ChristianMatch
 


Forum

Berichten van IMRE695
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 52 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van IMRE695
Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 16:46
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
MARIEKE897 schreef:
Lassie? loopt die nog wel te dartelen dan? Verraste, verbaasde smiley Clown smiley

Volgens mij was Snuf de Hond eigenlijk fout in de oorlog: een Duitse herder moet je rekenen. Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 09:46
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
Mario: nog maar 46 entries (reacties) van de volgende bonus verwijderd! Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 07:49
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
MARIO216 schreef:
Speurhond, speurhond, ik wil een topografische kaart en het Shell stratenboek.

Mario, die anders wel Snuf de hond wil.

Een horloge met GPS? Is dat iets?

Snuf de Hond wil niet. Is te oud. Wij dachten eigenlijk aan Lassie. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zondag 30 mei 2010, 07:46
BerichtOnderwerp: Geld
 
MARIO216 schreef:
Eigen baas...hoeveel mag je verdienen t.o.v. je eigen personeel. Wat is genoeg geld verdienen.
Kortom we zitten in een crisis, dat denken we tenminste. Iedereen heeft het er over. Maar als we naar andere landen kijken doen we het niet slecht.
Is een basisloon niet genoeg, met boven op een extra'tje voor een bep. functie

Een basisloon met toeslagen.... Dit druist tegen ieder menselijk verlangen in naar meer, naar beter, naar hoger, naar rijker, naar boven anderen uitstijgen, naar gode gelijk worden, het streven naar rijkdom, macht en aanzien. Daarom ontspoorden sommige maatschappij-modellen ook op den duur: anderen bleken toch meer gelijk dan de rest (Sovjet-Unie, eigenlijk een dictatuur waarbij de 'gelijkheid' opgelegd werd of ook Zweden, waar artsen na hun studie naar het buitenland gingen, want daar konden ze veel meer verdienen dan in het gelijkgestemde Zweden).

Je gedachte is oprecht, maar sedert Adam Smith's Wealth of Nations weten we beter: de mens wordt gedreven door Welbegrepen Eigenbelang vermengd met enig altruïsme.

Imre, die best rijk wil worden, maar niet ten koste van anderen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 23:31
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
MARIO216 schreef:
Geachte directie Imre,

Het is al laat en ik heb wat bij te lezen maar ik ga voor akkoord. Moet noch wel overleggen met mijn baas wanneer ik ga. Knipoog smiley
Kunnen jullie dan voor een Twitter account zorgen Smiley die vol vragen zit

Als je maar vóór de winter gaat. Want anders wandel je in de sneeuw.

Twitter? Wasdah? We volgen je via Earth Google en verder krijg je postduiven mee en een speurhond.

Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 23:27
BerichtOnderwerp: Het christendom en andere geloven
 
PIETER649 schreef:
Ik heb jouw puntje niet gemist hoor, ik weet dat er vrije dagen zijn en dat is ook goed.
Je hoeft ook geen medelijden met mij te hebben, ik heb het goed, zowel in mn relatie als financieel.

Wat mij nou steekt is dat jij dat extra dagje vrij ziet als: dat moet toch kunnen.
Waarom moet dat dan automatisch op kosten van de werkgever.
Als er zoveel behoefte is aan die extra dag kan dat toch ook onbetaald?
In deze tijd waarin andere ondernemers het wel zwaar hebben, ik ken er zat die zwaar verlies draaien, word er door de vakbonden toch weer gewoon over loonsverhoging gesproken.
Waarom leveren in de moeilijke bedrijfstakken het personeel niet ook es n beetje in? Solidariteit is toch zo belangrijk? of is dat eenrichtingsverkeer?
Ik zag deze week die Rouvoet met droge ogen verklaren dat de werkgever wat hem betreft de eerste 6 maanden ww gaat betalen....
Ik hoop dat andere kiezers dit ook gehoord en begrepen hebben... arm nederland als die malloot weer in de regering komt!!
In mijn bedrijf is nog nooit door iemand om loonsverhoging gevraagd... toch krijgen ze regelmatig verhoging.
Als het bij mij regent, druppelt het ook bij mn personeel, ik ben geen Scrooge.

