ChristianMatch
 


Forum

Berichten van ANGELIQUE772
ChristianMatch forum index » Berichten van ANGELIQUE772
Auteur Bericht
ANGELIQUE772 (62)





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 december 2009, 22:07
BerichtOnderwerp: Het komt niet los vind ik.
 
Sola,

dank je wel voor je antwoord. Maar het is zoals je zegt : een persoonlijke iets tussen God en mij. En Zijn antwoord zal niet voor iedereen het zelfde zijn, wat voor de 1 goed is, kan dat voor de ander niet zijn. Maar ik heb al heel vaak mogen ervaren dat ik nooit bedrogen uitkom als ik op Hem vertrouw. Dat is toch de enige houvast die ik heb. Vandaar die keuze.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANGELIQUE772 (62)





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 december 2009, 13:47
BerichtOnderwerp: Het komt niet los vind ik.
 
SOLAFIDE630 schreef:
Angelique, Jezus sprong ook niet van de tempel naar beneden toen de duivel Hem in de woestijn aan het verzoeken was, omdat er in de Schrift staat, dat engelen Hem zouden bewaren voor vallen.

Jezus antwoordde de duivel, dat je God niet moest verzoeken ! Knipoog smiley

Sola,
dat ik mijn leven in Zijn hand mag leggen zou Hem verzoeken zijn Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANGELIQUE772 (62)





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 december 2009, 02:02
BerichtOnderwerp: Het komt niet los vind ik.
 
CHATULIEM619 schreef:
Hoewel ik eigenlijk vind dat je dit onder een nieuw topic moet schrijven, wil ik toch even over dit onderwerp ingaan.

De vaccinatie wordt niet voor niets verstrekt en dat wordt snel in de discussie vergeten. Ik vind dat gezonde mensen gewoon in staat moeten zijn een griep te overwinnen.
Ik heb echter suikerziekte. Het gevolg van de griep zou voor mij zijn dat ik veel langer ziek zou zijn, veel meer moeite zou hebben met herstel en de kans op complicaties groter is. Kijk dan is die keuze natuurlijk heel anders. Vaccinatie is geen luxe voor de mensen die behandeld zijn.

Chat, waarom vind je dit dan niet diepgaand ?
Ik heb echter nog een andere vraag voor je. Ik vind het vreemd dat jij in het geval mexicaanse griep m.i. niet op God vertrouwt. Ik lees je hier al ruim een jaar en je komt bij mij over als een zeer gelovig iemand die al zn vertrouwen op God stelt. Ik heb ook een oproep gekregen ivm hartproblemen maar ben niet gegaan omdat ik mn hele leven in Zijn hand mag leggen.
Nogmaals, ik wil je niet veroordelen, 't is maar gewoon een vraag.


Laatst aangepast door
ANGELIQUE772
op dinsdag 8 december 2009, 02:07
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van ANGELIQUE772
Pagina 1 van 1