ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MARIANNE129
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 9 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MARIANNE129
Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 22:15
BerichtOnderwerp: boswandelen
 
ANGELIQUE327 schreef:
Lijkt me fijn plan Alous,
Je mag me vast noteren, hoop dat iemand me van het station wil halen,eneh....dit alles nog even onder voorbehoud!

Baarn, lekker dichtbij, gezellig, ik doe mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 21:59
BerichtOnderwerp: Sinterklaas
 
ERIK390 schreef:
en ben je na zoveel jaar ook nog bang voor dat je mee moet in da zak der piet der pieten
en dan maarmoet afwachten of je nu in turkije of in spanje beland

Hoezo bang dat ik mee MOET, ik probeer al jaren stout genoeg te zijn om lekker te MOGEN overwinteren in Spanje, tot nog toe is dat nog steeds niet gelukt Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen .
Wie weet de Zonde die uitgespookt moet worden voor een gratis vakantie? Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: zondag 10 oktober 2010, 16:26
BerichtOnderwerp: Esther 10-10-'10
 
VAN HARTE GEFELICITEERD

Laatst aangepast door
MARIANNE129
op zondag 10 oktober 2010, 16:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 20:12
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
GERT856 schreef:
Ik heb verlengt Woedende smiley en nu al weer spijt Gefrustreerde smiley die v rouwen hier zijn net moslimaas Verlegen lachende smiley zo boos, niet in hokjes Smiley die vol vragen zit cel zeker als je reageert Boze smiley

Tjonge Gert, wat jammer nou, wie is er zo boos dat je nu alweer spijt hebt dat je hebt verlengt? Toch niet alle vrouwen denk ik, ik ben tenminste niet boos hoor.

Misschien vind je nu juist wel een hele lieve opgewekte vrouw? Veel sterkte, enneh, wel gewoon blijven komen he?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 21:56
BerichtOnderwerp: annette
 
PIETER649 schreef:
Hierbij even een update van mijn kant...

Allereerst mn excuses dat ik in de chatroom en op forum wat stil hierover ben, ook niet alle mailtjes beantwoord ik..

Annette en ik waarderen het meeleven enorm!!
Maar als je, net als gisteren bijv. 17 uur in het ziekenhuis hebt gezeten bij je vrouw die veel pijn en ongemak heeft, heb je het daar dat halve uurtje ontspanningschatten liever niet daar over.
De moeizame bevalling, gecombineerd met de dagelijkse sleur op de zaak, maken dat je graag ff rust hebt.

Maar goed...
De bevalling gaat zeer moeizaam.
Er is besloten tot inleiden omdat het kind nu toevallig wel goed lag.
Dan is een moeilijke bevalling die zomaar nog n week kan duren, te verkiezen boven een keizersnee met een veel langere herstelweg.
Ik blijf echter hoopvol dat het vlot gaat en 10-10-10 zou n mooie datum zijn voor de geboorte en voor de hoofdprijs in de staatsloterij.

Lieve Pieter, en Annette,

Tjonge wat een vreselijk zware tijd voor jullie, Heel veel sterkte en kracht toegewenst. Maar zullen we voor Annette toch maar hopen dat het wat sneller gaat, krijgen jullie morgen de echte hoofdprijs, onbetaalbaar heel lief, en ook heel duur, en dan 10 oktober nog een keer de financiele hoofdprijs om die andere te kunnen betalen Clown smiley
Ik gun je de hoofdprijs hoor, incl de jackpot.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 12:46
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
CHATULIEM619 schreef:
Laten we de zaak nu eens uit de principiële hoek halen. Omdat je daar nl. niet goed uitkomt. Laten we eens de existentiële aspecten behandelen. In een andere discussie heb ik vermeld wat de gevolgen van zonde zijn in je leven. Het lijkt me logisch om dit eens hierop toe te passen.

Voel je je vrij om anderen te vertellen dat je met iemand naar bed bent geweest. Dat je je vriendschap voor het huwelijk hebt omgezet in een sekuele relatie? Zodra je je schaamt voor datgene wat je gedaan hebt, zou je je moeten afvragen of het goed geweest is.

