ChristianMatch
 


Forum

WAARSCHUWING AAN IEDEREEN
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
BRAZEEVEL772





Berichten: 161

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 12:52
 
op deze site maar ook op andere christelijke datingsites is een netwerk aktief die mensen oplicht

ga nooit in op engelse of buitelandse sms
stort nooit geld

ik heb het zelf ervaren hoe op slinkse wijze iemand je vertrouwen weet te wekken en kan het nu eigelijk nog niet geloven dat ze zo was maar heb bewijzen genoeg in handen gekregen nu

maar ook vrouwen pas op heb nu ook bewijzen dat er mannen aktief zijn
en je kunt het echt niet geloven maar alles wat ze zeggen klopt gewoon
ze gaan zo gerafineerd te werk dat je dr intuind
stort echt nooit geld hoe zielig het varhaal ook klinkt
want je word echt bedrogen
het zijn vaak buitelander die in suriname gana amerika indonesie noem maar wonen of werken
maar dr zijn dr die gewoon in nl woonen
mat allerlei soorten belkaarten alles wat je mar na wil trekken klopt
wees echt heeeeeeeel voorzichtig
ze doen het zo wel in nl taal of engels GA DR NOOIT OP IN
denk echt niet tesnel dit is wel ee vertrouwd persoon want ze spelen heeeeel goed toneel
en ze zijn aktief onder christenen en ze zijn heel goed op de hoogte van alles ze smijten met bijbel teksten om je oren
maar als je op msn oplet typen ze maar kort en je het grote tekste gelijk dus knippen plakken
bijdeze dus een gewaarschuwd mens teld voor 2
nu kanik me voorstellen als buitelanders dit lezen dat ze dit niet fijn vinden als ik dit zo schrijf . maar dat is dus de goede moeten onder de kwade lijden en ik heb bewijs genoeg . er is aangifte gedaan bij politie
en ik schrijf dit hier omdat er door moderator niets word tegen ondernomen of dat ze niet in willen zien hoe ernstig dit is
voor beelden
ken twee mannen die voor 10.000 en 15.000 euro dr in gegaan zijn
ken een vrouw die pet kleine porsies toch bij elkaar voor 3000 er in is getuind
mensen pas op je tellen kan jullie niet genoeg waarschuwen

wil je iets persoonlijks vragen stuur me dan een mail


Laatst aangepast door
BRAZEEVEL772
op zondag 15 augustus 2010, 12:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS166





Berichten: 42

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 13:00
 
BRAZEEVEL772 schreef:
op deze site maar ook op andere christelijke datingsites is een netwerk aktief die mensen oplicht

ga nooit in op engelse of buitelandse sms
stort nooit geld

ik heb het zelf ervaren hoe op slinkse wijze iemand je vertrouwen weet te wekken en kan het nu eigelijk nog niet geloven dat ze zo was maar heb bewijzen genoeg in handen gekregen nu

maar ook vrouwen pas op heb nu ook bewijzen dat er mannen aktief zijn
en je kunt het echt niet geloven maar alles wat ze zeggen klopt gewoon
ze gaan zo gerafineerd te werk dat je dr intuind
stort echt nooit geld hoe zielig het varhaal ook klinkt
want je word echt bedrogen
het zijn vaak buitelander die in suriname gana amerika indonesie noem maar wonen of werken
maar dr zijn dr die gewoon in nl woonen
mat allerlei soorten belkaarten alles wat je mar na wil trekken klopt
wees echt heeeeeeeel voorzichtig
ze doen het zo wel in nl taal of engels GA DR NOOIT OP IN
denk echt niet tesnel dit is wel ee vertrouwd persoon want ze spelen heeeeel goed toneel
en ze zijn aktief onder christenen en ze zijn heel goed op de hoogte van alles ze smijten met bijbel teksten om je oren
maar als je op msn oplet typen ze maar kort en je het grote tekste gelijk dus knippen plakken
bijdeze dus een gewaarschuwd mens teld voor 2
nu kanik me voorstellen als buitelanders dit lezen dat ze dit niet fijn vinden als ik dit zo schrijf . maar dat is dus de goede moeten onder de kwade lijden en ik heb bewijs genoeg . er is aangifte gedaan bij politie
en ik schrijf dit hier omdat er door moderator niets word tegen ondernomen of dat ze niet in willen zien hoe ernstig dit is
voor beelden
ken twee mannen die voor 10.000 en 15.000 euro dr in gegaan zijn
ken een vrouw die pet kleine porsies toch bij elkaar voor 3000 er in is getuind
mensen pas op je tellen kan jullie niet genoeg waarschuwen

wil je iets persoonlijks vragen stuur me dan een mail


Heel goed brazzzje..vind het super knap dat je het op geschreven heb!
En tis belangrijk dat iedereen dit goed door laat dringen.,.....
Helaas maar waar..En dat op een CHRISTELIJKE SITE!!


