ChristianMatch
 


Forum

Berichten van STERRETJE076
ChristianMatch forum index » Berichten van STERRETJE076
Auteur Bericht
STERRETJE076 (51)





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 14:14
BerichtOnderwerp: partner met beperking of toch liever niet.......
 
Heey Petra,

Als het ware zijn wij lotgenoten (nou ja..... lotgenoten) ik heb namelijk een aangeboren handicap, mijn benen functioneren niet of nauwelijks meer, t.g.v. een spierziekte, waarddoor ik in een rolstoel zit, maar verder ben/voel ik mij een "normale" en "gezonde" vrouw, met dito gevoelens.

Ik ben ook al een tijdje lid en heb er ook weleens aan gedacht om over het (door jou aangesneden onderwerp) een topic te starten,maar ik durfde het eigenlijk ook weer niet. Waardoor ik jou ongelooflijk dankbaar ben omdat jij het wel hebt aangedurft.

Mij zou het ook niets uitmaken om "iets" (een relatie) te beginnen met iemand met een beperking/handicap. Maar om nou, terwijl ikzelf een handicap heb, "iets" te beginnen met iemand die ook een handicap heeft, dat vind ik, denk ik, iets moeilijker.

Ik heb al met een aantal mannen mailcontact, en met sommigen heb ik ook wel privé-chat contact, maar als je weleens laat blijken wel iets meer zou willen dan dat, krijg je als antwoord: "Ik denk niet dat iets kan worden tussen ons, en dat komt niet omdat je in een rolstoel zit ofzo, want daarom zou ik je nooit afwijzen, want je bent wel een aardige en lieve meid/vrouw, maar nee, ik denk niet dat het wat kan worden". Als je dat zinnetje telkens weer als antwoord krijgt wordt je weleens moedeloos en denk je bij jezelf: "Jaja, het zal allemaal wel".

Hoe vind jij dat nou dat ze (sommige mannen) je de kans niet geven om je te kunnen uiten/bewijzen? Of zou jij het anders willen noemen?

Veel liefs en een dikke (dankbare) knuffel van Esther.
P.S. Ik wens je heel veel succes bij het vinden van een (lieve) partner en nogmaals heel erg bedankt.
PETRA883 schreef:
Hallo allemaal,

Ik ben hier al een tijdje lid en wil graag jullie mening ergens over weten.
Om maar met de deur in huis te vallen, ik heb in mijn profiel aangegeven dat ik een lichamelijke beperking heb t.g.v. een ongeval. Twijfelende smiley helaas.....

Nu zul je je afvragen dat is toch geen probleem. Nou dat is het wat mij betreft ook niet. Wat ik me nu na een aantal maanden afvroeg hoe andere mensen er tegen aan kijken om een relatie aan te gaan met iemand met een beperking.

Ik heb er voor gekozen om het er bij te zetten om dat ik daar eerlijk over wil zijn en niet in een situatie wile komen van: o ja tussen haakjes ik heb ook nog een beperking!
Daarnaast wil ik er ook niet over zwijgen en net doen of het er niet is want ondanks mijn beperking heb ik een heel actief leuk leven. Alleen zou het nog leuker kunnen worden met partner Lachende smiley

Ik ben benieuwd naar jullie reactie...

groeten

Petra
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van STERRETJE076
Pagina 1 van 1