffen.... Aan de andere kant: 50 jaar terug waren de klassen soms nog veel groter en toen speelden dit soort problemen toch minder simpelweg doordat er heldere en duidelijke regels golden die ook consequent gehanteerd werden.

Ook tegenwoordig zijn er gelukkig genoeg juffen en meesters die een grote klas prima in de hand weten te houden de kinderen op een positieve manier weten te stimuleren door hun manier van lesgeven en door de wijze waarop zij omgaan met de kinderen. Zo zorgen zij ervoor dat de kinderen zich gewaardeerd voelen en zich goed kunnen ontwikkelen. En weet je, dat geldt dan niet voor de kinderen zonder gedragsproblemen, maar juist ook voor de kinderen die een beetje anders zijn. Hulde aan dat soort juffen en meesters!

Mooi gezegd, Lisa! 'k Denk dat je helemaal gelijk hebt. Lachende smiley


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zaterdag 5 maart 2011, 00:23
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 00:14
BerichtOnderwerp: BZV Topic
 
THOMAS968 schreef:
Ik ben in de verste verte geen refo zoals je weet, maar vind lang haar wel mooi. Na je veertigste kun je het beter wat korter hebben als vrouw, al geldt dat niet altijd. En die jongen uit Staphorst moet eens de betekenis opzoeken. Vrouwen met kort haar waren in Bijbelse tijden vaak prostituee. Vandaar dat men kort haar een schande vond. Vandaag de dag is dat uiteraard niet van toepassing. Dat krijg je als een tekst al te letterlijk genomen wordt. Vrouwen met kort haar zijn net zo goed Gods kinderen, wat de jongen in Staphorst ook beweert.

Thomas, vindt lang haar mooi maar niet als het moet van de kerkgemeenschap.

Is een duidelijk verhaal, Thomas. Knipoog smiley Het komt inderdaad voor dat meisjes/vrouwen, vanwege hun achtergrond, verplicht lang haar moeten hebben. Meestal staat het ze goed, als ze er maar wel model in hebben. Want soms....... Twijfelende smiley En sommigen staat, ook voor hun 40ste, kort(er) haar beter. Ze zouden er zoveel vlotter en leuker uit kunnen zien. Maar goed, ieder zijn/haar overtuiging.

Marijan, kan de opmerking van de Staphorster gelukkig relativeren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 maart 2011, 17:25
BerichtOnderwerp: BZV Topic
 
WILLEMIJN232 schreef:
Wat het haar van Gijsbert al te weeg kan brengen he??? Knipoog smiley

Het kan je ineens confronteren met allerlei frustraties, ahum....., uit het verleden. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 maart 2011, 17:13
BerichtOnderwerp: BZV Topic
 
SUSANNAH475 schreef:
De echte sieraad van een vrouw zit van binnen... Lachende smiley
Je mag van mij best een voorkeur hebben voor lang (of kort Knipoog smiley ) haar, maar ik kan het me indenken Marijan dat dat ff niet goed viel... je bent wel meer dan je haar... toch ? Coole smiley met zonnebril

Ik hoop 't wel, Suus. Knipoog smiley Lachende smiley

En toch......als je haar (voor je eigen gevoel) maar goed zit. Coole smiley met zonnebril

Wat heeft dit ook alweer met BZV te maken Twijfelende smiley , oh ja.......het haar van Gijsbert.


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op vrijdag 4 maart 2011, 17:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 maart 2011, 07:57
BerichtOnderwerp: Verlegenheid of niet weten hoe te beginnen
 
THOMAS968 schreef:
Eggie je krijgt geen spijt van wat je hebt gedaan, maar je krijgt spijt van wat je NIET hebt gedaan....


Thomas

Toch moet er soms een moment komen van 'haar het geluk gunnen' en de situatie accepteren, toch? Je moet wel beiden willen hè. 'k Denk dat meer mensen weleens het (sterke) gevoel gehad hebben, dat dé ware hem/haar is ontglipt. Ik in ieder geval wel, maar ik ben nu blij en dankbaar dat het zo gelopen is. Dus 'k zou het niet al teveel gaan idealiseren.