Durf je tot God te bidden, of heb je het idee dat dat niet belangrijk is en dat je het zelf wel kunt uitzoeken. Durf je naar Zijn gemeente te gaan of ontwijk je Hem? Ben je bang voor Hem, dat Hij je straft?

Neem je verantwoordelijkheid voor je daden, of heb je de houding dat je er zelf niks aan kunt doen? Zoek je rechtvaardiging bij mensen of weet je zeker dat je in vrijheid staat tegenover God.
Durf je aan het Avondmaal te gaan?

Op deze vragen hoef ik zelf geen antwoord. Wat ik wel weet, is dat als je een van deze vragen bevestigend beantwoordt, je de kans loopt dat het wel zonde is wat je gedaan hebt. Wat ik ook weet, is dat je een heleboel kunt wegredeneren, maar dat deze vragen heel essentieel zijn voor je geloof.

Wat heeft je gedrag voor invloed gehad op je relatie met God? Is het verdiept of verkild? Is dat niet de meest essentiële vraag die je jezelf moet stellen.

Ik heb wel eens de "regel" gehoord (en dat geld bij alles wat je doet of laat, niet alleen voor seks) Zou je ook doen wat je doet of gedaan hebt als Jezus letterlijk naast je zou staan. (en nou niet zo flauw doen met seks doe je niet als een ander toekijkt). Natuurlijk weten we allemaal wel dat Jezus en/of God alles ziet wat we doen, maar realiseer je je dat altijd?
Ik moet eerlijk bekennen dat er best wel eens momenten zijn dat ik me diep zou schamen als Jezus ineens voor me zou staan. Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 08:26
BerichtOnderwerp: God straft de mens niet
 
[quote=JONATHAN890]Nee God is genadig, geduldig.

De straf voor onze zonde stond op Golgoltha. God straft de mens niet, wij straffen onszelf zoals je goed geformuleerd liet zien.

Bij kinderen zie je dit ook zo vaak gebeuren. Ze hebben iets fout gedaan. Toegeven en om vergeving vragen is er niet bij. Wat wel gebeurt is dat ze van de ene leugen de andere in gaan. Van kwaad tot erger. Als ouder ben je daar meer boos en verdrietig over dan van de 1e fout zelf.

Tja, een waarheid als een koe he. Zou Jezus ons ook daarom God laten zien als Vader? Eigenlijk gedragen "volwassen" mensen zich toch nog net als die hele kleine kinderen (met inderdad wat ander taalgebruik) die als eerste roepen: ja maar hij/zij .....

Het is soms ook zo moeilijk he? Toegeven dat je gewoon een mens bent, met al je fouten en tekortkomingen. Toegeven dat je niet alles alleen kunt, dat je niet alwetend bent, maar af en toe gewoon een giga blunder kunt maken.

Verder is het denk ik ook enorm waar dat je jezelf het meest straft door je te verstoppen als je een misstap hebt begaan. Het kan enorm lang blijven knagen aan je geweten, en dan geeft het alleen maar lucht wannneer je je fout(en) hebt toegegeven.
Dit werkt vaak heel goed, behalve dan voor mensen die zich verhard hebben (zoals farao in Egypte), of zoals dat tegenwoordig heet, hij/zij lijkt wel geen geweten te hebben. Maar dan is er natuurlijk wel een straf van God, misschien nu nog niet direct, maar zo zou ik niet graag voor Zijn troon verschijnen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 18:43
BerichtOnderwerp: annette
 
ANNETTE792 schreef:
In nederland liggen de bevallen vrouwen nooit tussen de zwangere vrouwen, hier wel. Ik lag op een kamer met 2 dames met een schattig babytje, en soms is het wel ff fijn om te zien waar je het ook alweer allemaal voor doet.
(de bevallingsverhalen aanhoren was dan weer ff minder Geschokte, onthutste smiley)

Nou meis, dan is het extra prettig om weer gewoon lekker thuis te zijn. Laat Pieter inderdaad maar een beetje hollen hoor, is goed voor zijn buikje zullen we dan maar denken he?
Enne als dat ukkie er dan straks is, mag ik toch wel komen kijken he? Geef je dan ook ff de maat door, want als ik Carin moet geloven dan start lang niet iedere baby tussen de maat 50 en de maat 68.

