ChristianMatch
 


Forum

Berichten van PEACEDOVE820
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6 7 8 9 10 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van PEACEDOVE820
Auteur Bericht
PEACEDOVE820 (44)





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 april 2010, 15:10
BerichtOnderwerp: 'k wil verder !
 
JONATHAN890 schreef:
Ik schrijf regelmatig mijn gevoelens enz op in gedichten.

Lang niet allemaal zet ik op CM hoor, sommige zijn iets tè .... eh erotisch getint of te persoonlijk of niet bijdragend of wat dan ook.

Op FunkyFish heb ik er wel iets meer neergezet, en bijna allemaal staan ze op mijn hyves-blog.

Maar ik vind t ook wel leuk. Zat vanavond wat te mailen met een leuke dame op CM, en we hadden t zo over dat ik wel eens t briefje van God zou willen inzien, wat Hij voor plannetje met mij heeft wat de liefde aangaat. k Zou best wel eens willen weten, wanneer, wie, etc

Maar ja... wil nu weer verder gaan
maar God wanneer,
zal ze zo voor me staan?

Hey Jonathan,

IK vind het bijzonder dat je dit soort dingen op cm durft te zetten Knipoog smiley
Meeste mannen daarin tegen praten niet over gevoelens dus zullen ze ws ook niet op papier zetten.
Dat jij dat wel doet vind ik van lef getuigen en dat siert een mens in dit geval jij dus!

Greets,
Peacedove
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820 (44)





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 april 2010, 14:43
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
MARIJAN072 schreef:
Slaapt iedereen nog Smiley die vol vragen zit Of is het te mooi weer, om op een forum te schrijven. Zit ook wat in!

Een fijne dag allemaal! En geniet van het zonnetje. Lachende smiley

Ik slaap allang niet meer hoor, met kids mag je niet uitslapen Lachende smiley
Die kunnen niet wachten om op te staan Knipoog smiley

Vanmorgen zelfs door de wekker heen geslapen ja ja in t weekend probeer ik t altijd een uurtje te rekken als het lukt.....
De stroom was uitgevallen gelukkig deed 2 uur later alles weer Clown smiley

Nou een heerlijk dag om van te genieten geniet ze Lachende smiley

Greets,
Peacedove
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820 (44)





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 april 2010, 13:24
BerichtOnderwerp: Wat als...
 
JONATHAN890 schreef:
Ding Dong ...... gaat de deurbel nou??

Shitterdeshit...zal wel weer een jehova getuige zijn. pfffffffffff.....sta ik weer een half uur met ze te kletsen.....eigenlijk helemaal geen tijd voor, ben 't terras aan t schoonspuiten.
Nou ja....ff wat anders, ik ga open doen.

'Goedemorgen' zegt de man aan de deur. 'goedemorgen meneer'. Gek ...zijn ogen komen me bekend voor, of ook weer niet.... maar ze spreken me zo aan, warme liefdevolle ogen heeft die man, denk ik.
'Ik ben Jezus, wil je even vragen of je even tijd voor me hebt.'
Oeps....t giert door mijn hoofd..... Jezus wil bij mij in huis komen.
Wat maakt t ook uit spreekt mijn gevoel, Hij is welkom, altijd, ik verlang zo naar Zijn komst en...nu is Hij er. Maar toch.... liggen er dingen die Hij niet mag zien? hm....volgens mij niet.
'Goed hoor...graag zelfs...fijn.... ben wel erg verwonderd, U hier'
'Ja Johan, ik wil altijd in jouw huis zijn, dat weet je toch?' zegt Hij. 'Natuurlijk weet ik dat, dat heeft u toch altijd gezegd, en ik veel gevraagd'

