ChristianMatch
 


Forum

Berichten van ARJAN007
Ga naar pagina Vorige 1 ... 10 11 12 13
ChristianMatch forum index » Berichten van ARJAN007
Auteur Bericht
ARJAN007 (58)





Berichten: 368

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 december 2009, 20:53
BerichtOnderwerp: Wat is vriendschap
 
SIMONKWET418 schreef:
Zolang je gelukkig bent,
zul je vrienden hebben.
maar als de bewolkte dagen komen,
blijf je alleen achter.

Beste Simon,

Ik begrijp je teleurstelling denk ik wel (een beetje). Maar troost je: er zijn heel wat mensen die teleurgesteld raken doordat hun vrienden opeens geen vrienden meer blijken te zijn. Niet voor niets bestaat al heel lang het gezegde: "In nood leert men zijn ware vrienden kennen."
Daarom kan ik je alleen maar aanraden: gewoon nieuwe vriendschappen proberen aan te gaan! En het is best mogelijk dat uit die nieuwe vriendschappen echte vrienden tevoorschijn komen. En dan wegen die teleurstellingen niet zo zwaar meer......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARJAN007 (58)





Berichten: 368

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 december 2009, 20:47
BerichtOnderwerp: Wat is vriendschap
 
HENK710 schreef:
@Simon
Blijf niet steeds op de ander wijzen, maar bedenk dat er nog 3 vingers wijzen op jezelf. Richt je zeker als er (even) geen contactmogelijkheid is niet op de ander, maar op jezelf.

@Henk,
Dan blijft het toch raar als iemand - na lange en goede correspondentie -
zomaar de ander blokkeert. Wie geen zin meer heeft in een bepaalde correspondentie moet de correspondentie gewoon netjes afsluiten. Dat vind ik wel zo fatsoenlijk.
Zelf heb ik nooit iemand geblokkeerd, tenzij er een geldige reden voor was. Ik vind het niet bepaald een teken van respect als iemand bij voorbaat de ander blokkeert of zonder een fatsoenlijke afsluiting van het contact de ander blokkeert.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARJAN007 (58)





Berichten: 368

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 december 2009, 20:26
BerichtOnderwerp: Afghanistan
 
Sja.. dat weet ik ook niet.

Maar ik vind wel dat de regering de gemaakte afspraken gewoon moet nakomen. Er was afgesproken dat ons land daar tot 2010 zou blijven en dan de soldaten terug zou trekken. Dat was een belangrijke afspraak.

En dan zomaar op die afspraak terugkomen omdat de amerikaanse regering vindt dat ons land met de missie door moet gaan?
Natuurlijk staat geen enkel land te dringen om die taak van ons land over te nemen. Ze laten onze regering gewoon de kastanjes uit het vuur halen.
Wat zijn afspraken waard als er zomaar op teruggekomen kan worden omdat sommigen vinden dat "het nou eenmaal goed uitkomt"? Afspraak is afspraak, ook als het de mensen niet uitkomt.

Natuurlijk kunnen omstandigheden dwingen de afspraken niet na te komen. Maar ik vind wel dat er dan een goed debat over gevoerd moet worden, zodat - na afweging van alle factoren - er tenminste goed over nagedacht is w.b. het afwijken van de afspraak. Het kan nu eenmaal niet zo zijn dat men zomaar een afspraak wijzigt omdat het "beter uitkomt".
We hebben het hier natuurlijk niet over "gewone" afspraken, maar over "zwaarwegende" afspraken. Bij gewone afspraken kan natuurlijk sneller worden afgeweken als de situatie erom vraagt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARJAN007 (58)





Berichten: 368

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 december 2009, 10:23
BerichtOnderwerp: de rooie balk
 
DIKKIE717 schreef:
eigenlijk zou cm om 24 uur moeten stoppen en om 5 uur weer beginnen,en op zondag gewoon uit de lucht
dat zal voor een hoop mensen een stuk rust geven..

Hmmm.... Zou het? Volgens mij is er niemand die elke nacht tot 2:30 zit te kletsen. Op gegeven moment voelen ze zich toch moe en dan gaat de PC gewoon op zwart.
Voordeel van deze chatbox is dat er geen alcoholische dranken kunnen worden gekocht. Dus men komt veel minder snel ertoe om zich te bezatten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARJAN007 (58)





Berichten: 368

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 december 2009, 10:12
BerichtOnderwerp: Moppentrommel
 
KERRY828 schreef:
Nou Mariska, ik ben totaal met je eens.

Sja, zo ieder zijn/haar smaak. In het verleden zijn hier ook weleens moppen/grappen geplaatst die ik niet bepaald kon waarderen. En in verkiezingstijd zullen er wellicht politieke moppen verschijnen die ik niet kan waarderen...... Toch ga ik niet snel zeggen dat bepaalde moppen/grappen hier niet thuishoren.

Daarvoor vind ik de vrijheid van meningsuiting veel te belangrijk!


Laatst aangepast door
ARJAN007
op vrijdag 4 december 2009, 10:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARJAN007 (58)





Berichten: 368

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 december 2009, 09:52
BerichtOnderwerp: YEAH !!! - HET FORUM BACK ONLINE !!!
 
JEROEN420 schreef:
Dat werd eens tijd jongens, ik heb écht zitten wachten tot dit forum weer live ging. Ik kon haast niet zonder. Nu kan ik eindelijk weer naar hartelust berichtjes posten :D

Hihi, herkenbaar..... Ook ík ga weer berichtjes posten. Misschien niet zoveel berichtjes als jij...... Knipoog smiley
Nu kan ik het eindelijk weer eens over de klimaatverandering hebben. De klimaatverandering zet onmiskenbaar door. En met de jaren wordt het steeds duidelijker dat de mensheid hier een flink aandeel in heeft.......

Maarreh... ook over leuke onderwerpen zal ik weleens schrijven!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARJAN007 (58)





Berichten: 368

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 december 2009, 09:39
BerichtOnderwerp: minaretverbod
 
SMILEY462 schreef:
straks komt dr nog iemand die vind dat een minaret ingepakt moet worden middels een burka.
ik vind het wel een verijking die moslims, wat zou je leven zijn zonder het broodje kebap, mmmet sambal en knoflook.

We hebben hier ook te maken met een botsing van culturen. Mensen die uit een totaal ander land komen hebben deels andere normen en waarden meegenomen. Ik zie het minaretverbod in Zwitserland als uiting van de botsing van culturen. Overigens: het minaretverbod is NIET hetzelfde als een moskeeverbod. De Zwitsers zijn niet tegen nieuwe moskeeën, maar wel tegen een al te duidelijke markering in het straatbeeld. In mijn omgeving staat ook een moskee zonder minaretten, en niemand doet daar voorzover ik weet moeilijk over..... Er is ook een nieuwe kerk gebouwd en die kerk heeft óók geen toren. Voorzover ik weet heeft niemand er last van.


Laatst aangepast door
ARJAN007
op vrijdag 4 december 2009, 09:42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARJAN007 (58)





Berichten: 368

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 december 2009, 09:35
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 
JOLAN931 schreef:
Van harte Arjan!!

Ik wens je een prettige dag en een heel mooi jaar.

Groetjes Jolan

Dank voor jullie felicitaties. Ik vind het lief van jullie dat je me (als verrassing) in het openbaar feliciteert.
Mijn visite zal vermoedelijk eind januari / begin februari op bezoek komen. Dat is soms een wat handiger tijd voor het bezoek dan de drukke sinterklaas / kersttijd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van ARJAN007
Ga naar pagina Vorige 1 ... 10 11 12 13
Pagina 13 van 13