ChristianMatch
 


Forum

Berichten van FRANKT627
Ga naar pagina Vorige 1 ... 231 232 233 234 235 236 237 ... 241 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van FRANKT627
Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 11 oktober 2010, 10:11
BerichtOnderwerp: Uit eten in Rotterdam!
 
GRIFFIN748 schreef:
bij Tess voor de deur heb je 1. voldoende parkeerplaats (vraag is alleen of je daar wil parkeren) en 2. de metro om de hoek (vraag is alleen of je daar wil opstappen)

Engeltje smiley

Dan lijkt me dat die parkeergarage toch geen slechte optie is...

Frank (ook Engeltje smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 11 oktober 2010, 09:20
BerichtOnderwerp: Uit eten in Rotterdam!
 
Het is mischien een idee om elders in Rotterdam te parkeren en dan met zijn allen met de metro of tram naar plaats van bestemming te gaan.
Denken jullie ff mee over een creatieve oplossing?

Plaats een prikbordberichtje op je profiel zodat niemand de oproep kan missen!

Hoi Tess,
Je hebt natuurlijk ook parkeergarages. Zo is parkeergarage "Westblaak" in de Hartmansstraat ongeveer 150 meter van de straat waar het restaurant zich bevind.

Frank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 10 oktober 2010, 18:01
BerichtOnderwerp: Esther 10-10-'10
 
Heeeeel erg hard gefeliciteerd. Alle moois wens ik jullie van harte toe.
Een hoopvol verwachten werd dan uiteindelijk bekroond met een wolkje van een baby...

Frank Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 10 oktober 2010, 17:56
BerichtOnderwerp: boswandelen
 
HANNAH810 schreef:
ik kreeg er pas nog één over de prive mail;

Een belg zegt aan zijn hollandse vriend :
'Ik ken een truukje om gratis te gaan eten.'.
'Fantastisch zeg,' zegt de hollander, hoe doe je dat ?
'Ik ga naar een restaurant, zet mij neer en ik bestel een voorgerecht, een hoofdschotel (met bospaddestoelen..... Verliefde smiley ) en een dessertje, dan neem ik mijn tijd met een koffie en een cognac. Vervolgens wacht ik tot sluitingstijd. Als bijna alle stoelen op de tafels staan komt natuurlijk de ober vragen of ik wil afrekenen. Dan zeg ik hem Maar ik heb al afgerekend met uw collega die reeds vertrokken is. En klaar is Kees.'
'Geweldig, gaan we dat morgen eens uitproberen ?' vraagt de holandse vriend.
Zoals afgesproken gaan ze 's anderendaags op restaurant en alles verloopt zoals verwacht. Tegen het sluitingsuur komt de ober en vraagt of ze willen afrekenen.
De belg antwoordt : 'Excuseer, maar wij hebben al betaald aan uw collega die reeds vertrokken is.'
Waar de hollander aan toevoegt : 'En we wachten nog altijd op ons wisselgeld.............. Clown smiley

Lachende smiley Dat is echt een goeie Hannah. Zo zie je maar dat de Nederlanders de Belgen nodig hebben om iets te bereiken... Lachende smiley

Frank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 10 oktober 2010, 13:24
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
LEANNE226 schreef:
Kon jij er ook niet van slapen Frank? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Zwijg van slapen hé Leanne...ik was 26 uur wakker en heb vanmorgen ocharme 2 uurtjes kunnen slapen... Boze smiley en nu voelt mijn lijf aan alsof ik een kater heb van hier tot in Tokyo. Neen, dat heeft niets te maken met drank... Gefrustreerde smiley

Frank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 10 oktober 2010, 12:33
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
GRACE585 schreef:

Zoek de 7 verschillen Smiley die vol vragen zit

Frank Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 10 oktober 2010, 10:11
BerichtOnderwerp: Uit eten in Rotterdam!
 
Wil dit restaurant al een tijdje eens uitproberen, wie gaat er mee?
De bedoeling is om dit ergens eind November te doen...[/quote]

Hoi Tess, ik denk dat ik er al eens geweest ben. Ik kan de site die je gaf niet openen. Is het een Afrikaans restaurant?

