ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MARCOWAAL200
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MARCOWAAL200
Auteur Bericht
MARCOWAAL200 (53)





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 augustus 2010, 10:13
BerichtOnderwerp: Dagje strand Noordwijk, 28 augustus
 
Regenjas opzoeken en regenbroek en om 11:30 gaan rijden.
Ik zie jullie straks ik ga makkelijk parkeren vandaag met sms parkeren van parkline gratis aanvragen en alleen betalen voor de tijd dat je er heb gestaan (wel weer afmelden) BINNEN 2 DAGEN HEB IK MIJN PASJE BINNEN GEKREGEN best snel ik had het niet verwacht.

{ even voor de achterblijvers veel plezier met z'n 2en hihihi het zal stil zijn tot vanavond.}

Sterkte en beterschap voor de mensen die ziek zijn !!!!

Clown smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCOWAAL200 (53)





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 01:56
BerichtOnderwerp: Kerkelijke verdeeldheid op CM
 
Maar nu las ik in eerste berichtje dat tijdens evangeliseren op straat wordt gezegd dat de mensen maar naar die ene kerk moeten gaan waar hun zelf ook bij zitten..
Maar waar maak je dat uit op dan ???
Ik evangeliseer ook op straat maar wij hebben het over de heer en niet over onze kerk behalve als ze interresse tonen over waar wij naar de kerk gaan.
Wij praten over wat de Heer voor ons gedaan heeft en doet.
En over Gods liefde.
Wij zoeken zelfs als ze er naar vragen ook een kerk bij hun in de buurt op waar ze geschikt voor zijn en erbij passen.

Het is mooi als je mensen naar je kerk kan krijgen maar het gaat erom dat ze in Jezus gaan geloven en Hem aannemen als hun heiland.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCOWAAL200 (53)





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 01:34
BerichtOnderwerp: Dagje strand Noordwijk, 28 augustus
 
Hoi het schijnt dat mijn auto vol zit ik neem katja mee en waarschijnlijk ook nog 2 andere.

de parkeer gelegenheid is dat betaald parkeren of gratis ik heb daar niets over kunnen vinden.
Dit is misschien ook wel handig om te weten.
Sommige plaatsen moet je parkeren met parkeer kaart (abonnement ) achter je ruit of via mobiel bellen naar nummer.
Rotterdam ook met abo achter je ruit
Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCOWAAL200 (53)





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: maandag 16 augustus 2010, 04:50
BerichtOnderwerp: WAARSCHUWING AAN IEDEREEN
 
LET op :
Als ze proberen om geld van je te willen krijgen moet het van hun meestal worden gedaan via WESTERN UNION OFFICE zodra je deze naam hoort leest of maar ruikt weet je al hoever het is.
Ze hebben het bij mij ook geprobeert alleen vergeten ze 1 ding er zijn ook mensen die het een sport vinden om hun te pakken ipv andersom.
Er werd mij gevraagd om maar 240 euro.
Ik wilde haar bankrekening nummer hebben maar die kreeg ik niet ik vertelde dat ik via internet bankieren binnen 5 minuten dat geld kon overmaken maar ik kreeg smoes dat ze in dat land niet kon pinnen.
BULL SHIT overal kan je geld bij de bank ophalen.
Ik probeerde via bankrek nummer haar adres te achterhalen maar dat ging niet door.
Ik heb toen om e-mail adres gevraagd of mijn extra mail adres gegeven zodat we via msn of mail contact konden krijgen.
Zij heeft toen e-mail geschreven en ik ben naar eigenschappen van mailtje gegaan en alles wat daar gekopiëerd en op google de ip adressen gaan zoeken die er in staan.
ik kwam met ip adres op een site terecht met meer info.
het was een DATING SCAM pagina ik heb mijn loggegevens in 1 brief gezet zodat andere mensen dit ook konden zien en lezen hoe de verhaaltjes gaan.
Ze was in nederland geboren opgegroeid in Amerika woont in Denemarken en was voor erfenis in afrika.
Het ip-adres verwees eeerst naar afrika maar zonder adres of plaate erbij.
en idem voor denemarken maar in amerika kreeg ik een landkaart met plaatsnaam en straat naam.
Ik heb toen alles wat ik wist aan de FBI gegeven.
Die hebben een site ook voor aangifte van oplichtings practijken.
Binnen 2 weken hoorde ik niets meer van haar.

