ChristianMatch
 


Forum

Berichten van PETRA883
ChristianMatch forum index » Berichten van PETRA883
Auteur Bericht
PETRA883 (42)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 september 2010, 11:10
BerichtOnderwerp: partner met beperking of toch liever niet.......
 
LAURA309 schreef:
Ik heb een visuele beperking en zet dit express niet in mn profiel, maar kom er wel mee in een evt chat/mailcontact. Had vandaag iemand op het werk, die vertelde dat hij het moeilijk vind mij te groeten! Nou sorry hoor, dat vind ik vreemd, waarom zou je iemand niet groeten, als hij/zij een beperking heeft. Voor die persoon wasde drempel heel hoog, wel goed gesprek gehad, maar blijf het maf vinden!

Ik ben gewoon verblufd als ik dit lees......mijn mond zakt open.....wat is er moeilijk aan om gewoon simpel hallo te zeggen tegen iemand met beperking.....ben wel benieuwd wat iemand dan als drempel ervaart.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA883 (42)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: maandag 13 september 2010, 15:31
BerichtOnderwerp: partner met beperking of toch liever niet.......
 
BLOEMPJUH877 schreef:
Een tijdje terug heb ik in mijn profiel gezet dat ik de diagnose borderline heb. Ik merk dat ik sinds dien veel minder reacties krijg. Is dat omdat mensen het niet aandurven om contact te leggen, of al eigen ideeën hebben over borderline. Maar ik kan niet echt zeggen dat ik er spijt van heb gehad. Als nu iemand reageert op mijn profiel, dan weet diegene ook van de situatie. En dat is toch anders dan dat je het later verteld. En dan heb je ook nog het probleem, wanneer je het vertelt, en hoe. Hoewel ik af en toe denk dat het een stuk makkelijker is om iemand te zoeken/vinden die in het zelfde schuitje zit (scheelt heel veel uitleggen)

Ha Bloempje,

Tja....wat moet ik ervan zeggen....ik herken wel wat je zegt dat je minder reactie krijgt. Ik moet ook zeggen dat ik wel bemoedigende reacties heb gehad. en ook hele leuke spontane. Het is inderdaad waar dat mensen minder reageren als je eerlijk op je profiel en uitlegd dat je een beperking hebt. ik snap het enerzijds ook wel. Je overziet de situatie ook niet als je het enkel en alleen van uit een profiel leest. beste zou zijn als je life contact hebt zodat mensen je kunnen zien en je kunt communiceren en direct reageren op vragen of onduidelijkheden....
nu is het afwachten of er iemand is die de sprong durft te wagen..... Verlegen lachende smiley (of zelf de sprong wagen...)

hoe het is om een relatie te hebben met iemand met een beperking welke aard dan ook zal je moeten ervaren (denk ik)
Mijn leven is er wel anders door geworden maar niet minder leuk. Ik heb nog genoeg uitdaging. Ondanks mijn beperking kwijn ik echt niet weg achter de geraniums.....
Ik leef als ieder ander....Ik werk....Ik sport veel....Ik onderneem veel leuke dingen met vriende en familie. Dan staat mijn beperking echt niet in de weg.....
Nieuwste uitdaging is om van het voorjaar te gaan wintersporten....

Soms wordt je beperking opgelegd door mensen zonder beperking doordat ze beperkt denken. Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit


groeten,

Petra
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA883 (42)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: woensdag 1 september 2010, 11:57
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
toen ik eindelijk klaar was met 6 weken administratie weg werken Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley ......iedere keer neem ik weer voor om niet zo lang te wachten..... Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA883 (42)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 23:24
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
VISSER278 schreef:
En nu op naar de Olympische Spelen? Knipoog smiley

eerder de paralympics dan Engeltje smiley Knipoog smiley

Ik doe mijn best tegen die tijd nodig ik jullie allemaal uit.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA883 (42)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 23:03
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
MARTIN695 schreef:
Ik denk dat je hem nu al wel ingereden hebt en dat hij je bevalt.
Heel veel pleizier er mee.
Sjalom.
Martin

ben net thuis van training en hij is geweldig..... Lachende smiley met blinkend witte tanden
had ook niet anders verwacht....

groetjes,

petra
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA883 (42)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 16:57
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Mijn mooiste moment van vandaag is dat ik eindelijk na laaaaaaang wachten mijn eigen sportrolstoel heb.......

hoef ik het eindelijk niet meer met afdankertje van een ander te doen.....

vanavond ga ik hem in rijden...... Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA883 (42)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: maandag 30 augustus 2010, 16:11
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
THOMAS968 schreef:
Een half cm-setje is nu een kreet voor iemand die een partner van buiten cm.
Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen ben geen heel setje......ben geen half setje.....wat ben ik dan.... Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit



Alleen ben je geen setje natuurlijk of je moet denken in de termen van Godfried Bomans die ooit dichtte:


Ik zit nu voor het vensterraam
mij stilaan te vervelen.
Ik wou dat ik twee hondjes was,
dan kon ik samen spelen.

