ChristianMatch
 


Forum

De 7 geheimen die vrouwen verzwijgen
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 april 2010, 16:58
 
Geheim 1: Alles wat vrouwen kopen, kost 20% meer dan ze zeggen
In cabaretvoorstellingen en tv-shows worden regelmatig grappen gemaakt over de dure smaak en permanente koopdrift van vrouwen. Gelukkig heeft mijn vrouw dat niet, denkt de gemiddelde man opgelucht. Helaas, ook jouw vrouw verzwijgt regelmatig de ware prijs van haar nieuwste outfit of kappersshampoo. Ze verdraait liever de waarheid, dan een discussie aan te gaan of haar aankopen nu wel echt nodig waren. Of het erg is? Ach, gun haar af en toe die dure shampoo.

Geheim 2: Haar exen waren niet slecht in bed
Als ze liefkozend in je oor fluistert: “Niemand doet dit zoals jij.”, dan neemt ze het waarschijnlijk niet zo nauw met de waarheid. Ze is wel zo slim om achterwege te laten dat haar ex een geweldige minnaar was die haar tot grote hoogtes bracht. Geen man wil dit horen. Maar maak je geen zorgen over eventuele minnaars uit haar verleden. Ze ligt niet voor niets nu met jou in bed.

Geheim 3: Zij vindt het net zo eng om zich te binden als jij
Het idee bestaat dat vrouwen de wederzijdse liefde met hun partners graag geregeld, bezegeld en gegarandeerd zien in het vastleggen van eeuwige trouw. Maar zij is net zo bang om haar onafhankelijkheid op te geven als jij. En hoeveel ze ook van je houdt, het idee dat ze nooit meer die eerste prille vlinders in haar buik zal voelen, benauwt haar. De meeste vrouwen zijn verslaafd aan dat heerlijke gevoel van verliefdheid. Waarom denk je dat ze 9 van de 10 keer een romantische komedie wil zien?

Geheim 4: Zelfs de stoerste vrouw wil zich af en toe een klein meisje voelen
Een man moet tegenwoordig gevoelig, modern en verzorgd zijn. En een vrouw moet haar eigen boontjes kunnen doppen. Maar in elke onafhankelijke vrouw schuilt een klein meisje die zich veilig wil voelen in jouw sterke armen. Ze vindt het fijn als jij zo nu en dan initiatief neemt in bed, haar zware koffer tilt of een grote spin uit de badkamer verwijderd. Hierdoor voelt ze zich vrouwelijk en veilig.

Geheim 5: Zij vertelt haar vriendinnen meer dan ze toegeeft
“Tuurlijk vertel ik dat niet schat, dat is toch iets tussen ons.” Helaas, waarschijnlijk weet haar beste vriendin details over jullie seksleven waar het schaamrood van op je kaken gaat staan. En die laatste ruzie? Ook die is al uitgebreid geanalyseerd en besproken met vriendinnen onder het genot van een alcoholische versnapering. Mannen en vrouwengesprekken verschillen nu eenmaal wezenlijk. Details waar mannen nooit naar zouden vragen, vliegen bij vrouwen schaamteloos over de tafel.

Geheim 6: Ze ziet en waardeert echt wel wat jij in het huis doet
Waarom zegt ze bijna nooit wat complimenteus over de huishoudelijke klusjes die jij doet? Omdat ze baalt van alle klusjes die jij niet doet. Voor haar is er maar één manier om het huis schoon te houden, en dat is haar manier. En dat betekent meestal grondig schoonmaken. Dus niet de vloer stofzuigen, maar vervolgens vergeten om de tafel en tv met een doekje af te nemen. Ze ziet en waardeert jouw huishoudelijke inspanningen echt wel, maar dat compliment komt er pas als jij een stofdoekje in de hand gaat nemen.