R'dam is nu niet bepaald een stad waar je de wagen makkelijk kwijt kan. Boze smiley

Frank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 10 oktober 2010, 05:28
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
LOES550 schreef:
Dat is wel lief van je als je boodschappen voor je buren doet.
Ik kreeg onverwachts een bos bloemen van mn buren als troost. Niet per mail, maar gewoon bij de deur met een dikke knuffel. Zo lief kunnen mensen onverwachts zijn.

Oh maar ik krijg ook wel eens wat planten van de buren hoor. Vooral onkruid dan en een "bodembedekker" die mijn gazonnetje paars kleurt.

Ons Willemijn Knipoog smiley heeft gelijk: ik ben een zielepiet Huilende smiley, smiley in tranen

Frank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 10 oktober 2010, 05:02
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
Ik moet toegeven dat ik niet alle reacties heb gelezen op deze topic. Soms is het moeilijk om de quotes te lezen en die te plaatsen bij de commentaren die er op volgen. Het is ook wel veel lezen en de reacties zijn uiteenlopend. Wat zeer zeker niet erg is want het zijn meningen van verschillende personen die in alle respect dit thema benaderen.

Soms denk ik wel eens, en dat is dan geredeneerd vanuit mijn standpunt, dat het allemaal nogal zwaar beladen is. Waarom zouden we niet kunnen vrijen zonder verbonden te zijn door een huwelijk. In je blootje voor een ander gaan staan is inderdaad niet zomaar iets. Toelaten dat je lichaam aangeraakt mag worden is ook niet min. Toch, wanneer dit gebeurt zonder enige dwang van de andere is daar niets mis mee. De kledij die je lichaam bedekt tegen koude of andere weersinvloeden heeft ook wel een verbergend karakter wat meestal onthuld wordt voor ons liefje. Er is ook een zekere schaamte en voorzichtigheid die ons behoed om zomaar in ons blootje te verschijnen. Gelukkig maar...

Sommige mensen zijn goed, zijn bedreven, met het geschreven en gesproken woord. Ze kunnen zo (h)eerlijk open zijn. Het binnenste van hun ziel en verlangens geven ze weer in mooie woorden en begrijpelijke zinnen. Ze laten je binnen in hun diepste gevoelswereld. Door wat ze zeggen en schrijven herken je meestal wel enkele zaken die je zelf zo niet zou kunnen verwoorden. Die mensen geven zich ook bloot. Het is immers niet altijd evident om heel open te praten over je gevoel, belevenissen, verlangens, fantasieën en wat nog meer. Ook dat is een vorm van vrijen. Een verbale vorm van vrijen die niet vereist om eerst gehuwd te zijn. Het is een uiting. Een mededeelzaamheid. Waarom is vrijen met je partner voor het huwelijk dan zo anders? Je laten zien en je laten voelen of zelf zien en voelen is toch ook zoiets als een heel diep en open gesprek dat je voert. Het is toch een uiting van vertrouwen naar de andere toe. Het is toch ook een respect hebben voor de andere wanneer hij of zij zich aan je wilt "tonen".

Iemand, ook een lezeres een deelneemster aan deze topic, schreef me onlangs in een mail dat ik progressief ben. Dat is ook zo. Ik was me er niet zozeer van bewust maar ze maakte me wel iets duidelijk. Ik ben inderdaad progressief in denken en doen. Niet op alle vlak maar toch wel in de gevoelswereld. Als een niet christelijk opgevoed mens leefde mijn zus en ik in een open-minded gezin. Alles was bespreekbaar zolang het maar netjes gebeurde. Zelf heb ik het geloof ontdekt en heb ik iets ondervonden van het “roepingsverhaal” zoals het beschreven staat in het evangelie. Ik wil dus zeer zeker niet het woord van onze Heiland ontkrachten door mijn visies. Ook is het niet mijn bedoeling om andere mensen hun principes af te nemen of die te veroordelen volgens mijn oordeel of beleving. Ieder is vrij om te denken en te doen wat hij of zij wilt. Wel beleef ik Gods aanwezigheid op een andere manier. Hij, onze schutse, is Liefde die ons liefde schenkt en leert wat liefde kan inhouden. Liefde kan er zijn en moet er zijn in een ongedwongen vorm. Het hoeft niet altijd bepaald te worden door regeltjes of verordeningen. Alles is veranderd sinds de eerste woorden van de Schrift. De beschrijvingen rond kernwoorden zoals liefde en geloof zijn een ietwat verouderd. Filteren, interpreteren en relativeren zijn eigenschappen die ons werden aangeleerd en die we ook mogen gebruiken. Hiermee wil ik niet de losbandigheid of een verkeerde vorm van vrijen promoten. Want wanneer vrijen onder dwang gebeurt is het niet meer “vrijen”, vrij-zijn. Ik ben dus niet een tegenstander voor sex voor het huwelijk. Zelf zeg ik liever: ik ben niet een tegenstander voor vrijen voor het huwelijk. Het woordje vrijen omsluit ook liefde en vertrouwen en respect. Vrij zijn voor een ander maar ook voor je zelf.