Goed een dikke knuf voor jullie allemaal (tenminste degene die hem hebben wil)

Sterkte, Marianne
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: woensdag 29 september 2010, 18:24
BerichtOnderwerp: annette
 
PIETER649 schreef:
Jetz gehts losssssss...

Aangezien Annet niet meer op of neer kon van de pijn en mede daardoor al wat slapeloze nachtjes heeft gehad... ja ik weet, mijn gesnork doet er ook geen goed aan... heb ik haar hedenmorgen bij het ziekenhuis afgegeven.
Voorlopig moeten medicijnen zorgen voor de slaap en pijnbestrijding.

Jullie zullen haar sprankelende aanwezigheid op forum en cm-chat voorlopig moeten missen.. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

(en ik eet voorlopig weer uit de muur... Huilende smiley, smiley in tranen )

Tjonge, Pieter, Heel veel sterkte voor jullie beide (en natuurlijk de kids), mogen we een adres weten zodat er een kaartje gestuurd kan worden?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 september 2010, 10:56
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
PIEKIE042 schreef:
nu krijg ik tranen in mijn ogen.................

ik ben hier nog maar net bij deze site...
bedankt voor alle lieve mailtjes..

Piekie, heel veel sterkte meis, tjonge wat een verdriet ineens.

Ik zal aan je denken.... en meer weet zelfs ik nu even niet te zeggen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: zondag 26 september 2010, 22:31
BerichtOnderwerp: 9 Oktober Provincie Groningen Uit eten gaan !!!
 
ANITA324 schreef:
Voor het avondje uit gaan mee:

Mary052
Anita324
Edwin (kennis)
Dinja (kennis)
Marianne129
Griffin748
Minke (kennis)
Jeffrey (kennis)
Gauke185
Bert168



Door omstandigheden zijn er mensen die zich hebben afgemeld helaas.
Zo hoop ik echter dat we allemaal een gezellige avond mogen hebben.
Het gaat om de gezelligheid om je broeder en zuster te leren kennen. Knipoog smiley
Of je hierbij zit of ergens anders en als je vrienden hebt ook die zijn uitgenodigt.

!!!!! IEDEREEN IS VAN HARTE WELKOM !!!!!

Shalom,

Dus als ik het goed begrijp komen Billy en Chatuliem niet. Ik dacht namelijk dat zij zich ook opgegeven hadden (Billy zelfs met dochter)?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: zondag 26 september 2010, 21:40
BerichtOnderwerp: 9 Oktober Provincie Groningen Uit eten gaan !!!
 
ANITA324 schreef:
Lieve Broeders en Zusters,

Hoe of wie je ook bent
Welke gemeente je ook vandaan komt
Jullie zijn allemaal van harte welkom!

Mocht je 9 okt. niks hebben van activiteit
Meld je dan als nog bij mij aan. Lachende smiley

Een zuster in Christus,

Liefs,

Anita

Even een vraagje Anita,

Wie gaan er nu eigenlijk mee, er zijn wat afmeldingen, je hebt een aantal namen zelf weggehaald, en een aantal kennissen van je erbij geschreven. Misschien heel gezellig voor jou, maar ik vind het toch wel een beetje jammer. Ik wil graag mee om de mensen waarmee ik in de chatbox praat beter te leren kennen. Wanneer blijkt dat ik nu ruim 200 kilometer moet gaan rijden om vooral kennis te maken met jou kennissen weet ik niet of ik hier veel zin in heb.

Sorry maar ik vind het echt een beetje jammer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 september 2010, 09:08
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
 
ZINGA672 schreef:
Tot nu toe stralend blauwe lucht hier. Vergeet de zonnebrand niet! Coole smiley met zonnebril Clown smiley

Hier ook tot nu toe prachtig weer, maar helaas (waar ik toch al een beetje bang voor was na de griep), Ik ga het echt niet meer redden vandaag. Voel me wel weer redelijk gelukkig, maar zooooooo druk.

Veel plezier en ik hoop voor jullie dat het weer een beetje mee blijft zitten.