Geheim 7: Ze denkt veel aan seks met jou…en met anderen
Ze denkt bijna net zoveel aan seks als jij. Gemiddeld dagdromen vrouwen ongeveer 3 uur per dag over seks. En niet alleen jij komt voor in die dagdromen. In haar fantasieën moet je concurreren met collega’s, filmsterren en vrienden. Hier is niets ernstigs aan, fantaseren over seks is gezond en goed voor het libido. Dit komt weer ten goede als ze bij jou in bed ligt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 april 2010, 17:12
 
JONATHAN890 schreef:
Geheim 1: Alles wat vrouwen kopen, kost 20% meer dan ze zeggen
In cabaretvoorstellingen en tv-shows worden regelmatig grappen gemaakt over de dure smaak en permanente koopdrift van vrouwen. Gelukkig heeft mijn vrouw dat niet, denkt de gemiddelde man opgelucht. Helaas, ook jouw vrouw verzwijgt regelmatig de ware prijs van haar nieuwste outfit of kappersshampoo. Ze verdraait liever de waarheid, dan een discussie aan te gaan of haar aankopen nu wel echt nodig waren. Of het erg is? Ach, gun haar af en toe die dure shampoo.

Geheim 2: Haar exen waren niet slecht in bed
Als ze liefkozend in je oor fluistert: “Niemand doet dit zoals jij.”, dan neemt ze het waarschijnlijk niet zo nauw met de waarheid. Ze is wel zo slim om achterwege te laten dat haar ex een geweldige minnaar was die haar tot grote hoogtes bracht. Geen man wil dit horen. Maar maak je geen zorgen over eventuele minnaars uit haar verleden. Ze ligt niet voor niets nu met jou in bed.

Geheim 3: Zij vindt het net zo eng om zich te binden als jij
Het idee bestaat dat vrouwen de wederzijdse liefde met hun partners graag geregeld, bezegeld en gegarandeerd zien in het vastleggen van eeuwige trouw. Maar zij is net zo bang om haar onafhankelijkheid op te geven als jij. En hoeveel ze ook van je houdt, het idee dat ze nooit meer die eerste prille vlinders in haar buik zal voelen, benauwt haar. De meeste vrouwen zijn verslaafd aan dat heerlijke gevoel van verliefdheid. Waarom denk je dat ze 9 van de 10 keer een romantische komedie wil zien?

Geheim 4: Zelfs de stoerste vrouw wil zich af en toe een klein meisje voelen
Een man moet tegenwoordig gevoelig, modern en verzorgd zijn. En een vrouw moet haar eigen boontjes kunnen doppen. Maar in elke onafhankelijke vrouw schuilt een klein meisje die zich veilig wil voelen in jouw sterke armen. Ze vindt het fijn als jij zo nu en dan initiatief neemt in bed, haar zware koffer tilt of een grote spin uit de badkamer verwijderd. Hierdoor voelt ze zich vrouwelijk en veilig.

Geheim 5: Zij vertelt haar vriendinnen meer dan ze toegeeft
“Tuurlijk vertel ik dat niet schat, dat is toch iets tussen ons.” Helaas, waarschijnlijk weet haar beste vriendin details over jullie seksleven waar het schaamrood van op je kaken gaat staan. En die laatste ruzie? Ook die is al uitgebreid geanalyseerd en besproken met vriendinnen onder het genot van een alcoholische versnapering. Mannen en vrouwengesprekken verschillen nu eenmaal wezenlijk. Details waar mannen nooit naar zouden vragen, vliegen bij vrouwen schaamteloos over de tafel.

Geheim 6: Ze ziet en waardeert echt wel wat jij in het huis doet
Waarom zegt ze bijna nooit wat complimenteus over de huishoudelijke klusjes die jij doet? Omdat ze baalt van alle klusjes die jij niet doet. Voor haar is er maar één manier om het huis schoon te houden, en dat is haar manier. En dat betekent meestal grondig schoonmaken. Dus niet de vloer stofzuigen, maar vervolgens vergeten om de tafel en tv met een doekje af te nemen. Ze ziet en waardeert jouw huishoudelijke inspanningen echt wel, maar dat compliment komt er pas als jij een stofdoekje in de hand gaat nemen.

Geheim 7: Ze denkt veel aan seks met jou…en met anderen
Ze denkt bijna net zoveel aan seks als jij. Gemiddeld dagdromen vrouwen ongeveer 3 uur per dag over seks. En niet alleen jij komt voor in die dagdromen. In haar fantasieën moet je concurreren met collega’s, filmsterren en vrienden. Hier is niets ernstigs aan, fantaseren over seks is gezond en goed voor het libido. Dit komt weer ten goede als ze bij jou in bed ligt.


