ChristianMatch
 


Forum

Berichten van GOOFY462
ChristianMatch forum index » Berichten van GOOFY462
Auteur Bericht
GOOFY462 (48)





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 11:19
BerichtOnderwerp: partner met beperking of toch liever niet.......
 
PETRA883 schreef:
Hallo allemaal,

Ik ben hier al een tijdje lid en wil graag jullie mening ergens over weten.
Om maar met de deur in huis te vallen, ik heb in mijn profiel aangegeven dat ik een lichamelijke beperking heb t.g.v. een ongeval. Twijfelende smiley helaas.....

Nu zul je je afvragen dat is toch geen probleem. Nou dat is het wat mij betreft ook niet. Wat ik me nu na een aantal maanden afvroeg hoe andere mensen er tegen aan kijken om een relatie aan te gaan met iemand met een beperking.

Ik heb er voor gekozen om het er bij te zetten om dat ik daar eerlijk over wil zijn en niet in een situatie wile komen van: o ja tussen haakjes ik heb ook nog een beperking!
Daarnaast wil ik er ook niet over zwijgen en net doen of het er niet is want ondanks mijn beperking heb ik een heel actief leuk leven. Alleen zou het nog leuker kunnen worden met partner Lachende smiley

Ik ben benieuwd naar jullie reactie...

groeten

Petra

Ik heb zelf ook een beperking, waar ik gewoon heel open over ben. Ik ben blij en tevreden over mij leven en kan doen wat anderen ook doen, alleen soms duurt het iets langer of is minder netjes. Wat mij is op gevallen is dat bij mij beperking mensen je gaan benaderen alsof je achtelijk bent, en ik heb geleerd dat dat aan de mens zelf ligt en niet aan mij. Ik denk ook dat mensen (zonder) beperking vel of afwijzend reageren omdat ze in eerste instantie bang zijn, want ze weten niet hoe ze moeten reageren.

ik heb nieuws voor die mensen reageer hoe je op een ander zal reageren dat wilt iedereen

groeten goofy boy Gerard
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van GOOFY462
Pagina 1 van 1