Ik wens je veel sucses bij je nieuwe zzp carriere en als ik wat voor je kan doen, gewoon ff mailen he!!
De eerste tip is bij deze gratis: begin indien mogelijk nooit aan personeel, hou de uitvreters buiten en date iedere week een CM spetter voor de nodige afleiding Knipoog smiley



Ik snap jou ook wel. Ik zou er ook voor zijn om b.v. Hemelvaartsdag en/of 2e Pinksterdag uit te ruilen tegen het Suikerfeest van mijn part en 5 mei. Bevrijdignsdag. Alhoewel bepaalde sectoren ook profijt hebben van al die vrije dagen. maar dit terzijde, want dat zal bij jou niet zo zijn.

Ik snap ook dat ondernemers het zwaar hebben. Maar werknemers vinden het zelden reëel om mee te moeten betalen aan een bedrijf dat in moeilijkheden dreigt te raken. Ze hebben ook hun welvaartsniveau en hun vaste lasten. Ik weet: in de ww krijgen ze stukken minder, maar (structurele) loonsverlaging ligt altijd moeilijk, zeker als er op den duur geen baangarantie tegenover staat.

Tot nu toe was ik vooral werknemer. En genoot ik van iedere vrije dag die ik 'cadeau' kreeg. Echter, hier worden nog bid- en dankdagen voor gewas en arbeid gehouden. Mijn vader nam daar vroeger een (halve) snipperdag voor. Dus, van zijn eigen verlofkaart en zijn baas had daar gelukkig begrip voor. Onbetaald verlof is niet iets wat iedereen zich kan veroorloven, maar zo kan het ook in goede harmonie opgelost worden.

Bedankt voor de tips! Ik zal alleen andere free-lancers met nauw omschreven opdrachten op pad sturen. Ik ben geen managers-type namelijk. En verder staat er achter iedere succesvolle man een goede vrouw! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 22:44
BerichtOnderwerp: Het christendom en andere geloven
 
PIETER649 schreef:
De VOC mentaliteit is idd ver te zoeken heden ten dage... Boze smiley
Natuurlijk ga ik niet voor een baas werken.... ik haal mn zwarte centjes toch wel binnen, kan een villa bouwen, vette bmw met 232pk rijden en net zo vaak op vacantie als ik wil.
Weet jij trouwes wat n kick het geeft in mn fabriek te zien hoe personeel zich afbeuld om mijn luxe te betalen??

Pieter, die vind dat werknemers ook hun verantwoording moeten nemen, hard werken voor de baas want als het bij de baas niet regent zal het bij hun ook niet druppelen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Beste Pieter,

Volgens mij heb je mijn punt gemist. Zolang als je meedraait op deze planeet weet je toch dat er een aantal vrije dagen vaststaan per jaar: christelijke feestdagen en (dat verschilt per land) een aantal nationale feestdagen of de 1 mei-viering. Kortom, als je een eigen bedrijf hebt, dan weet je toch dat je mensen een aantal dagen per jaar vrijaf hebben. Smiley die vol vragen zit

Als ze niet weten waarom met christelijke feestdagen, dan ligt er voor jou als christelijke werkgever, die eigenlijk niet wil dat andere mensen voor eeuwig verloren gaan, een dankbare taak om je werknemers iets te vertellen over Christus die gestorven is voor onze zonden. Ik neem aan dat je dat wel durft en dat je hart daar ook naar uitgaat als gelovige hier op CM en in je dagelijks leven. Lachende smiley

Verder heb ik geen medelijden met jou: huwelijksreis, nieuw huis, baby op komst; we hebben het allemaal meebeleefd hier op CM. Je hebt kennelijk genoeg vertrouwen in de (economische) toekomst. Ik gun het je van harte! Maar dat piepen door ondernemers als hun mensen een (extra) dagje vrij hebben, dáár word ik pas echt sarcastisch van. Verlegen lachende smiley

Imre, die best begrip heeft voor het vrije ondernemerschap, maar zich als ZZP-'er-in-wording ook bewust is van de risico's.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 21:31
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
Voor de echte kerels: Höken, Motoren, Bier, Hooi, allemaal héél Normaal.


http://www.youtube.com/watch?v=7Y_wUu99E7M
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 21:24
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
Filosofische vraag:

Mensen houden van dieren. Maar.... houden dieren ook van mensen? Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 21:22
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
LEANNE226 schreef:
Sure,ik moet toch wachten he..........