Tijdens het koffie zetten, hoor ik dat Jezus door mijn woonkamer slentert. Ik hoor Hem vragen, 'mag ik even in je CD's kijken?'. Van mij mag het.
Ik hoor hem weer zeggen 'tjonge Johan, veel gospel CD's, luister je die veel? Ik zie ook wat onbekendere muziek, nooit gehoord, weet je Johan, veel van die gospel muziek, stijgt op tot in de Hemel, dan horen wij er ook stukkies van. Maar die andere muziek ken ik niet.' 'het is goed hoor Jezus, niets mis mee, gewoon muziek met wat liefdesliedjes'. 'Oh...dan is t goed hoor, ik hou niet van muziek, waarin de duivel wordt aanbeden enzovoort', zegt hij. 'Heb ik ook niet meer Jezus, tijd geleden paar weggedaan, waar ik niet meer naar kon luisteren'
'Die boekenkast, mag ik daar ook in neuzen?' vraagt hij nu. 'Ja hoor, dat mag U' Een paar boeken kijkt Hij snel in, anderen legt Hij weer opzij, anderen bekijkt Hij geïnteresseerd. Zou Hij moeite hebben met wat boeken die ik gelezen heb, denk ik. Nee, Hij zegt niets en gaat weer op de bank zitten. 'Johan, mag ik je wat vragen?' zegt Hij. 'Ja hoor Heer, dat mag' zeg ik. 'Een paar van je boeken heb je volgens mij nog nooit gelezen. Die heb ik door anderen aan jou laten geven, omdat ik je daardoor dingen wilde vertellen. Waarom heb je er niets mee gedaan?'

Ik slik even.... Jezus heeft mij dingen willen laten zien, en ik heb er niets mee gedaan. 'Ik heb ze weggelegd en niet meer aan gedacht' verontschuldig ik me. 'Jammer' zegt Hij 'had je veel aan gehad, nu ben je er een beetje doorheen gegaan, terwijl ik je had willen leren, te vertrouwen, te luisteren naar mijn woord. Ik had je echt veel willen zeggen'

Tijdens het koffie drinken, kijkt Hij mij aan en glimlacht. 'Je zit er aan te denken hè, van die boeken?' 'Ja Heer, ik zal voortaan wat meer tijd aan besteden' 'Lees eerst dat boek maar wat op tafel ligt, Johan' Hij wijst naar t boek God speelt geen enkele rol in mijn leven, Hij is de regisseur.
Ja daar ben ik aan begonnen. 'Als je dat uit hebt, kies je maar een volgende uit. Ik zal je wel laten voelen, welke'

'Vind je t erg dat we nog even samen bidden' zegt Hij, 'Ik hoor je zo weinig, vind dat jammer, ik wil graag met je praten'
Weer moet ik mij verontschuldigen. Tijdens het bidden, voel ik een rust door mij heen gaan, die ik veel te weinig voel.
Na het bidden, zegt Hij 'zie je nou Johan, dat ik zo dichtbij je bent in het gebed? ' 'Ja Heer, ik zal meer tijd voor U nemen'

Dan staat Hij op en zegt dat Hij weer verder gaat. Ik wil Hem een hand geven, maar Hij slaat zijn armen om mij heen en zegt 'Toch moet je weten Johan, dat Ik veel van je hou'

De deur gaat dicht en ik ga zitten, ben sprakeloos, maar blij, en weet ook dat Hij er altijd is, ook als ik de tijd soms niet neem.

Wat een mooie conversatie Knipoog smiley
We zouden idd meer tijd met God moeten nemen dan zullen we meer rust in ons leven ervaren en het maakt ons rijker Lachende smiley

Enne er staat tenslotte niet voor niets in Gods woord dat je je geen schatten op de aarde moet verzamelen maar idd hemel.
Wat dat betreft kan je in het echte leven ook op dingen terug geworpen worden.
En tegenwoordig zoek ik rijkdom in heel andere zaken:
*Een warm bed om in te slapen
* Een dak boven je hoofd
* Een volle koelkast met eten
Kortom God die in alles voor ziet al wat een mens behoeft!