Tjonge Jonathan, waar heb je al deze wijsheid vandaan? Ik neem toch aan dat je niet met mijn beste vriendin hebt zitten praten. Maar wat er echt van waar is .... ik ga je niet wijzer maken Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 april 2010, 17:30
 
MARIANNE129 schreef:
Tjonge Jonathan, waar heb je al deze wijsheid vandaan? Ik neem toch aan dat je niet met mijn beste vriendin hebt zitten praten. Maar wat er echt van waar is .... ik ga je niet wijzer maken Clown smiley

nou gewoon....googelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 april 2010, 17:32
 
JONATHAN890 schreef:
nou gewoon....googelen

En jij denkt dat dit allemaal waar is Jonathan? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 april 2010, 17:38
 
WILLEMIJN232 schreef:
En jij denkt dat dit allemaal waar is Jonathan? Knipoog smiley

ja, allemaal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMIENA254





Berichten: 95

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 april 2010, 17:45
 
JONATHAN890 schreef:
ja, allemaal

Jonathan.....

Dan ken je de verkeerde vrouwen, denk ik Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 april 2010, 18:13
 
JONATHAN890 schreef:
Geheim 1: Alles wat vrouwen kopen, kost 20% meer dan ze zeggen
In cabaretvoorstellingen en tv-shows worden regelmatig grappen gemaakt over de dure smaak en permanente koopdrift van vrouwen. Gelukkig heeft mijn vrouw dat niet, denkt de gemiddelde man opgelucht. Helaas, ook jouw vrouw verzwijgt regelmatig de ware prijs van haar nieuwste outfit of kappersshampoo. Ze verdraait liever de waarheid, dan een discussie aan te gaan of haar aankopen nu wel echt nodig waren. Of het erg is? Ach, gun haar af en toe die dure shampoo.

Geheim 2: Haar exen waren niet slecht in bed
Als ze liefkozend in je oor fluistert: “Niemand doet dit zoals jij.”, dan neemt ze het waarschijnlijk niet zo nauw met de waarheid. Ze is wel zo slim om achterwege te laten dat haar ex een geweldige minnaar was die haar tot grote hoogtes bracht. Geen man wil dit horen. Maar maak je geen zorgen over eventuele minnaars uit haar verleden. Ze ligt niet voor niets nu met jou in bed.

Geheim 3: Zij vindt het net zo eng om zich te binden als jij
Het idee bestaat dat vrouwen de wederzijdse liefde met hun partners graag geregeld, bezegeld en gegarandeerd zien in het vastleggen van eeuwige trouw. Maar zij is net zo bang om haar onafhankelijkheid op te geven als jij. En hoeveel ze ook van je houdt, het idee dat ze nooit meer die eerste prille vlinders in haar buik zal voelen, benauwt haar. De meeste vrouwen zijn verslaafd aan dat heerlijke gevoel van verliefdheid. Waarom denk je dat ze 9 van de 10 keer een romantische komedie wil zien?

Geheim 4: Zelfs de stoerste vrouw wil zich af en toe een klein meisje voelen
Een man moet tegenwoordig gevoelig, modern en verzorgd zijn. En een vrouw moet haar eigen boontjes kunnen doppen. Maar in elke onafhankelijke vrouw schuilt een klein meisje die zich veilig wil voelen in jouw sterke armen. Ze vindt het fijn als jij zo nu en dan initiatief neemt in bed, haar zware koffer tilt of een grote spin uit de badkamer verwijderd. Hierdoor voelt ze zich vrouwelijk en veilig.

Geheim 5: Zij vertelt haar vriendinnen meer dan ze toegeeft
“Tuurlijk vertel ik dat niet schat, dat is toch iets tussen ons.” Helaas, waarschijnlijk weet haar beste vriendin details over jullie seksleven waar het schaamrood van op je kaken gaat staan. En die laatste ruzie? Ook die is al uitgebreid geanalyseerd en besproken met vriendinnen onder het genot van een alcoholische versnapering. Mannen en vrouwengesprekken verschillen nu eenmaal wezenlijk. Details waar mannen nooit naar zouden vragen, vliegen bij vrouwen schaamteloos over de tafel.

Geheim 6: Ze ziet en waardeert echt wel wat jij in het huis doet
Waarom zegt ze bijna nooit wat complimenteus over de huishoudelijke klusjes die jij doet? Omdat ze baalt van alle klusjes die jij niet doet. Voor haar is er maar één manier om het huis schoon te houden, en dat is haar manier. En dat betekent meestal grondig schoonmaken. Dus niet de vloer stofzuigen, maar vervolgens vergeten om de tafel en tv met een doekje af te nemen. Ze ziet en waardeert jouw huishoudelijke inspanningen echt wel, maar dat compliment komt er pas als jij een stofdoekje in de hand gaat nemen.