Laatst aangepast door
MARIANNE129
op zaterdag 25 september 2010, 09:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 22:54
BerichtOnderwerp: woordspelingen
 
en dan dit verhaal (weet niet of het cm waardig is maar wel leuk)

Hash en Wietje
Er leefde eens een arme houthakker, die heette Drugo Rihuana. Hij had een hele bazige vrouw. Ze hadden twee kinderen en die waren Hash en Wietje gedoped. Wietje speelde met haar barbituraantjes en Hash speelde met Stuffie, zijn hondje en Morfientje, zijn kat.
Ma Rihuana zei:”We moeten iets doen”. Pa snoof eens diep, maar wist niets te zeggen. Ze hadden namelijk haast niets meer te eten. Ma Rihuana bedacht een boos plan. Ze zouden met zijn vieren een tripje in het bos gaan maken en daar zouden ze Hash en Wietje achterlaten. Maar de slimme Hash had alles gehoord en stak een mesje in zijn broekzak.
De volgende dag gingen ze een tripje maken in het bos, waar de wind door de bomen blowde, die zo high waren. ’s Middags deden Hash en Wietje een dutje en hun ouders gingen er stilletjes vandoor. Maar Hash had met zijn mesje lijntjes getrokken in de sneeuw, dus konden ze makkelijk de weg naar het dorp terugvinden. Ze durfden echter niet naar huis te gaan, dus gingen ze naar Opium en Omium. Deze zaten vredig op hun canabee naar de LSD-speler te luisteren waaruit juist de hit klonk:
Altijd rookt Cognacje wiet, Midden in de week maar ’s zondags niet. ’s Zondags rookt zij heroïne, met een snufje cocaïne. Altijd rookt Cognacje wiet, Midden in de week maar ’s zondags niet.
Toen Opium en Omium de kinderen zagen begroetten zij hen uitbundig: “High!!!” “High!!!”, riepen Hash en Wietje. Ze kregen een cracker aangeboden. “Hebben jullie honger?” Vroeg Omium. “Jaaa!!!”, Riepen de kinderen, “Laten we gaan chinezen!” “Goed”, zei Omium, “Ik coke wel”
De volgende dag werden Hash en Wietje weer naar huis gebracht. Pa Rihuana was blij, maar Ma Rihuana niet. Toen ze weer een tripje in het bos gingen maken, lette Ma extra goed op Hash, zodat hij geen kans zag, lijntjes te trekken. Toen ze weer alleen achter gelaten waren, waren ze echt verdwaald. Opeens zagen ze een vogeltje dat floot: “Wiede wiede wiet”. Ze volgden het vogeltje en kwamen bij een huisje dat helemaal van coke gemaakt was. Zoveel coke hadden Hash en Wietje nog nooit bij elkaar gezien en ze begonnen daarom meteen te snuiven.
Toen hoorde ze een kraakstem: “Sniffel, snaffel, snuifje, wie snuift er aan mijn huisje???” “Het is de wind, de wind, het highe kind!”, Riepen Hash en Wietje in koor. Dit herhaalde zich een paar maal. Maar toen kreeg de H-XTC argwaan, kwam naar buiten en zei: “Kom maar mee naar binnen, daar heb ik lekkere spacecake voor jullie”. Maar de H-XTC had maar al te boze plannen met Hash en Wietje.
Na een tijdje zaten Hash en Wietje helemaal stoned en uitgeteld bij de H-XTC aan tafel. Nu wilde de H-XTC Wietje gaan drogen in het drooghok en Hash samenpersen in haar persijzer om hem vervolgens in blokjes te snijden. Nu konden ze niet meer ontkomen. “Hennep!!!” Riepen ze. Ze waren bang opgerookt te worden. Wietje moest gaan kijken of dat de kolen in het drooghok al heet genoeg waren. Ze zei tegen de H-XTC dat ze het niet goed kon zien. De H-XTC ging nu zelf kijken en Wietje duwde de H-XTC in het drooghok en deed de deur dicht. De H-XTC begon te schreeuwen: “Hennep, hennep!!!!” Al gauw bleek er van de H-XTC niet veel meer over dan een hoopje blubber. Wietje haalde Hash en ze waren blij. Ze doorzochten het huisje en namen zoveel drugs mee als ze konden. Hun zakken puilde uit van de heroïne, cocaïne, morfine, hash, wiet, coke en vooral XTC. Ze staken het huisje achter zich in brand. “CRACK” zei het huisje. Ze gingen met speed naar huis. Het Wiedewiedewiet vogeltje wees hen de weg. Onderweg kwamen ze Rookkapje en Sneeuwwietje tegen. Toen ze thuis kwamen was Pa Rihuana heel blij. Ma Rihuana was dood en ze leefden nog high en gelukkig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 18:01
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
CROSSROAD317 schreef:
Toch geen geheugenplaatje voor meer geheugen, we gebruiken maar tussen de 10 en 18 % van onze hersenen ..... Knipoog smiley