Laatst aangepast door
ROOS166
op zondag 15 augustus 2010, 13:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 13:11
 
Sorry hoor, maar dit is toch al jaren bekend? Ik snap echt niet dat mensen er nog steeds intrappen.
Dit komt op heel het internet voor, echt niet enkel op datingsites en ook niet enkel op christelijke.
Ik heb een periode bijna elke 3 weken zo'n mail in mn gewone mailbox gekregen. Een of andere afrikaan had dan een grote erfenis gekregen maar dat moest perse op een een europese rekening gestort worden, dus als ik nou ff mn banknummer gaf werd dat geld op mijn rekening gestort en mocht ik ook 100.000 euro houden! Hoe dom ben je dan al je daar intrapt?

Ik heb een paar van die mailtjes afgeleverd op het politiebureau, kunnen ze helemaal niets mee, als je er op in gaat kan je er ook niets aan doen als je bankrekening geplunderd is vertelde ze me.
Dus als de politie hier niets mee kan, wat verwacht jij dat de redaktie van cm hier mee kan? Chris mag er toch ook wel vanuit gaan dat je zelf je gezonde verstand weet te gebruiken?
Wie maakt er nou 10.000 euro over naar een wildvreemde? Dat is vragen om ellende.
Overigens is hier vorig jaar nog een keer door de redaktie gewaarschuwd voor dit soort oplichting nadat cm gehackt was. Waarna een meneer nog op gereageerde met de woorden: jullie moeten niet zo onaardig doen over die meisjes, ze zijn heel aardig en schrijven nog goed nederlands ook!
Jij wijst nu even naar buitenlanders op de site die zich daar aan schuldig zouden maken........vaak zitten er gewoon hollandse criminelen die engelse mailtjes te typen hoor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BRAZEEVEL772





Berichten: 161

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 13:22
 
ANNETTE792 schreef:
Sorry hoor, maar dit is toch al jaren bekend? Ik snap echt niet dat mensen er nog steeds intrappen.
Dit komt op heel het internet voor, echt niet enkel op datingsites en ook niet enkel op christelijke.
Ik heb een periode bijna elke 3 weken zo'n mail in mn gewone mailbox gekregen. Een of andere afrikaan had dan een grote erfenis gekregen maar dat moest perse op een een europese rekening gestort worden, dus als ik nou ff mn banknummer gaf werd dat geld op mijn rekening gestort en mocht ik ook 100.000 euro houden! Hoe dom ben je dan al je daar intrapt?

Ik heb een paar van die mailtjes afgeleverd op het politiebureau, kunnen ze helemaal niets mee, als je er op in gaat kan je er ook niets aan doen als je bankrekening geplunderd is vertelde ze me.
Dus als de politie hier niets mee kan, wat verwacht jij dat de redaktie van cm hier mee kan? Chris mag er toch ook wel vanuit gaan dat je zelf je gezonde verstand weet te gebruiken?
Wie maakt er nou 10.000 euro over naar een wildvreemde? Dat is vragen om ellende.
Overigens is hier vorig jaar nog een keer door de redaktie gewaarschuwd voor dit soort oplichting nadat cm gehackt was. Waarna een meneer nog op gereageerde met de woorden: jullie moeten niet zo onaardig doen over die meisjes, ze zijn heel aardig en schrijven nog goed nederlands ook!
Jij wijst nu even naar buitenlanders op de site die zich daar aan schuldig zouden maken........vaak zitten er gewoon hollandse criminelen die engelse mailtjes te typen hoor.

het gaat helemaal niet over of ze geld mogen storetn op je bankrekening
en die aardige meisjes ? ja ze zien heel aardig ja en nette meisjes maar je gaat voor gaas en ook aardige mannen
ik denk niet dat jij weet waar het hier overgaat
en waarom moet iedereen dat weten als je pas op zulke sites komt
er moet eigelijk op voor pagina al tegen gewaarschuwd worden
ik heb zelf geen geld over gemaakt ben op de valreep dr achter gekomen
die mensen proberen ook gewoon vriend of vriendin van je te worden en zo proberen ze het vertrouwen vanje te winnen
en dt gaat steeds verder tot dat ze in eens even een probleem hebben daar zijnineens ziek of staan op vliegveld en hebben snel even 1500 nodig
maar moet cash zulke praktiujken gebeuren dr dus
en hou jij ze de handen dan maar boven het hoofd
jammer dat de goede hier onder lijden
maar een ieder is gewaarschuwd
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 13:26
 
