ChristianMatch
 


Forum

Verlegenheid of niet weten hoe te beginnen
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
ARJAN024





Berichten: 35

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 14:28
 
Wie heeft er wel eens last van dat hij/zij te verlegen is om te mailen? Een knipoog wordt vaak minder of niet gewewadeerd.

Ik heb zelf ook last van. Omdat een knipoog minder wordt gewadeerd, dan is het wel erg lastig om te beginnen. Ik stuur zelf niet zo makkelijk een eerste mail. Op dat gebied ben ik te verlegen. Komt ook doordat de kans bestaad van een afgang.

Komt dit vaker voor? Hoe pakken jullie dat op?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 14:38
 
ARJAN024 schreef:
Wie heeft er wel eens last van dat hij/zij te verlegen is om te mailen? Een knipoog wordt vaak minder of niet gewewadeerd.

Ik heb zelf ook last van. Omdat een knipoog minder wordt gewadeerd, dan is het wel erg lastig om te beginnen. Ik stuur zelf niet zo makkelijk een eerste mail. Op dat gebied ben ik te verlegen. Komt ook doordat de kans bestaad van een afgang.

Komt dit vaker voor? Hoe pakken jullie dat op?

Als je iemand leuk vindt, kijk je gewoon regelmatig op zijn of haar profiel. Dat valt op een gegeven moment op. Wie weet reageert de ander. Maar ik zou zeggen: trek de stoute schoenen aan, van mannen wordt door veel vrouwen nu eenmaal wat initiatief verwacht. En dan heb je hier nog het geluk dat de vrouwen meestal de mannen aanspreken, ze vormen een meerderheid tegen wil en dank.

Wie niet waagt, blijft altijd ....... Engeltje smiley

Thomas, je krijgt in je leven meer spijt van dingen die je niet hebt gedaan dan van dingen die je wel deed.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 18 februari 2011, 15:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 14:53
 
ARJAN024 schreef:
Wie heeft er wel eens last van dat hij/zij te verlegen is om te mailen? Een knipoog wordt vaak minder of niet gewewadeerd.

Ik heb zelf ook last van. Omdat een knipoog minder wordt gewadeerd, dan is het wel erg lastig om te beginnen. Ik stuur zelf niet zo makkelijk een eerste mail. Op dat gebied ben ik te verlegen. Komt ook doordat de kans bestaad van een afgang.

Komt dit vaker voor? Hoe pakken jullie dat op?


Verlegenheid kan soms knap lastig zijn ....maar wat heb je te verliezen op een datingsite...achter een plat scherm zonder de reallife emotie.
Probeer eerst een vriendschapsband op te bouwen en wie weet...
Zeg altijd maar ...we eten allemaal aardappels en dus een beetje aandacht is altijd leuk............ Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
REBECCA667





Berichten: 102

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 15:43
 
THOMAS968 schreef:
Als je iemand leuk vindt, kijk je gewoon regelmatig op zijn of haar profiel. Dat valt op een gegeven moment op. Wie weet reageert de ander.

ah het is goed om te weten. heb daar eigenlijk niet zo op gelet. Lachende smiley

maar of het nu werkt??? voor de een misschien wel en voor de ander weer niet. denk ik zo.

ik ben ook heel erg verlegen en heb ook faalangst. maar het is ook wat Thomas zegt.

je krijgt in je leven meer spijt van dingen die je niet hebt gedaan dan van dingen die je wel deed.

ik zou zeggen, wie niet waagt die niet wint. ik heb nog niet ontdekt dat er hier op het forum wordt opgeschept over contakten of reakties op contakten die gelegt zijn.
bovendien de vrouwen met wie je contakt wilt leggen kennen je niet. ze zien je naam en dat is alles wat ze van je weten.

dus wie doet je wat als ze niet reageren of als ze wel reageren maar jouw profiel hun niet aanspreekt of juist wel.
een profiel zegt ook niet alles. ik zou zeggen, go for it.
na de eerste paar keren gaat het vanzelf beter. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARJAN024





Berichten: 35

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 15:50
 
Het is waar dat men je niet kent. Maar als ik mail, dan weet ik dat er een mens achter zit, dus dan vint ik al wat lastiger.

Het klopt ook dat de man als eerste moet beginnen, maar ik hoop soms dat er een vrouw begint. Dan is het ijs teminste gebroken.

Groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 15:59
 
ARJAN024 schreef:
Het is waar dat men je niet kent. Maar als ik mail, dan weet ik dat er een mens achter zit, dus dan vint ik al wat lastiger.

