ChristianMatch
 


Forum

Berichten van RENATA526
ChristianMatch forum index » Berichten van RENATA526
Auteur Bericht
RENATA526 (49)





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: maandag 26 juli 2010, 15:14
BerichtOnderwerp: Liefdes illusie
 
Aangezien ik intussen weet, dat sprookjes niet bestaan, ga ik maar even tot de orde vd dag; ik vraag gebed voor mijn gehandicapte ouders, mijn moeder ligt op een ziekenhuisbed in de kamer met een gebroken rugwervel en een zenuw die klem zit, ze viel toen ze haar krukken wou pakken verloor ze haar evenwicht en viel Huilende smiley, smiley in tranen mijn vader heeft suikerziekte en als gevolg daarvan, neuropathie dwz dat zijn spieren en zenuwen zijn aangetast. mijn moeder, maakt geen beenmerg meer aan, dus haar twee knieen zijn na een operatie niet hersteld. Mijn pa is ook nog hart patient. Ik ben minder uren gaan werken om hen te verzorgen.
het was dus hun idee dat ik op CM een man moest gaan zoeken, ik had eerlijk gezegd gedacht, dat ik een foto aan kon klikken en dat ik deze man dan in een doos met een mooie strik er om heen thuis gestuurd kreeg, zodat er dan misschien toch nog iets leuk was. ondanks alle ellende Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt maar niets is minder waar. Dus bidt aub voor mijn ouders. We hebben een jongen aan de deur gehad van 15 jaar, die ik wil een vrouwtje met ervaring dat lijkt me nou eens fijn tegen mijn pa zei, met een grijns op zijn gezicht, waarop mijn pa begon te schreeuwen dat lijkt mij anders helemaal niet zo fijn. Ja maar meneer, mag ik met haar gaan, ja waarheen dan jongen, waarheen dan toch?! Waarop hij tegen mij zei waar vind je ze kind? Ja maar pa, wat kan ik er nou aan doen dat iedereen gek is? Zoek dan een jongen op een christelijke datingsite, dit kan zo toch niet meer Woedende smiley Ik zeg maar niks meer Smiley met dichtgeplakte mond


Laatst aangepast door
RENATA526
op maandag 9 augustus 2010, 04:23
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van RENATA526
Pagina 1 van 1