BRAZEEVEL772 schreef:
het gaat helemaal niet over of ze geld mogen storetn op je bankrekening
en die aardige meisjes ? ja ze zien heel aardig ja en nette meisjes maar je gaat voor gaas en ook aardige mannen
ik denk niet dat jij weet waar het hier overgaat
en waarom moet iedereen dat weten als je pas op zulke sites komt
er moet eigelijk op voor pagina al tegen gewaarschuwd worden
ik heb zelf geen geld over gemaakt ben op de valreep dr achter gekomen
die mensen proberen ook gewoon vriend of vriendin van je te worden en zo proberen ze het vertrouwen vanje te winnen
en dt gaat steeds verder tot dat ze in eens even een probleem hebben daar zijnineens ziek of staan op vliegveld en hebben snel even 1500 nodig
maar moet cash zulke praktiujken gebeuren dr dus
en hou jij ze de handen dan maar boven het hoofd
jammer dat de goede hier onder lijden
maar een ieder is gewaarschuwd

Ik denk dat je jezelf niet hoeft te verdedigen Brazee! Jij zet hier neer wat jij denkt dat goed is, en dat is ok!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 13:41
 
BRAZEEVEL772 schreef:
het gaat helemaal niet over of ze geld mogen storetn op je bankrekening
en die aardige meisjes ? ja ze zien heel aardig ja en nette meisjes maar je gaat voor gaas en ook aardige mannen
ik denk niet dat jij weet waar het hier overgaat
en waarom moet iedereen dat weten als je pas op zulke sites komt
er moet eigelijk op voor pagina al tegen gewaarschuwd worden
ik heb zelf geen geld over gemaakt ben op de valreep dr achter gekomen
die mensen proberen ook gewoon vriend of vriendin van je te worden en zo proberen ze het vertrouwen vanje te winnen
en dt gaat steeds verder tot dat ze in eens even een probleem hebben daar zijnineens ziek of staan op vliegveld en hebben snel even 1500 nodig
maar moet cash zulke praktiujken gebeuren dr dus
en hou jij ze de handen dan maar boven het hoofd
jammer dat de goede hier onder lijden
maar een ieder is gewaarschuwd


Niks handen boven het hoofd houden, steek die hand eens in eigen boezem zou ik zeggen. Je gaat er tenslotte zelf in mee. Waarom leen je iemand die je niet kent in uberhaupt zoveel geld, hoe goed de smoes ook is, het is gewoon een groot risico, dat kan je toch zelf wel bedenken?
Ook van wat jij verteld is al lang bekend. Pas nog een hele aflevering van Opgelicht die daar aan gewijd was, daarbij overigens ook iemand die op een christelijke site zoiets meemaakte. Daarbij ook de beelden hoe een mooie dame achter de webcam zit en doet alsof ze typt...terwijl buiten beeld een man de werkelijke teksen typt.
Helaas waar, je kunt mensen mensen niet zomaar vertrouwen.

Maar ik vind niet dat je kunt zeggen dat hier door de site niets aan gedaan word, hoe had je dat willen zien dan, iedere buitenlander maar weren van de site? Je kan nu eenmaal niet ingrijpen voor er iets gebeurd is, en als er iets gebeurd is word er door cm direct ingegrepen. Laatst hebben diverse dames een mail gekregen dat een bepaald persoon waarmee ze contact hadden gehad geen zuivere bedoelingen had en het advies ook geen contact via mail of msn te onderhouden met deze heer.

Lees bij datingtips het stukje over privacy eens door zou ik zeggen, staat duidelijk een waarschuwing bij, voor de rest is het in mijn ogen geheel je eigen verantwoording.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 14:57
 
Ik ben het wel met Annette eens, al kan je altijd iets overkomen waar je niet op rekent. Maar zoveel geld geven aan iemand, waar ik misschien hooguit verliefd op ben. Daar is meer voor nodig. En zulke verhalen zijn inderdaad bekend. Er zijn mensen op CM die ik met een gerust hart geld zou uitlenen, maar daar heb je dan ook iets mee opgebouwd. Maar misschien denk ik dat ik teveel mensenkennis heb hoor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 16:36
 
Er word inderdaad vaak genoeg gewaarschuwd voor dit soort mensen, ook door CM...hetzij in de privacytips, maar ook wanneer bekend is dat zo iemand actief is op de site stuurt men zo nodig een mail...
Zelfs televisieprogramma's hebben er al uit ten treure aandacht aan besteed.

