ChristianMatch
 


Forum

Berichten van JOHANN706
ChristianMatch forum index » Berichten van JOHANN706
Auteur Bericht
JOHANN706 (41)





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: donderdag 30 september 2010, 19:42
BerichtOnderwerp: Bethel Drachten
 
Wie Wil hier Aanstaande zondag met mij heen?

Groeten Johann
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOHANN706 (41)





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 13:26
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Mooiste moment van de dag is dat ik weer eens stap dichterbij God ben gekomen, en dat ik mag groeien in het geloof.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOHANN706 (41)





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 10:44
BerichtOnderwerp: Wie wil met mij, en/of de kinderen eens wat leuks ondernemen
 
Wie vind het leuk om samen met mij, of samen met mij en de kinderen eens wat leuks te ondernemen.

Ik ga zondags altijd naar de Bethel in Drachten.
Met de kinderen ga ik vaak naar het Bos, soms naar Zwembad, of een andere leuke rustgevende bezigheid.

Hoop via deze weg leuke contackten op te kunnen doen, en samen van het geloof te kunnen genieten, en te delen in de zegeningen die God ons heeft gegeven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOHANN706 (41)





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 11:06
BerichtOnderwerp: Verslaafd
 
Mijn verslaving is niet in de zin van Alcohol, maar komt op zelfde neer.
Ik begin in Oktober aan het project NIEUW LEVEN in de Bethel te Drachten.
Wat betreft de verslaving Ja heeft te veel stuk gemaakt,
Mijn Keuze nu is om een volgeling van God te worden, want alleen Hij kan me sterken en verlossen van de verleiding.


Laatst aangepast door
JOHANN706
op donderdag 23 september 2010, 11:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOHANN706 (41)





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 10:41
BerichtOnderwerp: Verslaafd
 
Om dat verhaal even duidelijk te maken was IK diegene met het probleem.

Tijdens de zwangerschap van onze eerste Zoon ben ik er met mijn Vriendin (toen nog) over gaan praten. Het speelde op mijn geweten dat ik hiermee rondliep, en wilde het delen.
Omdat ze zoveel van me hield gaf ze me de vrije hand om me daarin te ontdekken. Echter bleek al snel dat zij dit helemaal niet wilde.

Dat je zegt van het is een keuze die je maakt! Daar ben ik het helemaal mee eens.
Ik wil me niet in een slachtoffer rol stoppen, maar als je vraagt voor je trouwen, dat je de volledige acceptatie hebt in wie je bent, dat je een huis gasat verbouwen waar je een jaar in zit. En Dat het enige wat ik graag weer wilde haar gelukkig zien.
gebroken ben ik zeker, maar ben me er ook terdege van bewust dat zij ook een hele moeilijke weg zal ondergaan.

Het enige wat ik wil zeggen dat ik door mijn verslaving, de laatste jaren altijd met een schuldgevoel rond heb gelopen, ik me afzonderde en alles probeerde om haar weer gelukkig te zien, Mijn vrouw en de kinderen waren mijn wereld geworden, verder had ik geen netwerk De enige uitlaatklep toen was dus in mijn verslaving, Maar zoals je zij het is nog altijd een Keuze.

Maar aan een verleden verander je niks, enkel en alleen dingen die nog gaan komen. In de bijbel staat dat elk contackt, Elke relatie, elke gebeurtenis niet zonder betekenis is en GOD daar al lang voordat we geboren waren een bedoeling mee had.

Hier houd ik me aan vast en hoop dat we bijde onze weg naar de Heer weer mogen vinden.

In iedergeval al bedankt voor de reacties

Groeten Johann


Laatst aangepast door
JOHANN706
op donderdag 23 september 2010, 11:27
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOHANN706 (41)





Berichten: 6

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 12:29
BerichtOnderwerp: Verslaafd
 
Hoe gaan we in een relatie hier mee om, als je man of vrouw verslaafd raakt. (in het algemeen)

Laatst aangepast door
JOHANN706
op vrijdag 24 september 2010, 10:33
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van JOHANN706
Pagina 1 van 1