Marijan, kan 's morgens heel nuchter zijn. Knipoog smiley


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op vrijdag 4 maart 2011, 07:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: donderdag 3 maart 2011, 20:08
BerichtOnderwerp: Autisme
 
DREMPEL163 schreef:
Sorry Marijan... wou niet alle juffen over 1 kam scheren,
Helaas hebben wij hier op school wel zo'n juf in groep 2 zitten Zieke smiley
Ze heeft bijna voor elk kind wel een etiketje en heeft het liefst dat ze allemaal een pilletje krijgen zodat ze wat rustiger worden, omdat de klassen tegenwoordig toch wel heel groot zijn Gefrustreerde smiley
Gelukkig zijn er daarin tegen ook andere juffen Knipoog smiley Dus het kwam er een beetje beroerd uit zeg maar, was niet zo bedoeld.
En wat die pilletjes betreft...soms helpen ze idd en dan is het heel mooi dat ze bestaan, maar zelfs als ze wel helpen denk ik dat je niet enkel symptoon bestrijding moet doen, maar er wel degelijk ook therapie naast moet doen.

Is goed hoor, Drempel. Knipoog smiley 'k Ben het wel met je eens, dat een pilletje nooit op zichzelf staat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: donderdag 3 maart 2011, 17:33
BerichtOnderwerp: BZV Topic
 
THOMAS968 schreef:
Nou ik heb alle haar nog hoor, wel grijs, dat is zo. Als ik naar de kapper ga moet het gewoon weer wat korter. Ik ga zo om de vijf weken, vind het niet leuk maar het moet nu eenmaal. En die rastas of hoe die lange pijpekrullen ook mogen heten van Gijsbert, passen niet zo bij me. Hoe lang is jouw haar inmiddels Marian? Moet je niet eens naar de kapper? Ik vind lang haar wel mooi bij vrouwen overigens. Kort is veel makkelijker voor een man he, beetje shampoo, wat uitspoelen en klaar.

Thomas

'k Ben geen refo hoor, Thomas. Engeltje smiley Maar goed, je bent vast niet de enige man die daar zo over denkt. Twijfelende smiley 'k Had ooit een date met iemand (uit Staphorst), die - nadat hij mij ontmoet had - toch nog wel even kwijt moest dat lang haar de sieraad van de vrouw is. Hij was wel heel duidelijk en eerlijk, maar 't viel op dat moment niet helemaal goed.
Mijn kapster is weer terug van (zwangerschaps)vakantie Knipoog smiley , dus ik ga gauw weer een afspraak maken.

Marijan, vindt lang haar best mooi bij anderen. Lachende smiley


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op donderdag 3 maart 2011, 17:33
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: donderdag 3 maart 2011, 17:25
BerichtOnderwerp: Autisme
 
IRENE200 schreef:
effe opmerking,vind het allemaal prima dielappen tekst.Maar zitten we hier op cursus,of willen we het wiel opnieuw vinden.?
Ik heb studieboeken maar zit hier voor mijn ontspanning.
gr

Vind je mijn tekst zo lang, Irene? Twijfelende smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: donderdag 3 maart 2011, 17:23
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
THOMAS968 schreef:
Ze houden hun administratie slecht bij. Ze schreven eens 1800 euro onterecht af van mijn rekening en het heeft een half jaar geduurd voor het terug was....


Thomas, geen Oxxio meer.

