ChristianMatch

Forum

Berichten van GERDA928
ChristianMatch forum index » Berichten van GERDA928
Auteur Bericht
GERDA928 (64)

BerichtGeplaatst: donderdag 8 juli 2010, 21:00
BerichtOnderwerp: Wat is er 'mis' met homofilie ??

CHATULIEM619 schreef:
Goed, ik zal me nog eens een keer in de discussie mengen, zij het met tegenzin. Ik vind het tolereren van homoseksualiteit een teken van het morele verval. En hier gaat het zelfs nog verder, men vraagt ons niet alleen homofilie te accepteren als zijnde gelijkwaardig met heterofilie. Met bijbelse argumenten durft men dit zelfs te staven!!!!
In de wereld staan we als land al bekend als een gay community. En nu gaan we applaudisserend met de Bijbel in de hand dit gedrag nog aanmoedigen.

sorry, maar ik word er een beetje ziek en heel boos als ik lees hoe je over homofilie denkt. Weet wat je deze mensen aandoet!!!! Weet jij hoe het voelt als men van je walgt en je afkeurt om iets waar je niks aan kan doen, waar je mee geboren bent. Weet jij hoeveel homo's of lesbo's geprobeert hebben zichzelf van het leven te beroven omdat ze het niet aan konden. Gelukt of niet.
En ook weet ik heus wel dat er onder homo's mensen zijn die het om de sex te doen is en dat keur ik niet goed. Maar zijn er ook geen hetero's waar het allemaal om sex te doen is?
En ben jij zo sterk dat je nooit gedachten heb over vrouwen die sexueel getint zijn enz.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERDA928 (64)

BerichtGeplaatst: zondag 4 juli 2010, 21:06
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

MARISKA601 schreef:
Ze komen idd rap voorbij.
Ik zelf heb ook een paar keer mee mogen maken dat de profrenners door mijn durpke kwamen.
Ronde Veenendaal-Veenendaal.

Veenendaal een durpke? Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
GERDA928 (64)

BerichtGeplaatst: maandag 28 juni 2010, 19:28
BerichtOnderwerp: hoe voel jij je nu je er alleen voor staat

[
Je hebt helemaal gelijk.
Het kost tijd, kracht en doorzettingsvermogen.
Vertrouwen en dat is soms erg lastig.

quote=JONATHAN890]Je alleen voelen en alleen zijn is een behoorlijk gevoel van diepgaande emotie. Een roep om iemand naast je die er voor je is, je arm om je schouder legt, de gezelligheid in huis, is gauw gedaan.

Het beantwoorden van die aandacht is misschien ook heel gauw gedaan. Iemand die er dan is is snel aanvaard.

Vraag is of dit wel goed is? Het verwerken van de dingen die je zijn overkomen vergt tijd, diep gaan in je emoties, jezelf herpakken, met jezelf gaan leren leven vergt tijd.

Ik heb de stelling dat je eerst door die dingen heen moet en dan pas verder moet gaan kijken. Pas als je daar weer bent aangekomen, dat je je lekker voelt, is er ruimte voor een ander. Want die ander vraagt ook wat terug van jou. Ik denk dat als je je teveel focust op de invulling van je voelen/ervaren van alleen zijn, de basis van jezelf niet goed is.

Ik begrijp ten volste de pijn en verdriet die er kan zijn, de diepe eenzaamheid, de schreeuw om verandering van dat leven. Maar alleen bij jezelf kan je dat echt vinden.[/quote]
Naar boven

Auteur Bericht
GERDA928 (64)

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 17:26
BerichtOnderwerp: hoe voel jij je nu je er alleen voor staat

Als ik maar druk bezig ben dan gaat het aardig. Maar ja, je kunt niet de hele dag bezig zijn he. Als ik dus ga zitten op de bank of in de tuin of waar dan ook, het is erg alleen en voel me niet fijn. Kan verdrietig worden of somber, zelfs angstig. Dus niet toegeven he en jezelf een schop onder je kont geven.
Mensen kunnen inderdaad zeggen, joh, je bent niet alleen, je hebt je kinderen en kl.kindertjes, broers, zussen, een vriendin, je werk. Ja mensen die niet alleen hebben denk ik makkelijk praten.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van GERDA928
Pagina 1 van 1