Ik dank de Here elke dag voor wat ik mag ontvangen en weer uitdelen, als ik daar mee stop heb ik te kort dus ga ik daar heerlijk meer door.
Zegenen e tot zegen zijn Lachende smiley

Greets,
Peacedove
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820 (44)





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 april 2010, 23:42
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
THOMAS968 schreef:
Waarom zou dat een probleem zijn? Alle alleenstaande mannen doen het en verreweg de meeste vrouwen ook. Er is geen bijbelse grond te vinden die het verbiedt, de daad van Onan was geen zelfbevrediging. Gewoon voor het zingen de kerk uit, populair gezegd, terwijl hij een opdracht had. Deze bijbeltekst is vaak misbruikt om zelfbevrediging als zonde te betitelen maar had daar niets mee te maken. Over vrouwelijke sexualiteit spreekt de Bijbel haast niet. Er is ook niks mis mee. Verdringing is vooral bepaald slecht voor je geestelijke gezondheid. Sexueel verlangen is niet fout, het fantaseren erover ook niet en als er geen partner is dan is masturbatie volstrekt normaal. Dat de meesten liever de liefde bedrijven met een partner is evident, maar je moet je er geen schuldgevoel over laten aanpraten als die er even niet is. Onbevredigde verlangens zijn in ieder geval niet goed voor een mens. En je schaadt met masturbatie echt niemand, ook jezelf niet. Mensen die je schuldgevoelens willen aanpraten op dit punt zijn pas een gevaar voor de geestelijke volksgezondheid.

Thomas, die nu maar hoopt dat mensen volwassen reageren.

Hey thomas,

Wat super dat je dit onderwerp gewoon lekker opengooit, heeft vaak een taboe op in christelijk nederland Lachende smiley
En ik denk dat een schulgevoel laten aan praten al helemaal niet goed is...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820 (44)





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 april 2010, 22:59
BerichtOnderwerp: 'k wil verder !
 
MARY052 schreef:
Wow Jonathan, echt heel mooi
enne ook nog es herkenbaar Knipoog smiley

Echt mooi Jonathan, heb je dat altijd al in je gehad dat dichten?
Heb al een heel stel mooie voor bij zien komen nl Knipoog smiley

Greets,
Peacedove


Laatst aangepast door
PEACEDOVE820
op vrijdag 23 april 2010, 22:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820 (44)





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 april 2010, 20:40
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
ANITA324 schreef:
Is er ook Thee?

Want koffie is slecht voor mijn maag Twijfelende smiley krijg der een knoop in.

Nieuwtje Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley !!!!!!!!!!!

Jaja gisteren werd ik gevraagd door een bekende vriend van mij we hadden al 2 jaar een hele goede vriendschap en kennen elkaar door dik en dun.
Had voor die tijd ook 3 maanden verkering met hem gehad maar tja ik maakte het toen op dat moment uit hij was daar helemaal kapot van dat snap je dan ook wel. Maar door de 2 jaren heen altijd naar elkaar toe gegaan op verjaardagen en af en toe naar elkaar toegaan dan repareerde hij mijn laptop en maakte ik bij hem de huis schoon of ging voor hem koken maar naar gisteren is de fonk gesprongen en zijn we weer stapel verliefd opelkaar. Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley
We zijn er beide ook echt aan toe en hoop ik dat het zich in iets mooies mag uit bloeien. Maareh ik blijf voorlopig hier nog wel hoor Knipoog smiley om goede vriendschap als broeder en zuster te verbreeden. Want als broerder en zuster mag je voor elkaar een hand en een voet zijn. Lachende smiley

Hartelijke groet,

Anita


Van harte meid, em geniet er maar lekker van dat verliefd zijn het is je van harte gegunt
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820 (44)





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 april 2010, 13:19
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
RENSKE067 schreef:
idd leanne
als je sex alleen ziet als lusten en lasten is er wel iets mis denk ik
dan is het een kwestie van je lusten bevredigen
en dat is nu denk ik juist waar het om draait in het 7e gebod
en dat je trouw bent aan je partner

Daar ben ik het helemaal mee eens Renske!