Geheim 7: Ze denkt veel aan seks met jou…en met anderen
Ze denkt bijna net zoveel aan seks als jij. Gemiddeld dagdromen vrouwen ongeveer 3 uur per dag over seks. En niet alleen jij komt voor in die dagdromen. In haar fantasieën moet je concurreren met collega’s, filmsterren en vrienden. Hier is niets ernstigs aan, fantaseren over seks is gezond en goed voor het libido. Dit komt weer ten goede als ze bij jou in bed ligt.

hahaha ... nu ook al over vrouwen ? Clown smiley
Maar uuuh, ben het niet met al die stellingen eens hoor, sommigen ervan kunnen kloppen maar meeste, nee kan ik me niet in vinden... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 april 2010, 18:14
 
HERMIENA254 schreef:
Jonathan.....

Dan ken je de verkeerde vrouwen, denk ik Knipoog smiley




Dat denk ik ook Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498





Berichten: 125

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 april 2010, 18:43
 
Jonathan,

'k Moest er vreselijk om lachen! Enne...er is best wel iets van waar hoor, maar wat dat is? ga ik je niet vertellen. Het is toch immers een gegeven dat een vrouw een beetje mysterieus mag zijn? Laten we dát vooral zo houden... Coole smiley met zonnebril Lachende smiley Knipoog smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 april 2010, 19:19
 
HERMIENA254 schreef:
Jonathan.....

Dan ken je de verkeerde vrouwen, denk ik Knipoog smiley

ga nou niet beweren dat , t een heel behoorlijke kern van waarheid heeft.

Enne.....in t andere topic...de geheimen van een man, beken ik schuld !!!

openheid en eerlijkheid...dacht altijd dat dat ''ook'' een vrouwen eigenschap was.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 april 2010, 19:20
 
ARIENNEZ498 schreef:
Jonathan,

'k Moest er vreselijk om lachen! Enne...er is best wel iets van waar hoor, maar wat dat is? ga ik je niet vertellen. Het is toch immers een gegeven dat een vrouw een beetje mysterieus mag zijn? Laten we dát vooral zo houden... Coole smiley met zonnebril Lachende smiley Knipoog smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden

Tuurlijk moet een vrouw mysterieus blijven...ben ik ook hoor.

wie t wil weten, moet er maar onderzoek naar doen, misschien geef ik haar de ruimte er wel voor, en misschien ook wel niet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHANNAH175





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 april 2010, 19:36
 
Ok dan..mijn kaarten op tafel:
Geheim 1: Waar
Geheim 2: Waar, (al zijn mijn exen nihil)
Geheim 3: Waar
Geheim 4: Waar
Geheim 5: Waar, maar ik beloof het dan ook gewoon weg niet.
Geheim 6: Waar
Geheim 7: Eh...gedeeltelijk waar..want eerlijk is eerlijk 3 uur lijkt me een uitdaging...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INEZ910





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: zondag 18 april 2010, 00:54
 
De geheimen ..
1 klopt, en met al die opruimingen, midsummer sales ed is het ook erg waarnemelijk dat het maar een koopje was Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
2 en 3 kloppen,
4: ik zet die spin zelf wel buiten want dan weet ik zeker dat ie blijft leven Clown smiley ,
Sterke armen om me heen is wel weer erg oké natuurlijk Knipoog smiley
5 en 6 kloppen..
7... nou.. 3 uur per dag denken aan seks.. da's wel veel, ik heb nog meer te doen Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NISHA834





Berichten: 108

BerichtGeplaatst: zondag 18 april 2010, 01:20
 
...ik ben een vrouw, maar toch herken ik me niet hierin...

Bestaat er ook nog zoiets over mannen? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BENNY340





Berichten: 41

BerichtGeplaatst: zondag 18 april 2010, 12:03
 
mannen moet je nemen zo,zo als ze zijn.
en vrouwe ook.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NISHA834





Berichten: 108

BerichtGeplaatst: zondag 18 april 2010, 13:16
 
BENNY340 schreef:
mannen moet je nemen zo,zo als ze zijn.
en vrouwe ook.