Als het goed is, bellen ze me vanavond terug. 'k Ben benieuwd..... Knipoog smiley

Marijan, wil - nu het nog kan - van Oxxia af


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op donderdag 3 maart 2011, 20:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: donderdag 3 maart 2011, 17:10
BerichtOnderwerp: Autisme
 
DREMPEL163 schreef:
Er worden idd erg makkelijk etiketjes geplakt...
Is een kind een beetje druk dan heeft het ADHD is het een gesloten kind dan heeft het PDDNOS...De juffen op school denken het tegenwoordig allemaal wel te weten...Ze moeten een pilletje dan komt het goed Gefrustreerde smiley
Ik ga daar persoonlijk een beetje van stuiteren,
Je hebt nu eenmaal ook kindjes die gewoon druk zijn...
Je hebt nu eenmaal ook kindjes die gewoon gesloten of verlegen zijn.
Een etiketje heb je zomaar, veel sneller dan dat je er af bent,
Vertrouw je het als ouder niet,
laat dan je kind testen...
En verder denk ik dat een pilletje nooit de oplossing is...tuurlijk het kan ondersteunend werken, maar mag nooit opzich staan.

Nu krijgen de juffen nog de schuld van de grote hoeveelheid etiketjes Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit Daar ga ik persoonlijk een (heel) beetje van stuiteren.

Mijn ervaring is dat het juist de ouders zijn, die vaak (steeds vaker) om een onderzoek vragen. Als de vraag terecht is, heb ik er geen moeite mee. Maar als je het weigert omdat je er het nut niet van inziet, kun je je soms maar beter bergen. Geschokte, onthutste smiley

Er zijn overigens ook kinderen bij wie een pilletje uitstekend werkt. Het overgaan tot medicijnen, is overigens een beslissing van ouders.


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op donderdag 3 maart 2011, 17:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 18:39
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
Heeft iemand ervaring met het energiebedrijf OXXIO, volgens eigen zeggen de goedkoopste van Nederland?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 18:27
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
WILLEMIJN232 schreef:
En wat is het geworden? Knipoog smiley

De partij waar ik al jaren op stem en waar ik lid van ben, maar deze keer niet helemaal van harte. Twijfelende smiley

Jij hebt toch ook wel op een goede partij gestemd hè, want het is ook mijn provincie. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 18:22
BerichtOnderwerp: BZV Topic
 
WILLEMIJN232 schreef:
Toch niet zo rigoreus als Gijsbert Verraste, verbaasde smiley

Je moet wel een aardige bos hebben, om dat te kunnen doen. Knipoog smiley Heb je dat, Thomas? Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 18:20
BerichtOnderwerp: BZV Topic
 
THOMAS968 schreef:
Crossroad schreef:

..




Nou Marian, dat is toch helder? Cross had toch nog twee puntjes..

Thomas, maakt hier geen punt van en moet bovendien nog naar de kapper.

Die 2 puntjes krijgen we vast nog te horen. Knipoog smiley Cross houdt de spanning erin, zo blijft dit topic in ieder geval levend(ig). Lachende smiley

Marijan, moet eigenlijk ook weer naar de kapper en is blij dat niet heel Nederland een mening heeft over (de lengte van) haar haar. Twijfelende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 11:03
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
Wat zal ik gaan stemmen Smiley die vol vragen zit De stemwijzer heeft me niet echt verder geholpen. Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 10:58
BerichtOnderwerp: Rol vader na echtscheiding
 
GRACE585 schreef:
even als voorbeeld
als een vader gewoon een baan heeft en redelijk verdient maar het geld verbrast,enkel schulden bijmaakt en klaagt dat ie geen geld heeft maar de kids zien wel een koelkast ieder weekend vol bier ed dan getuigd dat mijns inziens als een vorm van onverantwoordelijk gedrag.en vind ik dat een vader zijn kinderen dingen onthoud waar hij wel verantwoordelijk voor is,zeker als de moeder met de kids van een uitkering rond moet komen het gaat om het princiepe vind ik

Zo'n vader faalt en gaat voor zichzelf, dan druk ik het nog zacht uit. Onverantwoordelijk!

Ook als de moeder wel (part-time) werkt en het grootste deel van de zorg voor de kinderen heeft, is hij verantwoordelijk. Zij heeft dan ook recht op een stukje partner-alimentatie, want zij zorgt ook voor zijn kinderen.