Het klopt ook dat de man als eerste moet beginnen, maar ik hoop soms dat er een vrouw begint. Dan is het ijs teminste gebroken.

Groetjes

Op een datingsite is mailen of chatten natuurlijk betrekkelijk veilig. Ik begrijp dat je normaal vrij verlegen bent, nou in geschreven teksten hoeft dat niet he. Een mailtje kun je altijd schrijven en als je even wilt wachten met een antwoord, dan kan dat. Zelf heb ik toch echt een voorkeur voor chatten. Dat is een gesprek met alle beperkingen die het heeft. Mailen is een dubbele monoloog he. Maar onderneem actie, ook al zijn vrouwen op CM doorgaans actief in het benaderen. Een topic over dit onderwerp is ook een goede truc, lol. En inderdaad opscheppen over contacten is hier not done en zo hoort het ook.

Thomas


Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 18 februari 2011, 16:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
REBECCA667





Berichten: 102

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 16:02
 
ARJAN024 schreef:
Het is waar dat men je niet kent. Maar als ik mail, dan weet ik dat er een mens achter zit, dus dan vint ik al wat lastiger.

Het klopt ook dat de man als eerste moet beginnen, maar ik hoop soms dat er een vrouw begint. Dan is het ijs teminste gebroken.

Groetjes

Lachende smiley maar dan moet zij eerst over de sloot en wat als zij net zo verlegen is. Knipoog smiley dan spreek je elkaar nooit. en dat zou pas jammer zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 16:26
 
REBECCA667 schreef:
Lachende smiley maar dan moet zij eerst over de sloot en wat als zij net zo verlegen is. Knipoog smiley dan spreek je elkaar nooit. en dat zou pas jammer zijn.


Nou gelukkig is hier geen sloot te bekennen ....dus is springen betrekkelijk eenvoudig toch Clown smiley

Aan de andere kant hoor je dat wel meer dat mensen verlegen zijn en misschien daardoor wel een leuk idee om de uitjes nog beter te bezoeken Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
REBECCA667





Berichten: 102

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 16:52
 
misschien wel een leuk idee om de uitjes nog beter te bezoeken Clown smiley[/quote]

ik ben ook vast van plan om eens te gaan. Lachende smiley

het is voor mij alleen wel moeilijk te plannen omdat ik niet zo lang van te voren weet wanneer ik moet werken ( mijn rooster is per 4 weken en wordt per keer gemaakt) en ik moet als vrouw zijnde snel zijn want anders zijn de leukste uitjes al volgeboekt. Knipoog smiley (voor de dames althans) Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 17:53
 
Arjan,

ik ben waarschijnlijk een slechte referentie gezien mijn leeftijd!
maar ik zou zeggen mail gerust!!!
mijn ervaring is dat je nooit een positieve reactie krijgt als je als vrouw eerst mailt. Ik vermoed dat men ons dan opdringerig vindt? of op mijn leeftijd verkiest men wellicht iemand jonger...
Wanneer je een positieve reactie krijgt (lees antwoord met uitnodiging voor verder contact/mailverkeer of andere) zal je snel ervaren of het klikt of niet, en dan zal je verlegenheid wel minderen of wijken,
dus gewoon doen !
Ik wens je heel veel geluk toe!


Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op vrijdag 18 februari 2011, 17:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
REBECCA667





Berichten: 102

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 18:29
 
op mijn leeftijd verkiest men wellicht iemand jonger...

nou dat kan ik niet met je eens zijn.
er zijn hier mannen op cm die jongere vrouwen verkiezen dat zal ongetwijfeld zo zijn.
maar omgekeerd is zeker ook het geval. (als je dat zou verkiezen).

ik zal je vertellen marylien.

mijn moeder was 73 toen ze met mijn stiefvader trouwde. hij was toen 83. (voor hem was ze een jonge blom).
er pas zullen geen partners meer zijn als we ons stoffelijke lichaam van ons afleggen. (en wie weet wat er daarna gebeurt.)

even als hart onder de riem. Knipoog smiley zet hem op meid. je kan het.

mannen waar zijn jullie. laat eens wat van je horen. Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAR907





Berichten: 1391

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 18:38
 
MARYLIEN613 schreef:
Arjan,

ik ben waarschijnlijk een slechte referentie gezien mijn leeftijd!
maar ik zou zeggen mail gerust!!!
mijn ervaring is dat je nooit een positieve reactie krijgt als je als vrouw eerst mailt. Ik vermoed dat men ons dan opdringerig vindt? of op mijn leeftijd verkiest men wellicht iemand jonger...
Wanneer je een positieve reactie krijgt (lees antwoord met uitnodiging voor verder contact/mailverkeer of andere) zal je snel ervaren of het klikt of niet, en dan zal je verlegenheid wel minderen of wijken,
dus gewoon doen !
Ik wens je heel veel geluk toe!

