ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MARY656
ChristianMatch forum index » Berichten van MARY656
Auteur Bericht
MARY656 (58)





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: woensdag 5 januari 2011, 16:42
BerichtOnderwerp: favoriete bijbeltekst
 
Afhankelijk van mijn stemming heb ik een favo bijbeltekst. Maar deze teksten zijn voor mij een afspiegeling van Gods liefde.


Fil. 1:6 Hiervan toch ben ik ten volle overtuigd, dat Hij die in u een goed werk is begonnen, dit ten einde toe zal voortzetten, tot de dag van Christus Jezus.

Fil 4:14 Ik vermag alle dingen in Hem die mij kracht geeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY656 (58)





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: zondag 2 januari 2011, 18:56
BerichtOnderwerp: Christen zijn, en gaan scheiden???
 
Ik heb nergens gelezen in het O.T. dat scheiding vroeger veel gemakkelijker plaatsvond dan nu.

Math. 19:7-9 Zij zeiden tot Hem: Waarom heeft Mozes dan bevolen een scheidbrief te geven en haar (daarmede) weg te zenden? 8 Hij zeide tot hen: Mozes heeft u met het oog op de hardheid uwer harten toegestaan uw vrouwen weg te zenden, maar van den beginne is het zo niet geweest. 9 Doch Ik zeg u: Wie zijn vrouw wegzendt om een andere reden dan hoererij en een andere trouwt, pleegt echtbreuk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY656 (58)





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 december 2010, 18:33
BerichtOnderwerp: Christen zijn, en gaan scheiden???
 
Het is jammer dat de kerk in veel opzichten niet verschilt met de wereld. zowel bij niet christenen als christenen komen echtscheidingen, mishandelingen, dronkenschap enz. veelvuldig voor. Moet er dan geen verschil zijn? Ik denk van wel. Een huwelijk houdt alleen stand wanneer beide partners bewust voor kiezen om de schouders eronder te zetten en ervoor te gaan. No matter what!

Een van de belangrijkste redenen voor echtscheidingen e.d. in de gemeenten is volgens mij omdat we tegenwoordig allerlei zaken tolereren. We durven niet meer zonde bij de naam te noemen. Het is geen zonde meer maar een aangeboren afwijking wordt er vaak gezegd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY656 (58)





Berichten: 4

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 november 2010, 17:56
BerichtOnderwerp: joggen
 
Ik ben op zoek naar een maatje om mee te gaan joggen in deze koude periode. In de zomer lukt het me aardig om dit alleen te doen. Wanneer het koud wordt vind ik het een beetje moeilijker.
Ik werk meestal in de ochtend tot een uur of drie vier. Zou dit graag drie keer per week willen gaan oppakken.

Wie heeft hier zin in?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MARY656
Pagina 1 van 1