Maar het is ook goed van Braz dat hij er even extra aandacht aan geeft...nu weten we zeker dat we gewaarschuwd zijn Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIC483





Berichten: 38

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 22:09
 
BRAZEEVEL772 schreef:
.... er is aangifte gedaan bij politie
en ik schrijf dit hier omdat er door moderator niets word tegen ondernomen of dat ze niet in willen zien hoe ernstig dit is
voor beelden
...

Hmm, hoezo de moderators de schuld geven? Volgens mij wordt er met enige regelmaat tegen gewaarschuwd. Neemt niet weg dat ik het wel goed vind dat je het nog een keer onder de aandacht brengt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WIEGER544





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 22:15
 
ja een gewaarschuwd mens telt voor twee.
maar ik denk dat je mensen niet zo gouw geld moet geven die je niet zo goed kent, en al helemaal niet als je ze nog nooit in levende lijve hebt gezien.

je moet wel goed weten wie je vertouwen waard is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 22:37
 
BRAZEEVEL772 schreef:
op deze site maar ook op andere christelijke datingsites is een netwerk aktief die mensen oplicht

ga nooit in op engelse of buitelandse sms
stort nooit geld

ik heb het zelf ervaren hoe op slinkse wijze iemand je vertrouwen weet te wekken en kan het nu eigelijk nog niet geloven dat ze zo was maar heb bewijzen genoeg in handen gekregen nu

maar ook vrouwen pas op heb nu ook bewijzen dat er mannen aktief zijn
en je kunt het echt niet geloven maar alles wat ze zeggen klopt gewoon
ze gaan zo gerafineerd te werk dat je dr intuind
stort echt nooit geld hoe zielig het varhaal ook klinkt
want je word echt bedrogen
het zijn vaak buitelander die in suriname gana amerika indonesie noem maar wonen of werken
maar dr zijn dr die gewoon in nl woonen
mat allerlei soorten belkaarten alles wat je mar na wil trekken klopt
wees echt heeeeeeeel voorzichtig
ze doen het zo wel in nl taal of engels GA DR NOOIT OP IN
denk echt niet tesnel dit is wel ee vertrouwd persoon want ze spelen heeeeel goed toneel
en ze zijn aktief onder christenen en ze zijn heel goed op de hoogte van alles ze smijten met bijbel teksten om je oren
maar als je op msn oplet typen ze maar kort en je het grote tekste gelijk dus knippen plakken
bijdeze dus een gewaarschuwd mens teld voor 2
nu kanik me voorstellen als buitelanders dit lezen dat ze dit niet fijn vinden als ik dit zo schrijf . maar dat is dus de goede moeten onder de kwade lijden en ik heb bewijs genoeg . er is aangifte gedaan bij politie
en ik schrijf dit hier omdat er door moderator niets word tegen ondernomen of dat ze niet in willen zien hoe ernstig dit is
voor beelden
ken twee mannen die voor 10.000 en 15.000 euro dr in gegaan zijn
ken een vrouw die pet kleine porsies toch bij elkaar voor 3000 er in is getuind
mensen pas op je tellen kan jullie niet genoeg waarschuwen

wil je iets persoonlijks vragen stuur me dan een mail


Als niemand melding maakt bij de redactie van cm, dan kunnen die lui doorgaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCOWAAL200





Berichten: 62

BerichtGeplaatst: maandag 16 augustus 2010, 04:50
 
LET op :
Als ze proberen om geld van je te willen krijgen moet het van hun meestal worden gedaan via WESTERN UNION OFFICE zodra je deze naam hoort leest of maar ruikt weet je al hoever het is.
Ze hebben het bij mij ook geprobeert alleen vergeten ze 1 ding er zijn ook mensen die het een sport vinden om hun te pakken ipv andersom.
Er werd mij gevraagd om maar 240 euro.
Ik wilde haar bankrekening nummer hebben maar die kreeg ik niet ik vertelde dat ik via internet bankieren binnen 5 minuten dat geld kon overmaken maar ik kreeg smoes dat ze in dat land niet kon pinnen.
BULL SHIT overal kan je geld bij de bank ophalen.
Ik probeerde via bankrek nummer haar adres te achterhalen maar dat ging niet door.
Ik heb toen om e-mail adres gevraagd of mijn extra mail adres gegeven zodat we via msn of mail contact konden krijgen.
Zij heeft toen e-mail geschreven en ik ben naar eigenschappen van mailtje gegaan en alles wat daar gekopiëerd en op google de ip adressen gaan zoeken die er in staan.
ik kwam met ip adres op een site terecht met meer info.
het was een DATING SCAM pagina ik heb mijn loggegevens in 1 brief gezet zodat andere mensen dit ook konden zien en lezen hoe de verhaaltjes gaan.
Ze was in nederland geboren opgegroeid in Amerika woont in Denemarken en was voor erfenis in afrika.
Het ip-adres verwees eeerst naar afrika maar zonder adres of plaate erbij.
en idem voor denemarken maar in amerika kreeg ik een landkaart met plaatsnaam en straat naam.
Ik heb toen alles wat ik wist aan de FBI gegeven.
Die hebben een site ook voor aangifte van oplichtings practijken.
Binnen 2 weken hoorde ik niets meer van haar.

