ChristianMatch
 


Forum

Berichten van DULCIS606
ChristianMatch forum index » Berichten van DULCIS606
Auteur Bericht
DULCIS606 (38)





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 11:00
BerichtOnderwerp: Nieuwe relatie en kinderen
 
Hoi! Ik lees sinds een paar weken met veel interesse (en soms wat verbazing) mee op dit forum. Tijd om actief te worden en mijn eerste topic te openen!

Je investeert niet alleen in de relatie tussen jezelf en je nieuwe partner, maar ook in die van je kind(eren) en je nieuwe partner. Toen mijn relatie uiteindelijk over ging, had ook mijn zoon van 5 daar erg veel verdriet van. Ik had daar moeite mee, je wilt je kinderen toch zoveel mogelijk verlieservaringen besparen.

Nu hier, op cm, werd ik door mezelf geconfronteerd met de vraag: hoe moet ik dit gaan doen als hier werkelijk iets uit voortkomt?
Hoe gaan jullie hiermee om? Op welke termijn stellen jullie je kind(eren) voor aan je nieuwe partner? Als je dat doet op het moment dat je zeker weet dat het ‘iets’ gaat worden, hoe ondervang je dan het feit dat hoe hij met je kind omgaat een belangrijke factor is in het al dan niet kunnen gaan slagen van de relatie?
En hoe kan je in alle openheid gaan bouwen aan een beginnende relatie, als je zo’n essentieel deel in je leven (nog) niet kan delen met de ander? Ben benieuwd naar jullie ervaringen/opvattingen!

Groetjes Dulcis
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DULCIS606 (38)





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: woensdag 28 juli 2010, 20:04
BerichtOnderwerp: Ben ik sexverslaafd
 
PETERZLND066 schreef:
Wist je wel van jezelf dat je het Koningkrijk geen zin,s in zult gaan.

Ik kom voor de eerste keer op dit forum, en dit is het eerste bericht dat ik lees. Ik schrik van deze uitspraak en de enige vraag die ik kan stellen is: op welke tekst in de Bijbel fundeer je deze uitspraak?

groetjes Nicole
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van DULCIS606
Pagina 1 van 1