Clown smiley Gefrustreerde smiley Knipoog smiley Lachende smiley

ps. probeer dus een E-mail adres te krijgen van zo iemand en een e-mail die zo iemand heeft verzonden omdat het ipadres traceerbaar is en ook nog eens uniek is.
Dit helpt de politie enorm. ( als ze er wat aan gaan doen )


Laatst aangepast door
MARCOWAAL200
op maandag 16 augustus 2010, 04:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCOWAAL200 (53)





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 02:20
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
 
HANNAH810 schreef:
we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.

je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.

voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van dit topic.

ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!


voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 37 jaar met pleegdochter 2 plaatsen, omg. Den Bosch
erika129 34 jaar
grace 585 54 jaar
muischje
susannah475 44 jaar (onder voorbehoud)
billy701 48jaar
Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50
MarcoWaal200 39 jaar (helaas zonder kinderen) 3 plaatsen Omgeving Sliedrecht A15


Laatst aangepast door
MARCOWAAL200
op woensdag 11 augustus 2010, 02:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCOWAAL200 (53)





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 01:01
BerichtOnderwerp: Dagje strand Noordwijk, 28 augustus
 
CROSSROAD317 schreef:
Wie gaat er mee naar het strand van Noordwijk op zaterdag 28 augustus ?

Het is de bedoeling om een gezellig dag te hebben met elkaar en eventueel een strandwandeling en samen uit eten te gaan.

Voor de avond is er natuurlijk, zeker voor de romantici onder ons, een prachtige zonsondergang gepland .....

Zou iedereen die mee wil op 28 augustus zich op deze lijst willen opgeven ??

Opgegeven tot nu toe;
Erika
Angelique327
Yes356 (onder voorbehoud)
Crossroad317
Anoniempje (onder voorbehoud)
Henk546
Bert168 (onder voorbehoud)
Henduk927

Marcowaal200
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCOWAAL200 (53)





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 01:44
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
 
HANNAH810 schreef:
chat, mocht je ooit trouwen, dan is er een cm-bandje te regelen voor je hoor! Clown smiley


k hoop overigens dat je mn mate van onzin uitkramen kunt waarderen....t is de tijd moet je maar denken!!

Ik zal dan maar vast gaan beginnen met het arrangement eronder te gaan schrijven het moet wel profeccioneel overkomen dan .
De geluids techniek neem ik ook wel op mij ik heb de spullen staan voor een gemiddeld bandje van 16 man / vrouw anders lukt het me ook nog wel om voor een band van 24 mensen het geluid te regelen.
Het is mij om het even we kunnen er ook een hele mooie CD van gaan uitbrengen dan kan die verkocht gaan worden om alle kosten er weer uit te halen van de huur van de arena waar het feest gehouden gaat worden.
op dit moment kan ik het geluid verzorgen voor een groep van ongeveer 1200 mensen dus zoek je adres boek op en nodig iedereen uit.
Maar verwacht niet teveel van de opkomst..
Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley
Eerst nog die 1ne vrouw daarna zien we nog wel..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCOWAAL200 (53)





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 00:51
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
 
BRAZEEVEL772 schreef:
HAHAHAH HEY HAN PAK MET BEIDE HANDEN AAN KOM JE NA AL DIE JATREN TOCH NOG ONDER DE PANNEN

Had ik maar iemand om van te houwe.
2 sachte armen om me heen .
Die mij altijd beschermen sauwe .
Ik foel me so ver@@#@ alleeeeeeen

Uit lied bundel Chat.... Gefrustreerde smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCOWAAL200 (53)





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 17:56
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
 
GRACE585 schreef:


hahaha er waren zeggen en schrijven 5 kiddo's aanwezig.
en dit x waren er ook geen honden wauw anders hadden we daar ook nog over moeten discuseren of dat wel kan ,nl aandacht via de woefs Clown smiley
en die kids waren zo heerlijk zelf bezig waardoor we heerlijke gesprekken hebben kunnen hebben op ieder niveau.
ik kan niet anders dan lachen op de geweldige reacties,
en chat wat leuk he dat je op deze manier toch bij de picknik betrokken bent ook al was je lijfelijk niet aanwezig je zit midden in je eigen gecreeerde libelle niveau. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
en wat je er ook van vind en ook al maak je ons(mij) soms kriegel met je gezeur,wij blijven genieten van de leuke en interressante contacten die we opdoen tijdens zo'n picknik of jij het er nu tegen kunt of niet.
en of daar nu wel of geen cm stelletjes uit voorkomen is niet van belang,samen genieten van het leven is dus een levenskunst die jij schijnbaar met aangrenzende zekerhed nog niet onder de knie hebt chat,of is dit iets te ver boven je niveau( Smiley met dichtgeplakte mond )