Dan hebben we het niet over vaders, die verantwoord met hun geld omgaan. Er zijn zoveel andere manieren, om een goede vader te zijn. Het allerbelangrijkste is 'je kinderen het gevoel geven, dat ze belangrijk zijn en dat je voor ze klaarstaat'.


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op woensdag 2 maart 2011, 11:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 10:49
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
TRIJNIE671 schreef:
Dag 3 , zit thuis met oorontsteking Huilende smiley, smiley in tranen erg pijnlijk , maar ja komt bij ben geen stilzitter , heb kuur gekregen gelukkig , moet mij deze week maar rustig houden , maar de dagen duren langgg , Slapende smiley

Sterkte en beterschap en geduld Knipoog smiley toegewenst, Trijnie!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 00:18
BerichtOnderwerp: man en vrouw; hoe zit het nou......?
 
LISA610 schreef:
Als je dit grappig hebt bedoeld Gefrustreerde smiley voel ik me geroepen om jou erop te wijzen dat dergelijke grapjes ongelofelijk kwetsend kunnen over komen op mensen met verwanten die autisme hebben. Ik heb een paar vriendinnen met kinderen die matig tot zeer zwaar autistisch zijn en geloof me daar is niets grappigs aan. Autisme is gewoon een serieuze en vaak ernstige handicap. Daar maak je net zo min grapjes over als over een willekeurige andere handicap. Boze smiley

Hier ben ik het helemaal mee eens! En ook op CM kunnen mensen staan met een vorm van autisme.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 00:16
BerichtOnderwerp: BZV Topic
 
CROSSROAD317 schreef:
..

Smiley die vol vragen zit

Vertel Cross, wat vond jij van BZV afgelopen zondag? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 20:21
BerichtOnderwerp: verjaarswandeling
 
MAR907 schreef:
Liefde maakt blind... Knipoog smiley

Ok, 'k ben niet van alle details op de hoogte. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 20:20
BerichtOnderwerp: BZV Topic
 
THOMAS968 schreef:
Uiteraard, iedereen weet dat mannen veel milder zijn en zeker over vrouwen Het zou pas erg zijn als Femke Kwijlende smiley haar haar af zou knippen! En wat doet het er toe, we hadden allemaal een beetje met Pieter te doen en niemand weet meer wat voor haar zijn vriendin heeft. Eigenlijk vond ik het verdriet van de overschietende Pieter het meest aangrijpend en ook van de andere niet-geselecteerde boeren die op een heel pure wijze blij waren met hun nieuwe liefde.


Thomas, die het eigenlijk niks kan schelen dat Gijsbert korter haar heeft. Knipoog smiley

Volgens mij had Femke haar haar ook iets anders zitten, vond het haar wel goed staan. Zo zie je maar weer Thomas, 'k kan ook mild zijn over een vrouw. Knipoog smiley Engeltje smiley

Marijan, die het eigenlijk niks kan schelen hoe Femke haar haar heeft zitten. Lachende smiley


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op dinsdag 1 maart 2011, 20:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 19:25
BerichtOnderwerp: verjaarswandeling
 
LEONARD480 schreef:
Is inderdaad een mooi plekje ...ehh alleen niet alles kunnen zien vanwege het iets te laat komen ...dus bij een andere gelegenheid een nadere kennismaking met de groep en de omgeving

Tja, niet zo slim aangepakt dus....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 19:23
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
Even iets positiefs op dit topic, 'k heb net weer voor een maand verlengd. Knipoog smiley Lachende smiley

Hmm.....kan natuurlijk ook negatief uitgelegd worden. Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (54)





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 19:08
BerichtOnderwerp: BZV Topic
 
VISSER278 schreef:
Wat leuk voor Annemarie.........weer 2 mannen bij d'r op het erf om te helpen: Staatssecretatis Bleker en en lijsttrekker Spies
Met foto in de krant.

Kun je geen link plaatsen, Visser?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MARIJAN072
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 74 Volgende
Pagina 5 van 74