Goed, ik heb gebeld met het Korps Mariniers. Ze hadden niemand beschikbaar dit weekend. Ze vroegen of een aantal stoere marrechaussees ook goed was. Of anders een compleet arrestatie- en bijstandsteam. Je kunt nog kiezen! Knipoog smiley


Laatst aangepast door
IMRE695
op zaterdag 29 mei 2010, 21:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 21:16
BerichtOnderwerp: Het christendom en andere geloven
 
PIETER649 schreef:
Ik hoop echt dat jouw eerste zin sarcastisch is.... Geschokte, onthutste smiley
Als werkgever word ik een beetje gestoord van al die feestdagen die ik "gewoon" moet doorbetalen.
Het zijn nu 3 weken op een rijtje hier, hemelvaartsdag, pinksteren en froleichnam. In totaal 3 dagen vrij geven en doorbetalen terwijl ze geeneens naar de kerk gaan of uberhaupt weten waar deze dagen voor staan.
Voor mijn part schaffen ze al die verplichte dagen lekker af.
Eens zien hoeveel mensen dan 2e pinksterdag nog vrij nemen...
Neem in de winter maar vrij als het vriest, dan ligt de economie toch stil en het scheelt mij verwarmingskosten!

Typisch een werkgeversstandpunt. Een kleine middenstander met een kruideniersmentaliteit. Boze smiley
Als je je personeel geen vrije dag kunt geven, lees als ondernemer kunt veroorloven om ze vrij te geven, dan stop je toch lekker en je neemt zelf een baas. Dan ben je ook lekker doorbetaald vrij met zulke dagen en kun je wellicht nog in het vorstverlet ook en dan lekker zwart bijklussen.

Imre, die vindt dat ondernemers niet moeten zeuren. Want het is hun eigen keuze! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
IMRE695
op zaterdag 29 mei 2010, 21:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 18:33
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
Eh.... kan ik nu weer een uurtje offline? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 18:23
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
TESSYBEAR731 schreef:
Nou, zo klein ben k anders niet Geschokte, onthutste smiley

Zal je nog es morele steun bieden Huilende smiley, smiley in tranen

Nou, vooruit dan. Wist je bijvoorbeeld dat (op fluistertoon verder)........
dat die Imre............ en die meid uit Ameland........... station Hulshorst........ boswandeling............. toen met haar mee naar........ drie dagen niet thuis geweest! Verraste, verbaasde smiley

Erg hè! Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 18:21
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
LEANNE226 schreef:
Now we're talking! Coole smiley met zonnebril
5 blauwe?

Ja, en zo'n grote helicopter, om je snel deze kant op te krijgen! Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 18:18
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Vooruit, nog een keer ijs dan! Kwijlende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 18:16
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
LEANNE226 schreef:
Even denken hoor.............nee,het werkt niet!

Chips, dan zal ik toch marinebijstand moeten vragen. Verraste, verbaasde smiley Verlegen lachende smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 18:14
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
TESSYBEAR731 schreef:
Luister ik ff mee Engeltje smiley


Eh.... kleine potjes..... grote oren..... Smiley die vol vragen zit


Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 18:13
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
LEANNE226 schreef:
We zijn dr voor je Imre!!! Kussende smiley


O ja? Ik heb anders geen flauw idee hoe jij er uit ziet. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Imre, die Leanne eigenlijk best lief vindt. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 18:12
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
LEANNE226 schreef:
bezoek?dates?sites?meervoud????verhalen?
vertel gerust,ik luister naar je Lachende smiley

(...................................................................)


Imre, die altijd de discretie zelve is....... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 18:09
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
MARIO216 schreef:
Gelukt

Vriend Mario, we maken hier wel ff een dealtje van onderhands. Kijk, het is natuurlijk ontzettend aardig dat jij telkens die bonussen in de wacht sleept, maar daarmee daalt de populariteit van dit topic DRA-MA-TISCH, want anderen gaan denken, en hierbij denk ik in het bijzonder aan die arme Leanne in het verre, verre noorden: "Ik win toch nooit wat! Boze smiley En vervolgens blijven ze hier weg. Dus, de volgende bonus laat je gewoon aan je voorbij gaan. Gun die andere 2 of 3000 mensen op deze site ook een kans. Engeltje smiley

Enfin, hier is mijn deal met jou: je begint half juni aan die voetreis naar Rome en je laat tijdens de wandeling je baard al staan. Als je stevig doorstapt, dan ben je begin augustus in de Eeuwige Stad. Dan stap je op de boot naar Egypte en in Alexandrië kies je verder: naar Mekka en Medina of naar Sudan en Somalië. Mocht je voor dat laatste kiezen, dan stap je op een roeiboot en trek je jezelf de Nijl op. Wil je naar Saudi-Arabië, dan kun je met een karavaan door de woestijn mee. We verwachten je medio oktober weer terug in Nederland, liefst per eigen vervoer, maar wellicht kun je, nadat je gevangen genomen bent door Somalische piraten en daarna bevrijd door het korps Mariniers per marinevaartuig terug naar Den Helder varen. Enfin, de reis van je leven man! Clown smiley

Mocht dit je wat minder smaken, dan kunnen we al je bonuspunten ook in één keer uitruilen tegen tien kratjes smurfenbier uit de Aldi of de Lidl. Maar dit wel in overleg met de directie hier. Echter: daarna mag je weer gewoon meedoen. Deal?

