ChristianMatch
 


Forum

Berichten van JOOP019
ChristianMatch forum index » Berichten van JOOP019
Auteur Bericht
JOOP019 (57)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: maandag 7 december 2009, 14:07
BerichtOnderwerp: cm setjes....
 
RENSKE067 schreef:
goed gezegd gert
carien is een prima meid
is echt heel laag idd
maar dat zegt meer iets over de persoon die het schrijft als over carien

Helemaal mee eens, maar dat geldt dan voor alles wat geschreven wordt Lachende smiley .
En als iemand daar dan vervolgens spijt van heeft en zijn of haar excuses aanbiedt, dan is het uit de lucht. We zijn mensen en mensen maken fouten. Ik ook. Ik vergeef je je reacties, ook al heb je daar niet om gevraagd. Hier laat ik het bij. Ik zie dat je me geblokkeerd hebt en dat respecteer ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOOP019 (57)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: maandag 7 december 2009, 13:36
BerichtOnderwerp: cm setjes....
 
[dit soort persoonlijke kwesties hoor je niet op het forum te kwakken]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op dinsdag 8 december 2009, 10:48
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOOP019 (57)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: maandag 7 december 2009, 13:32
BerichtOnderwerp: cm setjes....
 
GERT943 schreef:
Ik wil hier ook mijn zegje doen,

Carien is de vriendin van mijn meisie, dus ken ik haar persoonlijk heel goed.
Ik weet dat zij niemand wil kwetsen, soms word je er weleens toe gedwongen dat je dingen zegt waar je later spijt van krijgt.
Wel heel laf om haar geheim hier in het openbaar te vermelden.
ik weet wat die meid heeft mee gemaakt, vreselijk en hoe ze zich erdoor heen geslagen heeft, en Carien blijft toch altijd positief.
Altijd staat ze klaar ,voor iedereen ,het is echt een topmeid!
Vraag hier maar in de buurt naar Carien, je zal nooit geen negatief woord horen over haar.
Haar opa heeft ze helemaal verzorgd tot zn einde, die man was verlamd, blind en dat voor een jong meisje toen. Haar studie ervoor opgegeven, waar vind je zulke mensen?
Dit wilde ik even kwijt, het zit mij erg dwars wat er over haar wordt verteld.
Groet Gert.


Helemaal mee eens Gert, ik had dit niet moeten doen. Zoals jij Carien beschrijft kijk ik ook tegen haar aan. Een topper. Ik heb haar per mail mijn excuses aangeboden. Ik ben ook maar een mens en heb dit gedaan als reaktie op het moddergooien naar mij toe. Dat is ook niet terecht. Het heeft mij zeer gekwetst, juist omdat het om mensen gaat waar ik veel om geef. Dit geeft mij echter niet het recht met modder terug te gooien. Excuses. Dus voor een ieder die het weten wil: Ik heb spijt van mijn schrijven over Carien en Renske. Het zijn vrouwen die mij na aan het hart liggen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOOP019 (57)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: maandag 7 december 2009, 03:30
BerichtOnderwerp: cm setjes....
 
CARIEN982 schreef:
Renske, discussie is gesloten wat mij betreft.
Ik heb wel leukere dingen te doen, ga nu lekker slapen.

Groetjes en tot mails.

Nog 1 ding moet me van het hart en dan zijn jullie voorgoed van deze kwelgeest verlost Lachende smiley. Gezien de kinderachtige reacties lijkt het er op dat ik voor de goeie gekozen heb. Lilian zou omgekeerd niet zo gereageerd hebben. Ze heeft me kortgelden nog op het hart gebonden dat ik vooral m'n eigen gevoel moest volgen en zij zou dat accepteren. Ik vind dit een hele volwassen reaktie voor een jonge meid en hieruit blijkt maar weer es dat leeftijd niet zoveel zegt. Ze is hierin de 30-ers ruimschoots de baas.

Dat wilde ik nog ff kwijt. Bedankt Lil voor je geduld en begrip.


Laatst aangepast door
JOOP019
op maandag 7 december 2009, 10:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOOP019 (57)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: maandag 7 december 2009, 03:12
BerichtOnderwerp: cm setjes....
 
CARIEN982 schreef:
Renske, discussie is gesloten wat mij betreft.
Ik heb wel leukere dingen te doen, ga nu lekker slapen.

Groetjes en tot mails.


Laatst aangepast door
JOOP019
op maandag 7 december 2009, 10:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOOP019 (57)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: zondag 6 december 2009, 20:17
BerichtOnderwerp: cm setjes....
 