Misschien een programmaatje dat het aansturen van het RAM geheugen wat efficienter maakt, waardoor de hersenen (harde schijf) en het ROM geheugen (centraal zenuwgestel) ook optimaler kunnen worden gebruikt Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley (euh, euh Smiley die vol vragen zit )

Tja, je kunt natuurlijk niet zo makkelijk van floppy wisselen he, ff happen en we hebben er weer wat gb (misschien zelfs tg-tjes) bij. Ik maak wel regelmatig gebruik van mijn extern geheugen (een heel goeie vriendin met een enorm opslagcapaciteit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 17:10
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
 
LIESBETH326 schreef:
Van voor of van na de zondeval?

En dan rechtstreeks door naar de picknick?
Emm dan hoop ik voor Cross van na de zondeval, het wordt toch wat frisjes zaterdag, al hoef je natuurlijk heel wat minder te drogen bij een eventuele plensbui als je het kostuum van voor de zondeval kiest.

Nou ja, je ziet maar, in het minst (of misschien juist wel meest) Smiley die vol vragen zit gunstige geval is het een wat ehhm...... lullig gezicht?


Laatst aangepast door
MARIANNE129
op donderdag 23 september 2010, 17:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 17:03
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
THOMAS968 schreef:
Cross, laat de vrouwen zich nou lekker superieur wanen dat ze meer dan wij tegelijk kunnen. We maken hier direct misbruik van toch? Ja schat, helaas, ik kan maar een ding tegelijk, ik ben nu eenmaal een man. Jij als vrouw kunt multitasken, dus doe dit er nog maar even bij.... Knipoog smiley


Thomas, elk nadeel hep se foordeel.

Tja Thomas (en Cross) dus als ik het goed begrijp zouden die vrouwen ondanks al hun nadelen toch ook nog wel eens een voordeel kunnen zijn/hebben.
pfff. Geldt dat andersom ook? Hep elk foordeel se nadeel en zouden mannen dus misschien niet alleen maar voordelen hebben?

Weet het niet hoor, maar ik zou niet meer aan zo'n rondrennend ondertussen niets doent exemplaar beginnen als ik in jullie schoenen stond. Maar ja, die zijn mij waarschijnlijk toch te groot, dus houd ik lekker mijn eigen schoenen aan, en ga weer door met de belangrijke dingen des levens (pfff zorgen dat er ook morgen weer schone was in de kasten ligt).


Laatst aangepast door
MARIANNE129
op donderdag 23 september 2010, 17:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 23:24
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
THOMAS968 schreef:
Wij vergaderen tot we vergaderd worden.

Du vin, du pain et sans chagrin au matin.


Mijn mooiste moment was heel profaan vandaag. Ik kocht voor weinig geld een stuk geheugen voor de computer. Ik kan nu meer programma's aan laten staan en dat werkt een stuk beter en sneller. Voor wie het wil weten: op het Appletje draait nu ook Windows 7 en XP samen met mijn Appleprogramma's en dat is soms best handig.

Thomas, neemt er ook maar eentje, Muscadet deze keer.

Tjonge Thomas, een beetje geheugen, om dat te kunnen had je een jaar of 20 geleden een balzaal aan apparatuur nodig. Tjonge hoe heb je dat voorelkaar gekregen zeg.