Het is toch wel byzonder dat CHAT bijvoorbaad al weet hoeveel kinderen er waren net als of er horde rond liepen en kropen over het afgebakende veldje.
Want er waren VEEL kinderen ( thuis ) en weinig kinderen aanwezig die helemaal niet voor zichzelf konden zorgen ( luiers verschonen ) ook thuis.
Maar alle ouders zaten gezellig bij elkaar en ook kinderloze mensen zaten daarbij en die hadden er geen problemen mee dat die kinderen ergens anders aan het spelen waren.
Kinderen zijn ook mensen en kunnen goed voor zichzelf zorgen......
En dan nog 4 , 6 , 9 , en 2 ?? leeftijden mischien 12 ... 5 kinderen tegenover ongeveer 20 volwassenen hmmmmm waar zit het probleem.
Mijn zoontje heeft foto's gemaakt en als je dan kijkt op die foto's zitten de volwassenen allemaal bij elkaar en de kinderen zijn appart ergens anders aan het spelen...
Foto's zeggen meer als aangenomen conclusie's

Volgens mij staat er ergens in de bijbel "Oordeel niet opdat GIJ geoordeeld worden."

Ga pas oordelen als je erbij bent geweest dan heb je recht van spreken.

En dan nog de oproep was niet wij willen een gezellige dating picknick hebben in EDE op de hei zonder kinderen erbij....

Maar iets als wij willen een gezellige groep mensen bij elkaar krijgen om te gaan picknicken....
En een gezellige groep mensen wil niet zeggen dat het om dating gaat het is dus geen speed dating middag.
Wij gingen allemaal voor de gezelligheid en wat daar uit voortkomt aan relatie's is mooi meegenomen en heb ikzelf meer vertrouwen in dan die speeddating avondjes.

Laten we naar het niveau gaan van Bijbel in plaats van Libelle , daar staan meer waarheden in als in de Libelle .

Laten we de volgende picknick speciaal voor CHAT een Libelle ronde inlassen dan moet hij wel zelf komen om aan de ronde mee te gaan doen. Clown smiley

Het is toch volgens mij leuker om een leuke vrienden groep te krijgen waarbij hun neus allemaal dezelfde richting op staat en dat je gezellig met elkaar iets leuks kan doen.

Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCOWAAL200 (53)





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 00:22
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
 
GRACE585 schreef:

visser de bolussen waren heerlijk Kwijlende smiley

de kinderen en ik hebben genoten.
het was leuk weer nieuwe gezichten te zien en mensen te ontmoeten.
de kinderen vonden t ook leuk om weer mensen te herkennen en ja voor me zoon is het al genoeg om met takken te spelen,boom te klimmen en grote torren te zoeken al waren de meisjes van marco en hannah de kampioenen daarin,lol


en geen regen gehad ging rond 5 weer naar huis en hoe zuidelijker ik kwam,hoe harder de zon scheen Coole smiley met zonnebril

misschien toch nog eens iets in het zuiden organiseren, Engeltje smiley

De torren Queen Natasja lig hier nu net 30 min op bed maar ze heeft er echt lol in gehad Clown smiley .
En Jamie vond het jammer dat je zoontje weg ging hij heeft echt leuk gespeeld met hem.
Het was een gezellige middag en zeker weer voor herhaling vatbaar.
Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Volgende keer muziek instrumenten mee !!!!!

Het was gezellig en leuk om jullie in the real life te ontmoeten..