Goedzo Benny, ik zal er aan denken....maar nemen ze mij ook, zoals ik ben????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HARALD285





Berichten: 58

BerichtGeplaatst: zondag 18 april 2010, 22:33
 
Maar 7??? en ik maar denken dat vrouwen meer te verbergen hebben dan mannen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: zondag 18 april 2010, 22:43
 
HARALD285 schreef:
Maar 7??? en ik maar denken dat vrouwen meer te verbergen hebben dan mannen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Verbergen? ........ of bedoel je de dingen die voor mannen, helaas soms, een geheim zijn? Waar wij mannen soms geen, of te weinig oog voor hebben? Smiley die vol vragen zit

Ze verbergen die dingen niet, maar wij mannen ervaren, voelen die dingen niet goed genoeg. Hoe gaan we er nou eens voor zorgen dat we al die signalen wel opvangen?

Iemand tips?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PEACEDOVE820





Berichten: 291

BerichtGeplaatst: zondag 18 april 2010, 22:45
 
HARALD285 schreef:
Maar 7??? en ik maar denken dat vrouwen meer te verbergen hebben dan mannen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Plagen mag he als t maar geen pesten wordt
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: zondag 18 april 2010, 22:47
 
PEACEDOVE820 schreef:
Plagen mag he als t maar geen pesten wordt
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

heerlijk mekaar een beetje teasen....

en inderdaad, zodra het pesten wordt is het nivo niet meer goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: zondag 18 april 2010, 23:02
 
JONATHAN890 schreef:
Verbergen? ........ of bedoel je de dingen die voor mannen, helaas soms, een geheim zijn? Waar wij mannen soms geen, of te weinig oog voor hebben? Smiley die vol vragen zit

Ze verbergen die dingen niet, maar wij mannen ervaren, voelen die dingen niet goed genoeg. Hoe gaan we er nou eens voor zorgen dat we al die signalen wel opvangen?

Iemand tips?


ach, is dat zo? misschien communiceren vrouwen wel onvoldoende, of op de verkeerde golflengte voor de mannelijke antenne.....
iemand zei me eens; de boodschap is niet wat je zegt, maar wat de ander hoort....
zit wel een kern van waarheid in, denk ik.
bovendien; horen geheimen wel thuis binnen een relatie die is gebaseerd op vertrouwen en openheid????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: zondag 18 april 2010, 23:09
 
HANNAH810 schreef:
ach, is dat zo? misschien communiceren vrouwen wel onvoldoende, of op de verkeerde golflengte voor de mannelijke antenne.....
iemand zei me eens; de boodschap is niet wat je zegt, maar wat de ander hoort....
zit wel een kern van waarheid in, denk ik.
bovendien; horen geheimen wel thuis binnen een relatie die is gebaseerd op vertrouwen en openheid????

geheimen horen niet thuis in een relatie. Zeker niet zoals je het stelt, dat een relatie gebaseerd hoort te zijn op openheid.
Die moet er zijn...maar dan moet je je dingen wel kunnen zeggen, zonder dat de ander deze dingen niet wil aanhoren, niet respecteert. Het is echter aan de zender van de boodschap, vooraf te bedenken, of ieder ding hij/zij zegt wel reeel is.

Maar er zijn dingen die een vrouw anders beleeft dan een man en vice versa. zijn dat dan geheimen? nee het is de kunst mekaar te verstaan, in te zien dat de ander een eigen waarde heeft. In te zien dat niet jouw dingen belangrijker zijn dan de dingen van de ander.
En alleen dan, kan je open zijn naar mekaar, als je jezelf kent en je zoveel van de ander houdt, dat je hem/haar ten volle waardeert.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NISHA834





Berichten: 108

BerichtGeplaatst: maandag 19 april 2010, 01:48
 
JONATHAN890 schreef:
geheimen horen niet thuis in een relatie. Zeker niet zoals je het stelt, dat een relatie gebaseerd hoort te zijn op openheid.
Die moet er zijn...maar dan moet je je dingen wel kunnen zeggen, zonder dat de ander deze dingen niet wil aanhoren, niet respecteert. Het is echter aan de zender van de boodschap, vooraf te bedenken, of ieder ding hij/zij zegt wel reeel is.