Ben er niet helemaal mee eens.
Als man, ken ik ook vrouwen op CM, ouder dat mijzelf.
Waarbij ik meer volwassenheid en wijsheid ervaar als jonger....
De meeste vrouwen jonger als mij, zitten blijkbaar in een "midlive" crisis.
Clown smiley
Tja, er zijn ook mannen die daarin zitten..


Laatst aangepast door
MAR907
op zaterdag 19 februari 2011, 14:00
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 18:45
 
MAR907 schreef:
Ben er niet helemaal mee eens.
Als man, ken ik ook vrouwen op CM, ouder dat mijzelf.
Waarbij ik meer volwassenheid en wijsheid ervaar als jonger....
De meeste vrouwen jonger als mij, zitten blijkbaar in een "midlive" crisis.
Clown smiley
Tja, er zijn ook mannen die daarin zitten, "een saab turbo X" rijden bijv... en het liefst iets blond naast zich.

goed Mar, je geeft mij nieuwe moed Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARJAN024





Berichten: 35

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 18:58
 
Zo makkelijk is het ook weer niet. Wat de verlegenheid ook versterkt is dat ik 3 keer een 'blauwtje' heb opgelopen.

De reden dat het over was is niet dat ik niet eerlijk was. Ik heb me laten zien zoals ik was.
Deze situatie versterkt wel dat ik extra verlegen ben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 19:18
 
ARJAN024 schreef:
Zo makkelijk is het ook weer niet. Wat de verlegenheid ook versterkt is dat ik 3 keer een 'blauwtje' heb opgelopen.

De reden dat het over was is niet dat ik niet eerlijk was. Ik heb me laten zien zoals ik was.
Deze situatie versterkt wel dat ik extra verlegen ben.




owwwwww drie keer nog maar, arjan;
op naar de volgende dertig, kerel; en de 31e keer is t me toch raak;
ben je tot over je oren verliefd; zul je zien!! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN801





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 19:22
 
Dag Arjan,

snap dat je het dan nog enger gaat vinden maar gewoon proberen door te gaan hoor. Zit echt wel iemand tussen en wie weet is diegene net zo verlegen als jij en durft zij jou net geen berichtje te sturen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LISA610





Berichten: 1309

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 19:24
 
ARJAN024 schreef:
Zo makkelijk is het ook weer niet. Wat de verlegenheid ook versterkt is dat ik 3 keer een 'blauwtje' heb opgelopen.

De reden dat het over was is niet dat ik niet eerlijk was. Ik heb me laten zien zoals ik was.
Deze situatie versterkt wel dat ik extra verlegen ben.

Hé Arjan. Misschien verwacht je teveel van het eerste mailcontact? Of laat je bij het eerste mailcontact al veel te veel van jezelf zien, waardoor het er net iets te dik bovenop ligt? Ik denk dat je er niet van uit moet gaan dat ieder mailtje wat je verstuurd gaat leiden tot de relatie voor je leven. Per slot van rekening is er wel wat meer contact nodig om dat op te bouwen. Ook hoeft niet elk mailtje wat je verstuurd meteen te leiden tot een date. Dus geen hooggespannen verwachtingen hebben van die eerste e-mail, niet gelijk je hele levensverhaal vertellen. Stel haar gewoon een vraag en kijk wat ze daarop antwoord en haak daar dan weer op in. En kijk vervolgens eens of ze met je wil chatten.. en als dat leuk is en blijft.. spreek dan eens een keer wat af. Met andere woorden: kalm aan en een beetje geduld hebben. Maar blijf vooral wel de stoute schoenen aantrekken, want de meeste vrouwen vinden het gewoon leuker als een man hen benaderd in plaats van dat ze maar blijven zitten afwachten tot wij wat gaan doen. En nee, dat wil niet zeggen dat er niemand is die dat wel doet.. maar blijf daar vooral niet op zitten wachten.