Enne daar wou ik aan toevoegen dat je altijd opnieuw mag beginnen ook op relatie gebied....
Scheiding is nogmaals echt niet altijd een keuze , soms moet je kiezen tussen 2 kwaden en dan kies je de mist kwade.....

Wel denk ik als een relatie emaal verbroken is het bijbels is deze geestelijke band met deze persoon ook verbroken moet worden en dan ben je echt vrij in Gods ogen idd.

Mensen hebben altijd hun oordeel , en mensen denken het altijd beter te weten.
Zolang je zelf iets niet hebt meegemaakt zoals scheiding denk ik niet dat mensen daar over een oordeel te vellen hebben.

Dat mogen we aan God overlaten en in zijn Handen leggen Knipoog smiley

Sorry da was effe off topic....

Greets,
Peacedove
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820 (44)





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 april 2010, 13:03
BerichtOnderwerp: Wat mensen zeggen.....
 
MARISKA601 schreef:
Wat mensen zeggen...

De laatste tijd heb ik aardig wat dingen voor mijn voeten geworpen gekregen.
Ik kan er boos om worden om wat mensen zeggen.
Ik zou er haast depressief van worden.
Het lijkt alsof al die mensen het allemaal beter weten dan ik.
Ben ik slechter dan hun?
Dat schijnt allemaal zo te zijn.

Allereerst ben ik satanisch bezig omdat ik in dingen geloof die de medische wetenschap heeft ondekt.

Ten tweede beweren er mensen dat ik in Gods ogen nog steeds getrouwd bent,
dus hier op cm overspel pleegt door een partner te zoeken.( eigen interpretatie).

En ten derde was er iemand die mij vriendelijk verzocht om de kinderdoop te verwerpen, en de volwassen doop moet onder gaan.

Mensen waar zijn jullie mee bezig?
Zijn jullie allemaal een haar beter dan ik?
Wat is het toch makkelijk om te kijken naar een ander.
Kijk eerst naar jezelf, leven jullie wel naar Gods wil?
Iedere kerk heeft zo zijn eigen interpretatie van bepaalde bijbelteksten.
De kerk waarin in gedoopt ben, hadden hun eigen uitleg over het hoe en wat van de kinderdoop.

En ja ik sta achter de kinderdoop.
Ik zou God verdriet doen als ik mij zou laten herdopen.

En ja ik heb God verdriet gedaan door bepaalde dingen waar ik voor koos.
Ik heb relaties gehad, en nooit getrouwd geweest, trouwen zat er gewoon niet in.
Maar waarom zou ik mij zelf nog langer kwellen met de gedachte dat ik in Gods ogen getrouwd ben?
Bij God is vergeving mogelijk.
Is het Gods wil dan dat ik de rest van mijn leven zonder partner door het leven moet?
Alleen al om het feit dat ik relaties heb gehad?

En ja, ik geloof dat medische wetenschap een hele boel dingen ten goede heeft gebracht.
Ik ben blij dat er bepaalde medicijnen op de markt zijn gekomen, waardoor ik kan functioneren.
Als God werkelijk zou willen dat ik depressief door het leven zou moeten gaan, zou God er ook voor zorgen dat die medicijnen niet zouden werken.


Alleen God weet waarom ik bepaalde dingen in mijn leven heb gedaan.
Wij mensen hebben er niet naar te oordelen.


Laten we elkaar bemoedigen in de dingen die we willen en kunnen doen.


groeten van iemand die niet zonder zonde is.

Lieve Maris,

Ik zou willen zeggen trek je niet te veel aan van het oordeel van anderen, uit ervaring kan ik je zeggen dat je daar echt niet gelukkiger van word.....