Groetjes Marco
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCOWAAL200 (53)





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 20:18
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
 
[quote=MARIEKE897]
MARCOWAAL200 IS 39 JAAR !!!! MAG ER OOK WEL BIJ HOOR IK SCHAAM MIJ NIET VOOR MIJN LEEFTIJD HIHIHIHII
Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCOWAAL200 (53)





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: maandag 19 juli 2010, 06:52
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
 
ERIKA129 schreef:
Wordt een gezellige grote groep.
Heb er zin in en wel blijven totdat ik uit mijn werk ben he Knipoog smiley
dan ben ik helemaal happy Lachende smiley

deze (van Hannah) is wat recenter:
voorlopig hopen mee te gaan;

Johanneke 817 32 jaar, met kinderen
Hannah810 37 jaar met kind
Marieke897 39 jaar met kids
Peacedove820 30 jaar met kinderen (onder voorbehoud )
Susannah475 44 jaar
Lielie304
erika 129 35 jaar
grace585 53 jaar met kinderen (onder voorbehoud)
grace zou graag met iemand meerijden.
trijnie 48 jaar
miekjes285 41 jaar
angelique 49 jaar
mariska 50 jaar zoekt vervoer naar de picknick

cor299 49 jaar
martien579 41 jaar onder voorbehoud
visser278 42 jaar
henduk729 40 jaar
timo 194 25 jaar
geholi 202 50 jaar
rob325 52 jaar
Andre671 33 jaar
lucas 715 29 jaar zoekt nog vervoer vanaf station ede.

+ Henk546 (o.v.) natuurlijk
+MARCOWAAL200 39 JAAR +2 KINDEREN

iK KOM OOK MET 2 KINDEREN .
VORIGE KEER WAS IK MET EEN FIETSTOCHT MEEDOEN IN ALBLASSERWAARD EN DAARNA BBQ DUS NU HIERHEEN IK HEB IN AUTO NOG 2 PLEKKEN OVER OM IEMAND OP TE HALEN VANUIT SLIEDRECHT
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCOWAAL200 (53)





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 22:45
BerichtOnderwerp: vrijdagavond 23 april Meetingpoint hotel Papendrecht!!!!!
 
Lachende smiley Hoi ik heb mij al via je e-mail adres aangemeld dat ik met een vriend collega familie en een vage kennis zou komen
Deze personen zijn single en ze passen allemaal naast mij in de auto.
op de voorstoel.
Het is mijn broer.....!!!!!

hihihihihi

Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCOWAAL200 (53)





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: zondag 31 januari 2010, 18:37
BerichtOnderwerp: Jan Zijlstra Komt naar Sliedrecht op 21 Februari
 
[img]file:///C:/Documents%20and%20Settings/Marco/Bureaublad/JanZijlstraPooster.jpg[/img]

Apostolische dienst
Handelingen in de praktijk

o.l.v. evangelist Jan Zijlstra

De kracht van God in werking

Het evangelie is tot ons gekomen in woorden, in kracht, in de Heilige Geest, in grote volheid.
1 Tessalonicenzen 1:5

In Sliedrecht

in de Lockhorst

Sportlaan 1

Zondagmorgen 21 Februari, 10:00 uur

Iedereen (ook kinderen ) is/zijn welkom ?

Info: V.E. GEM. Nieuwleven, 0184-421289 www.veg-nieuwleven.nl

Of de Levensstroom 071-5415415 www.levensstroom.nl



Laatst aangepast door
MARCOWAAL200
op zondag 31 januari 2010, 18:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCOWAAL200 (53)





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: woensdag 6 januari 2010, 01:23
BerichtOnderwerp: Wie gaat?
 
Ik ben wel geweest maar dat is ook omdat ik de directeur van de HVC ken.
HVC = Hulp Vervolgde Christenen (voordat dat weer gevraagd wordt)
www.hvc.nl
Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCOWAAL200 (53)





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: zondag 3 januari 2010, 21:41
BerichtOnderwerp: Wat is vriendschap
 
Ik heb hier een goed voorbeeld van over wat hier een beetje gebeurt is.
Lees en leer een les!!!!!!

===================================

[Edit: dit is toch iets te persoonlijk om op het forum te plaatsen]

KIJK HOE JEZUS HIER MEE OM ZOU GAAN.
"WAT ZOU JEZUS DOEN"


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op woensdag 6 oktober 2010, 10:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCOWAAL200 (53)





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: zondag 3 januari 2010, 02:59
BerichtOnderwerp: overige verbeterpunten van deze site
 
Hoe kan je dubbel geplaatste forum items verwijderen?
Liefste gewoon een knopje erbij van verwijderen.!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCOWAAL200 (53)





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: zondag 3 januari 2010, 01:32
BerichtOnderwerp: Gezellig uit eten op zaterdag 2 januari, meld je aan!!!
 
Lachende smiley Eerste reactie na het etentje Lachende smiley

Het was een gezellige avond in rotjeknor.
In iedergeval voor herhaling vatbaar.
Ik schrijf mij alvast weer in voor de volgende avond.
Wie hem ook organiseer dat maakt mij niet uit.