Dus: opzij die verlegenheid en achter al die leuke jonge-meiden van CM aan jij.. en een beetje opschieten. Wie weet hoe lang die ene meid van een jaar of twintig al zit te wachten tot jij haar mailt. Knipoog smiley


Laatst aangepast door
LISA610
op vrijdag 18 februari 2011, 19:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENRIETTE365





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 20:14
 
He Arjen,

Je schrijft dat je een knipoog zo vrijblijvend vindt. Maar dat is juist het ideale van een knipoog. De vrijblijvendheid. Ik denk juist bedoeld voor verlegen personen. Verlegen lachende smiley Vrijblijvend kun je iemand laten merken dat je zijn/haar profiel leuk vind. Is dit wederzijds dan mailt de ander je. Is het niet wederzijds dan gewoon niks. Ik ervaar een mail soms eerder als opdringerig.
Zeker als het een inhoud heeft van: Ik wil met je mailen! Dan denk ik; ja duh, ik niet met jou hoor. Nouja iedereen is weer anders en ervaart het anders misschien. Wees gewoon jezelf! Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 20:21
 
ARJAN024 schreef:
Wie heeft er wel eens last van dat hij/zij te verlegen is om te mailen? Een knipoog wordt vaak minder of niet gewewadeerd.

Ik heb zelf ook last van. Omdat een knipoog minder wordt gewadeerd, dan is het wel erg lastig om te beginnen. Ik stuur zelf niet zo makkelijk een eerste mail. Op dat gebied ben ik te verlegen. Komt ook doordat de kans bestaad van een afgang.

Komt dit vaker voor? Hoe pakken jullie dat op?

Is niet vreemd hoor Knipoog smiley Dat niet zo gewaardeerd worden van een knipoog zit hem precies in hetzelfde stukje als wat jij nu beschrijft. Mensen weten niet wat ze ermee moeten en weten niet hoe erop te reageren. Daarom is de waardering wat minder...

En een eerste mail sturen is inderdaad niet eenvoudig. Je zou kunnen proberen om gewoon eens iets over het profiel van de ander te zeggen. Anderzijds kun je ook wachten tot de ander reageert naar aanleiding van je profielbezoeken (gewoon regelmatig even kijken Lachende smiley ).

Maar je kunt ook gewoon eerst niet teveel richten op mailen, maar meedoen op forum en in de chat. Zo weet je wellicht ook voor jezelf al een drempel te verlagen. Coole smiley met zonnebril


Laatst aangepast door
HENK710
op vrijdag 18 februari 2011, 20:23
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 20:28
 
ARJAN024 schreef:
Wie heeft er wel eens last van dat hij/zij te verlegen is om te mailen? Een knipoog wordt vaak minder of niet gewewadeerd.

Ik heb zelf ook last van. Omdat een knipoog minder wordt gewadeerd, dan is het wel erg lastig om te beginnen. Ik stuur zelf niet zo makkelijk een eerste mail. Op dat gebied ben ik te verlegen. Komt ook doordat de kans bestaad van een afgang.

Komt dit vaker voor? Hoe pakken jullie dat op?


Zo verlegen lijk je me anders niet, want om een zo gevoelig onderwerp als dit hier op het forum te plaatsen, heb je best wel lef nodig .... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 22:24
 
HENK710 schreef:
Is niet vreemd hoor Knipoog smiley Dat niet zo gewaardeerd worden van een knipoog zit hem precies in hetzelfde stukje als wat jij nu beschrijft. Mensen weten niet wat ze ermee moeten en weten niet hoe erop te reageren. Daarom is de waardering wat minder...

En een eerste mail sturen is inderdaad niet eenvoudig. Je zou kunnen proberen om gewoon eens iets over het profiel van de ander te zeggen. Anderzijds kun je ook wachten tot de ander reageert naar aanleiding van je profielbezoeken (gewoon regelmatig even kijken Lachende smiley ).

Maar je kunt ook gewoon eerst niet teveel richten op mailen, maar meedoen op forum en in de chat. Zo weet je wellicht ook voor jezelf al een drempel te verlagen. Coole smiley met zonnebril

oeps ik moet dus dringend beginnen kijken wie allemaal (regelmatig) op mijn profiel komt kijken!!!
merci voor de tip Henk!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 22:55
 
MARYLIEN613 schreef:
oeps ik moet dus dringend beginnen kijken wie allemaal (regelmatig) op mijn profiel komt kijken!!!
merci voor de tip Henk!

je zou ook een topic kunnen openen met als titel : "Bij wie sta ik allemaal op de vriendenlijst". En aan de hand daarvan aan de slag gaan. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 23:17
 