Dit kwam even in me op. In stilte wordt soms wel eens woorden geboren die een visie kunnen weergeven.

Frank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 10 oktober 2010, 04:06
BerichtOnderwerp: wie kan goed raden cq.gokken?
 
LOES550 schreef:
ik leer graag, ff opgezocht. Ik heb ken geen latijns maar ben wel benieuwd wat het dan betekend. Slimme mensen die romeinen. Maar ik denk dat mannen dat ook wel kunnen zijn, varium et mutabile...

"De vrouw blijft een wispelturig en veranderlijk wezen."
Latijn: "Varium et mutabile semper femina"
Vergilius
Romeins dichter (70 v. C. - 19 v.C.)
Citaat afkomstig uit: Aeneis

Ja, het is inderdaad van Vergilius. Dat was dan ook het enige dat ik wist. Tijdens de studieperiodes plaagde we onze vrouwelijke studiegnotes er wel eens mee.

Je ziet maar dat voor het bestaan van Christus de vrouw al doorgrond was... Knipoog smiley . Het zijn niet alleen lieve zachte wezentjes... Verraste, verbaasde smiley Ondanks alles ben ik wel erg blij met hun aanwezigheid hoor. Laat ik daar maar eerlijk en duidelijk over zijn.

Engeltje smiley Frank (weer erg Slapende smiley - loos...)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 19:03
BerichtOnderwerp: onze héérlijke PUBERTJES ...
 
WILLEMIJN232 schreef:
Weet je Tess, ik ben een fiks aantal jaren ouder dan jij bent en heb ook een stuk meer levens ervaring......toen ik 28 was wist ik in theorie ook allemaal hoe het moest en hoe mensen het moesten doen. Nu bijna het dubbele aantal jaren ouder weet ik dat de praktijk veel weerbarstiger is dan de theorie en dat bedoelde ik te zeggen............ Knipoog smiley

Als ik deze topic lees ben ik al haast blij dat ik nooit kinderen heb gehad... Verlegen lachende smiley ergens mis ik het ook wel. Ik denk zelfs dat ik nooit een puber ben geweest. Tenzij dan toen ik een jaar of 35 was.

Willemijn ben je echt het dubbele van 28 jaar??? Is het dan een "oude" foto..

Sorry, ik kon het niet laten wetende dat dit een ernstig onderwerp is Smiley met dichtgeplakte mond

Frank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 13:51
BerichtOnderwerp: boswandelen
 
MARIO216 schreef:
Sorry Sofie, was geen aanval op jouw, gekent toch die grapjes toch hoe wij denken over onze aardige zuiderburen.

Hou je vooral niet in Mario... Lachende smiley vertel maar...

Frank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 11:31
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
LOES550 schreef:
Zoooo!! Dat komt bij mij nu nooit in mn mailbox
Misschien moet ik dan ook eens op bezoek bij de buren

Ik krijg ook wel eens een briefje van de buren hoor...daar staat dan op: 1 bruin brood, tomaten, belegen kaas... Boze smiley

Frank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 11:29
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
LEANNE226 schreef:
In de CM lucht,er zijn hier zoveel leuke,lieve,wijze,grappige,trouwe,zorgzame,lekkere,oprechte,warme,eerlijke,lange/korte en attente mannen.........zal ik wat nummertjes doormailen? Engeltje smiley

Mijn nummer heb je nog niet hé, Leanne??? Knipoog smiley

Frank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 11:27
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
FRANKT627 schreef:
Zinga, het kan ook zijn dat Leanne dit bedoelt... Knipoog smiley

[/url]http://www.youtube.com/watch?v=ShN8UIk5-mw[url]


Frank

Verraste, verbaasde smiley Hoe komt het nu dat de link die ik plaatste niet in het blauw staat? Ik heb toch met "URL" gewerkt...Begrijp er weer niets meer van...

