ChristianMatch
 


Forum

Berichten van SUMMER837
ChristianMatch forum index » Berichten van SUMMER837
Auteur Bericht
SUMMER837 (49)





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: woensdag 6 januari 2010, 22:00
BerichtOnderwerp: overige verbeterpunten van deze site
 
Wat mij betreft mogen die vreselijke knipogen afgeschaft worden, ik kan er echt helemaal niets mee!!! Ik vind het zo makkelijk en nietszeggend! Stuur me liever een leuk berichtje!

Verder is het zo dat als je een mailtje aan het schijven bent en ondertussen wil je even op het prikbord, forum of een profiel kijken je direct het mailtje weer helemaal kwijt bent...kun je weer opnieuw beginnen, superirritant!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUMMER837 (49)





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: woensdag 30 december 2009, 18:03
BerichtOnderwerp: Gezellig uit eten op zaterdag 2 januari, meld je aan!!!
 
Aanstaande zaterdag 2 januari is het dan zover, we gaan met een gezellige CM groep uit eten bij restaurant Dunya in Rotterdam, heb je je nog niet aangemeld en lijkt het je toch leuk om mee te gaan mail me dan even dan kan ik je de precieze verzamelplek en tijd doorgeven! Wie weet tot zaterdag!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUMMER837 (49)





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2009, 23:47
BerichtOnderwerp: Gezellig uit eten op zaterdag 2 januari, meld je aan!!!
 
Erg leuk dat er zo enthousiast gereageerd wordt op dit oproepje, de teller staat inmiddels op 12 personen die zich aangemeld hebben (met een fifty/fifty verdeling M/V)! Maar...er kunnen er natuurlijk altijd mog meer bij, hoe meer zielen, hoe meer vreugd, dus spreekt dit berichtje je aan: wacht dan niet langer en meld je aan!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUMMER837 (49)





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 december 2009, 20:59
BerichtOnderwerp: Gezellig uit eten op zaterdag 2 januari, meld je aan!!!
 
Samen met MARTINE466 en JOSE231 organiseer ik op zaterdag 2 januari een gezellige avond, het is de bedoeling dat we met een leuke groep van CM-leden uit eten gaan in Rotterdam, wij zorgen voor een geschikte locatie, verdere info volgt nog. Meld je snel aan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van SUMMER837
Pagina 1 van 1