VISSER278 schreef:
je zou ook een topic kunnen openen met als titel : "Bij wie sta ik allemaal op de vriendenlijst". En aan de hand daarvan aan de slag gaan. Knipoog smiley

oeps dan zou ik pas verlegen worden Lachende smiley


sta ik op jouw vriendenlijst visser? Verliefde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 23:50
 
VISSER278 schreef:
je zou ook een topic kunnen openen met als titel : "Bij wie sta ik allemaal op de vriendenlijst". En aan de hand daarvan aan de slag gaan. Knipoog smiley

Wel een beetje pijnlijk, als er dan geen reactie komt. Twijfelende smiley

'k Heb niet de illusie, dat ik bij veel mensen op de vriendenlijst sta. Geeft overigens niks hoor, heb er zelf ook maar weinig op staan. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARYLIEN613





Berichten: 788

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 23:53
 
MARIJAN072 schreef:
Wel een beetje pijnlijk, als er dan geen reactie komt. Twijfelende smiley

'k Heb niet de illusie, dat ik bij veel mensen op de vriendenlijst sta. Geeft overigens niks hoor, heb er zelf ook maar weinig op staan. Knipoog smiley

of makkelijk, kan je rustig lezen zonder te "moeten" chatten Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 09:20
 
MARYLIEN613 schreef:
of makkelijk, kan je rustig lezen zonder te "moeten" chatten Knipoog smiley

Zo kun je het ook bekijken. Lachende smiley Altijd het positieve zoeken hè. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BOLBUYK962





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 10:08
 
ARJAN024 schreef:
Zo makkelijk is het ook weer niet. Wat de verlegenheid ook versterkt is dat ik 3 keer een 'blauwtje' heb opgelopen.

De reden dat het over was is niet dat ik niet eerlijk was. Ik heb me laten zien zoals ik was.
Deze situatie versterkt wel dat ik extra verlegen ben.

Nou, ik sinds gisteravond aan 11 blauwtjes Gefrustreerde smiley

Wat handig is: kijk in het profiel of er aanknopingspunten zijn. In mijn geval is dat bijvoorbeeld klassieke muziek, dan vertel ik waar ik zelf naar luister en vraag ik waar de ander naar luistert. Het is maar een voorbeeld. De match-functie is hiervoor ideaal.

En begin met een paar keer mailen. Mijn ervaring is dat slechts 1 op de 3 beantwoord wordt, dus je moet niet meteen opgeven. En als het mailen eenmaal een beetje lukt ga je chatten.

Kan spannend zijn, maar wie niet waagt wie niet wint. En als je initiatief neemt houd je meer controle.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 10:25
 
MARYLIEN613 schreef:
of makkelijk, kan je rustig lezen zonder te "moeten" chatten Knipoog smiley

als je online komt, en iemand klapt regelmatig gelijk over je heen met een chat, sta je waarschijnlijk op de vriendenlijst;

en inderdaad; sommige mensen denken dat je dan "verplicht" zou moeten chatten, en raken beledigd, wanneer je zeg even geen tijd te hebben. Twijfelende smiley

zelf vraag ik vaak even of ik stoor, wanneer ik een chat begin......


Laatst aangepast door
HANNAH810
op zaterdag 19 februari 2011, 10:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777





Berichten: 536

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 10:49
 
HANNAH810 schreef:
als je online komt, en iemand klapt regelmatig gelijk over je heen met een chat, sta je waarschijnlijk op de vriendenlijst;

en inderdaad; sommige mensen denken dat je dan "verplicht" zou moeten chatten, en raken beledigd, wanneer je zeg even geen tijd te hebben. Twijfelende smiley

zelf vraag ik vaak even of ik stoor, wanneer ik een chat begin......

hoeft helemaal niet hannah kan ook zijn dat de instelling van de chat op staat dat je van iedereen chats wil ontvangen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 13:16
 
HANNAH810 schreef:
als je online komt, en iemand klapt regelmatig gelijk over je heen met een chat, sta je waarschijnlijk op de vriendenlijst;

en inderdaad; sommige mensen denken dat je dan "verplicht" zou moeten chatten, en raken beledigd, wanneer je zeg even geen tijd te hebben. Twijfelende smiley

zelf vraag ik vaak even of ik stoor, wanneer ik een chat begin......



Een correcte manier om de Chat te beginnen Hannah en wat is verplicht he.... je kunt nooit iemand de volle aandacht geven als er meerdere zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Pagina 1 van 3