Frank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 10:44
BerichtOnderwerp: boswandelen
 
ANGELIQUE327 schreef:
potjandikkie...zet ik eindelijk es een serieus bericht hier...en geen mens is geinteresseerd.... waar blijven nou die echte boswandelaars? de romantici die meer zien in een bos als alleen maar bos?

Ik boswandel ook wel graag zolang er maar geen slangen zijn. Want ik hou helemaal niet van die overontwikkelde regenwormen Verlegen lachende smiley

Frank uit het zonnige Hoeven Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 00:09
BerichtOnderwerp: wie kan goed raden cq.gokken?
 
PIETER649 schreef:
nee nog niet

Maar je vrouwtje is wel zwanger hé Pieter???? En het meisje wordt toch Ruth genoemd hé?

Frank Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 23:53
BerichtOnderwerp: wie kan goed raden cq.gokken?
 
MARIO216 schreef:
In de blessuretijd, net als de doktoren besluiten een keizersnee uit te voeren en net de buik willen openmaken, breken spontaan de vliezen...

Mario, later als je groot bent Knipoog smiley zal je zeker deze overbekende uitspraak niet in twijfel trekken: Varium et mutabile semper femina... Gefrustreerde smiley

Frank Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 23:34
BerichtOnderwerp: PC-problemen
 
LEANNE226 schreef:
Ze bleiten minder rap dan de Belgen en het zijn schone moksjes Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Een mokke is een vrouw...je bent echt wel op de hoogte van de Vlaamse taal. Ik krijg steeds meer de indruk dat je ook Belgisch bent...

Of de Vlaamse mokkes vlugger bleiten weet ik niet...de Nederlandse mokkes (vooral de Brabantse) zijn wel liever... Clown smiley

Frank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 23:24
BerichtOnderwerp: wie kan goed raden cq.gokken?
 
PIETER649 schreef:
De naam was idd nog ff spannend..
Bij Annette op de kamer lag een vrouw die te horen had gekregen dat ze een dochter zou krijgen... had de echo uitgewezen..
De kinderkamer was roze... ze had roze kleertjes bij zich.... er was een meisjesnaam uitgezocht...
En toen kwam de bevalling... ze hebben hem Jan genoemd.

Het kostte ons slechts 3 minuten om te bepalen hoe ons kind gaat heten als de echo bij Annette het ook mis heeft.

Een meisje die de naam Jan kreeg Smiley die vol vragen zit Tja, dan zal ze later wel een identiteitscrisis meemaken... Knipoog smiley

Frank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 23:19
BerichtOnderwerp: boswandelen
 
SOFIE807 schreef:
Voor de prachtige bossen , neem ik dat er wel graag bij Frank ... voor wat , hoort wat hé en ja , ik klim graag eens Knipoog smiley
Fijn weekend ...

Tijdens mijn legerdienst heb ik echt hele mooie plekjes leren kennen in de Ardenne. Samen met andere commando's, zoals Nederlandse, deden we er vele oefingen....De streek rond Dinant en La Roche is echt wel de moeite waard als je van een stevige wandeling houdt.

Frank Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 23:12
BerichtOnderwerp: PC-problemen
 
LEANNE226 schreef:
Allez,hoe kunde gij da nou vragen menneke? Ik weinje yn Fryslan,ik ha alle dagen mei fremde talen te meitsjen.......of zoietsKnipoog smiley

Kuis is bij ons iets totaal anders he.......
ik heb niks mét Belgen maar er ook niks tegen Knipoog smiley

Sommige reacties van jou Leanne zijn zoals een contract. Je moet steeds de kleine lettertjes lezen om eigenlijk iets te weten te komen... Duiveltje smiley

Frank (die wel iets met Nederlanders heeft...vraag me nu ook weer niet waarom Knipoog smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 23:03
BerichtOnderwerp: boswandelen
 
MARIO216 schreef:
De Ardennen zijn voor jouw heel dicht bij. Belg Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Smiley met dichtgeplakte mond

De Ardenne dichtbij Smiley die vol vragen zit Ja, als je enkele uren in de wagen (zonder files) niet ver vind is het dichtbij ja...