Clown smiley Gefrustreerde smiley Knipoog smiley Lachende smiley

ps. probeer dus een E-mail adres te krijgen van zo iemand en een e-mail die zo iemand heeft verzonden omdat het ipadres traceerbaar is en ook nog eens uniek is.
Dit helpt de politie enorm. ( als ze er wat aan gaan doen )


Laatst aangepast door
MARCOWAAL200
op maandag 16 augustus 2010, 04:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SANDRA206





Berichten: 43

BerichtGeplaatst: maandag 16 augustus 2010, 08:52
 
...dat zijn goede tips Lachende smiley

even iets anders dan, sinds de hack bij CM komen er nog met regelmaat rechtstreeks mailtjes in mijn mailbox, via CM mijn emailadres gevonden dus, van vrouwen die op zoek zijn naar een man Smiley die vol vragen zit Clown smiley

altijd in t Engels,

daar kom je echt niet vanaf? ik weet ook niet of t goed is om ze te openen, kan ook virus zijn? nu typeer ik ze als ongewenst of phishing bericht, maar helpen doet dat niet Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: maandag 16 augustus 2010, 09:16
 
als je een hotmail- of live-account hebt kan je ze markeren als ongewenst, danwel als 'phishing'-bericht. Phishing wil zoveel betekenen als dat degene die je de e-mail verstuurt, zit te 'vissen' naar je gegevens. als je de mails markeert als 'phishingbericht' ben je er van af (volgens mij).

doe er je voordeel mee Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SANDRA206





Berichten: 43

BerichtGeplaatst: maandag 16 augustus 2010, 11:41
 
GRIFFIN748 schreef:
als je een hotmail- of live-account hebt kan je ze markeren als ongewenst, danwel als 'phishing'-bericht. Phishing wil zoveel betekenen als dat degene die je de e-mail verstuurt, zit te 'vissen' naar je gegevens. als je de mails markeert als 'phishingbericht' ben je er van af (volgens mij).

doe er je voordeel mee Lachende smiley

....helaas niet Zieke smiley ik heb ze al maanden ondanks phishing of ongewenst Boze smiley

volgens mij is er gewoon weinig aan te doen Smiley die vol vragen zit


Laatst aangepast door
SANDRA206
op maandag 16 augustus 2010, 11:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 16 augustus 2010, 11:45
 
SANDRA206 schreef:
....helaas niet Zieke smiley ik heb ze al maanden ondanks phishing of ongewenst Boze smiley

volgens mij is er gewoon weinig aan te doen Smiley die vol vragen zit

Is gewoon spam,een goed filter nemen of een andere provider,heeft niets te maken met cm maar alles met het verspreiden van je mailadres op internet via enquetes,aanmeldingen voor nieuwsbrieven,berichtjes op fora,aankopen in winkels,je profiel op netwerksites etc........
Ik vind spam een verschrikkelijk lastig fenomeen,ik heb een internetwinkel dus mijn bedrijfsmailadres is overal te vinden(en daar betaal ik ook nog goed voor).........ik krijg honderden spammailtjes per dag(maar mijn filter doet zn werk Knipoog smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: maandag 16 augustus 2010, 14:58
 
LEANNE226 schreef:
Is gewoon spam,een goed filter nemen of een andere provider,heeft niets te maken met cm maar alles met het verspreiden van je mailadres op internet via enquetes,aanmeldingen voor nieuwsbrieven,berichtjes op fora,aankopen in winkels,je profiel op netwerksites etc........
Ik vind spam een verschrikkelijk lastig fenomeen,ik heb een internetwinkel dus mijn bedrijfsmailadres is overal te vinden(en daar betaal ik ook nog goed voor).........ik krijg honderden spammailtjes per dag(maar mijn filter doet zn werk Knipoog smiley )

kijk aan, het antwoord van een professional Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 16 augustus 2010, 15:05
 
GRIFFIN748 schreef:
kijk aan, het antwoord van een professional Clown smiley

Als je de hoeveelheid Viagramail ziet dan zou je denken dat ik heel ander werk heb Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SAMENZIJN153