In iedergeval een gezellig ploegje geweest.

Gods zegen

Groetjes Marco van der Waal
Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley

PS. iedereen die geweest is nog een Gezegend Nieuwjaar.


Laatst aangepast door
MARCOWAAL200
op zondag 3 januari 2010, 03:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCOWAAL200 (53)





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 december 2009, 23:41
BerichtOnderwerp: MOP : Boer die bid voor redding.
 
Het gaat erom dat Als je bid naar de Heer je niet alleen moet denken dat alleen de heer je zal redden maar hij ook andere manieren kan verzinnen en gebruiken om je te redden in moeilijke situatie's zoals deze.

Gods wegen zijn ondoorgrondelijk.

Lachende smiley

Moraal van het verhaal

Je bid tot de Here voor redding (van verdrinkings dood ) je geestelijke leven.

De Heer zend jou je redding 3x ( het bootje ) iemand op je pad die je het Woord uitlegt en jou tot de Here brengt.

En jij ziet het niet wat de Here voor je doet ( het bootje 3x langs sturen ) dus die persoon die hij bij je langs stuurt met het WOORD.

En omdat je zo bezig ben met jezelf ga je tenonder en wordt je niet gered.

Lachende smiley


Laatst aangepast door
MARCOWAAL200
op dinsdag 15 december 2009, 23:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCOWAAL200 (53)





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 december 2009, 23:38
BerichtOnderwerp: MOP : Boer die bid voor redding.
 
Het gaat erom dat Als je bid naar de Heer je niet alleen moet denken dat alleen de heer je zal redden maar hij ook andere manieren kan verzinnen en gebruiken om je te redden in moeilijke situatie's zoals deze.

Gods wegen zijn ondoorgrondelijk.

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCOWAAL200 (53)





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 december 2009, 23:29
BerichtOnderwerp: MOP : Boer die bid voor redding.
 
Tijdens een watersnood ramp zit een boertje in zijn huis en denkt ik ga naar boven dan blijf ik droog.

Met dat hij boven zit gaat hij tot de HEER bidden van Here God help mij en red mij want zonder u ga ik verdrinken.
Maar het water stijgt nog steeds en plotseling komt er een bootje langs er die man in het bootje vraagt meneer stap toch in dan bent u gered!
Maar het boertje zegt nee ik blijf want de HEER zal mij redden.

Maar nog steeds stijgt het water tot aan zijn knieën staat het water en de boer gaat weer bidden van HERE God ik heb U nodig redt mijn leven.
Komt er weer een bootje langs en wordt hem weer gezegd meneer kom toch snel in mijn bootje anders zal je verdrinken.
Maar nee hij blijft op zijn dak van het huis staan.

En na een tijdje staat het water tot aan zijn nek en bid hij weer tot de HERE God :Heer red mij want over tijdje zal ik verdrinken als U niet snel bent.
Komt er na een tijdje weer een bootje langs en er wordt hem weer gevraagd meneer stap toch snel in anders verdrinkt u nog.
Het antwoordt van die boer is : nee ik wordt gered door de Here God.

Na een poosje verdrinkt die man toch en komt hij voor de hemelpoort te staan.
En vraagt hij "waarvoor heeft de Here God mij niet gered ik heb heel vaak gebeden maar niets.!!

Krijgt hij als antwoordt : Maar meneer de Here God heeft tot 3 x toe een bootje langs gestuurd en je stapte niet in.


Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCOWAAL200 (53)





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 december 2009, 08:36
BerichtOnderwerp: Kom, luister, lees en ontdek! De Bijbel open
 
Kom, luister, lees en ontdek!

Voor WIE ?
- voor iedereen
- Wil je begrijpen wat je leest
- Wil je groeien in kennis en geloof
- Geloof je of ben je geïnteresseerd

JE BENT WELKOM!

Wat?
- Heldere en duidelijke bijbeluitleg door ervaren bijbelleraar Johan Schep en andere
- Vers voor vers de Bijbel door.

Een kans om iemand mee te nemen...

de Bijbel open

--- voor iedereen
--- de Bijbel open
--- helder en begrijpelijk

IEDERE WOENSDAGAVOND OM 20.30
in de Lockhorst / Sliedrecht
www.bijbelopen.nl



Wekelijks programma op Woensdagavond het hele jaar door:
20:15 binnenloop
20:30 welkom
20:40 de Bijbel open
21:30 afsluiting
mogelijkheid om na te praten en wat te drinken.