Hele dikke off topic hug...............

Liefs,
Peace en haar vrolijke kids Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820 (44)





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: donderdag 22 april 2010, 19:48
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
MAR907 schreef:
Ik denk er het zelfde over.
"die twee zullen èèn zijn" het mag niet zomaar verbroken worden.
Trouwen doe je voor de staat (maatschappij).
Gemeenschap hebben betekend dat je die vrouw of man tot je genomen hebt als man of vrouw.
Dat zijn de waarden en normen van God.


Daar ben ik het helemaal mee eens!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820 (44)





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: donderdag 22 april 2010, 13:04
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
JONATHAN890 schreef:
Hoe ik t denk te verantwoorden?
Hoe ga ik al mijn zonden verantwoorden aan God??

shit...... dat lukt mij niet, kan ik niet, heb ernstig gefaald

Thank God for Jesus....

En ja... ik weet dat ik dingen fout doe en gedaan heb. En ik weet dat ik niet mag en kan leven en doorgaan met fouten maken, omdat ik weet dat God een vergevende God is, want dan sla ik weer een spijker.

Verleiding is groot.

Wie sex heeft gehad is volgens God één vlees geweest met hem/haar.
Voor mij houdt dit in dat je voor God een relatie bent aangegaan.

Weet je ik denk dat we allemaal mens zijn en dat die gevoelens door God gegeven zijn.
Alleen vraagt God wel van ons daar goed mee om te gaan.....

Persoonlijk heb ik ook niet gewacht tot het huwelijk en ben net als jij met die persoon getrouwd des tijds.
Ik denk dat God en vergevende God is en je altijd een nieuwe start mag maken al had ik destijds niet het gevoel dat het verkeerd was.
Enne ja tijdens me huwelijk uiteraard anders had ik nu geen 3 kids Knipoog smiley

Maar dat is denk ik met alles met niet alleen met sex...

Greets,
Peacedove
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820 (44)





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 april 2010, 22:57
BerichtOnderwerp: De 7 geheimen die vrouwen verzwijgen
 
HANNAH810 schreef:
peace.......in dat geval hééft hij je toch ook pijn gedaan, ook al heb jij (voor zover ik t goed begrijp) de beslissing genomen om weg te gaan??
ik verwacht dat dat is wat eva bedoelt.....

Nee klopt niet helemaal hoor want hij is bij mij weggegaan , maar denk wel dat ik beetje begrijp wat je bedoeld!


Greets,
Peacedove
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820 (44)





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 april 2010, 21:59
BerichtOnderwerp: De 7 geheimen die vrouwen verzwijgen
 
EVA685 schreef:
Verplaats je eens in die ander, wat kunnen wij elkaar onnodig pijn doen in een relatie.

Vind dat nogal oordelend van je Eva en dat doet me wel een beetje verdriet om eerlijk te bekennen......
Wat scheiden doe je iet omdat dat dat nu zo leuk is maar omdat leven met elkaar onmogelijk is geworden idd in mijn geval dan.....

En soms moet je gewoon voor je kinderen kiezen en is dat de enige optie die er is....

Nou dat wou ik er effe over kwijt.

Greets,
Peacedove
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820 (44)





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 april 2010, 13:42
BerichtOnderwerp: liefde is
 
ANID014 schreef:
Wat geweldigig voor jullie!
Daar wordt een mens nou weer eens echt geweldig blij van!
Ook in deze mogen jullie ervaren: God is goed!

Wat super om te horen Robbedoes van harte meid!
Van zulke berichten word ik helemaal postitief Lachende smiley
Alle geluk van de wereld toegewenst samen met Henk Knipoog smiley


Greets ,
Peacedove
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820 (44)





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 april 2010, 13:37
BerichtOnderwerp: God speelt geen enkele rol in mn leven - Hij is de regisseur
 
WILLIE400 schreef:
boek ook gelezen erg mooi boek.
Net klaar met bevrijd van banden ook een aanradertje
willie

Ik ken het boek niet maar heb wel de preek gehoord en die vond ik zeer opbouwend!
IK heb de preek via internet geluisterd een tijdje terug.