Berichten: 18

BerichtGeplaatst: maandag 16 augustus 2010, 19:27
 
LEANNE226 schreef:
Als je de hoeveelheid Viagramail ziet dan zou je denken dat ik heel ander werk heb Smiley met dichtgeplakte mond

Ow nou ik heb een poos geleden wel een klein bedrag aan een goed doel gegeven maar heb het eerst via internet opgezocht natuurlijk,en de organisatie bestond gewoon en die vrouw waar ik mee mailde werkte er ook als vrijwilliger.Dus in zovere vertrouwde ik haar wel .
Verder heb ik nog nooit iets van gekke dingen meegemaakt hier..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TIMO402





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 19:45
 
BRAZEEVEL772 schreef:
op deze site maar ook op andere christelijke datingsites is een netwerk aktief die mensen oplicht

ga nooit in op engelse of buitelandse sms
stort nooit geld

ik heb het zelf ervaren hoe op slinkse wijze iemand je vertrouwen weet te wekken en kan het nu eigelijk nog niet geloven dat ze zo was maar heb bewijzen genoeg in handen gekregen nu

maar ook vrouwen pas op heb nu ook bewijzen dat er mannen aktief zijn
en je kunt het echt niet geloven maar alles wat ze zeggen klopt gewoon
ze gaan zo gerafineerd te werk dat je dr intuind
stort echt nooit geld hoe zielig het varhaal ook klinkt
want je word echt bedrogen
het zijn vaak buitelander die in suriname gana amerika indonesie noem maar wonen of werken
maar dr zijn dr die gewoon in nl woonen
mat allerlei soorten belkaarten alles wat je mar na wil trekken klopt
wees echt heeeeeeeel voorzichtig
ze doen het zo wel in nl taal of engels GA DR NOOIT OP IN
denk echt niet tesnel dit is wel ee vertrouwd persoon want ze spelen heeeeel goed toneel
en ze zijn aktief onder christenen en ze zijn heel goed op de hoogte van alles ze smijten met bijbel teksten om je oren
maar als je op msn oplet typen ze maar kort en je het grote tekste gelijk dus knippen plakken
bijdeze dus een gewaarschuwd mens teld voor 2
nu kanik me voorstellen als buitelanders dit lezen dat ze dit niet fijn vinden als ik dit zo schrijf . maar dat is dus de goede moeten onder de kwade lijden en ik heb bewijs genoeg . er is aangifte gedaan bij politie
en ik schrijf dit hier omdat er door moderator niets word tegen ondernomen of dat ze niet in willen zien hoe ernstig dit is
voor beelden
ken twee mannen die voor 10.000 en 15.000 euro dr in gegaan zijn
ken een vrouw die pet kleine porsies toch bij elkaar voor 3000 er in is getuind
mensen pas op je tellen kan jullie niet genoeg waarschuwen

wil je iets persoonlijks vragen stuur me dan een mail





Ik heb het ook ervaren maar toen ze over geld begonnen kreeg ik argwaan.
Maar je komt er moeilijk van af. Want ze blijven reagern.
Gelukig had ik een aparte imail er voor aan gemaakt.
Dus wissen die imail acount.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 06:26
 
[dergelijke verdachtmakingen horen hier op het forum niet thuis]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op dinsdag 24 augustus 2010, 09:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 07:44
 
SHANITA130 schreef:
[dergelijke verdachtmakingen horen hier op het forum niet thuis]





Heeft die jongen jou ook daadwerkelijk om geld gevraagd???
Het is nogal een insinuatie die je hier doet he!!


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op dinsdag 24 augustus 2010, 09:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 08:52
 
[dergelijke verdachtmakingen horen hier op het forum niet thuis]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op dinsdag 24 augustus 2010, 09:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 08:57
 
SHANITA130 schreef:
[dergelijke verdachtmakingen horen hier op het forum niet thuis]

[snip]


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op dinsdag 24 augustus 2010, 09:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 08:59
 
SHANITA130 schreef:
[dergelijke verdachtmakingen horen hier op het forum niet thuis]



Je zit hier in dit topic wel iemand zwart te maken.
En iemand vals beschuldigen is net zo erg als iemand belazeren.


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op dinsdag 24 augustus 2010, 09:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 09:27
 
SHANITA130 schreef:
[dergelijke verdachtmakingen horen hier op het forum niet thuis]

Shanita, wat mij betreft kan je insinuatie echt niet... Heb dit ook gemeld bij CM.