LILIAN090 schreef:
nog een setje erbij!!

joop019 en ik ;)

Goh Lil, gefeliciteerd. Ook leuk voor mij dit Lachende smiley .


Laatst aangepast door
JOOP019
op zondag 6 december 2009, 20:18
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOOP019 (57)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: zondag 6 december 2009, 18:54
BerichtOnderwerp: Roddelen..
 
CHATULIEM619 schreef:
Tja de supermoralisten hebben het weer gewonnen. En iedereen is verontwaardigd over dat geroddel. De zondaar heeft schuld beleden en we voelen ons allemaal weer goed.
Eerlijk gezegd vind ik dat men eens precies na moet gaan wat geroddel is. Als je het moeilijk hebt moet je toch je hart kunnen luchten bij de ander??? Stel je eens voor dat we nooit meer zouden praten over een ander? Dat kan toch niet? We zijn allemaal betrokken in relaties, en in de relaties praat je met elkaar over elkaar. Als je anderen verbiedt om over je te praten heb je vast en zeker iets te verbergen. In veel gevallen heb ik daar begrip voor maar in veel gevallen ook niet.
Stel je eens voor dat iemand je iets aandoet en je dan verbiedt erover te praten. Hoe vaak wordt geheimhouding niet als wapen gebruikt om de ander te manipuleren.
Ik vind dus dat er gemakkelijk gezegd wordt, dat de ander roddelt, terwijl ik in veel gevallen er begrip voor heb en het onschuldig vind. Pas als men met hun gepraat anderen proberen te manipuleren, wordt het m.i. gevaarlijk.


In z'n algemeenheid heb je gelijk chat, al weet ik niet wat supermoralisten zijn Lachende smiley . Je reaktie komt bij mij over als: "eigenlijk moeten we de roddel maar op de koop toe nemen, het hoort erbij". En daar ben ik het niet mee eens. Roddel is kwaadspreken volgens mij, en dat lijkt me in alle gevallen er niet bij horen. En als je het verhaal niet kent moet je denk ik iets voorzichtiger zijn met je uitspraken, maar dat is mijn persoonlijke mening.
PS Carien is niet DE zondaar, want dat zijn we denk ik allemaal. Ze is wel zo dapper geweest in dit persoonlijke geval haar excuses aan te bieden, en dat is haar zeer te prijzen.
Ik hoop dat een ieder dat in zijn of haar persoonlijke situatie ook kan doen, al hoeft dat wat mij betreft niet op het forum.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOOP019 (57)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: zondag 6 december 2009, 18:39
BerichtOnderwerp: Roddelen..
 
CARIEN982 schreef:
[b] Graag wil ik even reageren op dit onderwerp, de persoon die hier bedoeld word dat ben ik. Ik wil je zeggen dat het niet echt roddelen was, maar eerst waren er wat frustraties dat eindigde in boosheid. In je boosheid zeg je dan weleens dingen waar je later spijt van krijgt.
Het was niet de bedoeling om mensen pijn te doen, zo zit ik niet in elkaar.
Daarom wil ik mijn excuses aanbieden voor wat ik teveel gezegd hebt.
Ik heb wel geleerd dat ik voortaan zal zwijgen en mn eigen nergens meer mee zal bemoeien. Ik hoop dat mn excuses aanvaard worden, meer kan ik niet doen.

Carien

Lieve Carien,

ik vind het echt helemaal geweldig van je dat je dit durft te schrijven. Alle respect. We kennen beiden het verhaal en ik hoop dat we er ook allebei wat van leren. Ik wilde op het forum geen namen noemen. En in z'n algemeenheid sta ik achter hetgeen ik geschreven heb. Bij nader inzien had ik je denk ik beter een mail kunnen sturen. We hebben inmiddels e.e.a. per mail uitgepraat. Maar ik wil ook even kwijt dat het echt niet alleen om jou gaat. We doen het allemaal, ik ook. En het maakt zo vreselijk veel stuk. En dat vind ik jammer. Uiteraard zijn je excuses aanvaard. Je bent voor mij een hele lieve vriendin. Ik hoop dat dat zo blijft.

Liefs,
Joop
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOOP019 (57)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2009, 15:09
BerichtOnderwerp: Roddelen..
 