Mijn laptopje heeft helaas al vaak moeite met alleen windows xp.

pfff op de helpdesk heb ik weleens gezegd: dan open je toch een window en daar kieper je je pc doorheen. zou het soms zelf graag willen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 18:16
BerichtOnderwerp: huisvesting dordrecht en omgeving
 
PIETER515 schreef:
Lieve mensen,

Voor een vriend (24) van mij zoek ik in een straal van 35 kilometer rondom dordrecht een kamer of klein appartementje voor een periode van ong 3 maanden. Een vriendin van hem is in de Hoop opgenomen om af te kicken van de coke. Hij wil daar natuurlijk zo dicht mogeljk bij in de buurt zijn, maar wees nu eens eerlijk wie zo dat niet willen. Wie heeft misschien voor die periode woonruimte beschikbaar of weet iets voor hem.

Je kan reakties kwijt op mijn profiel dan geef ik het aan hem door.
Met een vriendelijke groet Pieter515

Pieter, ik heb even contact opgenomen met vrienden van mij die oorspronkelijk uit Dord komen.
Ik kreeg het volgende advies:
zoek op www.zuidhoven.nl , dat is de chr. geref. kerk in Dordrecht, zover mijn kennis weet is het mogelijk om via de site een vraag neer te leggen bij de scriba of bij de redactie van het kerkblad. Misschien is dat wel de meest directe manier om een flink aantal christenen in Dordrecht tegelijk te bereiken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 14:22
BerichtOnderwerp: Verslaafd
 
JOHANN706 schreef:
Hoe gaan we in een relatie hier mee om, als je man of vrouw verslaafd raakt. (in het algemeen)
Zoiets is mij overkomen, vanaf de geboorte van mijn Zoon ben ik er open over gaan praten, maar dit werkte niet wat uitendelijk tot de scheiding heeft geleid (nu 3 maand terug).
Waarom dan wel trouwen, nog een kind samen, en een huis kopen om samen gelukkig te worden.

Klinkt vreemd maar ik ging hier wel helemaal voor, en nu is de wereld onder mijn voeten weggestort nu ook dit erbij komt!

Uit je verhaal is niet helemaal duidelijk wie van jullie verslaafd is geraakt, vandaar denk ik dat de reacties die hierboven staan nogal verschillend zijn?

Misschien kun je toch iets duidelijker vertellen wat er heeft gespeeld (tenminste als je eerlijke reacties en evt. hulp wilt hebben)


Laatst aangepast door
MARIANNE129
op woensdag 22 september 2010, 14:23
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 14:00
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Mooiste moment van de dag?

pfff de mooiste dag van de week.

Ik houd mijn eten weer binnen, de koorts is gezakt, maar het allerbelangrijkste:

ONS MAM is weer thuis

Moest gister met spoed worden opgenomen met bse van 200 wat dus wijst op een enorme ontsteking (of erger) (ergens in haar buik, dat was alles wat duidelijk was). Maar gelukkig bleek alles enorm mee te vallen, de waarde was al weer terug naar 120 (hoort rond de 6 te liggen) en ze mag dus gewoon lekker thuis verder uitzieken.

Wat was ons pap blij toen ik hem aan de telefoon kreeg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 13:38
BerichtOnderwerp: meerdere mensen tegelijk mailen?
 
JONATHAN890 schreef:
oeps....ik sta al op 2 waarschuwingen...t zou mijn laatste zijn werd mij gemaild. Boze smiley Huilende smiley, smiley in tranen

Tjonge hoe doe je dat, ik heb net van iemand die er meer verstand van heeft dan ik geleerd dat na één keer GEEL standaard overgegaan wordt op ROOD. Gefrustreerde smiley

Of is dat alleen bij dat spelletje waarin zo'n 20 meestal mannen achter een bal aan hollen om hem dan weg te schoppen als ze hem eindelijk hebben Smiley die vol vragen zit


Laatst aangepast door
MARIANNE129
op woensdag 22 september 2010, 13:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 23:12
BerichtOnderwerp: 9 Oktober Provincie Groningen Uit eten gaan !!!
 
ANITA324 schreef:
Er komen 2 mensen vanuit mijn kennis kring mee had hen één en ander vertelt en hun vonden dat wel waard om te komen ze komen beide uit de omgeving van Zwolle vandaan.