Maar er zijn dingen die een vrouw anders beleeft dan een man en vice versa. zijn dat dan geheimen? nee het is de kunst mekaar te verstaan, in te zien dat de ander een eigen waarde heeft. In te zien dat niet jouw dingen belangrijker zijn dan de dingen van de ander.
En alleen dan, kan je open zijn naar mekaar, als je jezelf kent en je zoveel van de ander houdt, dat je hem/haar ten volle waardeert.


...elkaar reflecteren, noem je zoiets...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: maandag 19 april 2010, 08:10
 
JONATHAN890 schreef:
Verbergen? ........ of bedoel je de dingen die voor mannen, helaas soms, een geheim zijn? Waar wij mannen soms geen, of te weinig oog voor hebben? Smiley die vol vragen zit

Ze verbergen die dingen niet, maar wij mannen ervaren, voelen die dingen niet goed genoeg. Hoe gaan we er nou eens voor zorgen dat we al die signalen wel opvangen?

Iemand tips?

Oke, zoveel heb ik niet te verbergen hoor.

punt 1: onzin, meestal moet ik worden aangespoord om iets voor mezelf te kopen zeker als het duurder is dan ik eigenlijk in gedachten had. Zoals mijn moeder me geleerd heeft is het eerst 5 keer de kinderen, dan 3 keer de man en als er dan nog wat over is .... dan heb je gewoon geluk.

punt 2: hoeveel exen denk je dat ik heb om hierover iets zinnigs te kunnen zeggen? pff, ik hoop dat ik nooit achter de echte waarheid kom (zo leuk is een scheiding niet hoor).

punt 3: klopt

punt 4: klopt

punt 5: klopt, laatst hoorde ik in een preek de (mannelijke) voorganger vertellen dat vrouwen niet mochten verwachten dat hun man in alles op een golflengte zou zitten met haar. Als je als vrouw dus over gevoels kwesties wilde praten ga dan naar je beste vriendin en niet naar je man (was zijn uitleg). Met andere woorden punt 5 klopt op advies van een man. Alleen doe ik er niet stiekem over.

punt 6: klopt

punt 7: klopt, maar 3 uur pff waar moet ik de tijd vandaan halen (of denken mannen dat ook dat hoord bij meerdere dingen tegelijk doen) Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NISHA834





Berichten: 108

BerichtGeplaatst: maandag 19 april 2010, 14:27
 
HARALD285 schreef:
Maar 7??? en ik maar denken dat vrouwen meer te verbergen hebben dan mannen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt



...Waarom zouden wij iets te verbergen hebben voor jullie mannen? Ik denk dat sommige mannen te veel met zichzelf bezig zijn, zodat ze de rijkdom van de vrouw niet kunnen ontdekken.

Mannen hebben een andere logica dan vrouwen. Probeer daar maar eens achter te komen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: maandag 19 april 2010, 15:14
 
NISHA834 schreef:
...Waarom zouden wij iets te verbergen hebben voor jullie mannen? Ik denk dat sommige mannen te veel met zichzelf bezig zijn, zodat ze de rijkdom van de vrouw niet kunnen ontdekken.

Mannen hebben een andere logica dan vrouwen. Probeer daar maar eens achter te komen...


Daar zouden jullie (vrouwen) echt eens moeten proberen achter te komen. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 19 april 2010, 15:25
 
JONATHAN890 schreef:

Maar er zijn dingen die een vrouw anders beleeft dan een man.....

En dat is nou juist het mooie van een relatie die eigenlijk bestaat uit maar 2 puzzelstukjes,totaal verschillend maar perfect op elkaar aansluitend.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 19 april 2010, 16:27
 
CROSSROAD317 schreef:
Daar zouden jullie (vrouwen) echt eens moeten proberen achter te komen. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Moet dat?? Lijkt me wel erg saai worden........

Willemijn
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: maandag 19 april 2010, 18:25
 
WILLEMIJN232 schreef:
Moet dat?? Lijkt me wel erg saai worden........

Willemijn

kan niet.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: maandag 19 april 2010, 19:46
 
WILLEMIJN232 schreef:
Moet dat?? Lijkt me wel erg saai worden........

Willemijn


Moeten is dwang, maar wel een typerende reactie van een vrouw die denkt de mannen te kennen, zonder zich ook in hem verdiept te hebben. Helaas is dit meer regel dan uitzondering Boze smiley

http://www.youtube.com/watch?v=GuMZ73mT5zM

Vandaar dat mannen vrouwen niet snappen, en vrouwen mannen niet WILLEN snappen ..... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Pagina 1 van 3