Frank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 23:00
BerichtOnderwerp: PC-problemen
 
LEANNE226 schreef:
Tis toch "kuis" in het Vlaams?Dus 5 struise kuise kerels Lachende smiley

Stofzuigen, dweilen, ramen zemen...dat noemt men kuisen in het Vlaams. Een schone man of vrouw kan betekenen dat iemand mooi is. Of het kan ook betekenen dat iemand proper is. Gewassen en netjes.

Een struis iemand is iemand die iets dikker is dan hij of zij moet zijn. Niet overdreven dik dus.

Hé Leanne, heb jij iets met de Vlaamse taal? Aangezien je gedicht van de week en nu weer op deze topic.

Frank (erg Belg Lachende smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 20:12
BerichtOnderwerp: PC-problemen
 
LEANNE226 schreef:
Ik heb 4 laptops en een desktop.......dan zou ik al 5 kerels in huis hebben........ Verraste, verbaasde smiley Coole smiley met zonnebril

Dus Leanne, je wilt voor elke computer een man!? Is het echt alleen om die computers te doen??? Moeten die mannen ook "schoon" zijn, zoals Suus het beschreef? Want schoon in het Vlaams betekend immers is "niet vuil". Alhoewel ik denk dat Suus met schoon "mooi" bedoelde. Allez, schoon aan de buitenkant dan.

Frank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 17:26
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic
 
ZINGA672 schreef:
Sja............ kannie missen hé Knipoog smiley

http://www.youtube.com/watch?v=hGLZqDXau98

Coole smiley met zonnebril

Zinga, het kan ook zijn dat Leanne dit bedoelt... Knipoog smiley

http://www.youtube.com/watch?v=ShN8UIk5-mw

Frank


Laatst aangepast door
FRANKT627
op dinsdag 12 oktober 2010, 09:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 17:23
BerichtOnderwerp: PC-problemen
 
TESSYBEAR731 schreef:
Ik heb gewoon een nederlandstalige versie van Firefox hoor Knipoog smiley

http://www.mozilla.com/nl/

Hé, dank je wel Tess. Ik heb eerder wel al eens goede reacties gehoord over Firefox maar die mensen zeiden dat het alleen in het Engels was. Ik ga het eens bekijken en dan zal ik wel zien om over te schakelen. Nogmaals dank je wel... Lachende smiley

Frank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 17:14
BerichtOnderwerp: Waarom op zondag naar de kerk?
 
ZINGA672 schreef:
GrZing!

"Toen sprak de heer tot Mozes: ‘Hoe lang blijft u nog weigeren mijn voorschriften en bepalingen te onderhouden? [29] Denk er wel aan: de heer heeft u de sabbat gegeven. Hij geeft u op de zesde dag dan ook brood voor twee dagen. Iedereen moet blijven waar hij is, niemand mag op de zevende dag zijn verblijfplaats verlaten.’ [30] Zo hield het volk op de zevende dag rust." Exodus 16: 28-...

Frank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 16:56
BerichtOnderwerp: PC-problemen
 
TESSYBEAR731 schreef:
Firefox, maris...google chrome is echt b**!
Zo kun je via chome bijv. ook geen smileys gebruiken in je mailtjes en een clipje aan je profiel toevoegen lukt al net zo min Twijfelende smiley
Met firefox kan dat allemaal wel en werkt ie nog perfect ook! Knipoog smiley

Maar Firefox is toch alleen in het Engels? Net zoals Excel of Word is het niet zo easy om in het Engels te werken, ondervind ik zelf. Internet Explorer 8 doet het hier prima...

Frank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 16:14
BerichtOnderwerp: PC-problemen
 
MARISKA601 schreef:
Effe een serieuze vraag nu.
Sinds ik google chrome heb geinstaleerd,
kunnen mensen geen pv met mij aangaan.
Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Ik vind dat een beetje eigenaardig dat sommige Google Chrome moeten gebruiken om met CM te werken. Ik kan gewoon met de Explorer verder doen en ik heb geen problemen.
Piep, probeer anders een terug over te schakelen naar Explorer.

Frank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van FRANKT627
Ga naar pagina Vorige 1 ... 231 232 233 234 235 236 237 ... 241 Volgende
Pagina 234 van 241