ChristianMatch
 


Forum

Berichten van DOMINIQUE719
ChristianMatch forum index » Berichten van DOMINIQUE719
Auteur Bericht
DOMINIQUE719 (44)





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 21:04
BerichtOnderwerp: GOED KANT VAN BLIND DATEN
 
BEHAPPY332 schreef:
VAN HARTE GEFELICITEERD DOMINIQUE !

Leuke foto!
Echt waar.

Maar wil toch nog een geintje uithalen...

Die foto...
met op de achtergrond die...
Was dat ook een blind date?


Sorry, kon het niet laten...

IK VIND DAT JE ER LEUK OP STAAT!

Thank you!
Geen blind date, wel een lekker ding Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DOMINIQUE719 (44)





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 20:34
BerichtOnderwerp: GOED KANT VAN BLIND DATEN
 
BRAZEEVEL772 schreef:
veel singles hebben een hekel aan blind dates ,ik ook .
toch hebben veel singles regelmatig een blindate .
ik ook . je zou dus kunnen concluderen dat wij singles onszelf graag kwellen . daar zit wat in . mar het echte problem zit hem in de blind dates : die zijn verslavend . iedere keer als ik een blind date heb overleeft, neem ik me voor nooit meer op blind date te gaan, want ik hat die dingen .
vooraf loopt het me dun door de broek van de zenuwe , ik weet zeker dat ik de meest weerzinwekkende persoon op aarde ben en natuurlijk vind ik mezelf een superloser omdat iemand anders voor mij een afspraakje heeft moeten regelen.( ik doe niet aan datingsites , ik schakel vrienden en kennissen in. maaken die zich ook is nuttig ) dan ontmoet ik mn blinddate en denk ik ; pppfff heb ik me hier nou zo druk om gemaakt ? na een ongemakkelijk uurtje neem ik afscheid en weet ik het heel zeker ; yep dit was mn allerlaatste . maar een tijdje later ben ik mijn voornemen al weer glad vergeten en hup , daar ga ik weer . het hart in de keel, de bilspleet badend in het zweet , op naar een blind date . want , en dat is het verslavende van een blind date : je weet maar nooit . na twintig mislukte afspraakjes moet het toch een keer raak zijn ? dat denk je , dat hoop je , dat wil je dus onder ga je de martelgang maar weer . ( ik hoop dat singles dat herkennen , anders ben ik echt een zielig geval .)

vorige week had ik weer een , mijn 22e . jazeker ik tel ze . en opeens ontdekte ik iets positiefs aan de blind date . ik heb nogal de neiging me zelf te verwaarloze . scheren, mee-eters uit drukken , neusharen trimmen , voeten ontsmetten, tanden poetsen, en een schone onderbroek aan trekken - waarom zou ik ? voor mezelf ? geen zin meer in .
maar omdat ik dus een blin date had , nam ik me zelf weer eens stevig onderhanden , na een paar uurtjes stevig schrobben, glom ik weer van top tot teen . en zo1n verse onderbroek zit best lekker geef ik toe . de blind date maakt van mij weer een nieuw, fris, herboren mens was nodig ook . nog een ontdekking; nummer 22 was zowaarbest leuk. dus singles ; stof jezelf af . verstand op nul en blijven daten . je moet toch wat

Volgens mij heb ik dit gisteren in de metro gelezen?? Smiley die vol vragen zit


Laatst aangepast door
DOMINIQUE719
op woensdag 11 augustus 2010, 20:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DOMINIQUE719 (44)





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: woensdag 5 mei 2010, 18:26
BerichtOnderwerp: Festival316 !
 
CROSSROAD317 schreef:
Ik ga ook heen hoor, en of het gratis of niet, ik was toch wel gegaan, maar nu ga ik als zuunege hollander, met nog meer plezier. Ik zou met nog meer plezier gaan als ik met iemand kon meerijden..... Knipoog smiley (dan ben ik tenminste een zuunege knieperd) Clown smiley Clown smiley

Sorry, ik heb mijn auto al vol, anders mocht je wel meerijden hoor Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DOMINIQUE719 (44)





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: woensdag 5 mei 2010, 12:22
BerichtOnderwerp: Festival316 !
 
2 euro is toch te doen? Voor een festival met deze artiesten??
Ik ben er iig!! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van DOMINIQUE719
Pagina 1 van 1