Verder,
1. het is voor mij echt een vraag in hoeverre je evt. vraag om vergeving oprecht kan zijn, als je zo bewust een bepaalde insinuatie maakt...
2. ik begrijp dat je zelf een dergelijke situatie uit eigen ervaring kent. Een waarschuwing kan prima, maar dan in zijn algemeenheid en dus zonder vermelding van naam en nationaliteit.
3. jij bent verantwoordelijk voor jouw woorden en daden, dus ook voor een evt. valse beschuldiging. Jij bent niet verantwoordelijk voor het feit dat persoon A zich door persoon B laat oplichten. Dit klinkt misschien wat gek, en je kunt ook zeker een waarschuwing afgeven, maar let alsjeblieft op dat je het doet op een manier waarop jij recht met een ander omgaat...
Zelfs als je zeker weet dat iemand een oplichter is, past het nog niet, vind ik, om dat publiekelijk en met naam en toenaam op het forum te vermelden... Meld het bij CM!


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op dinsdag 24 augustus 2010, 09:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 09:39
 
SHANITA130 schreef:
[dergelijke verdachtmakingen horen hier op het forum niet thuis]

nee sorry ik snap er geen biet van
je vraagt eerst vergeving als je het bij het verkeerde einde hebt en vervolgens ga je nog ff door met je beschuldigingen en insinuaties
heb je concrete bewijzen voor je aantijgingen?


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op dinsdag 24 augustus 2010, 09:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 10:05
 
SHANITA130 schreef:
[dergelijke verdachtmakingen horen hier op het forum niet thuis]




Oftewel. ieder getint persoon die geen nederlands spreekt is een potenciele oplichter? Das nou weer doorslaan naar de andere kant he.
ik hou er net als jij niet van dat mensen geen poging doen om nederlands te praten, ik ga er daarom ook zeker geen gesprekken mee voeren in het engels, maar das puur omdat ik van mening ben dat je in elk geval moet proberen de taal te spreken en ik help iemand niet de taal te leren als ik zijn taal steeds ga spreken, niet omdat het wel eens een oplichter zou kunnen zijn.

Ik lees heel veel excusen waarom jij iemand mag wantrouwen, prima, maar dat is wat anders dan iemand hier met naam en al te beschuldigen van iets dat blijkbaar helemaal niet gebeurd is, je bent er enkel bang voor.

Ik heb altijd geleerd dat de ene zonde niet erger is als de andere, jou valse beschuldiging is dus net zo erg als de van een oplichter......
Als er ECHT reden is om te vermoeden datiemand foute bedoelingen heeft kan je dat bij de redaktie melden, iemand meteen op een forum zwart maken vind ik echt niet kunnen.


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op dinsdag 24 augustus 2010, 09:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEHAPPY332





Berichten: 413

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 11:08
 
BRAZEEVEL772 schreef:
op deze site maar ook op andere christelijke datingsites is een netwerk aktief die mensen oplicht

ga nooit in op engelse of buitelandse sms
stort nooit geld

ik heb het zelf ervaren hoe op slinkse wijze iemand je vertrouwen weet te wekken en kan het nu eigelijk nog niet geloven dat ze zo was maar heb bewijzen genoeg in handen gekregen nu

maar ook vrouwen pas op heb nu ook bewijzen dat er mannen aktief zijn
en je kunt het echt niet geloven maar alles wat ze zeggen klopt gewoon
ze gaan zo gerafineerd te werk dat je dr intuind
stort echt nooit geld hoe zielig het varhaal ook klinkt
want je word echt bedrogen
het zijn vaak buitelander die in suriname gana amerika indonesie noem maar wonen of werken
maar dr zijn dr die gewoon in nl woonen
mat allerlei soorten belkaarten alles wat je mar na wil trekken klopt
wees echt heeeeeeeel voorzichtig
ze doen het zo wel in nl taal of engels GA DR NOOIT OP IN
denk echt niet tesnel dit is wel ee vertrouwd persoon want ze spelen heeeeel goed toneel
en ze zijn aktief onder christenen en ze zijn heel goed op de hoogte van alles ze smijten met bijbel teksten om je oren
maar als je op msn oplet typen ze maar kort en je het grote tekste gelijk dus knippen plakken
bijdeze dus een gewaarschuwd mens teld voor 2
nu kanik me voorstellen als buitelanders dit lezen dat ze dit niet fijn vinden als ik dit zo schrijf . maar dat is dus de goede moeten onder de kwade lijden en ik heb bewijs genoeg . er is aangifte gedaan bij politie
en ik schrijf dit hier omdat er door moderator niets word tegen ondernomen of dat ze niet in willen zien hoe ernstig dit is
voor beelden
ken twee mannen die voor 10.000 en 15.000 euro dr in gegaan zijn
ken een vrouw die pet kleine porsies toch bij elkaar voor 3000 er in is getuind
mensen pas op je tellen kan jullie niet genoeg waarschuwen

wil je iets persoonlijks vragen stuur me dan een mail

HALLO IK REAGEER EVEN BLIND ZONDER DAT IK ALLE REACTIES HIERVOOR GELEZEN HEB.