Thomas, wees vrienden met jezelf.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA883 (42)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: zondag 29 augustus 2010, 12:16
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Mijn mooiste moment van vandaag was dat mijn nichtje gedoopt werd....

zou het graag met mijn partner delen maar ja.....dat gaat wat lastig als je maar een half setje bent Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA883 (42)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 14:44
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Mijn mooiste moment van vandaag is dat ik een foei lelijke stoel via marktplaats heb kunnen verkopen....

Eindelijk van dat opstakel verlost..... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA883 (42)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 14:42
BerichtOnderwerp: Zij leefden nog lang en gelukkig!
 
'Aangename mensen', zij die vertrouwen, oprechtheid, altruïsme, bescheidenheid en inlevingsvermogen uitstralen, hebben die verdikking veel minder vaak.

Ik voel me nadat ik dit gelezen heb ineens een stuk fitter..... Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA883 (42)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: maandag 16 augustus 2010, 18:09
BerichtOnderwerp: partner met beperking of toch liever niet.......
 
HANNAH810 schreef:
kan ik je een handje geven; met mij ook hoor......... Lachende smiley met blinkend witte tanden
Hierbij nog een hand..... Lachende smiley .....met mij ook hoor..... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA883 (42)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 18:42
BerichtOnderwerp: ervaringen met seeddaten
 
PIETER649 schreef:
dat ken lekker niet !!! Duiveltje smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley


Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen wat erg......
staat zo raar....
Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA883 (42)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 14:24
BerichtOnderwerp: ervaringen met seeddaten
 
Help hoe kan ik de titel wijzigen..... ik bedoel natuurlijk speeddaten.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA883 (42)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 14:22
BerichtOnderwerp: ervaringen met seeddaten
 
Hallo,

Ik heb de smaak van het forum te pakken..... Knipoog smiley
Wie heeft er ervaring met speeddaten? binnen kort is dat (weer) begrijp ik. Nu zit ik enorm te dubben of ik daar heen zal gaan of niet.
Wat kan ik er van verwachten....Ik ben niet zo'n enrome held Verlegen lachende smiley maar lijkt me toch ergens ook wel eens leuk om mensen face to face te ontmoeten.

hebben jullie hier misschien positieven ervaringen mee en kunnen jullie mij missch over de denkbeeldige streep trekken? of juist helemaal niet.

groetjes Petra
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA883 (42)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 23:19
BerichtOnderwerp: partner met beperking of toch liever niet.......
 
PEACEDOVE820 schreef:
en 1 is al genoeg he Knipoog smiley
Komt vast wel goed je bent volgens mij een prachtmens!

Lieve Groet,
Peacedove

1 is idd genoeg ja.....je weet nooit of ze in de rij gaan staan dan kan ik nog kiezen ook Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA883 (42)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 23:08
BerichtOnderwerp: partner met beperking of toch liever niet.......
 
Hallo allemaal,

Wat super leuk dat er nog zoveel mensen op gereageert hebben. ik had dat niet verwacht. ik moest even een fikse drempel over (niet echt handig in een rolstoel) maar ik begrijp wel dat er meer mensen zijn die hier mee rond liepen.

Ik ben blij met de vele eerlijke positieve reacties dat geeft de burger weer wat moed.... Knipoog smiley

heeft in ieder geval een stormloop op mijn profiel opgeleverd.

Ik weet niet meer wie het zij maar het is waar als je een beperking hebt is het lastig om via een dating site in contact te komen met anderen. ten diepste kun je niet op papier zetten wie je bent. maar dat geld trouwens voor iedereen. alleen schrikt dat woordje beperking zo vreselijk af. daar baal ik soms wel van.
ik heb er wel eens stiekum over gedacht om nog een profiel te maken zonder melding van beperking Verlegen lachende smiley kijken wat dan verschil is.....maar ik heb dat toch maar niet gedaan Engeltje smiley

Ik ben benieuwd of er nu ook nog mannen zijn die daadwerkelijk geintereseerd zijn er zelf ook over die drempel heen te stappen..... Verlegen lachende smiley

groetjes......

petra
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA883 (42)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: zondag 8 augustus 2010, 20:15
BerichtOnderwerp: partner met beperking of toch liever niet.......
 
Hallo allemaal,

Ik ben hier al een tijdje lid en wil graag jullie mening ergens over weten.
Om maar met de deur in huis te vallen, ik heb in mijn profiel aangegeven dat ik een lichamelijke beperking heb t.g.v. een ongeval. Twijfelende smiley helaas.....

Nu zul je je afvragen dat is toch geen probleem. Nou dat is het wat mij betreft ook niet. Wat ik me nu na een aantal maanden afvroeg hoe andere mensen er tegen aan kijken om een relatie aan te gaan met iemand met een beperking.

Ik heb er voor gekozen om het er bij te zetten om dat ik daar eerlijk over wil zijn en niet in een situatie wile komen van: o ja tussen haakjes ik heb ook nog een beperking!
Daarnaast wil ik er ook niet over zwijgen en net doen of het er niet is want ondanks mijn beperking heb ik een heel actief leuk leven. Alleen zou het nog leuker kunnen worden met partner Lachende smiley

Ik ben benieuwd naar jullie reactie...

groeten

Petra
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van PETRA883
Pagina 1 van 1