De avonden zijn GRATIS,
maar een bijdrage voor de kosten is welkom.

Zalencentrum "de Lockhorst" Sportlaan 2 Sliedrecht
Voor meer informatie, wwwbijbelopen.nl of mail info@bijbelopen.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCOWAAL200 (53)





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 december 2009, 02:51
BerichtOnderwerp: favoriete bijbeltekst
 
Uw woord is een lamp voor mijn voet en een licht op mijn pad.

Psalm 119 vers 105

Een psalm van David.
De HEERE is mijn Herder, mij zal niets ontbreken.
Hij doet mij nederliggen in grazige weiden ; Hij voert mij zachtjes aan zeer stille wateren.
Hij verkwikt mijn ziel; Hij leidt mij in het spoor der gerechtigheid,om Zijns Naams wil.
Al ging ik ook in een dal der schaduw des doods, ik zou geen kwaad vrezen, want Gij zijt met mij; Uw stok en Uw staf, die vertroosten mij.
Gij richt de tafel toe voor mijn aangezicht, tegenover mijn tegenpartijders; Gij maakt mijn hoofd vet met olie, mijn beker is overvloeiende.
Immers zullen mij het goede en de weldadigheid volgen al de dagen mijns levens; en ik zal in het huis des HEEREN blijven in lengte van dagen.

psalm 23 vers 1 tot 6
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCOWAAL200 (53)





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 december 2009, 02:17
BerichtOnderwerp: Gezellig uit eten op zaterdag 2 januari, meld je aan!!!
 
Als ik niet voor mijn werk weg ben ben ik van de partij.
En Rotterdam is dicht bij.

Groetjes Marco van der Waal Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCOWAAL200 (53)





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: zondag 6 december 2009, 23:07
BerichtOnderwerp: Kom, zie en ervaar de kracht van de Levende God !
 
Hier een klein verslaag van de actie in giessenburg op 27 nov.2009

===========================================

Lieve broers en zussen!



We zijn erg dankbaar dat we een heerlijke avond mochten beleven in Giessenburg afgelopen vrijdag! In totaal gaven 5 mensen gehoor aan de oproep om de Heer Jezus aan te nemen als persoonlijke Heer en Heiland, prijs de Heer! Verder mochten we bidden voor elkaars noden en mochten velen een aanraking van de Heer Jezus ontvangen. We zijn dankbaar voor Zijn zegen op het werk, als Hij de wasdom niet geeft zal er niets gebeuren! We werken al weer toe naar de volgende campagne-avond, op 11 december a.s.. Wij vragen opnieuw uw gebed voor:



1. De 5 mensen die tot geloof zijn gekomen, bid voor een goede follow-up

2. Bid voor droog weer om aankomende week om weer huis aan huis te gaan

3. Bid voor meer werkers in de wijngaard

4. Bid voor uw vrienden en familie die Jezus nog niet kennen

5. Bid voor een goede aansluiting met de kerken in Hoornaar



Samen dienen, samen zoeken, naar het plan van onze Heer! Dank voor jullie steun aan de VVM in welke vorm dan ook!



Heb een goede week!

Team VVM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCOWAAL200 (53)





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: zondag 6 december 2009, 23:05
BerichtOnderwerp: Kom, zie en ervaar de kracht van de Levende God !
 
Hier een klein verslaag van de actie in giessenburg op 27 nov.2009

===========================================

Lieve broers en zussen!



We zijn erg dankbaar dat we een heerlijke avond mochten beleven in Giessenburg afgelopen vrijdag! In totaal gaven 5 mensen gehoor aan de oproep om de Heer Jezus aan te nemen als persoonlijke Heer en Heiland, prijs de Heer! Verder mochten we bidden voor elkaars noden en mochten velen een aanraking van de Heer Jezus ontvangen. We zijn dankbaar voor Zijn zegen op het werk, als Hij de wasdom niet geeft zal er niets gebeuren! We werken al weer toe naar de volgende campagne-avond, op 11 december a.s.. Wij vragen opnieuw uw gebed voor:



1. De 5 mensen die tot geloof zijn gekomen, bid voor een goede follow-up

2. Bid voor droog weer om aankomende week om weer huis aan huis te gaan

3. Bid voor meer werkers in de wijngaard

4. Bid voor uw vrienden en familie die Jezus nog niet kennen

5. Bid voor een goede aansluiting met de kerken in Hoornaar



Samen dienen, samen zoeken, naar het plan van onze Heer! Dank voor jullie steun aan de VVM in welke vorm dan ook!