EN IK HEB MAAR ÉÉN PUNT, EEN FEIT:

VIA E/MAIL ADRESSEN WORDT VAAK OM GELD GEBEDELD. DIT KOMT UIT ARME LANDEN.

VOORBEELDEN:

1. ZE HEBBEN NET DE LOTTO GEWONNEN, HET GELD STAAT OP DE BANK, MAAR...
2. HUN FAMILIELID IS ZIEK, HEEFT OPERATIE NODIG, DAT KOST GELD. DE OPERATIE ZAL ZEKER GELUKKEN, ER IS ALS XXX GELD BESCHIKBAAR, MAAR...

IEMAND DIE TIJD HEEFT, MAG DIT FF UITZOEKEN.
- ik heb het zelf ook meegemaakt
- ik ken iemand die dit tot op de bijna uiterste consequentie zelf wilde uitzoeken, omdat je de integriteit van mensen niet in twijfel mag trekken, dus...
- op televisie zijn hierover uitzendingen geweest, via consumenten organisaties
- het is een geheel compleet crimineel circuit wat hier achter zit, georganiseerde misdaad

[geen persoonlijke gegevens hier]

GOED OPLETTEN OP DE SPELLING: Iemand die schrijft trust ... is meer te vertrouwen dan iemand die schrijft TRUST ... Eh, Bijbeltest? zo arglistig als de slang... eh... Enne, ook dit werkte alleen maar gisteren, want de vijand leest mee... dus ik heb het maar weer weggehaald Knipoog smiley

Jullie weten dat vast wel beter dan ik.

HANDIG ALS IEMAND DIT OP GOOGEL FF UITZOEKT EN HIER DE LINKS ZET!

ENNE, JA, ÉÉRST PROBEERT ZO IEMAND JE VERTROUWEN TE WINNEN!

P.S. Ik had het kunnen zijn... afgelopen zaterdag hebben twee mensen twee drankjes voor mij betaald... en ik mag het ze pas terugbetalen bij de volgende eh... meeting... die zie je nooit meer TERUG............. grapje...

p.s. om dit bericht te checken moet je bij de mensen zijn die zijn gaan wokken... p.s. die dames waren zo leuk, het zou een wonder zijn, als ik ze ooit nog terug zou zien... ze worden vast voor mijn neus weggekaapt... sorry, heb ook zo even mijn momentjes... Verlegen lachende smiley


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op dinsdag 24 augustus 2010, 09:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 23 augustus 2010, 11:10
 
ANNETTE792 schreef:
Oftewel. ieder getint persoon die geen nederlands spreekt is een potenciele oplichter? Das nou weer doorslaan naar de andere kant he.
ik hou er net als jij niet van dat mensen geen poging doen om nederlands te praten, ik ga er daarom ook zeker geen gesprekken mee voeren in het engels, maar das puur omdat ik van mening ben dat je in elk geval moet proberen de taal te spreken en ik help iemand niet de taal te leren als ik zijn taal steeds ga spreken, niet omdat het wel eens een oplichter zou kunnen zijn.

Ik lees heel veel excusen waarom jij iemand mag wantrouwen, prima, maar dat is wat anders dan iemand hier met naam en al te beschuldigen van iets dat blijkbaar helemaal niet gebeurd is, je bent er enkel bang voor.

Ik heb altijd geleerd dat de ene zonde niet erger is als de andere, jou valse beschuldiging is dus net zo erg als de van een oplichter......
Als er ECHT reden is om te vermoeden datiemand foute bedoelingen heeft kan je dat bij de redaktie melden, iemand meteen op een forum zwart maken vind ik echt niet kunnen.
Ik ben het met je eens, dat je niet zomaar persoonlijke beschuldigingen moet plaatsen op het forum. Maar een andere kant is, dat er met name in Nigeria hele industrieën zijn, met als enige doel contact te leggen via internet en geld te vragen. Een goede stelregel is, als men geen NL kent, ga er niet op in. Dan voorkom je een heleboel problemen.
Een poosje geleden is de site belaagd door buitenlandse vrouwen, wat tot gevolg had dat het forum enkele maanden plat heeft gelegen. Dus oplettendheid geboden....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2