Vind dat ze bij bevrijdings pastoraat hele op bouwende dingen hebben, jammer genoeg is er geen kinderopvang dus kan ik daar helaas niet heen.

Greets.

Peacedove
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820 (44)





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: dinsdag 20 april 2010, 13:22
BerichtOnderwerp: De 7 geheimen die vrouwen verzwijgen
 
Idd Jonathan ben t helemaal met je eens dat een man en een vrouw een aanvulling op elkaar behoren te zijn!
Alleen in het echte leven gaat dat helaas niet op anders zouden er hier op cm en in t echter leven niet zo veel gescheiden mannen en vrouwen zijn....

Greets,
Peacedove
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820 (44)





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: maandag 19 april 2010, 19:59
BerichtOnderwerp: De 7 geheimen die vrouwen verzwijgen
 
CROSSROAD317 schreef:
Moeten is dwang, maar wel een typerende reactie van een vrouw die denkt de mannen te kennen, zonder zich ook in hem verdiept te hebben. Helaas is dit meer regel dan uitzondering Boze smiley

http://www.youtube.com/watch?v=GuMZ73mT5zM

Vandaar dat mannen vrouwen niet snappen, en vrouwen mannen niet WILLEN snappen ..... Knipoog smiley


Ach ja wat kan ik zeggen een stukje inlevingsvermogen in leggen, maar dat geldt mijns inziens niet alleen voor een reatie tussen een man en een vrouw maar ook voor vriendschappen!

Enne gelukkig zijn we niet allemaal eender dan valt er tenminste nog wat te ontdekken......

Greets,
Peacedove
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820 (44)





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: zondag 18 april 2010, 22:45
BerichtOnderwerp: De 7 geheimen die vrouwen verzwijgen
 
HARALD285 schreef:
Maar 7??? en ik maar denken dat vrouwen meer te verbergen hebben dan mannen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Plagen mag he als t maar geen pesten wordt
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820 (44)





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: zondag 18 april 2010, 21:57
BerichtOnderwerp: Zondagsheiliging
 
IMKE917 schreef:
het hart waarin HIJ mag wonen is zijn kerk

Daar kan ik me helemaal bij aansluiten!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820 (44)





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: zondag 18 april 2010, 21:55
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
 
Hey luitjes,

Iedereen voorzien van vervoer of moet er nog wat geregeld worden voor dezen of genenen?

Groetjes,
Peacedove
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820 (44)





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 april 2010, 16:21
BerichtOnderwerp: BENZINEPRIJS
 
Ook ik rijd benzine, of ik neem de benenwagen.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820 (44)





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 april 2010, 21:13
BerichtOnderwerp: hey maatje
 
ROBBEDOES873 schreef:
heel mooi en mega herkenbaar...

Kan ik me alleen maar bij aan sluiten.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820 (44)





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 april 2010, 14:47
BerichtOnderwerp: Het oog van de man.
 
Hier wou ik effe op reageren!

Het zit hem toch in je hart niet in een uiterlijk plaatje, enne schoonheid is vergankelijk.
We krijgen tenslotte allemaal rimpels op een dag Knipoog smiley

Schoonheid zit van binnen diep in je hart en ziel en dat kan je niet op een plaatje vast leggen!

Zo to zo ver mijn persoonlijke bijdrage....

Greets,
Peacedove
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820 (44)





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: woensdag 7 april 2010, 21:49
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
 
Hey Hanna,

Ik hoef niet op gepikt te worden want heb een auto, gekregen weleens waar, een kadootje van God zeg ik weleens!