MARIJAN072 schreef:
Des te beter dat het forum weer in de lucht is, want dan kun je ook je intelligente kant laten zien. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley Maar 'ouwehoer' lekker verder in de chat hoor, niemand verplicht me om het aan te horen. Lachende smiley En op z'n tijd, maar iets minder vaak dan nu het geval is in de chat, heb ik er ook wel behoefte aan. Enne.....zodra ik me erger, trek ik aan de bel hoor! Onder 4 ogen dan! Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden

Snij maar es een goed onderwerp aan Lachende smiley Ik ben het wel met je eens dat te vaak slap ouwehoeren niet bevorderlijk is voor de kwaliteit van de site. Ik trrek deze schoenen aan, heb van de sint toch niks te verwachten Lachende smiley .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOOP019 (57)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2009, 13:52
BerichtOnderwerp: Kleine wonderen in het dagelijks leven
 
LILIAN090 schreef:
ik heb laatst voor een vriend van me een bijbel gekocht voor zn verjaardag, die wou hij graag hebben maar hij had er het geld niet voor..
En eigenlijk kon het bij mij ook ff niet uit die maand maar ik wou het hem zo graag geven dat ik t gewoon gedaan heb.
een dag later kreeg ik een brief van de energiemaatschappij dat ik 110 euro terug kreeg en nog een dag later kreeg ik bijna 800 euro van de belastingdienst!

zelfs financieel is God er voor je :)

Dit vind ik mooi, en dit verhaal staat niet op zich....God laat Zich op zo'n moment echt zien en daar heb ik en ik denk nog vele anderen met mij met grote regelmaat behoefte aan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOOP019 (57)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2009, 13:48
BerichtOnderwerp: Roddelen..
 
Dank je Hannah, daar kan ik wat mee Lachende smiley . Goeie uitvinding, die smiley's, dan heb je er toch een beetje een gezicht bij Clown smiley.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOOP019 (57)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2009, 12:53
BerichtOnderwerp: Roddelen..
 
Mooi samengevat Jolan. Waarom heb ik toch altijd zo veel woorden nodig Lachende smiley ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOOP019 (57)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2009, 12:41
BerichtOnderwerp: Roddelen..
 
Hi, ik ben blij met jullie begrip. Maar om even terug te komen op de reactie van Marijan, ik bedoel met name het mailen over een persoon achter diens rug om. De bijbel is daar heel duidelijk over. Bespreek het onder 4 ogen. Dit gaat natuurlijk niet zo best op een site als deze, maar de persoon in kwestie zelf een mailtje sturen komt het dichtst in de buurt Lachende smiley. Een oppervlakkige chat vind ik persoonlijk niet zo erg, ik laat me zelf in de chat ook niet van m'n intelligentste kant zien en mag graag een beetje gezellig ouwehoeren. Dit wil niet zeggen dat ik een serieuze discussie uit de weg ga, maar dat is in een chat heel moeilijk omdat je er geen gezichten bij ziet. Ik heb ervaren dat mensen zich soms heel snel persoonlijk aangevallen voelen terwijl dat absoluut niet de bedoeling is. Dus bij dezen, als er iemand is die zich op wat voor manier ook aan mij ergert, tell me, dan kan ik er wat mee. Niet als ik dat via een paar omwegen hoor. Laten we het leuk houden....we zijn een voorbeeld in de wereld. En een keer sorry zeggen is helemaal niet erg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOOP019 (57)





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2009, 05:21
BerichtOnderwerp: Roddelen..
 
Ik heb op heel wat datingsites even rondgekeken en persoonlijk vind ik CM de leukste. Ik vind het echter jammer dat er zo vreselijk veel geroddeld wordt. Dat zouden we als christenen niet moeten doen. Natuurlijk kun je met de één beter opschieten dan met de ander, maar laat a.u.b. iedereen in zijn of haar waarde. Als je wat tegen een ander hebt, bespreek het met die persoon zelf. Dit is een zeer bijbels principe. Roddelen hoort bij mensen, en ik steek uiteraard ook m'n hand in eigen boezem want ik ben ook een mens Lachende smiley. Laten we meer met, en minder over elkaar praten, want dan pas blijft CM een leuke gezellige contactsite waar een ieder veel plezier aan kan beleven. In veel gevallen is het ook nog eens zo dat we het "gespreksonderwerp" niet eens kennen, en dat maakt het extra zuur. Uit eigen ervaring weet ik dat mensen zich bewust of onbewust anders voor kunnen doen dan ze zijn, en dat bepaalde uitspraken soms anders overkomen dan bedoeld. Neem bij twijfel contact op met die persoon, investeer in elkaar.

Ik wens iedereen een fijne tijd op deze leuke site...en allen Gods Zegen toegewenst.

Joop


Laatst aangepast door
JOOP019
op dinsdag 8 december 2009, 05:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van JOOP019
Pagina 1 van 1