Heb een goede week!

Team VVM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCOWAAL200 (53)





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: zondag 6 december 2009, 22:55
BerichtOnderwerp: Kom, zie en ervaar de kracht van de Levende God !
 
Hier een klein verslag van 27 November 2009.

==============================

Lieve broers en zussen!



We zijn erg dankbaar dat we een heerlijke avond mochten beleven in Giessenburg afgelopen vrijdag! In totaal gaven 5 mensen gehoor aan de oproep om de Heer Jezus aan te nemen als persoonlijke Heer en Heiland, prijs de Heer! Verder mochten we bidden voor elkaars noden en mochten velen een aanraking van de Heer Jezus ontvangen. We zijn dankbaar voor Zijn zegen op het werk, als Hij de wasdom niet geeft zal er niets gebeuren! We werken al weer toe naar de volgende campagne-avond, op 11 december a.s.. Wij vragen opnieuw uw gebed voor:



1. De 5 mensen die tot geloof zijn gekomen, bid voor een goede follow-up

2. Bid voor droog weer om aankomende week om weer huis aan huis te gaan

3. Bid voor meer werkers in de wijngaard

4. Bid voor uw vrienden en familie die Jezus nog niet kennen

5. Bid voor een goede aansluiting met de kerken in Hoornaar



Samen dienen, samen zoeken, naar het plan van onze Heer! Dank voor jullie steun aan de VVM in welke vorm dan ook!



Heb een goede week!

Team VVM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCOWAAL200 (53)





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2009, 17:39
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...
 
Allemaal een DIKKE knuffel van mij !

Gods Zegen allemaal. Engeltje smiley

Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCOWAAL200 (53)





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 december 2009, 02:47
BerichtOnderwerp: de rooie balk
 
DIKKIE717 schreef:
eigenlijk zou cm om 24 uur moeten stoppen en om 5 uur weer beginnen,en op zondag gewoon uit de lucht
dat zal voor een hoop mensen een stuk rust geven..
zondag rustdag zetten ze er boven,het is een en al onrust,ze zijn amper uit bed of cm gaat aan tot kerk tijd als ze gaan.
in de kerk als de wet gelezen wordt gaan de oor doppen in,en uit de kerk gaan ze de heele dag verder,dat is dan de zogenaamde (on)rustdag
dus s nachts en s zondags uit de lucht die handel

Nou ik moet iedere zondag werken.
Wat nu ?
Zonder mij geen muziek en geen cd's.
Dat vinden de mensen ook niet fijn.

Maar die rode balk is niet nodig mijn egen site heeft ook geen last van een balk virus.
Of is er iemand die met een vergelijking bezig is en heeft het over een splinter in iemands oog en ziet zijn eigen balk niet. Knipoog smiley


Laatst aangepast door
MARCOWAAL200
op vrijdag 4 december 2009, 02:48
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCOWAAL200 (53)





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 december 2009, 02:41
BerichtOnderwerp: Kom, zie en ervaar de kracht van de Levende God !
 
Kom, zie en ervaar de kracht van de Levende God !

Wees welkom

Op vrijdagavond vanaf 19:15 uur
Start programma 20:00 uur - einde +/- 23:00 uur

11 December 2009:
Het Bruisende Hart - Hoornaar / Dirk IV-plein 32

22 Januari 2010:
De Spil - Bleskensgraaf / Willem v/d Heerikweg1

19 Februari 2010:
Dorpshuis - Noordeloos / v. Hobokenstraat 15b

19 Maart 2010:
De Haveling - Wijngaarden / Burg. Brouwerstraat 9

23 April 2010:
Ons Dorpshuis - Schelluinen / Commanderijstraat 9

21 Mei 2010:
De Hoeksteen - Hoogblokland / Dorpsweg 81a

18 Juni 2010:
Odina - Arkel / pr.Marijkestraat 2

Het getuigenis van Jezus Christus, de Zoon van God:
De blinden worden ziende en de kreupelen wandelen; de melaatsen worden gereinigd en de doven horen; de doden worden opgewekt en aan de armen wordt het evangelie verkondigd.

Mattheus 11 vers 5
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MARCOWAAL200
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Pagina 2 van 3