Zelf heb ik 1 plekkie over voor een smal iemand, alleen heb de gewoonte vreemde mannen niet in mn auto mee te nemen....
Dus mocht er iemand zijn de in een 2 punts gordel durft tussen 2 kinderstoelen in laat maar horen....

Groetjes,
Peacedove

PS ik heb er ook zin in! Lachende smiley


Laatst aangepast door
PEACEDOVE820
op woensdag 7 april 2010, 21:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820 (44)





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: woensdag 7 april 2010, 20:41
BerichtOnderwerp: kennen jullie dat?
 
Richt je op die mensen, op mensen die je lucht en levensruimte geven en niet op de mensen die je de adem en levensruimte ontnemen.[/quote]

Laatst aangepast door
PEACEDOVE820
op woensdag 4 augustus 2010, 23:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820 (44)





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: woensdag 7 april 2010, 20:28
BerichtOnderwerp: kennen jullie dat?
 
CARIEN982 schreef:
Waar ging het dan over? Twijfelende smiley
Misschien dat wij je kunnen helpen?
Ik zou zeggen.... gooi gewoon in de groep als je wilt Lachende smiley


Ben mn eitje inmiddels kwijt Knipoog smiley
En heb mn rust met God gevonden Lachende smiley


Laatst aangepast door
PEACEDOVE820
op woensdag 4 augustus 2010, 23:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820 (44)





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: woensdag 7 april 2010, 14:13
BerichtOnderwerp: kennen jullie dat?
 
Toch maar tekst weg gehaald wist niet wat ik er mee wilde nl......

Laatst aangepast door
PEACEDOVE820
op woensdag 7 april 2010, 14:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820 (44)





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 april 2010, 21:39
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
 
Hey allen ,

Voor de goede orde wat zijn de kosten er voor ?
Daar hangt het nl vanaf of ik ook kan komen met mn 3 kids.
Bijstand is geen vetpot nl...

Dusse als ik de kosten weet kan ik bedenken of ik het me kan veroorloven....


Groetjes,
Peacedove

PS had begrepen dat het alleen eigen eten en vervoer is maar verder geen kosten .
Dus ik zou ook graag mee willen!

Peacedove: 3 kids


Laatst aangepast door
PEACEDOVE820
op dinsdag 6 april 2010, 21:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820 (44)





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 11:59
BerichtOnderwerp: Bijbels feest ongezuurde broden
 
[quote=IMRE695]

Hoi Imre,

Ik vier alleen nog bijbelse feesteen dus geen kerst en pasen meer.
Dat zijn nl van oorsprong helemaal geen christelijke feestdagen, verder leer ik mn kinderen ook niet dat sinterklaas bestaat!

Wist je dat zelfs de kerstboom een heidens gebruik van oorsprong is?

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe jij dat dan ziet/ beleeft......

O ja en ik zie het niet als wettisch maar gehoorzaamheid aan God
Knipoog smiley

Groetjes,
Peacedove
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820 (44)





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: maandag 22 maart 2010, 14:46
BerichtOnderwerp: Bijbels feest ongezuurde broden
 
Sinds kort ben ik heel erg bezig met feesten die door God zijn ingesteld.

En binnen kort komt dit feest eraan het houd in dat je praktisch gezien geen gisthoudende producten nuttigt voor een week lang!

Ik ben wel erg benieuwd we er op cm nog meer dit bijbelse feest gaat vieren
Dit feest is van 30 maart tm 5 april.

Voor mij is het gehoorzaam heid aan God en Zijn woord!
Hoe zien jullie dit?


Ben benieuwd naar reacties hierop....

Groetjes,
Peacedove
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820 (44)





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: maandag 15 maart 2010, 12:57
BerichtOnderwerp: Voor jou!
 
Wouw Mar,

Een echte bemoediging voor mij dank je wel , had ik echt effe nodig Lachende smiley

Groetjes,
Peacedove
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van PEACEDOVE820
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6 7 8 9 10 Volgende
Pagina 9 van 10