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 18:00
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
HANNAH810 schreef:
effies kijken of mario online is dan maar?? Clown smiley
misschien staan er nog meer galante mannen klaar je te helpen??? Knipoog smiley

Wat heb jij toch met galante mannen, Hannah? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 17:59
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
HERMIENA254 schreef:
had je maar ff online moeten komen, Imre......

Je wilt niet weten hoe veel bezoek ik krijg door dit soort sites. En de verhalen die je dan hoort! Gefrustreerde smiley

Engeltje smiley Duiveltje smiley Coole smiley met zonnebril Verlegen lachende smiley Lachende smiley Knipoog smiley Clown smiley Verliefde smiley Smiley met dichtgeplakte mond Geschokte, onthutste smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 17:57
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
MARIEKE897 schreef:
Nou, als ze me een goeie masseur kunnen sturen? Knipoog smiley

Maarrrrrrrrrr tis klaar! bed staat in onderdelen op de eigenaar te wachten! Morgen de slaapkamer van onder tot boven maar even schoonmaken, want maandag kan ik w.s. mn bed ophalen Lachende smiley

Marieke (die het gezegde 'zondagswerk is niet sterk' kent, maar even niet anders kan Engeltje smiley )

Zelfs voor masseurswerk ben ik nog te lui vandaag.... Verlegen lachende smiley


Imre, die blij was off-line te zijn, toen Marieke om hulp vroeg. Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 17:56
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
MARISKA601 schreef:
Mijn muis gaat dood... hij heeft nieuwe batterijen nodig. Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Waarom dit nou net in het weekend? Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

Ik dacht dat jij een dierenliefhebster was, Maris. Maar, maar: hond zonder brokken (vindt de hond in de bak dus) en twee muizen geven de geest, omdat je geen kakelverste batterijen hebt. Kweenie hoor... Er is niet veel méér nodig om de Partij voor de Dieren kamervragen te laten stellen. Knipoog smiley Clown smiley

P.S. Geef je hond zakgeld; dan kan ze haar eigen brokken kopen. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 17:53
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
Mèn, ik loop hier een partij achter. Geschokte, onthutste smiley Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 17:49
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
PIETER649 schreef:
Voor alle mannen ( althans.... leden van het mannelijke geslacht) op cee-em

http://www.youtube.com/watch?v=jGqrvn3q1oo


Fijn Pieter, ik voel me erg aangesproken. Nù nog even als een slimme man er een werkende link van maken. Zo lui ben ik vandaag! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 11:58
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
MARIO216 schreef:
Als we zo doorgaan moet de bonus er vandaag noch uit gaan. Clown smiley

Noch uitgaan betekent: er niet uitgaan. Edoch, hij kan er nòg uitgaan. Knipoog smiley Maar houd jij hetzelf in de gaten, Mario? Ik ben er niet helemaal met m'n hoofd bij namelijk.... Gefrustreerde smiley


Imre, die graag bonussen weggeeft, als-ti zelf maar niet mee hoeft.


(overigens de reis naar Saudi-Arabië kan ingewisseld worden voor 10.000 Airmiles te besteden in de tax-free shop van Mogadishu) Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 11:53
BerichtOnderwerp: traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagggggggggggg
 
ZINGA672 schreef:
Niet doen; je weet niet hoelang dat nog bestaat... Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley

GrZing!

Is het leven buiten CM dan buitenaards? Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 07:30
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
Uitgesmurft! Verraste, verbaasde smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMRE695 (56)





Berichten: 1550

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 mei 2010, 05:33
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
MARIO216 schreef:
Nou Imre, en vooral Thomas, opgelet:


http://www.youtube.com/watch?v=PEoonYJpsU0&feature=related

Goed gesmurft, Mario!!


Imre, die nog even gaat smurfen in bed.... Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van IMRE695
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 52 Volgende
Pagina 2 van 52