Dus mocht je in je vriendenkring of kennis ook mensen kennen zijn hun van harte uitgenodigt hoe meer zielen hoe meer vreugde. Lachende smiley

Shalom,

Ik kom ook mee hoor. Eerst gezellig stadten en dan eten
hoi
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 september 2010, 20:46
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
PIETER649 schreef:

Tja, ik wil dan nu ook wel eens kennismaken met Petra

Dus zeg maar wanneer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: woensdag 15 september 2010, 21:15
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 


Marijan:

Van Harte Gefeliciteerd

Een hele fijne dag toegewenst
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: zondag 5 september 2010, 09:38
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
 
HANNAH810 schreef:
we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.

je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.

voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van dit topic.

ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!


voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810 37 jaar met pleegdochter
erika129 34 jaar
grace 585 54 jaar
muischje
susannah475 44 jaar (onder voorbehoud)
hechas020 48 jaar

billy701 48jaar
Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50
wim727 (42) met 2kids (ondervoorbehoud)
MarcoWaal200 39 jaar zonder kinderen) 3 plaatsen Omg. Sliedrecht A15
herman388 48 jaar, omg dordrecht, 3 plaatsen
yes356 45 jaar

Hannah (en anderen) ik ben er ook weer bij hoor, schrijf me maar op de lijst, of ik met of zonder één van de jongens kom weet ik nog niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 september 2010, 09:52
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen
 
PIETER649 schreef:
tja, en met die korte armpjes van jou, en die bolle toeter boven je gordel, is het met n smalle strijkplank al heul moeilijk Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Tja, weet je in elk geval wat je te doen staat het als liefhebbende echtgenoot. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt , of moeten we dan eerst opzoek naar een strijkplank overtrek met een (duitse) schone? Lachende smiley

Overigens, als ik deze laatste pagina zo zie, vraag ik me af wat al die heren hier eigenlijk doen? Dit topic was toch alleen voor vrouwen? Waar kunnen we nu nog vrij praten over onze dagelijkse bezigheden zoals strijken (al dan niet met een bloemetjes overtrek) Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: maandag 30 augustus 2010, 09:43
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
 
HANNAH810 schreef:
HANNAH810 schreef:
we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.

je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.

voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van dit topic.

ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!


voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 37 jaar met pleegdochter
erika129 34 jaar
grace 585 54 jaar
muischje
susannah475 44 jaar (onder voorbehoud)
billy701 48jaar
Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50
MarcoWaal200 39 jaar (helaas zonder kinderen) 3 plaatsen Omgeving Sliedrecht A15
hechas020 48 jaar

Zet mij er ff bij hannah, weet je toch wel? Picknicken dan doe ik mee hoor

Ehm Hechas zullen we samen gaan, toch zonde om beide te rijden he?
Loop jij naar mij of ik naar jou Clown smiley , Neem je nog kids mee (misschien wel gezellig voor R en J kunnen ze eens goed bijkletsen)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: maandag 30 augustus 2010, 09:24
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 
MARIANNE129 schreef:
iderdaad Tessy, heb mijn zoon ook wat erg vroeg moeten vertellen wat het betekend, toen hij (nu dus al wel wat jaren geleden hoor) mij zat te vertellen dat hij een loverboy zou zijn.
Ik vroeg dus: jij een loverboy, hoe dat dan zo:
Nou ik ben toch een jongen en ik houd toch van jou mama Verliefde smiley

Ik denk dat Carin dit ook bedoeld heeft, niet te diep nadenken, soms gewoon genieten van het eenvoudige.

Hoe zo off topic

even correctie dus

ALLE JARIGEN VAN HARTE
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129 (63)





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: maandag 30 augustus 2010, 09:23
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 
TESSYBEAR731 schreef:
Het gaat denk ik meer om de tegenwoordige associatie met het woord Carin,
das een stuk minder positief! Knipoog smiley

iderdaad Tessy, heb mijn zoon ook wat erg vroeg moeten vertellen wat het betekend, toen hij (nu dus al wel wat jaren geleden hoor) mij zat te vertellen dat hij een loverboy zou zijn.
Ik vroeg dus: jij een loverboy, hoe dat dan zo:
Nou ik ben toch een jongen en ik houd toch van jou mama Verliefde smiley

Ik denk dat Carin dit ook bedoeld heeft, niet te diep nadenken, soms gewoon genieten van het eenvoudige.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MARIANNE129
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 9 Volgende
Pagina 4 van 9